![]() |
Czary dla Knight'a
Chciałbym się was zapytać czy macie jakieś zażalenia do czarów u Knight'a?
Ja mam... Chciałbym aby Knight miał Exure Gran i Haste beż Pacc. Jeśli macie jakieś inne pomyśły piszcie je tutaj... Możesię spełnią :D Nie wiem czy istnieje taki temat, bo nie znalazłem go, ale jakby istniał proszę się o to mnei nei czepiać. Poprostu wyszukiwarka mi nie wyszukała. |
Knight nie powinien miec zadnych czarow a powinien za to uderzac 2 razy mocniej z broni. (bo to profesja fizyczna a nie magiczna i w tym kierunku powinien sie rozwijac)
|
moze jeszcze vite, vis, ue i wogole pacc usunac ?
|
Cytuj:
|
Knight nie może być postacią czysto fizyczną, bo potem byście się skarzyli, że faktycznie uderzacie mocniej ale nie możecie zrobić "utamo vita" i do podziemi schodzić bez pochodni, a wam się nie chce jej kupować i nosić. Pomysły usunięcia/dodania czarów czy możliwości są do bani. Po to jest PACC żeby z niego korzystać, i żeby mieć większe możliwości. Nikt by nie chciał tyle bulić za to, że może się inaczej ubrać (bo chyba tylko taki przywilej pozostanie).
|
Zeby tibia nabrala sensu trzebaby usunac baaardzo wiele rzeczy zaczynajac od mozliwosci uzywania jakichkolwiek czarow przez knighta na dwurecznych broniach dla casterow konczac. Niestety, wymagaloby to tak daleko idacych ciec w konwencji gry ze na 100% takich zmian nigdy nie bedzie, tak samo jak grana dla knighta.
|
Zeby tibia miala jakikolwiek sens to knight nie powinien miec zadnych czarow (robic mlvl tylko do uzywania run, a swiatlo jest niepotrzebne bo lh by cipsoft) i uderzac za 2 razy tyle i z wieksza czestotliwosci z broni niz teraz, a sorc nie powinien miec mozliwosci uzywania broni do walki wrecz, dystansowej i nie powinien miec mozliwosci blokowania ciosow na tarcze lub armor oraz noszenia najlepszych zbroi. Tak jest w prawie wszystkich innych grach mmorpg i to sie sprawdza. A w tibii przez glupia mechanike gry dochodzi czesto do absurdalnych sytuacji ze np na guardach sorc na full def obrywa slabiej niz knight na full atak!!! (a przeciez sorc uderza mocniej i lepiej sie leczy czyli knight jest udupiony)
|
Może ktoś by się tym zajął i pogadał z kolesiami z Cipsoftu, może wprowadziliby takie zmiany w następnym upgrade? :P Boję się tylko, że to byłaby zbyt radykalna zmiana. Może by tak zacząć od zmian dla knighta?...
|
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp. :(
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
No chyba skoro paladyn walczy na dystans, to musi zadawać niższe obrażenia, nie?
Moim zdanie ryczerz powinien dostać jakiś "czar" typu "Force strike", bazujący na umiejętnościach, poziomie i broni. Albo cokolwiek powiększające obrażenia na jakis czas czy ileś rund. Ewentualnie szansę na blok czy zmniejszające otrzymywane hity. Morofina taka. ;] Albo powinien dostać StarCraftowe StimPacki. 8o |
Cytuj:
|
Cytuj:
|
A wiesz dlaczego nie? Bo skille rosną powoli, im wyższy tym wolniej rośnie. Jeśli każdy skill by się zdobywało tak szybko jak pierwszy (kwestja kilkunastu uderzeń) to ludzie by mieli niesamowite liczby w okienku "skills" I zabicie dla 200 lvl Orscha 1 hitem byłoby dziecinnie łatwe. Pozostańmy przy aktualnej wersji skillowania.
|
Cytuj:
|
Wystarczy żeby wprowadzili coś takiego jak "siła fizyczna" i każdy lvl to 1% takiej siły. Do 100 lvla masz 100% siły fizycznej, ale na 200 lvlu biłbyś już 2 razy mocniej. To by bardzo wzmnocniło knighta/pala i od ~150 lvla byliby prawdziwymi wymiataczami.
|
Ktos tam mowil o hitach pala. Palem na 60 lvl mialem: 150, 80,98,127, puff, 112.
