Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Potwory (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=17)
-   -   Siedziba Orshaabala (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=99186)

Zotemut 20-10-2006 17:50

Siedziba Orshaabala
 
Witam!
Otoz przyszedl mi do glowy (ciekawy?) taki oto pomysl:
W Tibii powinno powstac miasto, ktore spustoszyl Orshaabal i urzadzil w nim swoja siedzibe. Miasto otoczone murem. W miescie biegaja demony itp.

Miasto ofc dla facc :))

Człowiek D 20-10-2006 17:52

No tak ale wtedy nie było by spotkań hlvl na edron,zawsze to jakaś odmianaB)

Zotemut 20-10-2006 17:54

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Człowiek D (Post 1039608)
No tak ale wtedy nie było by spotkań hlvl na edron,zawsze to jakaś odmianaB)

Teraz jest ten Morgaroth :P

~>Salmon<~ 20-10-2006 17:57

Genialny pomysł człowieku.Orshaabal to nie jest zwykły potwór ,tylko boss ,który pojawia się od czasu do czasu by siać zniszczenie.I cały jego urok polega na tym że pojawia się niewiadomo kiedy.
Ps Pozatym jakby mieli takie cos zrobić (w co wątpie)to i tak na 100% byłoby dla PACCa(nie można przecież obniżyć prestiżu Demona :p)

Vilgefortz 20-10-2006 17:59

jakby pomysł podrasować to mogłoby być ok. np orcha by tam nie było, teren dla pacc

Always hunted 20-10-2006 18:05

kiepski pomysł. Bardzo kiepski. Chociaż takie miasto mogłobybyć na PoHu, a raczej pod nim, w końcu kiedyś to miasto na PoHu zostało zniszczone przez demony atakujące Tibię. Tylko te ruiny musiałyby być pod PoHem, bo trochę czasu już upłynęło....

Szkolny'Uczen 20-10-2006 18:18

Chciałbym takie miasto, oczywiście w środku jakiś quest na coś cennego z bramką levelową 100+ albo nawet wyżejB) Oczywiście jakiś ciekawy final room B)

Zotemut 20-10-2006 18:54

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Szkolny'Uczen (Post 1039678)
Chciałbym takie miasto, oczywiście w środku jakiś quest na coś cennego z bramką levelową 100+ albo nawet wyżejB) Oczywiście jakiś ciekawy final room B)

Np. pod pohem.
Z 10 demonow u bramy :D
Pozniej gdzies tak na 400 kratek korytarz, (dlugosc) w ktorym tez sie roi od banshee, demony itp.
W final room 3 Orshe.
Ciekawe???

Szkolny'Uczen 20-10-2006 19:07

Zwykły 100+ nie dałby rady ;p Tak sobie myślałem jakby to mogło wyglądać i nie mam pojęcia jak :D Ważne, żeby było ciekawe, i wcale nie muszą być tam demony. Może quest na great shielda? co tylko wyobraźnia przyniesie do głowy :D

Xzonixek 20-10-2006 19:25

Już lepiej by bylo zmienić resp Boosow na dowolny (z ograniczeniami) np na wilkach na fibuli orsh:P

~>Salmon<~ 20-10-2006 19:28

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zotemut (Post 1039780)
Np. pod pohem.

W final room 3 Orshe.
Ciekawe???

Proponuje 15 orshaabali -.-.Jeden orshaaball to spory problem ,jedyną możliwością pokonania go jest umiejętne strapowanie ,a co dopiero 3 orshaabale:p

Explorer of Hell 20-10-2006 19:36

Miasto to zeczywiscie dobry pomysl, ale:
1. Napewno nie dla facc ;p
2. Takie ruiny miasta cale w ogniu w ktorych jest kilka demonow, dsow, jakies ghoule i skielety, a gdzies w jakims pomieszczeniu orsha :D

Zotemut 20-10-2006 19:39

Moze byc TAK:
Quest na Magic Long Sword
Tzeba sie przeprawic przez 100+ demonow (nie na raz) i innych badziewi xD
A przed finall rom, pokoj z fermubrasem, a pozniej w innym room inny pokoj z 5 orchami. Na koniec 10 orchow w finall room ^^

@Eternal by rady nie dal xD

~>Salmon<~ 20-10-2006 19:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zotemut (Post 1039861)
Moze byc TAK:
Quest na Magic Long Sword
Tzeba sie przeprawic przez 100+ demonow (nie na raz) i innych badziewi xD
A przed finall rom, pokoj z fermubrasem, a pozniej w innym room inny pokoj z 5 orchami. Na koniec 10 orchow w finall room ^^

