Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Co UPDATE zawierać powinien, czyli pomysły na zmiany ... (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=119450)

Sizel 02-03-2007 13:29

Co UPDATE zawierać powinien, czyli pomysły na zmiany ...
 
Powiem tak:
to nie jest temat całkiem poważny, gdyż po pierwsze wymaga nieracjonalnego myślenia, po drugie CipSoft nie weźmie pewnie pod uwagę żadnych sugestii, które zostaną tu przez Was zaproponowane.

Więc można pofantazjować.

Zacznę:

Irytuje mnie kilka rzeczy, które wydają mi się być bezużyteczne. Oto mój pomysł na wykorzystanie:

- Węże (Snake): pełza to-to i niczemu nie służy. Każda postać powyżej 8 lvl wyleczy się z trucizny, niższy lvl pozabija. Leżą tak sobie martwe, z wybebeszonymi flakami i nie są nic warte. A gdyby tak powstał addon na np. ochraniacze ze skóry wężów? Albo 100 (może 50) ukatrupionych wężów zamienić na... dajmy na to na jakąś runkę? A może by tak jednak coś z nich czasem "poleciało"? Jakaś antidote vial, czy coś?

- skorpiony: zabić łatwo i martwe wyglądają jak rozdeptane (bidoki). Również nic nie dają w zamian. A może by tak jakieś skorpionie żądło wylatywało? i tak zamieniać żądła w wybranej ilości na UHy? A może też jakiś quest zaplanować: w końcu, skoro można było zrobić z "czarną owcą", to dlaczego nie ze skorpionami?

- slimy: nie dość, że brzydkie (zielone i jak odpady toksyczne, cuchną zapewne, fujjjj), to jeszcze użyteczne tylko do skillów: no niech z nich poleci jakaś rzecz !, na ten przykład coś do leczenia, albo chociaż flaszka bimbru, wina, piwa :P czy manas...

Ostatnie dotyczy nieracjonaloności:
Biłam wczoraj koło Thais 5 cyc'ów. Zmarnowałam 2 manasy. Z ciekawości poczekałam na resp i pojawił się sorc (o 14 lvl ode mnie niższy!!), pozwolił mi obserwować swoją walkę: tych 5 cyców rozwalił gfb, różdżką i innymi pierdołami. Nie mówię, że to nie fair - w końcu każdy ma taką bron, jaką profesję sobie wybrał:]. Ale przecież Knight to knight. Trenuje się ten miecz czy topór godzinami na slimach czy rotach! A sorcowi o wiele szybciej rośnie mlvl, nawet przy jakimkolwiek użyciu. Wg mnie powinno być to jakoś rozwiązane - skoro sorc ma extra "broń", to niech ma do niczego zbroję albo ograniczenia na kupno tych extra wypasionych gadżetów (MMs na przykład, czy Ga, DSM...).

Tyle ode mnie (oby mnie nie skasowali, eh...).

A co poprawilibyście (zmienilibyście, ulepszylibyście) Wy?

Withord 02-03-2007 13:42

Utrudnić grę magiem. Tyle mi wystarczy :)

Rykun 02-03-2007 14:36

cos nowego dla knighta moze..... albo nie jeszcze cos tak dopier**la ze sie wszystkim knightom odechce grac :p
w sumie mogliby cos nowego dla facc zrobic

Alwayner 02-03-2007 15:30

Powinni ulepszyć Knightów i Paladynów. Paladyn nie może mieć tarczy więc obrażenia jakie zadaje potwór są o niebo większe niż u inny profesji i Paladyn nie ma żadnych czarów spontanicznych ofensywnych. Ma niby różne runy, a nawet Sudden Death Rune, ale nim zadaje obrażenia bardzo małe na takie koszty. Posiada Burst Arrows, ale to nie OTS więc kiedyś wreszcie się skończą, a jakieś super tanie to też nie są. Paladyn może być bardzo dobrą profesją jeśli mamy dostatek pieniędzy. Kamienie drogie, włócznie mają za duży atak do trenowania na lepszych skillach. Jeśli się ma pieniądze to Paladyn staje się bardzo dobrą profesją.

O rycerzu nic nie będę pisał ponieważ było o tym dużo.

Always hunted 02-03-2007 15:34

Co do Knighta.... Knight ma soul pointy, które nie są w ogóle potrzebne! A co powiecie na taki pomysł, że Knight kosztem 15 souli i 100 many może zwięszkyć swoje obrażenia do 250% na 5 minut? To by bardzo wzmocniło Knightów, nie mieliby już statusu "najmniej dopieszczona profesja" (co niektórzy mylą z "najgorsza")

janek@ 02-03-2007 15:51

A moze by tak dodac nowego "Skilla"?

