Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Czary dla Knight'a (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=99252)

Harry_Piasek 21-10-2006 09:32

Czary dla Knight'a
 
Chciałbym się was zapytać czy macie jakieś zażalenia do czarów u Knight'a?

Ja mam... Chciałbym aby Knight miał Exure Gran i Haste beż Pacc.

Jeśli macie jakieś inne pomyśły piszcie je tutaj... Możesię spełnią :D


Nie wiem czy istnieje taki temat, bo nie znalazłem go, ale jakby istniał proszę się o to mnei nei czepiać. Poprostu wyszukiwarka mi nie wyszukała.

Abipear 21-10-2006 09:46

Knight nie powinien miec zadnych czarow a powinien za to uderzac 2 razy mocniej z broni. (bo to profesja fizyczna a nie magiczna i w tym kierunku powinien sie rozwijac)

morwi 21-10-2006 09:57

moze jeszcze vite, vis, ue i wogole pacc usunac ?

Abipear 21-10-2006 09:59

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez morwi (Post 1040518)
moze jeszcze vite, vis, ue i wogole pacc usunac ?

Cos by sie przydalo usunac albo oslabic bo sorc jest za mocny.

Kurnafix 21-10-2006 10:18

Knight nie może być postacią czysto fizyczną, bo potem byście się skarzyli, że faktycznie uderzacie mocniej ale nie możecie zrobić "utamo vita" i do podziemi schodzić bez pochodni, a wam się nie chce jej kupować i nosić. Pomysły usunięcia/dodania czarów czy możliwości są do bani. Po to jest PACC żeby z niego korzystać, i żeby mieć większe możliwości. Nikt by nie chciał tyle bulić za to, że może się inaczej ubrać (bo chyba tylko taki przywilej pozostanie).

Vil 21-10-2006 10:19

Zeby tibia nabrala sensu trzebaby usunac baaardzo wiele rzeczy zaczynajac od mozliwosci uzywania jakichkolwiek czarow przez knighta na dwurecznych broniach dla casterow konczac. Niestety, wymagaloby to tak daleko idacych ciec w konwencji gry ze na 100% takich zmian nigdy nie bedzie, tak samo jak grana dla knighta.

Abipear 21-10-2006 10:47

Zeby tibia miala jakikolwiek sens to knight nie powinien miec zadnych czarow (robic mlvl tylko do uzywania run, a swiatlo jest niepotrzebne bo lh by cipsoft) i uderzac za 2 razy tyle i z wieksza czestotliwosci z broni niz teraz, a sorc nie powinien miec mozliwosci uzywania broni do walki wrecz, dystansowej i nie powinien miec mozliwosci blokowania ciosow na tarcze lub armor oraz noszenia najlepszych zbroi. Tak jest w prawie wszystkich innych grach mmorpg i to sie sprawdza. A w tibii przez glupia mechanike gry dochodzi czesto do absurdalnych sytuacji ze np na guardach sorc na full def obrywa slabiej niz knight na full atak!!! (a przeciez sorc uderza mocniej i lepiej sie leczy czyli knight jest udupiony)

Kurnafix 21-10-2006 11:02

Może ktoś by się tym zajął i pogadał z kolesiami z Cipsoftu, może wprowadziliby takie zmiany w następnym upgrade? :P Boję się tylko, że to byłaby zbyt radykalna zmiana. Może by tak zacząć od zmian dla knighta?...

Abipear 21-10-2006 11:12

Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp. :(

Diddy 21-10-2006 11:28

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Abipear (Post 1040675)
Hity knighta z broni to katastrofa:(

To sobie to porównaj z hitami palla.

Abipear 21-10-2006 11:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Diddy (Post 1040702)
To sobie to porównaj z hitami palla.

To sobie porownaj z exori mort. -.-

zoliax 21-10-2006 11:51

No chyba skoro paladyn walczy na dystans, to musi zadawać niższe obrażenia, nie?
Moim zdanie ryczerz powinien dostać jakiś "czar" typu "Force strike", bazujący na umiejętnościach, poziomie i broni. Albo cokolwiek powiększające obrażenia na jakis czas czy ileś rund. Ewentualnie szansę na blok czy zmniejszające otrzymywane hity. Morofina taka. ;]
Albo powinien dostać StarCraftowe StimPacki. 8o

Harry_Piasek 21-10-2006 12:27

Cytuj:

Oryginalnei napisane przez Abipear:
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp.
Tibia na tym polega, aby się rozwijać. A o czary mi hcodziło po to aby Knight mógł być podobny do maga :P

Abipear 21-10-2006 12:32

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Harry_Piasek (Post 1040830)
Tibia na tym polega, aby się rozwijać. A o czary mi hcodziło po to aby Knight mógł być podobny do maga :P

No wlasnie a knight sie nie rozwija. Widzisz roznice w hitach z broni pomiedzy 200 a 100 knight? Bo ja nie.