@Eternal by rady nie dal xD

Ile ty masz lat że takie pierdoły wymyślasz .Przecież wiadomo,że Cipsoft czegoś takiego nie zrobi.Byłbym bardzo zaskoczony(negatywnie ofkorz),jeśli wprowadził by regularny respawn Orsaabala.Amen
@modki
Sorry za spam ,ale on takie pierdoły wygaduje że aż strach


@down
Z tym zdjęciem to mnie rozwaliłeś xD

Pirus 20-10-2006 20:19

zotemut
ten avatar to twoje aktualne zdjęcie prawda???
wiedziałem...

takie bzdety stary wymyślasz że nie moge !!! 3 orshe !!!
1 sieje spustoszenie !!! a 3 ???
upadles chyba na leb !!!

grzysztof 20-10-2006 20:43

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zotemut (Post 1039861)
Moze byc TAK:
Quest na Magic Long Sword
Tzeba sie przeprawic przez 100+ demonow (nie na raz) i innych badziewi xD
A przed finall rom, pokoj z fermubrasem, a pozniej w innym room inny pokoj z 5 orchami. Na koniec 10 orchow w finall room ^^

@Eternal by rady nie dal xD

Za duzo OTS za mało tibi.

Aranox 20-10-2006 20:43

Zotemut mowi tak zeby sie popisac, ze ma takie pomysly.
@Topic
To jakis zart?!?

..::QRAS::.. 20-10-2006 20:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zotemut (Post 1039780)
Np. pod pohem.
Z 10 demonow u bramy :D
Pozniej gdzies tak na 400 kratek korytarz, (dlugosc) w ktorym tez sie roi od banshee, demony itp.
W final room 3 Orshe.
Ciekawe???


za duzo otsow ;/ , ja osobiscie wolal bym aby bylo to na pacc arena bo za duzo nobq facc.

Sidena Daron 20-10-2006 20:48

To zły pomysł. Orsha~ nie może mieć regularnego spawnu.To by zespuło jego urok. Chyba ze by pojawiał się raz na jakiś czas. Ale jego miejsce wystepowania jest dobre, nie wiem po co Cipy miały by zmieniać miejsca jego występowania.

Hellraider 20-10-2006 21:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zotemut (Post 1039861)
Moze byc TAK:
Quest na Magic Long Sword
Tzeba sie przeprawic przez 100+ demonow (nie na raz) i innych badziewi xD
A przed finall rom, pokoj z fermubrasem, a pozniej w innym room inny pokoj z 5 orchami. Na koniec 10 orchow w finall room ^^

@Eternal by rady nie dal xD

A tera dziecko do kolyski, 2 godziny snu i wracaj na ots. polskawies.no-ip.info czeka ; *

Zotemut 20-10-2006 21:35

1. Nie gram w OTS! <nie umiem wejsc na to cos :P>
2. Takich 270lvl bedzie teraz coraz wiecej, wiec taka ekipa z 20 osob, lvl 150+
moze dali by rade.
Chcociaz by mieli jakies wyzwanie ^^

ls92 21-10-2006 12:18

I tak większość tych co by pokonali demona mają pacc więc co za różnica czy dla facc/pacc i tak tylko pacci pójdą
Takie miejsce mogłoby być ale na otwartej przestrzeni. Mam już dość tych wszystkich jaskiń... bleee... I napewno bez orscha... Chociaż mógłby być quest, że jak sie wszystkie demony wybije, to orschabaal pojawia sie na tym edron... Ciekawie by było

adrianeczeqq 21-10-2006 12:20

1.Odnośnie siedziby orshbaala to nie jest zły pomysł tylko na przykład byłby jakiś quest żeby się zdobywało kluczyk byłby on b.trudny trzebabybyło wędrować po całej tibii gadać z npc itp bo to jest właśnie najważniejsze w tibii nie expić i wbijać xxx lv ale poznawac jej tajemnice

2. Z tego co wiem gdzieś na banuta queście jest bramka lv 999. Może Cipy przygotowały coś specjalnego dla tych którzy wbiją ten lv? Kto wie co tam się może czaić

Zotemut 21-10-2006 12:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez adrianeczeqq (Post 1040815)
1.Odnośnie siedziby orshbaala to nie jest zły pomysł tylko na przykład byłby jakiś quest żeby się zdobywało kluczyk byłby on b.trudny trzebabybyło wędrować po całej tibii gadać z npc itp bo to jest właśnie najważniejsze w tibii nie expić i wbijać xxx lv ale poznawac jej tajemnice

