![]() |
Wymyślamy nowe Questy!
Ponieważ nie znalazłem takiego tematu więc postanowiłem go założyć. Zacznę więc od własnego pomysłu, a więc zaczynam:
~~~~~~~~SAND QUEST~~~~~~~~ 1.W pierwszej kolejności tego questa należy zdobyć kilka potrzebnych itemków: *Na samym początku musimy udać się do pod ziemi Kazordoon, by zdobyć Jewel of dungeon, po drodze będziemy musieli stoczyć walkę z kilkoma stworami (tzn: Basiliski, Dwarf Guardy, Dwarf Geomancery, Slimey i Dwarf Soldiery) *Następnie musimy udać się do Gloomy forest(mroczna puszcza) by zdobyć Jewel of gloom , i tu nie będzie łatwo zdobyć ten klejnot ponieważ strzec go będą różne kreatury(tzn: Hipogryfy, Chimery, Harpie, Dancer Bonesy, Enty, Dark Unicorny, Baty, Vampiry i Nightmary) 2.Gdy już mamy potrzebne itemy możemy przejść do głównego celu tego questa. *Musimy udać się na pustynie koło Ankrahmun, tam znajduje się sekretna dziura, wchodzimy do środka, następnie musimy iść cały czas prosto w kierunku bramki lvl'owej(quest jest od 65 lvla), przechodzimy przez bramkę, i idziemy w kierunku świecącej płytki podłogowej. Przy płytce podłogowej znajdują się dwa stoliki tam kładziemy nasze klejnoty, które zdobyliśmy wcześniej, następnie ciągniemy za dźwignię i przenosimy się do innego pomieszczenia(do questu może przystąpić max 5 osób, 6 osobie dźwignia nie zadziała). Idąc prost dochodzimy do drzwi, a za drzwiami znajduje się kilka potworów(tzn: Manticory, Scorpiony i Mumie). Gdy pokonamy potwory idziemy po schodach do góry, czekają tam na nas Trojany i Mystic Titany. Gdy pokonamy te kreatury idziemy korytarzem prost, po drodze napotkujemy tylko kilka Thunder Hawków. Na końcu korytarza jest teleport, po przejściu przez portal czeka na nas 5 Phoenixów do pokonania na raz. Gdy zabijemy Phoenixy grzebiemy w ich zwłokach, w jednym z nich znajduje się Fire key, nim możemy otworzyć drzwi, które prowadzą do komnaty z nagrodami. 3.Nagrody są następujące: -Crusader Helmet+Golden Armor+Stone Skin Amulet+ 50 Power Bolt i do wyboru: -Djinn Blade/Crystal Mace/Phoenix Shield Czekam na inne propozycje waszych questów :) PS: Podaje exp wymyślonych przezemnie potworów: 1.Hipogryf HP: 750 Exp: 530 Odporność: energia, trucizna, paraliż, widzi niewidzialnych Specjalizacja: leczy się, używa haste Czy ucieka: na red Hp Walka: w zwarciu Loot: Chain Armor, Plate Armor, Griffin Shield(rzadko), Time ring(rzadko), Platinum Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), 0-45gp Opis: hipogryfy poruszają się strasznie szybko, w dodatku mają niesamowicie silny atak, dzięki czeku bardzo trudno je pokonać. 2.Chimaera HP: 1200 Exp: 820 Odporność: ogień, trucizna Specjalizacja: leczy się, zatrówa, paraliżuje Czy ucieka: nie Walka: magią(Poisonbomb, Envenom), w zwarciu Loot: Dragon Hammer(rzadko), Brass Armor, Brass Legs, Crystal ring, Wand of Plague(rzadko), Dragon ham(0-2), 0-90gp Opis: chimera to dwugłowy, latający jaszczur(dość podobny do smoka). Wydziela kwas który utrudnia uciekanie, lecz najstraszniejszy jest jej atak z bliska. 3.Ent HP: 755 Exp: 415 Odporność: Trucizna Specjalizacja: paraliżuje Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu Loot: Leather Armor, Studded Shield, Protection Amulet, Power ring, white Mushroom(0-5), 0-40gp Opis: enty to prechistoryczni strażnicy lasu. Nie są łatwymi przeciwnikami ponieważ dzięki paraliżowi, bardzo ciężko jest przed nimi uciekać. 