Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Wyrównanie Knighta z innymi charami !! (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=130696)

Voldusd 24-05-2007 18:50

Wyrównanie Knighta z innymi charami !!
 
Mam przyjemność zaproponować moją koncepcje co do bilansu charów a konkretnie chodzi mi o knighta!

A więc zaczynam:



Masz skille 90. W każdego potwora walisz minimum tyle ile masz skilla czyli niech będzie 90. ( w zależnośći od broni damage zwiększa sie i zmiejsza żeby nie było tak, że z knifa i sov bijemy po tyle samo :P )

Żeby nic nie było za darmo takie itmy jak tarcza, zbroja i inne powinny mieć punkty wytrzymałośći.


Przykład: załóżmy że f axe ma 40 punktów wytrzymałośći. Idziemy ekspić i co 1h schodzi nam po 8 punktów wytrzymałośći topora. Kiedy nasz topór ulegnie zniszczeniu idziemy do npc w mieśćie i on naprawiam nam broń za odpowiednią kaske (lub uzupełnia nam tylko punkty wytrzymałośći np 8 punktów za 800 gp :P )

Tak samo dzieje się z tarczą i zbroją
Przykład:
Bloczymy hydy. Kiedy uderzenie wchodzi na zbroje tracimy punkty zbroi (zbroia ma więcej punktów czym jest lebsza czyli niech mpa bedzie miało 200 punktów :) ) Natomiast jeśli chodzi o tarcze tak samo jak ze zbroją. (lebsza taracza ma więcej punktów).

Reszta naszego eq będzie losowo tracić punkty wytrzymałośći w zależnosci od rodzaju uderzeń.

Przykład:
Do tej pory w Tibi są tylko dwa rodzaje uderzeń: na zbroie i na tarcze.
Proponuje wprowadzić uderzenia na legi, hełm oraz buty.

czary

Co do magi, proponuję wprowadzić stałą ilość many na czar exori.
Każda profesjia ma stałą ilość many na czar, tylko najt jest jakimś wyjątkiem.
Sądze że stałą ilośćią many powinna być liczba 220. (najt na 45 lvl ma 220 many).

Każda profesja może robić runy. Wjęc dla czego najt nie mógl by wykuwać ringów dla siebie ?

Wystarczy wprowadzić u kowala coś takiego co działało by na zasadzie "blank rune" Tylko zamiast czarować rycerz uderzał by toporem w kawalek metalu.
(Tracił by w ten sposób 1 punkty od broni [ w zaleznosci jaki to mial by być ring mósiał by uderzyć odpowiednim rodzajem broni] oraz 50 many i 2 soul
pointy)


Prosze nie zwracać uwagi na błedy, a jeśli ktoś nie moze nie czytać

alkoOholik 24-05-2007 19:01

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Voldusd (Post 1447720)

Każda profesja może robić runy. Wjęc dla czego najt nie mógl by wykuwać ringów dla siebie ?

[/size][/color][/center]


Knight nic nie bedzie sobie robił bo jest upośledzony magicznie :)

Linf_@ 24-05-2007 19:04

czy mi sie wydaje czy to co napisales jest bez sensu....
kolejny pomysl from MU online..... -.-

Withord 24-05-2007 19:07

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Voldusd (Post 1447720)
Wystarczy wprowadzić u kowala coś takiego co działało by na zasadzie "blank rune" Tylko zamiast czarować rycerz uderzał by toporem w kawalek metalu.

Kucie toporem? No, no, coś nowego..

Kejmilo 24-05-2007 19:07

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Voldusd
Przykład:
Do tej pory w Tibi są tylko dwa rodzaje uderzeń: na zbroie i na tarcze.
Proponuje wprowadzić uderzenia na legi, hełm oraz buty.


Asahushasuh. Proszę cię. Ty chcesz z Tibii zrobić jakąś skomplikowaną grę?
Ale ten pomysł ze skillem i min. dmg jest dobry. No i exori. Reszta wyrwana z czegoś ala WoW.

Voldusd 24-05-2007 19:07

Fakt nie pomyślałem o tym, że z sova i knifa bilo by sie tak samo, ale napewno znalazlo by sie cos żeby to skorygować ;)

Shor'tugal 24-05-2007 19:10

Zal.pl

Skoro maja ulepszac knigta to ten "lepszy" knight musial by placic za naprawe broni. Wspaniałe!!!!!!!!!!! ( ironia blz )

Skoro wszystkie profesje moga robic runy, to knight czemu nie?

Bo nie jest profesja magiczna!!!

Exori jest od 35lvl, wiec jakby mieli stworzyc od 220many to 35lvl niemoglby uzywac! ( zakladam ze masz 45lvl i dlatego chcesz np. od 45lvla :D ).