2. Z tego co wiem gdzieś na banuta queście jest bramka lv 999. Może Cipy przygotowały coś specjalnego dla tych którzy wbiją ten lv? Kto wie co tam się może czaić

:o
Ciekawe.
Np. zanim pojdziesz do tych ruin, to jak w Postmanie musisz zdobyc klucz. Ale!
Np. ten NPC co ma klucz, chce cos za niego i tak dalej. Jak zdobedziesz to sie musisz przebic przez te 100+ potworkow, i wkoncu orsha :p

Trawissu 21-10-2006 20:24

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ls92 (Post 1040808)
I tak większość tych co by pokonali demona mają pacc więc co za różnica czy dla facc/pacc i tak tylko pacci pójdą
Takie miejsce mogłoby być ale na otwartej przestrzeni. Mam już dość tych wszystkich jaskiń... bleee... I napewno bez orscha... Chociaż mógłby być quest, że jak sie wszystkie demony wybije, to orschabaal pojawia sie na tym edron... Ciekawie by było

wejdz sobie na www.youtube.com i w wyszukiwarce daj tibia i wlacz filmik orshabaal bardzo bym prosil o zlokalizowanie tego terenu n aktory mbyl zabijany orsh :P

Dj Brzydal 21-10-2006 21:08

hmm ...
 
Ale czy nie lepiej byłoby zrobić coś takiego pod PoH że byłby Demon dziure by sie kilofem kopało, i aby dojsc do niego trzeba było by się przebić przez kilka GS i DL ?? A ten demon miałby baaaardzo długi resp :P taki jak Vampire przy DK ?... bo nawalić chmarę demonów i jednego orsha to chyba bezsens nie ? ;)

Donas 21-10-2006 21:12

Najlepsze potwory zostały zarezerwowane dla graczy z PACC. Dlaczego niby CIPsoft miałby z tego zrezygnować i udostępnić demony dla graczy z darmowym kontem?

Według mnie to absurdalny pomysł. Jak już ktoś napisał, urok Orshabaala polega na spontanicznym pojawianiu się na Edron. Nie znasz dnia ani godziny, a loot który zostawia jest cenny. Utworzenie takiej miejscówki spowodowałoby zwiększenie ilości takich itemków jak Thunder Hammer.

Zotemut 25-10-2006 11:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Donas (Post 1041725)
Najlepsze potwory zostały zarezerwowane dla graczy z PACC. Dlaczego niby CIPsoft miałby z tego zrezygnować i udostępnić demony dla graczy z darmowym kontem?

Według mnie to absurdalny pomysł. Jak już ktoś napisał, urok Orshabaala polega na spontanicznym pojawianiu się na Edron. Nie znasz dnia ani godziny, a loot który zostawia jest cenny. Utworzenie takiej miejscówki spowodowałoby zwiększenie ilości takich itemków jak Thunder Hammer.

Jak juz ktos powiedzial, powstal Morgaroth, ktory teraz jakby moglby zastapic Orsh~.
Czy Orsh nie zasluguje na spokojna emeryture!?

Withord 25-10-2006 15:50

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zotemut (Post 1046790)
Czy Orsh nie zasluguje na spokojna emeryture!?

Nie, nie zasługuje :P
Co do tego miasta Orsha to zły pomysł, jeżeli byłby tam regularny resp Orsha (nawet żeby respił się tylko raz dziennie), to by znaczyło że codziennie jest szansa na zabicie go i wylootowanie jakiegoś rare. Natomiast jeśli by nawiedzał Orsh to miasto tak często jak często się pojawia teraz, to by na to samo wyszło, no może by tylko było trudniej go zabić ;P

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zotemut (Post 1046790)
Jak juz ktos powiedzial, powstal Morgaroth, ktory teraz jakby moglby zastapic Orsh~.

Pamiętaj, że za Orshabaalem jeszcze czeka cały The Ruthless Seven.

