![]() |
PVP Enforced - exp
Czy to prawda, że na serverach PVP-Enforced za zabicie gracza dostaje się tyle expa, ile on stracił? Jeśli tak, to 20lvl daje więcej expa niż Demon :)
|
Tak leczy tylko i wylacznie jezeli zabijesz osobe ktora ma wiekszy lvl od ciebie
|
Cytuj:
|
Dostajesz 10% expa który on stracił, osoba którą zabijesz musi mieć wyższy level od ciebie albo ten sam tylko o 10 % expa więcej niż ty.
|
@up bull$zit, jakis mily typek na infernie dal mi zabic swojego noobchara 21 lvl (mam 8lvl) i dostalem za niego ok 3800 expa, jak chcecie mozecie policzyc czy sie zgadza wg tego wzoru, mi sie nie chce :P
|
Prościej: dostajesz 1% expa zabitego kolesia. Czyli to chyba jasne, że lepiej opłaca się zabic demona niż 20lvla (joke). Ale expa dostaje się tylko wtedy, gdy zabita przez ciebie postać ma wiekszy lvl od ciebie lub o 10% mniejszy od ciebie.
|
Cytuj:
|
10% się dostaje tego co on stracił
|
Cytuj:
|
Teoria głosząca, że za zabicie gracza na świecie pvp-e dostaje się 10% jego doświadczenia w przypadku ofiary posiadającej facc lub 7% w przypadku zabijanych pacców jest błędna !!!
Wyjaśnienie dlaczego: 7 lvl zabija 20 lvl z facc. Dostaje więc 1% jego expa, czy jak wolicie 10% jego utraconego expa. Nasz PK otrzyma zatem min 988 exp i max 1159 exp. Według tej teorii zabójca na 19 levelu dostanie tyle samo expa co 7 level (oczywiście zakładamy, że ofiara ma 20 level). Jest to BZDURA !! Każdy kto obejrzy poniższy filmik stwierdzi, że wyżej omówiona teoria jest naciągana. http://tibicams.tibianetwork.com/en/movies/show/29940 A teraz wyjaśnienie jak się prawidłowo liczy expa z ofiary na światach pvp-e: Niech: x - poziom zabójcy * 0.9 zaokrąglone w dół do liczby całkowitej. y - poziom ofiary a - całkowita liczba punktów doświadczenia ofiary D = (1-x/y)*0,05*a Jeżeli zaokrąglimy teraz w dół liczbę D do najbliższej nieujemnej liczby całkowitej, to otrzymamy liczbę punktów doświadczenia, jakie zdobędzie zabójca. Przykład z naszym 7 levelem, który zabija 20 level : x = 7*0.9 = 6.3 po zaokrągleniu w dół mamy x = 6 y = 20 9880 <= a <= 115 999 Zatem : D_min = (1-6/20)*0,05*98800 = 3458 exp D_max = (1-6/20)*0,05*115999 ~= 4060 exp Zabijając siódmym levelem dwudziesty level otrzymamy (w zależności od expa, jaki ma ofiara) conajmniej 3458 expa a maksymalnie 4060 expa. Ps. Jedynie Caban Nadbaltycki miał tutaj rację. Mam nadzieję, że teraz - po podanym przykładzie jak to liczyć. Każdy będzie mógł bez problemu oszacować ile dostanie expa z ofiary. Ps2. Zabijając 7 levelem afkera na 200 lvl awansujemy za jednym zamachem na 74 level. Na koniec wypadałoby jeszcze omówić znaczki : => - mniejsze bądź równe <= - większe bądź równe ~= - równość z przybliżeniem (zaokrągleniem) * - standardowe mnożenie / - standardowe dzielenie |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 09:17. |
Powered by vBulletin 3