Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Update - co ulepszyć w danych profesjach? (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=114939)

d4rqu 01-02-2007 22:11

Update - co ulepszyć w danych profesjach?
 
Zapewne w nowym update clipsoft nie ulepszy profesji, a tylko doda jakieś nowe questy/potwory dla pacc, ale mniejsza o to:D Załóżmy teoretycznie, że clipsoft ma zamiar ulepszyć profesję, jakie zmiany według was byłyby odpowiednie? Postaram się napisać co ja bym dodał do każdej profesji:

Knight:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z melee. Nie chodzi mi o max hity, gdyż te są dobre. Zauważcie, że sorcer/druid, gdy atakuje nie ma czegoś takiego jak spark, puff, hit za 1hp. Wszystkie ataki z czarów/run mają zawsze siłę 70-100%. Knight best hity ma dobre jednak po podliczeniu wszystkich hitów średnia jest mała. Czy sprawiedliwe jest to że knight na 100lv+, skille 100+ ma średnią w draga w okolicach 100hp?
- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu. Jak już wcześniej wspomniałem knight nigdy nie wie czy uderzy za 100hp czy za 1hp, więc nie może obliczyć w ilu turach pokona przeciwnika. Czasem przez tą "niewiedzę" dochodzi niepotrzebnie użyty uh lub przypadkowy dead..
- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.
- Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many
- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.

Paladyn:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z distance.
- Średnia hitów paladyna powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
- Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.

Druid/Sorcerer:

-Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym.

Zapraszam do komentowania i krytykowania:D Moderatorów proszę o nie usuwanie/ nie cenzurowanie tematu.

Kojotes 01-02-2007 22:16

WIesz co, ja to się radzę przenieść do tego tematu:

http://forum.tibia.com/forum/?action...1&pagenumber=1

Więcej zdziałasz.


Pzdr.

ripper 01-02-2007 22:18

Cytuj:

Czy sprawiedliwe jest to że knight na 100lv+, skille 100+ ma średnią w draga w okolicach 100hp?
Zauważ, że knight słabo bije, ale za to ma trzy razy więcej hp od sorca/druida, którzy biją mocno. Coś za coś.
Cytuj:

- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. (...) Knightowi level nic nie daje.
Dowód? Jakikolwiek sensowny.
Cytuj:

- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
Patrz ad. 1.
Cytuj:

- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.
Twoje rozwiązanie jedynie dałoby plusy sorcowi/druidowi. Nie powinni zwiększać skuteczności shieldingu tylko zmniejszyć przepaść między full def a full atk.
Cytuj:

- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
Niezły pomysł, aczkolwiek pewnie byłoby to bardzo drogie.
Cytuj:

- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył.
Nie, nie, nie. Knight bije może słabo, ale za to stale i za darmo. I ciężko go zabić. Tak jak w ad. 1 - coś za coś.
Cytuj:

- Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc.
To podważa sensowność PACCa - zdecydowanie NIE.
Cytuj:

-Vis powinień brać 80many.
Tutaj bez kurtuazji - j e b i e c i e?

d4rqu 01-02-2007 22:18

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Kojotes (Post 1239618)
WIesz co, ja to się radzę przenieść do tego tematu:

http://forum.tibia.com/forum/?action...1&pagenumber=1

Więcej zdziałasz.


Pzdr.

Nie zamieszczaj tego linku, bo moderator jest uczulony na niego:-) A co do przeniesienia tematu, umieściłem pierw tutaj. Zobaczę jakie zmiany chce większość i dopiero będę decydował jak zmodyfikować i umieścić ten temat na tibia.com

edit: Jak komentujecie to co napisałem to mam tylko jedną prośbę: Kulturka:D

Khan 01-02-2007 22:20

Korzystanie Rycka z 'soul points', dla uzyskania (czasowo) jakiegoś zysku. Resztę pozostawiam wyobraźni.


@down:
bardziej myslałem, że przykładowo po wypowiedzeniu odpowiedniej inkantacji, traci określoną ilosc soula (np 60) i zyskuje wzrost wszystkich skili (np. o 2) na jakiś czas (np 20 sek) itp

Bols2 01-02-2007 22:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Khan (Post 1239629)
Korzystanie Rycka z 'soul points', dla uzyskania (czasowo) jakiegoś zysku. Resztę pozostawiam wyobraźni.