Nazywalby sie on "Player" skill, ktorego nie bedzie mozna trenic.
Dzieki temu "Skillowi" moglibysmy sie modlic do "Bostwa" dostajac w zamian leczenie, ulepszenie.
Modlitwa kosztowalaby 60 PP (player points), dzieki ktorej zostalibysmy uleczeni do 100hp lub ulepszeni w wybranym skillu do 20% przez 10-20 min (nie dotyczy mlvl).
Kazda z profesji mialaby okreslony limit PP niezaleznie od lvl:
paladin- dostalby 240 PP (gorliwy wyznawca)
knight- 120 PP (sredniawy jak zawsze)
druid/sorc- 60 PP (pol heretyk)
PP uzupelnialoby sie w kosciele w niedziele Europejska, modlac sie do "Bostwa".

Tym oto sposobem ^ ulatwilibysmy sobie gre i wyrownali profesje (chyba).

Demek 02-03-2007 16:03

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Always hunted (Post 1296540)
Co do Knighta.... Knight ma soul pointy, które nie są w ogóle potrzebne! A co powiecie na taki pomysł, że Knight kosztem 15 souli i 100 many może zwięszkyć swoje obrażenia do 250% na 5 minut? To by bardzo wzmocniło Knightów, nie mieliby już statusu "najmniej dopieszczona profesja" (co niektórzy mylą z "najgorsza")

250%? to jak knight teraz wali best hity z ice rapiera 300~ to bedzie walil 750hp? zal o 30% zwiekszyc to jeszcze tak ale nie o 250%

d4rqu 02-03-2007 16:19

Hit z ice rapiera kosztuje 1,5k. Hit z sd kosztuje 375gp i taki MDW czy Taifun bija za 1200-1400 hity z sd. Nie wspomnę o tym, że ice rapier bije w zwarciu, a sd na dystans.

Diego'Odin 02-03-2007 16:22

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez janek@ (Post 1296573)
A moze by tak dodac nowego "Skilla"?

Nazywalby sie on "Player" skill, ktorego nie bedzie mozna trenic.
Dzieki temu "Skillowi" moglibysmy sie modlic do "Bostwa" dostajac w zamian leczenie, ulepszenie.
Modlitwa kosztowalaby 60 PP (player points), dzieki ktorej zostalibysmy uleczeni do 100hp lub ulepszeni w wybranym skillu do 20% przez 10-20 min (nie dotyczy mlvl).
Kazda z profesji mialaby okreslony limit PP niezaleznie od lvl:
paladin- dostalby 240 PP (gorliwy wyznawca)
knight- 120 PP (sredniawy jak zawsze)
druid/sorc- 60 PP (pol heretyk)
PP uzupelnialoby sie w kosciele w niedziele Europejska, modlac sie do "Bostwa".

Tym oto sposobem ^ ulatwilibysmy sobie gre i wyrownali profesje (chyba).

player? :s chyba prayer....
btw to by nic nie zmienilo. taki twoj ulepszacz 10-20 min bedze w stanie uzyc tylko 4 razy
to naprawde bardzo niewiele zmieni

@topic
ja bym proponowal nakladac kary na magow tzn:
- powiedzmy -10lev speed za naszenie golden arm, 20 za dsm 30 za mpa etc
- zmniejszenie szybkosci regeneracji many za np. zbyt dobra tarcze - mms

z dorgiej strony byly by promocje za noszenie lekkiego eq np. b robe:
- podwyzszenie szybkosci haste
- szybsza (nieznacznie!) regenaracja hp

Ragnar666 02-03-2007 16:36

wg mnie 2-ręczne rózgi i laski wystarczą. już nie będzie tak że sorc na kamikaze założy sobie tarcze i będzie z visa zapier.... siał zniszczenie ;]
a i profesje których obrażenia opierają się na melee i distance też będą z tego zadowolone, bo kto to widział sorca z różdżką a la harry potter? no i może koszt instantów ofensywnych zwiększyć o trochę, żeby nie wpaść ze skrajności w skrajność gdzie vis kosztuje teraz 20 many a po upie będzie kosztował ~100.

Vlad Dracula 02-03-2007 17:06

TEN temat powinien znajdować się w dziale UPDATE,ale to szczegół.
Co do tematu:Magów i Druidów nie trzeba wzmacniać.Paladin-Strzały i bełty są za drogie,a robienie ich jest bardzo uciążliwe i wystrzela się szybko.Coś CipSoft powinien z tym zrobić.Knight-Zwiększyć meele,mogłyby też być jakieś ulepszone bronie(np. Bright Sword+3+25fire dmg)Zwiększyć szybkość rośnięcia skilli,przydałby się jakiś NPC,(w szczególności na światach non-pvp)który by stwarzał Monki ew.Ghoule do trenienia(nikt nie mógłby ich zabijać)To tyle.

/Edit No dobra przesadziłem z tymi summonami,ale robienie mlvla jest o wiele łatwiejsze niż skillowanie(Nie trzeba skakać po monsterkach,nikt Ci nie przeszkodzi w trenowaniu mlvla,a przy skillowaniu jakis noobek wyskoczy i zabije potwory).