Kurnafix 21-10-2006 12:38

A wiesz dlaczego nie? Bo skille rosną powoli, im wyższy tym wolniej rośnie. Jeśli każdy skill by się zdobywało tak szybko jak pierwszy (kwestja kilkunastu uderzeń) to ludzie by mieli niesamowite liczby w okienku "skills" I zabicie dla 200 lvl Orscha 1 hitem byłoby dziecinnie łatwe. Pozostańmy przy aktualnej wersji skillowania.

Abipear 21-10-2006 12:49

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Kurnafix (Post 1040854)
A wiesz dlaczego nie? Bo skille rosną powoli, im wyższy tym wolniej rośnie. Jeśli każdy skill by się zdobywało tak szybko jak pierwszy (kwestja kilkunastu uderzeń) to ludzie by mieli niesamowite liczby w okienku "skills" I zabicie dla 200 lvl Orscha 1 hitem byłoby dziecinnie łatwe. Pozostańmy przy aktualnej wersji skillowania.

No tak ale zobacz ze sorc nie musi zwiekszac mlvl zeby mocniej uderzac (lvl daje duzo do sily magii) a knightowi lvl nic nie daje poza hp. To niesprawiedliwe.

DRoN 21-10-2006 12:59

Wystarczy żeby wprowadzili coś takiego jak "siła fizyczna" i każdy lvl to 1% takiej siły. Do 100 lvla masz 100% siły fizycznej, ale na 200 lvlu biłbyś już 2 razy mocniej. To by bardzo wzmnocniło knighta/pala i od ~150 lvla byliby prawdziwymi wymiataczami.

Frapper 21-10-2006 16:26

Ktos tam mowil o hitach pala. Palem na 60 lvl mialem: 150, 80,98,127, puff, 112.
Knightem na 60 lvl z wiekszym skilem niz pal mial w discie(85): puff, 184, puff, puff, 48,puff, 15, 149, puff, puff, 12, 98, puff...

sat 21-10-2006 17:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Abipear (Post 1040675)
Hity knighta z broni to katastrofa, az mi sie plakac chce jak patrze na 150 kngihta ze skillami 95-100 ktory expi z sca na wrl i jego sredni hit to tylko niecale 100 hp. :(

on nie expi. on hunci....

st1L 21-10-2006 17:36

Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..

Kurnafix 21-10-2006 17:41

Taki urok pacca.

PS. Nie pisz 2ch postów pod sobą.

FyFy 21-10-2006 21:50

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez st1L (Post 1041303)
Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..

Ale się uśmiałem


@Harry_Piasek
przeczytaj swój podpis i dopiero poźniej coś pisz

Wojciech25 21-10-2006 22:22

uwazam ze jest dobrze tak jak jest moze tylko hur dla facc:p

ripper 21-10-2006 22:22

Nie uważam, żeby knightowi należało się więcej czarów (bo to w końcu nie jest profesja magiczna), ale przydałaby się radykalna zmiana w systemie obrażeń zadawanych przez knightów i palów. Jakiś sensowny wzór powinien być, bo teraz gra knightem/palem to więcej niż waste czasu.

Diddy 21-10-2006 22:25

@up
Dla pallów powinna być jakaś nowa broń lub tańsza amunicja w sklepie ;s.

st1L 21-10-2006 23:24

[quote=FyFy;1041804]Ale się uśmiałem




sie usmiales bo? masz pacca? zebym mial tez bym sie smial..

ripper 22-10-2006 00:17

Nie wiem czy dobrze rozumiem (nie czytałem waszej wymiany zdań), ale jeśli chodzi ci o to, że jakbyś miał pacca to byś nie chciał większych 'uprawnień' dla facc, to muszę ci powiedzieć, że powinieneś się w łeb czymś mocno j*bnąć. Facc to tylko takie demko Tibii. Chcesz grać z udogodnieniami itd - kup pacc. To gra komercyjna i już.

Piotrek Marycha 22-10-2006 01:09

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez st1L (Post 1041303)
Co jak co ale utani gran hur powinno byc bez paca...co z tego ze dobre skille bede mial jak kazdy z przyblizonym levelem z paccem ucieknie..albo jak mam pare leveli mniej od jakiegos innego knighta ..ucieknie odemnie bo ma te pare leveli wiecej..nawet pacca nie bedzie musial miec..

qwa i moze jszcze zeby Bohy rosły na krzaczkach jak malinki??! co ty bys chcial? wszystko co najlepsze za free? on wydal hajs na pacca - on ucieknie
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ripper (Post 1041867)
Nie uważam, żeby knightowi należało się więcej czarów (bo to w końcu nie jest profesja magiczna), ale przydałaby się radykalna zmiana w systemie obrażeń zadawanych przez knightów i palów. Jakiś sensowny wzór powinien być, bo teraz gra knightem/palem to więcej niż waste czasu.