No wlasnie, knight moglby wyrabiac sobie ringi,lub jakies przyziemne runy typu lmm,chyba ze dodali by jakas rune ktora by podwyzszala skile lub staty broni,mysle ze to by dodalo klimatu RPG ;)

Monna 01-02-2007 22:33

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1239609)


- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.

- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.
-

Te 2 punkty mi sie podobaja, reszta odpada bo to knight, silny blocker ktory zbiera loot z huntow, ma duzo plusow, ale tez musza byc minusy... proste?

Vil 01-02-2007 23:42

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1239609)
- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.

ja obstawialbym raczej minimalne obrazenia danej broni.

viper555 04-02-2007 12:29

wieksze extaused na exori vis mort flam żeby się z tego tak szybko nie lało tylko tak jak np palek z bolts noi mane zwiekszyc ...

Karfhud 04-02-2007 13:15

wlaczyc god mode i mozliwosc zabijania przeciwnikow altem

exeros 04-02-2007 13:28

50 many za visa/morta/flama, zwiększenie extausha.
Cytuj:

- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
Zarówno dla knighta jak i paladyna.
Cytuj:

Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.
Czary dla FACC-Zdecydowane nie!
Możliwość zakupienia Power boltów-tak
Infernal boltów-nie!
Cytuj:

Korzystanie Rycka z 'soul points', dla uzyskania (czasowo) jakiegoś zysku. Resztę pozostawiam wyobraźni.
Tak, zwiększenie np skila shieldingu/ataku o 5 na 30 sekund za powiedzmy 50 souli
Cytuj:

- Ulepszenie knighta w PVP
NIE! Knight jest DOBRY w PvP-czemu?Ilość HP!Knight to twierdza i tyle.

P0nury 04-02-2007 13:38

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez exeros (Post 1244947)
- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
Zarówno dla knighta jak i paladyna.

Żartujesz, prawda? Paladynowi skill leci NAPRAWDĘ szybko. Od 40 dista z paroma skillami wbitymi kamyczkami na lagach i 15 lvl'u wbiłem 45 lvl'i i... 76 dista. Właściwie dist skakał mi co lvl. Knightem wbiłem wczoraj 80% do lvl'a, a do fightingu wpadło... 10%. Wystarczyłoby, aby knight miał trening na zasadzie paladyna. Bardzo znacznie ograniczyłoby to czas treningu oraz ilość trenujących. A co najważniejsze, knight mógłby rozpocząć pg'owanie na nowym serwerze bez znacznego skillowania (gdyby miał tą pewność, że na 45 lvl'u wpadnie mu 75 fightingu, to zapewne nie musiałby trenować, ergo trenowałby, ale na pewno nie po 300h i więcej na skille 80+)

Marciniek 04-02-2007 14:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez d4rqu (Post 1239609)
Zapewne w nowym update clipsoft nie ulepszy profesji, a tylko doda jakieś nowe questy/potwory dla pacc, ale mniejsza o to:D Załóżmy teoretycznie, że clipsoft ma zamiar ulepszyć profesję, jakie zmiany według was byłyby odpowiednie? Postaram się napisać co ja bym dodał do każdej profesji:

Knight:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z melee. Nie chodzi mi o max hity, gdyż te są dobre. Zauważcie, że sorcer/druid, gdy atakuje nie ma czegoś takiego jak spark, puff, hit za 1hp. Wszystkie ataki z czarów/run mają zawsze siłę 70-100%. Knight best hity ma dobre jednak po podliczeniu wszystkich hitów średnia jest mała. Czy sprawiedliwe jest to że knight na 100lv+, skille 100+ ma średnią w draga w okolicach 100hp?
- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu. Jak już wcześniej wspomniałem knight nigdy nie wie czy uderzy za 100hp czy za 1hp, więc nie może obliczyć w ilu turach pokona przeciwnika. Czasem przez tą "niewiedzę" dochodzi niepotrzebnie użyty uh lub przypadkowy dead..
- Zwiększony wpływ shieldingu na szanse zblokowania ciosu. W tej chwili sorcer/druid z dobrą tarczą w trybie full def blokuje więcej ciosów, niż knight na skillu 80 w trybie full attack.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.
- Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many
- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.

Paladyn:

- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z distance.
- Średnia hitów paladyna powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
- Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.

Druid/Sorcerer:

-Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym.

Zapraszam do komentowania i krytykowania:D Moderatorów proszę o nie usuwanie/ nie cenzurowanie tematu.