BeNcHaKeR 25-10-2006 15:58

nom troche racji w tym miałeś ale to by zepsuło fabułe gry nie było by już tak ciekawie jak tera chociarz jak cipy miałyby coś takiego zrobić to najlepiej żeby orshi był (jak ktoś to powiedział)pod pohem i żeby bramka lvlowa była tak od 120 lvla a po drodze do miasta demonów były jakieś dle,banshe i fire elementale

Cristiano Lisek 25-10-2006 23:42

dla mnie bomba i taki quest ze po drodze baardzo duzo demonow a pozniej bramka lvlowa 200 a za nia 3 orshe i zeby moglo przejsc 10 osobowa ekipa to wtedy ten orshabaal bylby dalej tym tajemniczym orshabaalem bo ten quest wykonali by nieliczny i to pewnie za rok ;]

aha i oczywiscie nie zebym ja zrobil ten quest ale wyobrazcie sobie ten filmik jak 10 osob na 200 lvly by z 3 oshabaalami walczyli a nagroda to dragon scale legs albo jakis nowy super armor... rozmarzylem sie :p

Michoss 26-10-2006 00:27

Już lepsza by była taka "krypta orshaballa". To by było coś takiego:
w 10ciu miejscach na edron, były by takie "stoliki" , i kamienny krąg. 5+ osób (minimum 150 lvl), stawało by wewnątrz kręgu, a 10 (czy coś koło tego) kładłoby red gemy/demon shieldy/ coś takiego, na stolikach, i zucało tam fire field. W tym momęcie wszystkie osoby znajdujące się w kręgu, zostało by teleportowane do takiego kamienego pałacu, tuż pod tunel zablokowany przewróconymi monolitami. Trzeba by było zwiedzić cały pałac i naciskać dźwignie (oczywiście było by mnustwo demków, i necro) a wtedy monolity by się podnosiły. Po pociągnięciu dźwigni, wchodziło by się przez drzwi do krypty, gdie byłoby 5 pól, na których mieliby stanąć ludzie, dźwignia, otwór z lawą, i tp. 5ciu ludzi z 150 lvl stawało by na polach, jeden z nich ciągnął by za dźwignie. Zostawaliby oni poddani life drainowi, który zabrałby im całe hp, ALE ciał by nie dało się otworzyć ani przesunąć, a trzymało by się w takim stanie 10 dni, a potem by znikało. Po śmierci tamtych 5ciu, pojawiało by się pare demków, a lawa zaczęła by płonąć. Dopiero teraz, można by było wejść w tp, więc ci co przyszli "dodatkowo" uciekli by. Przez najbliższe 10 dni, nie można by było wejść do krypty, a potem, było by "losowanie" czy orshabaal został wskrzeszony, czy nie (szanse 95%-nie, 5%- tak) , jeśli tak orshabaal by się pojawiał, a przez następne 60 dni nie można znowu wejść do krypty, jeśli nie, to przez najbliższe 30 dni nie można wchodzić.

Sozemego 26-10-2006 11:07

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1047838)
Już lepsza by była taka "krypta orshaballa". To by było coś takiego:
w 10ciu miejscach na edron, były by takie "stoliki" , i kamienny krąg. 5+ osób (minimum 150 lvl), stawało by wewnątrz kręgu, a 10 (czy coś koło tego) kładłoby red gemy/demon shieldy/ coś takiego, na stolikach, i zucało tam fire field. W tym momęcie wszystkie osoby znajdujące się w kręgu, zostało by teleportowane do takiego kamienego pałacu, tuż pod tunel zablokowany przewróconymi monolitami. Trzeba by było zwiedzić cały pałac i naciskać dźwignie (oczywiście było by mnustwo demków, i necro) a wtedy monolity by się podnosiły. Po pociągnięciu dźwigni, wchodziło by się przez drzwi do krypty, gdie byłoby 5 pól, na których mieliby stanąć ludzie, dźwignia, otwór z lawą, i tp. 5ciu ludzi z 150 lvl stawało by na polach, jeden z nich ciągnął by za dźwignie. Zostawaliby oni poddani life drainowi, który zabrałby im całe hp, ALE ciał by nie dało się otworzyć ani przesunąć, a trzymało by się w takim stanie 10 dni, a potem by znikało. Po śmierci tamtych 5ciu, pojawiało by się pare demków, a lawa zaczęła by płonąć. Dopiero teraz, można by było wejść w tp, więc ci co przyszli "dodatkowo" uciekli by. Przez najbliższe 10 dni, nie można by było wejść do krypty, a potem, było by "losowanie" czy orshabaal został wskrzeszony, czy nie (szanse 95%-nie, 5%- tak) , jeśli tak orshabaal by się pojawiał, a przez następne 60 dni nie można znowu wejść do krypty, jeśli nie, to przez najbliższe 30 dni nie można wchodzić.