Knightem na 60 lvl z wiekszym skilem niz pal mial w discie(85): puff, 184, puff, puff, 48,puff, 15, 149, puff, puff, 12, 98, puff... |
Cytuj:
|
Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..
|
Taki urok pacca.
PS. Nie pisz 2ch postów pod sobą. |
Cytuj:
@Harry_Piasek przeczytaj swój podpis i dopiero poźniej coś pisz |
uwazam ze jest dobrze tak jak jest moze tylko hur dla facc:p
|
Nie uważam, żeby knightowi należało się więcej czarów (bo to w końcu nie jest profesja magiczna), ale przydałaby się radykalna zmiana w systemie obrażeń zadawanych przez knightów i palów. Jakiś sensowny wzór powinien być, bo teraz gra knightem/palem to więcej niż waste czasu.
|
@up
Dla pallów powinna być jakaś nowa broń lub tańsza amunicja w sklepie ;s. |
[quote=FyFy;1041804]Ale się uśmiałem
sie usmiales bo? masz pacca? zebym mial tez bym sie smial.. |
Nie wiem czy dobrze rozumiem (nie czytałem waszej wymiany zdań), ale jeśli chodzi ci o to, że jakbyś miał pacca to byś nie chciał większych 'uprawnień' dla facc, to muszę ci powiedzieć, że powinieneś się w łeb czymś mocno j*bnąć. Facc to tylko takie demko Tibii. Chcesz grać z udogodnieniami itd - kup pacc. To gra komercyjna i już.
|
Cytuj:
Cytuj:
|
@up
mogło by tak byc, ale magikom powinni dac takie same przeliczenie do wandów/rodów ( wtedy druidzi znów by byli najgorsi :) ) oraz zmienienie lvl-u co do okreslonego wanda: trucizna (5kratek)-8 lev, ogień-(3k)- 13 lev., energia-( 2k) 22 lev., siła/melle(2k) 30 lev. |
Moim zdaniem z nadchodzacym updatem powini dla knightow wprowadzic do każdej broni specyficzny atak tak jak jest w MU Online.
|
Cytuj:
Knight na 200 lvlu nie ma nawet sredniej 150 w warlocka, a sorc wali po 300 z mortów które kosztują tylko 20 many na strzał. ;( |
Knight posiada czary :
- exiva - utevo lux - exura - exana pox - utani hur - utana hur up ( czy coś takeigo :p ) - exori |
Jak knajt nie mial by exury to jak bys sie leczyl na 10 lvl bez 4 mlvl ????
i knajt powinien mieć latarke :P |
Cytuj:
|
Cytuj:
|
@Up
Popieram...piszemy jakas petycje do cipow czy cos? xD Uwazam ze jest to jedyne sensowne rozwiazanie bo gra knightem i palem jest bez sensu...w wszystkich innych grach sila hitow rosnie z lvl-em ;( |
Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)
|
Cytuj:
|
~
jesli nadal bedziesz sie afiszowac z tym botem zaczne kasowac posty bez czytania ~ |
Cytuj:
Mag na takim lvlu wali 120+ ze strike tracąc 20 many (1/4 manaska). 6 manasków to 24 uderzenia, więc zada za te same pieniądze robi ~2880 dmg, czyli ponad 3 razy więcej. Strasznie musi Ci się to opłacać. PS. obliczenia na podstawie kalkulatora Tibiacount. PS2. dziwny ten kalkulator, zrobie przeliczenia jeszcze raz na jakimś wiarygodniejszym kalkulatorze. |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 09:30. |
Powered by vBulletin 3