Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   RPG (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=26)
-   -   Warhammer Online: Age of Reckoning (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=126554)

.Matrik. 26-04-2007 15:42

Warhammer Online: Age of Reckoning
 
Na Warhammera Online czekamy (my, fani Starego Świata) bardzo długo. Ciągłe zmiany terminów, twórców i pomysłów wielokrotnie przerywały prace nad grą, lecz teraz zostało już niewiele do zakończenia prac.

Opiszę tutaj podstawowe zasady, możliwości itp. gry, ale uwaga - nie zamieszczam tutaj nic, czego nie można wyczytać na stronie głównej lub w newsletterach.

---

Do dyspozycji graczy oddane zostaną dwie strony, każda z trzema rasami.
Są to Porządek (Order) i Zniszczenie (Destruction). W skład pierwszego stronnictwa wchodzą krasnoludy (Dwarves), Imperium (ludzie, Empire) oraz wysokie elfy (High Elves). Po stronie Zniszczenia znajdziemy zielonoskórych (orkowie i gobliny, Greenskins), Chaos (ludzi, Khaos) i mroczne elfy (Dark Elves).

Każda z ras ma cztery ścieżki kariery (klasy) do wyboru, z czego znamy na razie tylko dwanaście. Są to:

Krasnoludy:
- Ironbreaker (walka wręcz)
- Hammerer (ofensywny tank)
- Rune priest (walczący buffer)
- Engineer (strzelby etc.)

Imperium:
- Bright Wizard (ofensywny mag)
- Warrior Priest (walczący buffer)
- Witch Hunter (na razie nieznane)
- Knight of the Blazing Sun (ofensywny tank)

Zielonoskórzy:
- Black Ork (ofensywny tank)
- Orc Choppa (fighter)
- Goblin Shaman (buffer)
- Goblin Squig Herder (łucznik z petem)

Chaos:
- Chosen (fighter)
- Magus (ofensywny mag)
- Zealot (off. mag + buffer)
- Marauder (fighter + mutacje)

Elfy (zarówno wysokie jak i mroczne) na razie pozostają w cieniu.

---

W grze znajdą się trzy systemy gry:

PvE - Gracz kontra otoczenie
PvP - Gracz kontra gracz
RvR - Świat kontra świat

PvE i PvP nie trzeba wyjaśniać, dlatego omówię RvR.
Otóż jest to połączenie PvP z PvE - rasy tworzą wrogie sobie pary (zieloni i krasnale, imperium i chaos), i posiadają po cztery miasta należące do siebie - w tym stolice. Gracze walczą ze swymi wrogami jak w PvP zdobywając kolejne tereny w ramach kampanii, po czym przechodzą do oblężenia stolicy. Zwycięzca otrzymuje pieniądze itp. po czym zabawa zaczyna się od nowa.

Co ciekawe - jeśli ktoś nie chce zajmować się RvR ani PvP, może to olać, poruszając się po terenach do tego przeznaczonych, ale nawet questy wykonywane w ramach PvP będą miały znaczenie (małe, ale zawsze) dla dobra całej kampanii.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by gracze pomagali przyjaciołom z innych ras w walce na innych frontach...

---
Strona oficjalna: www.warhammeronline.com
Data wydania: początek 2008
Zamknięta beta: nieznana.

Apticer's 26-04-2007 16:33

A ja mam takie jedno pytanko... gra zapewne będzie do kupienie w sklepach (jak na GW czy WoW) ale czy będzie miała abonament czy raz kupisz, grasz ile chcesz? Nie wiadomo nic jeszcze o tym? I kto to tak właściwie teraz tworzy? ;)

.Matrik. 26-04-2007 20:59

Wiadomo, że abonament będzie - od 9 do 15$ (chyba $ :P), będą też raczej pre paidy. Twórcami aktualnie jest EA Mythic, twórcy Dark Age of Camelot (kolejna gra z RvR).

Podejrzewam, że abonament będzie niższy niż w WoWie, by przyciągnąć wielu graczy... O ile? Wysłałem mail z paroma pytaniami, ale jeszcze mi nie odpisano.

Apticer's 26-04-2007 21:52

Hmm... Jaki by ten abonament nie był to i tak więcej ludzi odciągnie niż przyciągnie... np. mnie... w GW zagrałbym z miłą chęcią (gdybym miał mocniejszego kompa... może już niedługo ;) ) a WoW'a nie... Dlaczego? W końcu na początku i tak musze dać to 100++ zł a jak będę chciał zapłacić więcej (item mall etc.) to zapłacę, a nie co miesięczny abonament, bez względu czy gram 20h w miesiącu czy 100...


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 07:44.

Powered by vBulletin 3