![]() |
Pytanie o mieczyki
siema, mam pytanie czy można wsadzić w prawą ręke serpent sworda a w lewą bright sworda i żeby walczyc nimi na raz? tak samo z tarczami czy mozna blokowaz z 2 tarczami na raz?
Prosze o odpowiedzi. |
Można mieć tylko 1 bron, ale tarcze można mieć 2.
BTW.Przecież nie jesteś barbarzyńcą z Diablo żeby 2 bronie nosić :P |
kto wie? kto wie? :berserk:
ale zawsze lepiej miec serpenta i brighta niz brighta i dwarvena :) thx za odpowiedz... + za nią... |
Możesz mieć na sobie broń jednoręczną i tarcze lub dwóreczną broń. Dwie tarcze też możesz mieć, ale to nic nieda będzie się liczyła obrona najlepszej założonej tarczy.
Prosze mnie poprawić jeśli się myle. |
Można walczyć tylko jedną bronią, a pozatym w drugą ręke nie włożysz drugiej broni bo się nie da.
Co do tarczy to tylko jedna jest używana. Dwie nic nie dają. PS. I żeby tu nikt nie wyjeżdzał z tematami typu liczy się tylko większy def i takie tam. A jeśli już ktoś chce zadać takie pytanie to zapraszam tu i niech się zastanowi: 1) http://tibia.pl/forum/showthread.php?t=9718 2) http://tibia.pl/forum/showthread.php?t=9709 <edit> @re down Jaki przeciwnik? Chyba ci chodziło o poprzednika, tak? |
Cymcymek, nie mylisz sie. Nie mozesz mic dwoch broni w rekach a tarcze to tak jak twierdzil moj przeciwnik. Choć, te zasady sa troche nie realistycznie ipowinny byc zminione, ale do tego musial by byc nowy skill.(conajmniej)
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 12:40. |
Powered by vBulletin 3