Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Proszę o pomoc (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=11375)

Tychanowicz 08-09-2004 16:34

Proszę o pomoc
 
Gdy daje przypomnienie hasła na e-maila wyskakuje mi taki komunikat: A request for a new account password has been already submitted. If you have not received the email yet, it is possible that it did not reach you for some reason. Please make sure your email's spam filter is not blocking our mail as spam. Please also make sure that your mailbox is not full. You can use the Lost Account Interface again after approximately two days have passed to request a new password.

Lord Figarot 08-09-2004 16:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Tychanowicz
Gdy daje przypomnienie hasła na e-maila wyskakuje mi taki komunikat: A request for a new account password has been already submitted. If you have not received the email yet, it is possible that it did not reach you for some reason. Please make sure your email's spam filter is not blocking our mail as spam. Please also make sure that your mailbox is not full. You can use the Lost Account Interface again after approximately two days have passed to request a new password.

to znaczy ze twoje haslo zosatlo wyslane pzrez email a jesli go nie oztrymales to znaczy ze masz przepelniona skrzynke pocztowa (sorry za otrtografie ale sie spiesze na zajecia)

Dabek 08-09-2004 16:56

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Komunikat
A request for a new account password has been already submitted. If you have not received the email yet, it is possible that it did not reach you for some reason. Please make sure your email's spam filter is not blocking our mail as spam. Please also make sure that your mailbox is not full. You can use the Lost Account Interface again after approximately two days have passed to request a new password.

"Żądanie nowego hasła dla tego konta zostało już poczynione. Jesli nie otrzymałeś jeszcze e-maila, możliwe że nie dotarł on do ciebie z jakiegoś powodu. Upewnij się, że nie został on zablokowany przez filtr antyspamowy. Sprawdź także, czy skrzynka nie jest pełna. Możesz użyć ponownie "Lost Account Interface" po upływie około dwóch dni."


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:27.

Powered by vBulletin 3