![]() |
Odczucia po Updatach
Update 7.4:
-Wprowadzili Faraony -Zmienili szybkość GS -Wprowadzili zmiany w wygladzie itemków Uważam ,że ten update wyszedl CipSoftowi i wtedy profesje poza druidem byly najlepiej zbalansowane. Update 7.5 -Wprowadzili Tiquande -Wprowadzili bardzo duży respawn Hydr co spowodowało spadek cen i zepsucie gospodarki wielu światów. -Wprowadzili system soul pointsów Update ten oceniam jako pozytywny chociaz widać już oznaki zepsucia gry. Update 7.6 -Wprowadzenie Wandow i Rodow dla Maga i Druida. Moim zdaniem całkowita porażka imbalans profesji w stosunku do paladyna i knighta -zmieniony system czarów -Tańsze mana fluidy -Całkowicie zmieniony wyglad otoczenia Update ten zepsół Tibie przez niego Mag i Druid stał sie najłatwiejsza profesja która bez wysiłku mozna wbic 100 lvl w 2 miesiace.Mineły czasy kiedy Druidem i Sorcererem grało sie najtrudniej ale za to na wyższych lvlach expilo się najszybciej Update 7.7 -wprowadzenie obsługi opengl oraz directa Update ten nie wniósł nic do systemu gry Update 7.8 -Wprowadzenie Liberty Bay oraz Nowych wysp -Nowe expowiska dla Knigtów (żółwie ) -Nowe expowiska dla Magów (Wyspa z Hydrami i GSami) -Wprowadzenie Nowego systemu PvP -Nowe Outfity Jeden z gorszych updatów dla graczy ze światów PvP przez wprowadzenie nowych expowisk umożliwiło to Knightom zdobywanie lvlow o wiele szybciej. Co zmniejszyło troche balans miedzy profesjami. Update 7.9 -Wprowadzenie PoI i questów z nim zwiazanych -Wprowadzenie Goblinów na świeta. Update ten bradzo zepsól klimat i tajemniczość Tibi. Dotąd itemy takie jak Teddy Bear Panda Bear stały sie bezwartośćiowe.W Tibi zostało coraz mniej Rarów o których marzył każdy gracz. 10 urodziny CipSoftu Totalna porażka firmy wprowadzenie prezentów z których wypadaja Rary oraz ogromna ilość śmieci.Po tym wydarzeniu ceny itemów na wielu światach spadly. Update 8.0 -Nowy długo zapowiadany balans profesji -wprowadzenie Svagrodu -Drop Rarów z potworów np:Crystal Mace -Nowy Outfit Chyba najwieksza porażka CipSoftu długo zapowiadany balans profesji spowodował odwrócenie ról.Po tym updacie Knight i Palladyn stali sie najpoterzniejszymi profesjami a postacie magiczne nie potrzebne. Podsumowując Tibia staje sie gra dla coraz młodszych. Staje sie coraz łatwiejsza przez co sciaga wiele mlodszych ludzi ale z updatu na update odpycha bardziej doświadczonych graczy. Ja osobiscie uważam że CipSoft dobrze zrobil pogarszajac magów lecz wtedy nie powinien zmienac Knightów i Paladynów A oto opis profesji z przed kilku lat: Druidzi Druidzi są użytkownikami czystej Magii. Tak jak Czarodzieje ich zdolności walki oraz używanie broni jest ograniczone, lecz potrafią powalić swoich wrogów za pomocą ich czarów. Sami w sobie Druidzi posiadają kilka przydatnych czarów ofensywnych, więc doświadczony Druid z wysokim poziomem magicznym mogą okazać się jedną z lepszych (przyp. autora, dla każdego lepsza jest inna profesja) profesji w grze. Jednak wykorzystują oni Magię do innych celów niż tylko do walki, a mianowicie tworzą Runy Pełnego Leczenia (Ultimate Healing Rune's) co czyni ich najlepszymi uzdrowicielami w obrębie Tibii. Wysokopoziomi Druidzi nigdy nie cierpią na brak pieniędzy, ponieważ gracze innych profesji zawsze kupują ich runy, a szczególnie Rycerze, którzy kupują każdy rodzaj runy leczącej ponieważ nie mają wysokiego poziomu magicznego i cierpią na brak czarów uzdrawiających. Często też bywa że Druidzi i Rycerze tworzą coś w rodzaju symbiotycznego związku właśnie z tego powodu (przyp. autora knight - bloker, druid -ataker/healer). Inni gracze często traktują Druida jako ratownika