:o Komedia... 8o
(po paru chwilach tarzania się po ziemi)
Low- i Mid-lvl sorce by przestali expić, bo by się nie opłacało. Hi-lvl sorce expili by dalej przy użyciu sd. Knight stałby się potęgą znaaaacznie lepszą od innych postaci, a palek - jeśli tylko miałby na runy - to expi taniej i szybciej od sorca (bo sorc przestanie wogóle expić). Nie chce mi się krytykować każdego myślnika pokolei, bo za dużo pisania by było.

Spatek 04-02-2007 15:06

Uważam że pomysł z zwiększeniem many na visa nie jest zły.. Jednakże bez przesady.. Niech zabiera 40-50 many nie 80 ;p.. Jesli chodzi o exori to takze sie zgadzam... Moim zdaniem powinno brać hmmm.... 120~ many...
@Up
Wiesz... Mi się podobała tibia, w której zrobiony bp run zchodził na trade w 5 min... Teraz można go sprzedawać w kilka godzin... Lepiej było pozatym, kiedy H lvl expili z runek, a nie exori vis, mort....

To jest moje zdanie.... Możecie się z nim zgadzać, lub nie...

YKW 04-02-2007 16:09

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez exeros (Post 1244947)
50 many za visa/morta/flama, zwiększenie extausha.

Zarówno dla knighta jak i paladyna.

Czary dla FACC-Zdecydowane nie!
Możliwość zakupienia Power boltów-tak
Infernal boltów-nie!

Tak, zwiększenie np skila shieldingu/ataku o 5 na 30 sekund za powiedzmy 50 souli

NIE! Knight jest DOBRY w PvP-czemu?Ilość HP!Knight to twierdza i tyle.

Zdecydowanie popieram. te infernal bolty powinny jednak byc bardziej dostepne. Duzo ich po tym huncie na poiu nie nazbierasz, wiec albo np. soul orby albo juz te infernal bolty wypadalyby z czegos pokroju draga...

Poza tym pan up powiedzial ze paladynem trenuje sie lepiej niz knightem. Nieprawda.wbicia skila na paczatku knightem 40-50 to przyjemnosc i blahostka, a palem? Idz na cyklopy poexpic. Zabijesz 1 na pol godziny. Idz na trole. na 45 discie. szukaj przez godzine partnera do treningu. kupuj monki. jeszcze lepiej- idz na slimy :) Moznabyloby np u knighta i pala w gildiach dac miejsca do trenowania - ale kazde 10 min teningu kosztowaloby soule albo zycie... to przeciwko boterom.

Carlo 04-02-2007 16:11

Zgadzam się z panem, ktoóry mówił przede mną. Ja osobiście bym dorzucił mniejszą ilość many na exori (bo i tak mana regeneruje się masakrycznie długo). Miałem jescze jeden wątek poprawienia knighta. Otóż jak każdy wie, sorcowi, pallowi i drutowi po zakupieniu pacca szybciej skill rośnie (mlvl), a knightowi nie. Możnaby coś z tym zrobić (niestety nie mam pomysłu co).

karate:] 04-02-2007 16:54

A wy dalej dążycie do balansacji profesji. Przekrzykujecie się i kłócicie, a większość z tych co piszę nie używa choćby 50% potencjału Knighta. Wcale nie mówie, że profesje są w 100% zbalansowane, ale jeżeli ludzie dalej grają w tę gre to i tak bedą grali.
Ktoś pisał aby trening Knighta trwał tyle samo co trening Pala. A zastanowiłeś się moze troche nad tym? Palowi łamią się speary i musi je podnosic w przeciwienstwie do Knighta. Wyobrażasz sobie co powiedzą palkowie?
Dostępność infernal boltów w porównaniu do ich siły jest w 100% zgodna, nie widze powodu aby była większa. Pbolty lecą z mobów + można je robić więc podobnie do Infernal boltów nie trzeba nic tu zmieniać. Zresztą średnia dmg pala jest b.dobra, nie mówiąc tu już o wspomaganiu runami.

