![]() |
Spadek Cen [sonda)
W zwiazku z spadkiem cen podzielcie sie swoja opinia na ten temat
|
Hmm.. bardzo ciekawe.. ;)
Tylko ten pomysł trzeba jeszcze zrealizować.. a z tym już większy problem ;p |
Co do NPC, którzy mają skupować itemki to przecież są tacy ... po wykonaniu odpowiedniego questa. Przez to, że ludzie od niskich leveli mogą mieć bardzo dobre eq, tibia traci klimat. Kiedyś zdobywanie zwykłego plate seta było dla niskich leveli nie lada wyzwaniem, a teraz często dostają go poprostu w dp. Wprowadzenie Npc, który kupował by wszystkie itemki po w miare dobrych cenach też niebędzie dobre ponieważ nikt niebędzie się zastanawiał czy komuś sprzedać na trade tylko pójdzie do npc i sprzeda w skutek czego wszyscy będą musieli zdobywać eq na własną rękę co dla wielu było by nie do zniesienia (mi nie przeszkadzało by). Co do pomysłu z targiem to jeśli ludzie nie kupują itemków przez zwykły trade to na targu też chyba nie kupią. Najlepszym pomysłem z zaproponowanych przez Ciebie jest zmniejszenie częstotliwości wypadania itemków. Ludzie nauczyli się już dobrze grać w tibie i na nowych serverach cena przykładowych Boh-ów leci na łeb na szyje, a kiedyś przez dość długi czas utrzymywała się ich cena na poziomie 60-80k. Jedynym sposobem na zbalansowanie gry jest podniesienie jej poziomu, ponieważ ludzie uczą się na swoich błędach i jeśli kiedyś coś zrobili źle na nowej postaci już zrobią to samo lepiej. Więc tutaj jednocześnie apel do CipSoftu aby zastanowił się nad tym żeby utrudnić grę ponieważ staje się ona monotonna i traci klimat MMORPG.
Yours Bykunn |
Np k legs wypadalyby tak rzadko jak mpa z demca a w sklepie by sprzedal za 40k? to by bylo dobre rozwiazanie mysle
Moze ulepszenie itemkow? kto chce biegac w smierdzacych bohach do smierci(nie deda ;]) moze jakies itemki? np boh x 5 czyli boh i 5 lvl gratis do szybkosci ? |
jak dla mnie świetnym pomysłem jest tzw. Targ...
można by zostawiac na afk postac a ludzie by kupowali :) nie musieli byśmy stac i spamowac w grze :) |
i nie ma czegos takiego jak
hi hi offer boh 40k bye a chodzi np po 38k bardzo mnie to wkurza tylko chodzisz widizsz offerta boh za 35k biegniesz do banku i kupujesz 0 spammu bój boh of hsate! |
:p
Moja opinia na ten temat jest taka, ze to sie nie zmienia. Niektore itemy juz nie spadna z ceny napewno. Jest cos takiego jak NPC lub Djiny, ktore nigdy nei zmiania ceny. Pomysl z targiem jest dobry ale napewno to nie wejdzie w zycie.