Alwayner 02-03-2007 17:16

@up


Człowieku pomyśl co by się działo w tym budynku gdzie były by te "Train Moby". Rzeźnia. To nie OTS!

Andrealfus 02-03-2007 17:24

powiedzmy ze wystarczy dac nowy system naliczania uderzen knighta (wieksza srednia uderzenia)i utrudnil bym magom gre np tak jak w twoim pomysle ze nie moga zalozyc dsm itp np moga zalozyc itemki typu blue robe

Always hunted 02-03-2007 17:27

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Demek (Post 1296593)
250%? to jak knight teraz wali best hity z ice rapiera 300~ to bedzie walil 750hp? zal o 30% zwiekszyc to jeszcze tak ale nie o 250%

Dobra, przesadziłem z 250%, ale do 200% jakieś... czyli jak wali po 300, to żeby walił po 600....
Będzie sprawiedliwie, bo np taki sorc może spokojnie graczowi rąbnąć za 1k+

Rykun 02-03-2007 17:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Always hunted (Post 1296540)
Co do Knighta.... Knight ma soul pointy, które nie są w ogóle potrzebne! A co powiecie na taki pomysł, że Knight kosztem 15 souli i 100 many może zwięszkyć swoje obrażenia do 250% na 5 minut? To by bardzo wzmocniło Knightów, nie mieliby już statusu "najmniej dopieszczona profesja" (co niektórzy mylą z "najgorsza")

i to by bylo zarabiste. ale tak jak juz ktos powiedzial nie do 250 % tylko zeby sie o 30-50% podniosly obrazenia.
bo tak naprawde to knight nie ma co z soulami zrobic.

Mily13 02-03-2007 17:33

Ja myślę że dobrym pomysłem może stać się to żeby można było "pozyczać" soul pointy i w ten sposub druid/paladyn/sorc mogli by robic wiecej run. Ale knightom zwiekszyc zadawane obrazenia przynajmniej o 50 % i dlugosc skillowania o 15 x

Zygfryt 02-03-2007 17:44

Czary dla Palladynów tworzące strzały i bolty powinny ich więcej tworzyć.

Albo wpisując Exevo Con "30" tworzyłoby się nam 30 strzał. Oczywiście każda strzała zabierałaby pewną ilość many. To samo się tyczy boltów tylko, że one zabierałyby więcej many niz strzały.

Knightowi mogłyby szybiej rosnąć skille. Mogłoby być też troszkę przedmiotów, które by zwiększały atak używanej broni i innych przedmiotów zwiększających obronę.

Co wy na to? xD

Piotrek Marycha 02-03-2007 21:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Demek (Post 1296593)
250%? to jak knight teraz wali best hity z ice rapiera 300~ to bedzie walil 750hp? zal o 30% zwiekszyc to jeszcze tak ale nie o 250%

kpisz sobie?
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Ragnar666 (Post 1296672)
wg mnie 2-ręczne rózgi i laski wystarczą. już nie będzie tak że sorc na kamikaze założy sobie tarcze i będzie z visa zapier.... siał zniszczenie ;]

Bradzo dobry pomysl :) cos za cos, nie ma lekko :p
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Mily13 (Post 1296792)
Ja myślę że dobrym pomysłem może stać się to żeby można było "pozyczać" soul pointy i w ten sposub druid/paladyn/sorc mogli by robic wiecej run.

Lol??? jeszcze ci za malo overpower sorca i druta?

Cytuj:

Ale knightom zwiekszyc zadawane obrazenia przynajmniej o 50 % i dlugosc skillowania o 15 x
Zart? to zamiast 100h treningu ma byc 1500 h?

@Odemnie :
*Ustalenie minimalnego hita dla knighta/pala
*Zmieniszenie ilosci many na exori lub zwiekszenie zadawanych z niego obrazen (dwukrotnie byloby chyba sprawiedliwie?)
*Specjalne własciwosci broni (dmg od magii, uderzenie krytyczne, szybsze zadawnie ciosów itp itd)

TaifunIII 03-03-2007 00:16

Uważam, że w nowym upadate powinhy być soul shoty dla knighta poniewaz dawno nie byl ulepszany (tak jak w loneage):) Np. 1 kosztował by 1 gp :P

Kasztaniaczek 03-03-2007 00:24

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Always hunted (Post 1296775)
Dobra, przesadziłem z 250%, ale do 200% jakieś... czyli jak wali po 300, to żeby walił po 600....
Będzie sprawiedliwie, bo np taki sorc może spokojnie graczowi rąbnąć za 1k+

Paccc w 5 min odnowi sie 20 sp... to kosztuje 15 i za 100 many i praktycznie 0 sp(no bo expi, nie?) by hity zamiast 100+ zbroni(za free)walil po 300+ w porywach do 600+ za free ;s?
Wez daruj sobie ;s

sorc z 2-recznym wandem?
Ok biore shielda i tka dalej napie***** z visa... ;)


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 11:47.

Powered by vBulletin 3