IMO powinno byc tak jak z Siłą magii- 3% od mlvla 2% od lvla, a wiec Siła Fizyczna (ew walki albo cos) skill broni-3% lvl 2% i jest cool sprawiedliwie!

ari2423 22-10-2006 01:16

@up
mogło by tak byc, ale magikom powinni dac takie same przeliczenie do wandów/rodów ( wtedy druidzi znów by byli najgorsi :) ) oraz zmienienie lvl-u co do okreslonego wanda: trucizna (5kratek)-8 lev, ogień-(3k)- 13 lev., energia-( 2k) 22 lev., siła/melle(2k) 30 lev.

Matiess 22-10-2006 07:22

Moim zdaniem z nadchodzacym updatem powini dla knightow wprowadzic do każdej broni specyficzny atak tak jak jest w MU Online.

móc 22-10-2006 08:52

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez ari2423 (Post 1042053)
@up
mogło by tak byc, ale magikom powinni dac takie same przeliczenie do wandów/rodów ( wtedy druidzi znów by byli najgorsi :) ) oraz zmienienie lvl-u co do okreslonego wanda: trucizna (5kratek)-8 lev, ogień-(3k)- 13 lev., energia-( 2k) 22 lev., siła/melle(2k) 30 lev.

Sorc i tak bije z visa/morta. Po co go jeszcze umacniać zwiekszajac mu sile rozdzki? To juz by bylo totalnie bez sensu bo taki 200 sorc wali po 300 z visa/morta i co, jeszcze dodac mu kolejne 300 z rozdzki? :baby:

Knight na 200 lvlu nie ma nawet sredniej 150 w warlocka, a sorc wali po 300 z mortów które kosztują tylko 20 many na strzał. ;(

Marchewki 22-10-2006 09:13

Knight posiada czary :
- exiva
- utevo lux
- exura
- exana pox
- utani hur
- utana hur up ( czy coś takeigo :p )
- exori

Mr.lordi 22-10-2006 10:37

Jak knajt nie mial by exury to jak bys sie leczyl na 10 lvl bez 4 mlvl ????

i knajt powinien mieć latarke :P

ari2423 22-10-2006 14:58

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez móc (Post 1042132)
Sorc i tak bije z visa/morta. Po co go jeszcze umacniać zwiekszajac mu sile rozdzki? To juz by bylo totalnie bez sensu bo taki 200 sorc wali po 300 z visa/morta i co, jeszcze dodac mu kolejne 300 z rozdzki? :baby:

Knight na 200 lvlu nie ma nawet sredniej 150 w warlocka, a sorc wali po 300 z mortów które kosztują tylko 20 many na strzał. ;(

a co z postaciami FACC ?? :)

Keel 22-10-2006 15:43

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez DRoN (Post 1040883)
Wystarczy żeby wprowadzili coś takiego jak "siła fizyczna" i każdy lvl to 1% takiej siły. Do 100 lvla masz 100% siły fizycznej, ale na 200 lvlu biłbyś już 2 razy mocniej. To by bardzo wzmnocniło knighta/pala i od ~150 lvla byliby prawdziwymi wymiataczami.

Bardzo mi sie spodobal ten pomysl... Proponuje napsiac go na forum proposals ;)

Rekin Master 22-10-2006 22:24

@Up
Popieram...piszemy jakas petycje do cipow czy cos? xD Uwazam ze jest to jedyne sensowne rozwiazanie bo gra knightem i palem jest bez sensu...w wszystkich innych grach sila hitow rosnie z lvl-em ;(

Colard 22-10-2006 22:31

Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)

Rekin Master 23-10-2006 09:23

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Colard (Post 1043607)
Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)

knight 50lvl expi z exori z taka sama predkoscia co 100lvl...<ladowanie many- ilosc many sie zwieksza wraz z lvl-em>

Colard 23-10-2006 15:05

~

jesli nadal bedziesz sie afiszowac z tym botem zaczne kasowac posty bez czytania

~

DRoN 23-10-2006 17:27

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Colard (Post 1043607)
Knight powinien zostać taki jaki jest. Wystarczy expic z exori zeby przegonic sorcow. Siła hitów z broni rzeczywiscie nie rosnie wraz z lvlem, ale po co hlvl knightowi bron? Z exori zrobi kilka razy wiecej expa w tym samym czasie niewiele wiekszym kosztem, a siła exori rośnie bardzo wyraźnie wraz z lvlem. Dla mnie moze zostac tak jak jest bo broń noszę tylko po to zeby miec wiecej defa, często nawet nie zaznaczam ataku na potwora. :)

Więc tracisz 488 many (~6 manasów - ~300gp), żeby zrobić z 300 dmg (załóżmy że walisz na raz 3 potwory, więc robisz łącznie 900 dmg).

Mag na takim lvlu wali 120+ ze strike tracąc 20 many (1/4 manaska). 6 manasków to 24 uderzenia, więc zada za te same pieniądze robi ~2880 dmg, czyli ponad 3 razy więcej.

Strasznie musi Ci się to opłacać.

PS. obliczenia na podstawie kalkulatora Tibiacount.
PS2. dziwny ten kalkulator, zrobie przeliczenia jeszcze raz na jakimś wiarygodniejszym kalkulatorze.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 09:30.

Powered by vBulletin 3