życia i starają się zawsze mieć go jako przyjaciela (mogą liczyć czasem na darmowe UHy). Tak więc, jeśli preferujesz używanie Magii w porównan Rycerze Rycerze są najtwardszymi wojownikami w całej Tibii, są silni, odporni i wiedzą jak najefektywniej walczyć wręcz. Podczas walki zawsze stoją twarzą w twarz nawet z najstraszniejszymi przeciwnikami i walczą z nimi z całych sił. Podczas podróży rycerze często pokonują innych przeciwników by chronić swoich towarzyszy broni. Ze względu na swoje zdolności, doświadczony rycerz jest prawie niemożliwy do pokonania i podczas nawet najtrudniejszej walki padają jako ostatni. Mają niestety jedną, lecz porażającą wadę, a mianowicie mają ograniczone zdolności Magiczne, ale naszczęście wiedzą chociarz jak rzucać podstawowe zaklęcia, więc mogą podnieść swój poziom Magiczny. Z tego powodu rycerze podczas walki zużywają duże ilości run leczących, które kupują od przyjaciół, lub sami są leczeni przez polowego Druida lub Czarodzieja. Jednak nigdy to nie był problem dla Rycerza, ponieważ posiadają legendarne ilości złota, oraz są wystarczająco silni by podnieść dużo cennych przedmiotów które można później sprzedać w mieście, więc nigdy nie opuszcza miejsca polowania z pustymi rękami. Podsumówując, Rycerz jest profesją która łatwo awansuje w poziomach, i jeśli szukasz paru ciekawych przgód, to jest to czego szukasz. Paladyni Paladyni obdarzeni talentem do walki wręcz trenują te zdolności troszkę później niż Rycerze. Dodatkowo wiedzą jak w miarę dobrze posługiwać się tarczą, wieć doświadczony Paladyn może blokować ,przeciwnika by nie zabił jego towarzyszy broni, mimo że nie jest tak odporny jak Rycerz. Prawdziwa siła Paladyna kryje się pod walką na dystans. Są najlepszymi łucznikami jacy mogliby istnieć, więc nawet przez rzucanie zwykłymi kamieniami, lub poprzez walkę kuszą zwiększają swoją celność. Każdy Paladyn trzyma pewną odległość od swojego wroga, ponieważ kiedy używa kuszy nie może się zasłonić tarczą, więc walka jest wygląda jak "traf i uciekaj". Jednak to nie wszytko, wielu Paladynów posiada wysoki jak na nich poziom Magiczny, więc mogą używać wielu przydatnych czarów, a wysoko poziomowe postacie korzystają z run Nagłej Śmierci (Sudden Death). Tak więc, Paladyn jest najbardziej uniwersalną postacią w grze, i jest ich chyba najwięcej. Czarodzieje Podobnie jak Druidzi, Czarodzieje koncetrują się na używaniu Magii. W podobieństwie do nich żyją w pokoju, lecz podwyższają swoją moc ze względu na ograniczenia w zdolnościach walki, więc razem z Druidami stanowią słabych wojowników. Jednak kryje się w nich olbrzymia moc, ze względu na ich czary ofensywne, są jedną z najbardziej zabójczych profesji w grze. Nie lubiąc Druidów, którzy koncetrują się na leczeniu i pomaganiu ludziom za pomocą czarów, zajmują się praktycznie tylko Ciemną Stroną Mocy (yy..."Star Wars" ?), i z jej pomocą potrafią dojść do wielkiej potęgi. Tylko Czarodzieję (po osiągnięciu 25 poziomu magicznego - przyp. autora) są w stanie stworzyć runy Nagłej Śmierci (Sudden Death) oraz wyczarować Olbrzymią Eksplozję (Ultimate Explosion). Każdy doświadczony Czarodziej może pokonać nawet najsilniejszego przeciwnika za pomocą Magii, i ze względu na to często przyjmuje się go do drużyny podczas polowania. Podsumuwując, Czarodziej jest najtrudniejszą do grania profesjąm więc powinieneś/powinnaś zastanowić się przed jego wyborem podczas przechodzenia na Mainland. Podsumowując Tibia powinna stać sie trudniejsza grą ,a nie Hack& Slashem może wtedy może wroci jej stary klimat. Pozdrawiam mx310 ~~~ |
W 100% sie zgadzam
|
Dokładnie! w 100% sie z tobą Zgadzam!