4.Thunder Hawk HP: 340 Exp: 185 Odporność: Energia Specjalizacja: widzi niewidzialnych Czy ucieka: nie Walka: magią(Energy Field), w zwarciu Loot: Longsword, Spike Sword(rzadko), Plate Shield, Crystal Necklace, Wand of Vortex(rzadko), 0-25gp Opis: Thunder Hawk jest olbrzymim jastrzębiem, który może twożyć pole energi. 5.Manticore HP: 740 Exp: 435 Odporność: trucizna Specjalizacja: leczy się, zatruwa Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu Loot: Longsword, Legion Helmet, Steel Helmet, Crystal Necklace, Garlic Necklace(rzadko), 0-44gp Opis: dziwny stwór(pół lew, pół skorpion) strzegące pradawnych świątyń znajdujących się pod piaskami pustyń. 6.Trojan HP: 140 Exp: 95 Odporność: Brak Specjalizacja: brak Czy ucieka: na red HP Walka: w zwarciu, na dystans(Spear) Loot: Spear(0-1), Sword, Brass Armor(rzadko), Brass Helmet, Sandals, 0-27gp Opis: trojan to dobrze wyszkolony piechur, który pomaga mitycznym tytaną w obronie ich skarbów. 7.Dancer Bones HP: 170 Exp: 150 Odporność: brak Specjalizacja: brak Czy ucieka: na red HP Walka: magią(SD) Loot: Staff, Combat Knife, Doublet, Wolf Tooth Chain, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko), 0-20gp Opis:tancerz kości jest nieumarłym magiem, przeklętym przez rasę ludzką. W zwarciu nie powinien zadawać mocnych udeżeń, lecz dosyć dobrze używa swojej magi. 8.Mystic Titan HP: 2200 Exp: 1900 Odporność: energia, ogień, trucizna Specjalizacja: leczy się, widzi niewidzialnych Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu, magią(HMM) Loot: Moonlight Rod(rzadko), Scimitar, Spike Sword(rzadko), Plate Armor(rzadko), Royal Helmet(bardzo rzadko), Guardian Shield(rzadko), Plate Legs, Sandals, Strange Talisman, Sword ring(rzadko), 0-85gp Opis: potężny tytan strzegący tajemniczych skarbów. Oprucz znakomitych zdolnośći walki mieczem, używa również magi piorunów. 9.Dark Unicorn HP: 1620 Exp: 880 Odporność: trucizna, paraliż Specjalizacja: paraliżuje, Czy ucieka: na red HP Walka: w zwarciu Loot: Strange Helmet, Dark Shield, Stone Skin Amulet(bardzo rzadko), Meat(0-2), Doublet, Red Robe(bardzo rzadko) Opis: ciemne jednorożce są przeklętą rasą, która sprzeniewieżyła się swoim sprzymieżeńcą ludzią, od tamtej chwili obydwie rasy są wrogami. 10.Basilisk HP: 650 Exp: 415 Odporność: trucizna, paraliż Specjalizacja: paraliż(obszarowy), zatruwa, Summonuje węże Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu, na dystans(pluje trucizną) Loot: Poison Dagger, Dark Helmet, Ancient Shield(rzadko), Crocodile Boots, Silver Amulet, Snakebite Rod(rzadko) Opis: władcy węży, bazyliszki to ogromne gady kryjące się gdzieś w podziemiach Kazordoonu strzegą swojego władcy, który jako jedyny wie jak zdobyć Dragon Scale Legs. 11.Phoenix HP: 5100 Exp: 3400 Odporność: trucizna, ogień, energia, paraliż Specjalizacja: leczy się Czy ucieka: nie Walka: w zwarciu, magią ognia(GFB, Fire Beam) Loot: Fire Sword(rzadko), Burst Arrow(5-10), Crown Helmet(rzadko), Phoenix Shield(bardzo rzadko), Elven Amulet(rzadko), Red Gem Opis: Bardzo potężny potwór, jego ogień topi nawet najtwardsze zbroje. Legenda głosi że gdy go się zabije za kilka minut odradza się na nowo. |
Ten twój "quest" nie ma rąk ani nóg. Skąd my się dowiadujemy o nim? Kto go nam zleca? Jak on się ma do historii i świata Tibijskiego?
|
lol
Niedługo będzie temat - "Wymyślamy nową fabułę tibii !!"
@autor tematu - Quest powinien zaczynać się od jakiejś gadki z NPC. - Za dobre nagrody z questa. - Za słaby loot z Twoich wymyślonych potworów. |
Mam!
Master Excalibur Quest (żeby nie mylić z excalibuGiem!)