To juz 1092381283721 razy lepiej czekac na orsha o0

dambibi 26-10-2006 13:35

hmmmmmmm[walduś skocz po browarka pomysła mam!]
 
jest taq a mianowicie orsz ma byc zadkoscią na edron
tu będzie inaczej
masz brame przed nimi 2 d skelety i 10 zwyklych bramka lvl 100+,
banshee i skrzynka,klucz, drzwi demon 1 i dżwignia monolit sie przesuwa ,
5 demonów,2 klucze.dwa wejscia 1 po 2 dzrzwi otwierasz 7 demonków
dzwignia otwierasz wrota do zamku orschiego to npc wienc z nim gadasz ty hi on you is demon slayer i give you blablablabla{jakis rar item] on znika i pojawia sie item koniec

Pirus 26-10-2006 15:27

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Michoss (Post 1047838)
Już lepsza by była taka "krypta orshaballa". To by było coś takiego:
w 10ciu miejscach na edron, były by takie "stoliki" , i kamienny krąg. 5+ osób (minimum 150 lvl), stawało by wewnątrz kręgu, a 10 (czy coś koło tego) kładłoby red gemy/demon shieldy/ coś takiego, na stolikach, i zucało tam fire field. W tym momęcie wszystkie osoby znajdujące się w kręgu, zostało by teleportowane do takiego kamienego pałacu, tuż pod tunel zablokowany przewróconymi monolitami. Trzeba by było zwiedzić cały pałac i naciskać dźwignie (oczywiście było by mnustwo demków, i necro) a wtedy monolity by się podnosiły. Po pociągnięciu dźwigni, wchodziło by się przez drzwi do krypty, gdie byłoby 5 pól, na których mieliby stanąć ludzie, dźwignia, otwór z lawą, i tp. 5ciu ludzi z 150 lvl stawało by na polach, jeden z nich ciągnął by za dźwignie. Zostawaliby oni poddani life drainowi, który zabrałby im całe hp, ALE ciał by nie dało się otworzyć ani przesunąć, a trzymało by się w takim stanie 10 dni, a potem by znikało. Po śmierci tamtych 5ciu, pojawiało by się pare demków, a lawa zaczęła by płonąć. Dopiero teraz, można by było wejść w tp, więc ci co przyszli "dodatkowo" uciekli by. Przez najbliższe 10 dni, nie można by było wejść do krypty, a potem, było by "losowanie" czy orshabaal został wskrzeszony, czy nie (szanse 95%-nie, 5%- tak) , jeśli tak orshabaal by się pojawiał, a przez następne 60 dni nie można znowu wejść do krypty, jeśli nie, to przez najbliższe 30 dni nie można wchodzić.



normalnie upadłeś chyba na głowę...X( jacys wysokolevelowcy mieliby się podkładać i tracić w h*j expa żeby orsh się pojawiał ??? za dużo chucka norrisa...X( i muminków...X(

Regoor 26-10-2006 17:04

Wedlug mnie glupi pomysl, rodem z Ots'ow.
Takie jest moje zdanie.

ripper 26-10-2006 17:14

Orshabaal to uber-rare-boss itd, więc nie ma sensu, żeby był jego spawn.

Bsakul 27-10-2006 08:04

mi sie pomysł z miastem bardzo podoba mozna by było zmienic podziemia Knight watch tower i wprowadzic klucz który byłby bardziej dostępny i utworzyc tam wejście. Jak już inni wspominali nie zaszkodziłby mały queścik np. na Great Axe
:cup: wymaganie drużynowe jak w np. przypadku desterta i było by ciekawie

Poznanski Rycerz 27-10-2006 17:29

...
 
Cipsoft oswiadzyl wszem i wobec, ze wszystkie itemy sa dostepne... nie mowie ze jest ten news na tibia.com w tej chwili ale bylo takie cos, co oznacza ze jest jeszcze duzo do zrobienia, a nie ograniczanie sie do najbardziej znanych questow. Np Crystal mace quest czy, ktores z tych mace tam jest na demonie taki quest malo osob o nim wie!

Michoss 27-10-2006 17:53

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Pirus (Post 1048197)
normalnie upadłeś chyba na głowę...X( jacys wysokolevelowcy mieliby się podkładać i tracić w h*j expa żeby orsh się pojawiał ??? za dużo chucka norrisa...X( i muminków...X(


Wiesz kurde, oto właśnie chodzi. Jak im naprawde zależy żeby mieć orsha, to idą.
Oczywiście, orsh nadal by się pojawiał normalnie, tzn. dwa-trzy razy do roku, na tych 2-3 servach.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:49.

Powered by vBulletin 3