Pozdroo~ Calmerczyk :p |
Cytuj:
Wprowadzenie "sklepu"/NPC kupującego rzadkie przedmioty po rozsądnych cenach byłoby rozwiązaniem idealnym. Natychmiast zdjąłby z rynku nadwyżkę podaży i gwarantował, że ceny nie spadną poniżej pewnego poziomu. No i zawsze opłacałoby się próbować sprzedac na trade bo kupujący doskonale wiedzieliby, że chcąc kupić muszą zaoferować cenę choćby minimalnie wyższą od sklepowej, żeby sprzedającemu opłacało się ruszyć d*** z miejsca ;). |
skad wiecie moze cipki sie zlituja i zrobia nam stragan ? :]
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Wprowadzenie więcej Djinn-NPCów = wszyscy sprzedawają NPCom => nic nie kupisz na trade ALBO PGerzy sprzedawają NPCom, trudniej dostać itemy, przez co cena wzrasta ;)
Możliwość ulepszenia itemków ale o co ci chodzi? że vamp shield ma teraz 37 defa a mms 40? To nic nie da. Zmniejszenie częstotliwości wypadania itemów - no dobra, ceny może trochę wzrosną, ale co to da skoro tych itemów będzie mniej wypadało => większe waste => zarabia się praktycznie tyle samo kasy co kiedyś? Dom aukcyjny => O takk, teraz hlvle wrzucają całe bpki swoich royal helmetów i WoI i expią jeszcze więcej bo nie muszą latać po miastach i siedzieć na trade? Jak wiadomo więcej itemów => mniejsze zapotrzebowanie => niskie ceny. Moim sposobem na to jest zrobienie wszystkich potworów w Tibii trudniejszymi - kiedyś najpierw szło się na trolle, bo na rotach był za duży hardcore, a teraz? wprowadzono różdzki, szybszą manę (4x więcej exur), i teraz od razu po wyjściu z rooka możemy iść na rotwormy.. kiedyś było mało ekip na DLach (=> mało itemów na trade => mniejsze ceny), teraz bierzemy jakiegoś 50lv knighta, SIOchera i jakiegoś shootera i mamy długi hunt z gównianym waste. Ogólnie mówiąc - problem w tym że CIPy cały czas cały czas polepszają profesję i zwiększają możliwości zdobywania itemów a potwory cały czas mają taką samą siłę. |
taki targ jak opisales jest stosowany w grze Flyff online i jest to bardzo pomocna rzecz ;p
|
Zagłosowałem na "targ", ale z doświadczenia w innych grach MMO (np. Lineage 2) wiem, że to nic nie pomoże. Jedna osoba będzie sprzedawała jakiś item (załóżmy BoHy) za 40k, a druga będzie chciała, żeby od niej kupiono szybciej i zmniejszy cenę do np. 38k. Co do zmniejszenia częstotliwości wypadania item'ów z potworów, to jestem zdecydowanie przeciw. Załóżmy, że jakiś knight poszedł sobie na Valkirie, gdyż chciał wylootować sobie Plate Armor. Niestety nieudało mu się tego dokonać przez tydzień i dał sobie spokój. Wtedy nikt niemiałby dobrych itemów, bo skąd je wziąść? Oczywiście cena poszłaby w górę, ale jak wyobrażacie sobie 30 knighta latającego sobie na Cyklopy w Plate armor i Brass legs'ach? Może nawet z Longswordem? Musimy być świadom naszych wyborów. Każdy czyn ma swoje konsekwencje i trzeba to wziąść pod uwagę.
|
Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji jest targ ! U mnie na serwie ceny już są tak małę że bohów nikt po 30 k nie chce kupić . Vampire shield leci po 15 k itp. TO BEZ SENS ! Trzeba dotego zmiejszyć częstotliwośc wypadania niektórych itemków.
|
Ja wybrałem 1st sposób.
Uważam go za najbardziej możliwy. Mogły by byc NPC dla FACC'ów i "troche" więcej dla PACCów. Sam nie mam niestety PACC'a.:( Denerwują mnie takie oferty jak: SELL KNIGHT LEGS 6K msg me plx Pzdro.;) |
Można po prostu zlikwidować wszystkie itemki. Nie byłoby wtedy problemu z cenami ;)
|
Cytuj:
|
Ceny sa utrapieniem powiedzcie zwracaja wam sie np hero hunty?
|
czemu nie można zrobić npc'ów którzy kupowaliby itemy po rozsądnych cenach i do tego dołożyć targ ?? moim zdaniem takie rozwiązanie byłoby najlepsze. mam postać na antice tam golden armor kosztuje ~13k to smutne :(
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 17:07. |
Powered by vBulletin 3