![]() |
Update - co ulepszyć w danych profesjach?
Zapewne w nowym update clipsoft nie ulepszy profesji, a tylko doda jakieś nowe questy/potwory dla pacc, ale mniejsza o to:D Załóżmy teoretycznie, że clipsoft ma zamiar ulepszyć profesję, jakie zmiany według was byłyby odpowiednie? Postaram się napisać co ja bym dodał do każdej profesji:
Knight: - Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z melee. Nie chodzi mi o max hity, gdyż te są dobre. Zauważcie, że sorcer/druid, gdy atakuje nie ma czegoś takiego jak spark, puff, hit za 1hp. Wszystkie ataki z czarów/run mają zawsze siłę 70-100%. Knight best hity ma dobre jednak po podliczeniu wszystkich hitów średnia jest mała. Czy sprawiedliwe jest to że knight na 100lv+, skille 100+ ma średnią w draga w okolicach 100hp? - Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje. - Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu. Jak już wcześniej wspomniałem knight nigdy nie wie czy uderzy za 100hp czy za 1hp, więc nie może obliczyć w ilu turach pokona przeciwnika. Czasem przez tą "niewiedzę" dochodzi niepotrzebnie użyty uh lub przypadkowy dead.. - Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack. - Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze. - Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many - Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev. Paladyn: - Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z distance. - Średnia hitów paladyna powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. - Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu. - Ulepszenie możliwości treningu skillów. - Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba. Druid/Sorcerer: -Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym. Zapraszam do komentowania i krytykowania:D Moderatorów proszę o nie usuwanie/ nie cenzurowanie tematu. |
WIesz co, ja to się radzę przenieść do tego tematu:
http://forum.tibia.com/forum/?action...1&pagenumber=1 Więcej zdziałasz. Pzdr. |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
edit: Jak komentujecie to co napisałem to mam tylko jedną prośbę: Kulturka:D |
Korzystanie Rycka z 'soul points', dla uzyskania (czasowo) jakiegoś zysku. Resztę pozostawiam wyobraźni.
@down: bardziej myslałem, że przykładowo po wypowiedzeniu odpowiedniej inkantacji, traci określoną ilosc soula (np 60) i zyskuje wzrost wszystkich skili (np. o 2) na jakiś czas (np 20 sek) itp |
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
wieksze extaused na exori vis mort flam żeby się z tego tak szybko nie lało tylko tak jak np palek z bolts noi mane zwiekszyc ...
|
wlaczyc god mode i mozliwosc zabijania przeciwnikow altem
|
50 many za visa/morta/flama, zwiększenie extausha.
Cytuj:
Cytuj:
Możliwość zakupienia Power boltów-tak Infernal boltów-nie! Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Cytuj:
(po paru chwilach tarzania się po ziemi) Low- i Mid-lvl sorce by przestali expić, bo by się nie opłacało. Hi-lvl sorce expili by dalej przy użyciu sd. Knight stałby się potęgą znaaaacznie lepszą od innych postaci, a palek - jeśli tylko miałby na runy - to expi taniej i szybciej od sorca (bo sorc przestanie wogóle expić). Nie chce mi się krytykować każdego myślnika pokolei, bo za dużo pisania by było. |
Uważam że pomysł z zwiększeniem many na visa nie jest zły.. Jednakże bez przesady.. Niech zabiera 40-50 many nie 80 ;p.. Jesli chodzi o exori to takze sie zgadzam... Moim zdaniem powinno brać hmmm.... 120~ many...