Voldusd 24-05-2007 19:26

Żadna gra nie odniosła sukcesu pozostawiona sama sobie, bez wprowadzania zmian. Tibia stała by się niczym gdyby ludzie nie podsuwali cipowi pomysłow. Zawsze warto mieć jakiś pomysł ;p

alkoOholik 24-05-2007 19:29

Warto, jeśli on jest sensowny.

Draggy_Slayer 24-05-2007 19:31

pomysl ogolnie dobry :)
wytrzymalosc broni, zbroi itp. - w wowie jest:D
i fjanie sie gra:) ale zdecydowanie za duza strata, wyobraz sobie ze chcesz pocisnac pg wieksze to co godizne musisz wracac do miasta...
to jest ta zaleta knighta ze ma duzoo cap i nie musi non stop latac do depo

co do many za exori to moze byc ale to juz troche kosa by byla:P teraz cos ponad 600 many mam to 3x exori z full many :) nie wiem czy nie byloby to za hardkorowe:) chyba zeby czas exausted wydluzyli bo inaczej za duze ulatwienie

Salarigoth 24-05-2007 21:18

Zebysmy bili po tyle ile wynosi nasz skill to byl moj pomysl i napisalem go w innym temacie.

enderty 24-05-2007 21:30

Przykład:
Do tej pory w Tibi są tylko dwa rodzaje uderzeń: na zbroie i na tarcze.
Proponuje wprowadzić uderzenia na legi, hełm oraz buty.

naapie a skad wiesz ze juz teraz tak nie jest?

Djkwaku 24-05-2007 21:40

podoba mi się pomysł z wykuwaniem ringów :p, tak od 6 mlvl'a by było akurat :D

szmytek 24-05-2007 21:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Voldusd (Post 1447720)

czary

Co do magi, proponuję wprowadzić stałą ilość many na czar exori.
Każda profesjia ma stałą ilość many na czar, tylko najt jest jakimś wyjątkiem.
Sądze że stałą ilośćią many powinna być liczba 220. (najt na 45 lvl ma 220 many).





[/size][/color][/center]

hahaha to sie usmialem :D seromontis ma cos kolo 1500 many starczy mu to na 6 exori kazde exori cos kolo 1000;] pomysl sobie co zrobi moze zrobic knight w dodatku przy jego liczbie hp

Sir szofer 24-05-2007 21:51

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Shor'tugal
Exori jest od 35lvl, wiec jakby mieli stworzyc od 220many to 35lvl niemoglby uzywac! ( zakladam ze masz 45lvl i dlatego chcesz np. od 45lvla :D ).

zamiast walic smuty ze ma 45 lvl to byś raczył spojrzeć pod jego avatar na nick chara i łaskawie zobaczył który ma lvl

P0nury 24-05-2007 21:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez szmytek (Post 1448057)
hahaha to sie usmialem :D seromontis ma cos kolo 1500 many starczy mu to na 6 exori kazde exori cos kolo 1000;] pomysl sobie co zrobi moze zrobic knight w dodatku przy jego liczbie hp

A pomyśl sobie, co robi h-lvl sorc z UE. Ilość many za UE jest stała, więc może to UE klepać seriami.

Roopy 24-05-2007 21:56

Sensowny jest pomysł z tanim naprawianiem eq u NPC - uniemożliwiłoby to zostawienie cavebota na noc, bo by się broń zniszczyła. :D

Exolius 24-05-2007 22:24

A skąd 8lvl knight będzie brać kase żeby naprawiać broń? Albo train knightem, trzeba będzie brać bpki knifów, bo knife 10 wytrzymałości i co godzinę trzeba by je wymieniać.

Roopy 24-05-2007 22:54

@up
Mogłoby być tak, że bronie używane do traina miałyby nieskończoną wytrzymałość, a potem niewielkie, ale coraz droższe ceny za naprawianie coraz lepszych broni - wg mnie niezłe utrudnienie dla botterów.

Technick 24-05-2007 23:53

Uważam, że wszystko co tam jest napisane jest BARDZO DOBRYM ROZWIĄZANIEM! Wreszcie knight mógłby mieć jakieś przyzwoite hity - no bo dotychczas tak nie było, bo knight bił za friko. Teraz już CipSoft nie znajdzie żadnej wymówki(w sumie jest to słuszne ; d). No i obowiązkowo "zepsucie" broni 50% przy śmierci.
Jestem jak najbardziej na tak. Wydaje mi się, że lepszego rozwiązania nie można już wymyślić.

A co do tych ringów - 50 many o_O"? Myśląc logicznie to ringi powinny być wykuwane od 40+ lv la i powinni knightowi obniżyć prędkość regeneracji many. Wtedy by z tego pomysłu coś było, no i wyrównały by się ceny ringów ;).
Oczywiście ring brałby koło 300 many ; d.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:35.

Powered by vBulletin 3