Nagrody: Blessed Shield, Demon Legs, Excalibur of Destiny lub Arcane Staff, Great Shield, Dragon Scale Legs (znikają po trzech dobach) Opis i wykonanie: Podchodzimy do NPC Luiza's Grandma i mówimy: my: hi ona: oh! hello "nick" my: quest ona: I have the excalibur of destiny from quest. my: excalibur ona: Excalibur of Destiny. Do you want teleport to the quest? my: yes I jesteśmy w Maze of Death. Musimy przeciskać się między wielkimi formami skalnymi i od czasu do czasu spotkamy nieumarłe potworki. Gdy dojdziemy trochę dalej napotkamy: Witche, Hipogryfy, Enty, Gryfy, Giant Raty, Charmed Raty, Desert Snake'i, Nocne Elfy, Giant Slime'y, Poison Skeleton, Centaury... Z Hipogryfów wylootujemy: Hipogryf Wing, 0-6 Meat, 0-3 Worms, 0-2 Spider Meat, Plate Armor, Knight Armor (rzadko); z Entów: Tropical Fruit, Tropical Flower, Coloured Mushroom, Noble Mushroom, Staff of Nature (rzadko), Staff of Mud (bardzo rzadko); z Gryfów to co z Hipogryfów prócz knight armora i plate armor rzadko; z giant ratów: Cheese, Moldy Cheese, 0-10 gp, 0-6 Rat Meat; z Charmed Ratów: Blue Robe, Golden Armor, Crown Shield, Crystal Legs, Legs of Enchanter, 0-100gp, Air Talisman, Earth Talisman, Demon Shield (rzadko), MPA (rzadko), gdyż jest to rat o doświadczeniu demona; z Desert Snake'ów wylootujemy Honeycomb, Dead Rat, Sword (rzadko); z nocnych elfów: Bow, 0-12 Arrows, 0-6 Poison Arrows 0-2 Burst Arrows, Fire Bow, Amazon Bow, 0-3 Amazon Spear, 0-3 Nature Arrows; z Poison Skeletonów: 0-20gp, Poison Mace, Nature Axe, Vial of Slime, Poison Field, Brass Rod; a z Centaurów: 0-10gp, Amazon Spear, Lunar Sword, 0-6 Spider Meat, 0-12 Meat. Gdy je zabijemy mamy do wyboru dwie tury nagród. Może i w drugiej jest więcej, ale nie opłaca się gdyż DSL'e znikają po 3 dobach. Z powodu brania częściej nagród: Blessed Shield, Demon Legs, Excalibur of Destiny, quest został nazwany Master Excalibur Quest... |
Cytuj:
Zobacz jak opisują questy na tibia.org.pl ^^ |
Cytuj:
|
Annihilator Orc Quest
Na Quest potrzebne sa 4 postacie bez profesji
quest znajduje sie pod wieza orkow trzeba wykopac dziure kilofem wchodzac w nia znajdujemy sie w amlym pomieszczeniu z minosem zabijamy go a zniego wypda klucz do drzwi znbajdujacych sie w tym pomieszceniu otwieramy drzwi a za nimi wchodzimy w teleport znajdujemy sie w annihlator room ale z orcami spearmenami goblinami i z tylu 1 mino archerem pokonujac dwa mino przy drzwiach wchodzimy do pokoju nagrod jest tam do wyboru Spike Sword Battle hammer barbarian axe brass armor Wychodzimy teleportem ^^ |
Rox :)
Dodam coś od siebie:
Nazwa: Sword of the Death Quest Nagrody: Death Sword (Co to Death Sword? Kliknij mnie!) NPC który opowiada nam o Young Blacksmith: Sam Księga mówiąca o Young Blacksmith: Ferumbrasa blacksmiths NPC zlecający misje: Young Blacksmith. Trudność: 10/10 Opis: Idziemy do Sama. Jest on starym przyjacielem Young Blacksmith. - Hello Sam - [wita nas] - Young Blacksmith - [pyta skąd o nim wiemy. Jeśli nie damy mu księgi wyśmieje nas.] - Book Ferumbrasa blacksmiths. - [zabiera nam księgę i daje Hammer of God (Młot Boga) który dał mu Young Blacksmith. Musimy mu go oddać.] - Death sword - [Opowiada dłuuuuuuuuggggą opowieść o tym mieczu. - Quest - [pyta czy podejmiemy się znaleźć Young Blacksmith.] - Yes - Bye Musimy teraz udać się do Ferumbras Tower. Przeszukujemy całą wieżę. W końcu powinniśmy znaleźć człowieka. - Hi NPC - Hmmm.... - Sam NPC - Hmmm.... - Death Sword NPC - Hmmmmmmmmmmm....... - Hammer of God NPC - Who are you? - I am a friend Sam NPC - OK. [zabiera Hammer of God i daje scroll] NPC - Notify my friends about my kidnapping! - Ok. NPC - Thank you. - Bye NPC - Yeach, Bye. Scroll opisuje wszystkich przyjaciół kowala. Porozmieszczani są po całym kontynencie. Niektórych trudno znaleźć. Lista: Sam, Alexander, Clark, Chephan, Bezil, Fiona, Klaus, Captain Jack, Lokur, Legola (Stara Miłość) Dialog: Wszystkich witamy słowem Hi, Hello. Tylko Legole trzeba powiedzieć Old Love. Sam - Your Friend are kidnapped. Alexander - Your old friend is yours in the captivity. Clark - Hail Ferumbras! [zaatakuje nas, potem przeprosi. To stare hasło którym wymieniali się w niebezpieczeństwie] Chephan - Can I help you? Bezil - Hail Blacksmiths! Fiona - One Demon dust. Klaus - Thank you are a wonderful pirate. Capitan Jack - Ferumbras Tower Lokur - Code 6832093 Legola - Witamy się z nią słowami Old Love a potem. He still loves you. Wracamy do Ferumbras Tower. Idziemy do Młodego Kowala. - Hi NPC - Hmmm... - Yes NPC - Hmmm... - Friend List - Oh! Its you! Thank you. Please take this. It is Death Sword. - Bye Quest jest skończony. Dostajemy Wspaniały miecz. |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 14:31. |
Powered by vBulletin 3