|
no zarabiscie podsumowales te updaty i co by nie bylo to tez sie z toba zgadzam w 100%
|
bye tibia.bye libera :p
|
Ja sie zgadzam , ale w przypadku terazniejszego update to uwazam go za najlepszy od czasow 7,4 .
|
Baa, dokładnie. Każdy dragon ubity w ekipie powinien być czymś niezwykłym, a wyprawa na demona czymś nieosiągalnym prawie.
Baa, jeszcze mi się lagi pojawiły po update. Ogółem powinni osłabiać profesję a nie ulepszać... Im trudniej tym większa radość z wykonania tego. |
Cytuj:
Moim zdaniem wszystkie profesje powinny być zbalansowane. Bo teraz wyglada to tak rok mieli dobrze Magowie a źle Knighci i Paladyni to teraz zrobmy na odwrót |
double post sry
|
Uwazam ze powinni jakos polaczyc to zbalansowanie ...
Choadzi o to ze wszystkie profesje w jednym czasie bez lepszych i gorszych :( |
teraz naprawdę udupili sorców i drudów. te postacie zawsze miały silniejszy atak w zamian za słabą obronę. teraz niskopoziomowi madzy ~30 lvl nie expiący runami są do niczego. knightci mogą sobie expić na np. cyklopach i biją je do nawet 200 z bright sworda przy skillach poniżej 70. mag na tym lvl nie dość, że bije je 2 razy słabiej to jeszcze mają słabą obronę. aby wyrównać profesje powinni zmniejszyć koszt many atakujących run czterokrotnie (wtedy soule nie byłyby potrzebne po kto by te runy kupował...) i uniemożliwić ich używanie przez knightów i paladynów. tylko, że wtedy z tibii zrobiłby się totalny hack'n'slash... albo niech podniosą mlvl użycia UH na 5 albo nawet 6!! no bo z jakiej racji niemagiczny rycerz używa takiej dobrej magii... w ogóle rycerze nie powinni móc używać tak silnych run :/
najlepsza tibia była za czasów 7.4... zaraz po dodaniu skillbarów. tabelka expa na tibia.com do 150 lvl... wtedy był klimat! tak jak to zauważył autor wątku: z tibii robi się gra dla dzieci. i oficjalnie przyłączam się do osób, które twierdzą, że jest ona "be". gdyby cipsoft zrobił serwery tibii ver 7.4 to grałbym i kupowałbym pacca. teraz mam tą grę głęboko w du... |
nie zgadzam sie ... przedstawiels same wady wg ciebie.. a gdzie jakies zalety? jak opisuejsz gre opsiz wszystko a nie piszesz tylko po to aby odrzucac graczy... NIE CHCESZ NIE GRAJ !!!!!!!!!!!NIKT PLAKAC NIE BEDZIE
|
>>---->
Moim zdaniem dobrze że gra się rozwija. :):):):):)
|
Ile kosztuje 1 power bolt ? Niechce mi sie lukac na te setki postow.. ;p
|
Cytuj:
|
2x@up
P-bolt kosztuje 6gp i jest od (?) 55 lvlu. Postacie magiczne za słabą obronę powinny mieć w zamian mocny atak. Nie powinni ich w ogóle ruszać. Cipsoft chyba nie wie co robi. |
jak zobaczyłem że knight ubija cyca na hita i Mino guarda też na hita a miał 24lv to poczyłem sie tak jakbym zjadł gówno
|
Cytuj:
|
Zgadzam się, że balansowanie profesji w ten sposób nie było dobrym pomysłem.
Raz lepiej będzie miał palladyn i knight, a raz druid i sorcerer? Granie nie będzie miało sensu. Dużym plusem jest wprowadzenie lvlu broni. nie będzie 10 lvli latających z Giant Swordem. :D |
a ja sie nie zgadzam.
niektore rzeczy fakt ze sa zle ale sa tez i dobre strony a niektore wrecz smieszne: p bolt 6 gp |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:50. |
Powered by vBulletin 3