@Up Wiesz... Mi się podobała tibia, w której zrobiony bp run zchodził na trade w 5 min... Teraz można go sprzedawać w kilka godzin... Lepiej było pozatym, kiedy H lvl expili z runek, a nie exori vis, mort.... To jest moje zdanie.... Możecie się z nim zgadzać, lub nie... |
Cytuj:
Poza tym pan up powiedzial ze paladynem trenuje sie lepiej niz knightem. Nieprawda.wbicia skila na paczatku knightem 40-50 to przyjemnosc i blahostka, a palem? Idz na cyklopy poexpic. Zabijesz 1 na pol godziny. Idz na trole. na 45 discie. szukaj przez godzine partnera do treningu. kupuj monki. jeszcze lepiej- idz na slimy :) Moznabyloby np u knighta i pala w gildiach dac miejsca do trenowania - ale kazde 10 min teningu kosztowaloby soule albo zycie... to przeciwko boterom. |
Zgadzam się z panem, ktoóry mówił przede mną. Ja osobiście bym dorzucił mniejszą ilość many na exori (bo i tak mana regeneruje się masakrycznie długo). Miałem jescze jeden wątek poprawienia knighta. Otóż jak każdy wie, sorcowi, pallowi i drutowi po zakupieniu pacca szybciej skill rośnie (mlvl), a knightowi nie. Możnaby coś z tym zrobić (niestety nie mam pomysłu co).
|
A wy dalej dążycie do balansacji profesji. Przekrzykujecie się i kłócicie, a większość z tych co piszę nie używa choćby 50% potencjału Knighta. Wcale nie mówie, że profesje są w 100% zbalansowane, ale jeżeli ludzie dalej grają w tę gre to i tak bedą grali.
Ktoś pisał aby trening Knighta trwał tyle samo co trening Pala. A zastanowiłeś się moze troche nad tym? Palowi łamią się speary i musi je podnosic w przeciwienstwie do Knighta. Wyobrażasz sobie co powiedzą palkowie? Dostępność infernal boltów w porównaniu do ich siły jest w 100% zgodna, nie widze powodu aby była większa. Pbolty lecą z mobów + można je robić więc podobnie do Infernal boltów nie trzeba nic tu zmieniać. Zresztą średnia dmg pala jest b.dobra, nie mówiąc tu już o wspomaganiu runami. Cytuj:
Cytuj:
A żeby dalej expili z run wystarczy zmienić system z mortami/visami/flameami Jeśli trzeba na siłe coś zmieniać to imo minimalnie zwiększyć częstotliwośc ataków Knighta. |
Cytuj:
A dla non-pacców - zawsze można expić z arrowsami na rotach. Kasa wpada, dist też całkiem szybko leci. A na pewno dużo szybciej, niż gdyby na tych samych rotach trenować kamyczkami (nie każdy gra na pvp, żeby móc trenować na monku). Jak jestem na coś za słaby, to się tego nie tykam. A z 70 dista, które przy expieniu arrowsami wpada bardzo szybko, na luzie można już expić na większości potworów bez większych strat. Wystarczy tylko chcieć. A to, że generacja low lvl sorców nie potrafi sobie z paladynem poradzić i włożyć w niego trochę czasu, to nie moja wina. Ja nie wykorzystywałem w 100% możliwości paladyna, a grało mi się miło i sympatycznie. EDIT: Cytuj:
|
Tak tylko Knight ma wiekszego best hita średnio 10 skilli wcześniej.
|
Co nie oznacza, że ma taką średnią, jak paladyn podczas expienia na mocnych stworach. Mogę całe życie spędzić na żółwiach etc. pierdołach, ale kurde mol, żebym tak mógł sobie czasami wyskoczyć na coś silniejszego, ergo nie spędzać 500h na treningu, żeby sobie na to pozwolić. I żeby w ogóle efektywnie expić. Może przy swordach tego nie widać, ale przy clubach już owszem - dostaje trochę większe baty na fizycznych mobach. Z chęcią zrobiłbym retraina, gdyby nie to, że nie uśmiecha mi się trenować od 10 do 75 praktycznie po raz drugi (atm mam 48 sworda, ale mimo wszystko trochę czasu by mi trening pożarł), nie wspominając nic o tym, że chciałbym mieć jednak trochę więcej, niż te 75 fightingu. Expienie z prędkością 20k/h maksimum średnio mnie kręci.
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 01:03. |
Powered by vBulletin 3