Cytuj:

Poza tym pan up powiedzial ze paladynem trenuje sie lepiej niz knightem. Nieprawda.wbicia skila na paczatku knightem 40-50 to przyjemnosc i blahostka, a palem? Idz na cyklopy poexpic. Zabijesz 1 na pol godziny. Idz na trole. na 45 discie. szukaj przez godzine partnera do treningu. kupuj monki. jeszcze lepiej- idz na slimy Moznabyloby np u knighta i pala w gildiach dac miejsca do trenowania - ale kazde 10 min teningu kosztowaloby soule albo zycie... to przeciwko boterom.
Knightem aby to wytrenić potrzebujesz kilku godzin, a bez tych skilli expić praktycznie nie możesz. Palem po wyjsciu z rooka idziesz na trolle i wbijasz 40 lub 45 skilla i spokojnie możesz expić, a te 45 wbijesz o wiele szybciej niż u Knighta.

Cytuj:

Wiesz... Mi się podobała tibia, w której zrobiony bp run zchodził na trade w 5 min...
A podobały ci się farmy druidów? Pewnie sam taką miałeś i tak bardzo do niej tęsknisz. Przecież można kupować runy w sklepach.
A żeby dalej expili z run wystarczy zmienić system z mortami/visami/flameami


Jeśli trzeba na siłe coś zmieniać to imo minimalnie zwiększyć częstotliwośc ataków Knighta.

P0nury 04-02-2007 17:07

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez YKW (Post 1245430)
Poza tym pan up powiedzial ze paladynem trenuje sie lepiej niz knightem. Nieprawda.wbicia skila na paczatku knightem 40-50 to przyjemnosc i blahostka, a palem? Idz na cyklopy poexpic. Zabijesz 1 na pol godziny. Idz na trole. na 45 discie. szukaj przez godzine partnera do treningu. kupuj monki. jeszcze lepiej- idz na slimy :) Moznabyloby np u knighta i pala w gildiach dac miejsca do trenowania - ale kazde 10 min teningu kosztowaloby soule albo zycie... to przeciwko boterom.

Trenowałem do 40 dista, potem expiłem na rotach. Po osiągnięciu 21 lvl'a i 59 dista ruszyłem na dworce. Nie przemęczając się w 2 dni wbiłem 7 lvl'i. Urgh, faktycznie. Istne męczarnie w kwestii treningu.

A dla non-pacców - zawsze można expić z arrowsami na rotach. Kasa wpada, dist też całkiem szybko leci. A na pewno dużo szybciej, niż gdyby na tych samych rotach trenować kamyczkami (nie każdy gra na pvp, żeby móc trenować na monku). Jak jestem na coś za słaby, to się tego nie tykam. A z 70 dista, które przy expieniu arrowsami wpada bardzo szybko, na luzie można już expić na większości potworów bez większych strat. Wystarczy tylko chcieć.

A to, że generacja low lvl sorców nie potrafi sobie z paladynem poradzić i włożyć w niego trochę czasu, to nie moja wina. Ja nie wykorzystywałem w 100% możliwości paladyna, a grało mi się miło i sympatycznie.

EDIT:

Cytuj:

Ktoś pisał aby trening Knighta trwał tyle samo co trening Pala. A zastanowiłeś się moze troche nad tym? Palowi łamią się speary i musi je podnosic w przeciwienstwie do Knighta. Wyobrażasz sobie co powiedzą palkowie?
Ja bym się tam nie obraził o szybszy trening dla knighta, mimo tego, że jestem też paladynem. Wystarczy mi ta różnica, że paladyn ma wyższą średnią hitów, a knight ma wyższego best hita.

karate:] 04-02-2007 17:17

Tak tylko Knight ma wiekszego best hita średnio 10 skilli wcześniej.

P0nury 04-02-2007 17:26

Co nie oznacza, że ma taką średnią, jak paladyn podczas expienia na mocnych stworach. Mogę całe życie spędzić na żółwiach etc. pierdołach, ale kurde mol, żebym tak mógł sobie czasami wyskoczyć na coś silniejszego, ergo nie spędzać 500h na treningu, żeby sobie na to pozwolić. I żeby w ogóle efektywnie expić. Może przy swordach tego nie widać, ale przy clubach już owszem - dostaje trochę większe baty na fizycznych mobach. Z chęcią zrobiłbym retraina, gdyby nie to, że nie uśmiecha mi się trenować od 10 do 75 praktycznie po raz drugi (atm mam 48 sworda, ale mimo wszystko trochę czasu by mi trening pożarł), nie wspominając nic o tym, że chciałbym mieć jednak trochę więcej, niż te 75 fightingu. Expienie z prędkością 20k/h maksimum średnio mnie kręci.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 01:03.

Powered by vBulletin 3