Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Nastepny nieudany update? (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=136403)

Maamba 27-06-2007 23:00

Nastepny nieudany update?
 
26 Czerwca 2007 roku CipSoft wprowadzil kolejna aktualizacje do gry.Mialo to byc wyrównianie profesji,a konkretnie polepszenie Palla i Knighta a pogorszenie dmg Sorca i Druida.Ale czy jednak CipSoftowi sie to udało?Nadchodzacy update przyniusł z sobą nowe wyspy,potowry,itemki i także kosmiczne hity pallków i knightów.Czy tak miało byc?
Ten Update to chyba najwieksza porażka CipSoft, długo zapowiadany balans profesji spowodował odwrócenie ról.Po tym updacie Knight i Palladyn stali sie najpoterzniejszymi profesjami a postacie magiczne nie potrzebne.

Miłosz 27-06-2007 23:06

Serio?;o
A ja myślałem że to sorce/druty zawsze rządziły tibią...
1-szy raz update mi się tak bardzo podobał, wyśmienity. Magowie nadal najwięcej walą a najci i tak 400 nie pociągną za szybko...
Jak ci się nie podoba to idż skocz z okna, jak palki cierpiały to wszystko spox a jak sorce to je.ać update.

Daro93 27-06-2007 23:09

Jak ci się nie podoba to niegraj ... Co jakiś czas swoje dni maja palki i kiny a innym razem druty i sorki ...

Maamba 27-06-2007 23:14

Wy mnie źle zrozumieliście ja wcale nie twierdze że to źle ze pallki i knighty biją teraz mocniej sam jestem knightem i wale z axe xD, i mi sie to podoba, poprostu podsumowalem update.

lisek93 27-06-2007 23:16

@Milosz

Dokladnie!

@ topic

hm..teraz narzekacie( osoby posiadajace postacie magiczne) a wczesniej jak knight i paladin byli slabsi to bylo good tak?
nie umiecie sie pogodzic z tym, ze w koncu pozostale prof. moga Wam dorownac?
...Life is brutal... i nic na to nie poradzisz, a to ,,brutal,, to w tym przypadku wzielabym w cudzyslow...

Maamba 27-06-2007 23:23

Wcale nie twierdze że wtedy było dobrze,ale CipSoft teraz mógł zrobic to troszke inaczej,naprzyklad mógł polepszyć Knightów i Pallków ale nie pogarszać dmg Magów.
Sam grałem pallkiem i knightem wiec wiem jak sie cieżko gra...

Miłosz 27-06-2007 23:36

No ta ale wtedy by musiał dać najtom i pallom hity po 800 a to by wyglądało nieludzko, zreszto to było strasznie nie fair że magowie nie musieli nic ćwiczyć a my skilowaliśmy...

Rassel 27-06-2007 23:43

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Maamba (Post 1516042)
CipSoft teraz mógł zrobic to troszke inaczej,naprzyklad mógł polepszyć Knightów i Pallków ale nie pogarszać dmq Magów.

Weź idź na OTS'a z takimi komentarzami. Tam każdy leje z super czarów zrobionych przez 10-letniego GM'a po 1000, lootuje mpa, pkuje w dp i jest ok. Dzieci się bawią :) Chciałbyś taki ots na normalnej Tibii? Jeśli tak to nie odbieraj siły magom tylko dodaj siły rycerzom i paladynom. No i co trzeba zrobić żeby było równo? Dać knightowi hity z D Lance jak sorcowi z UE (czyli kompletny bezsens).

Cygan Slejter 28-06-2007 00:04

Wystarczylo:
-Poprawe Knightow i Palladynów
-magów i druidów zostawic
i tyle

Gralem wszystkim profesjami od tibi 7.5 zeby nie bylo:]

zal.pl dla co niektorych

ssel
:baby: ze swoimi teoriami idz pograj lepiej w jakies gry planszowe:baby:

Necron 28-06-2007 00:15

Macie racje.
Knight i pall sa teraz zbyt dobrzy na exp, prawie 0 wasta wysokie hity. Sorkowie wala teraz w potwory o wiele mniej niz najci i pallowie. Gdyby zostawic magom ich poprzednie dmg to wszystko wyrownalo by sie a teraz znow mozna polemizowac.
Cipowie wyszli z zalozenia ze sorcererzy zadaja zaduzy dmg w innych graczy, i chcieli wyrownac pvp zapominajac o expie. Racja, teraz podczas pvp widac ze sily sa wyrownane, ale znowu granie sorkiem to ciagle robienie run i troche expienia bo waste bedzie o wiele wiekszy niz ostatnimi czasy. No ale taki urok tej gry, kto lubi grac sorkiem i druidem ten bedzie na nich gral a kto gral tylko dla lvl'a to zmieni profesje, az do nastepnego updatu... bledne kolo

Lasooch 28-06-2007 00:16

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Cygan Slejter (Post 1516143)
Wystarczylo:
-Poprawe Knightow i Palladynów
-magów i druidów zostawic
i tyle

Seconded.

Chodzi o to, że mag powinien być postacią potężną w ataku, ale za to bardzo podatną na ciosy. Knight zaś - odporną, ale relatywnie słabą (mam na myśli atak). To, co teraz (z tego co czytam, sam niestety nie sprawdzałem) się dzieje, to prawie jak IV RP...

Always hunted 28-06-2007 00:25

Heh... polepszenie Knightów... i Pallów

....

Mam Bright Sworda, 75 sword fighting, 45 lvl
Zabiłem smoka używając 3 Exura... To mnie zaczyna irytować

sellemon 28-06-2007 00:41

Zmienicie cos swoim gadaniem ? --.--

Myslisz ze tak super bylo patrzec jak sorc zapier**** z lvlem zarabiajac przy tym 2 raz tyle co stracil i bil 3 lvle dzinnie po 2-3 kk expa ? :=| ..nawed zbytnio sie nie wysilajac bo lvle tak lecial ze az milo bylo patrzec...?


Mowicie ze knight jest od blokowania etc...a wes zrob takiego knighta ..3 miesiace skille i rok na 100 lvl ..przy czym sorc robil to w 2 miesiace jak sie postaral srednio...

Wydaje mi sie ze wkoncu jest sprawiedliwie...
Na selenie nie spotkalem sie z marudzeniem sorcow..tylko jeden 100+ plakal ..ale on byl zawsze lekko uposledzony

Wiec...wy macie problem w tym ze juz nie mozecie byc evul master pg ?

No coz...ktos musi miec prze***** zeby ktos mial dobrze..chodz wydaje mi sie ze teraz wszystkie profesje sa w miare sprawiedliwe..
Bo 100 sorc nie potrzebowal evul blokera knighta zeby wbic te 2kk expa dziennie.

Pogudzcie sie z tym jak jest...:) Przez najblize conajmniej pol roku to sie nie zmieni :P

Zawsze mozecie wylaczyc gre i pojechac nad jezioro odpoczac ^^ i wrocic jak wkoncu bedzie wam odpowiadac :P czyli pewnie nigdy xD

Diego'Odin 28-06-2007 00:53

Z tego co słyszałem to miało byc WYRÓWNANIE a nie udupienie jednej ze stron, czy tam odwrócenie ról...
Nie można "doładowywać" ciągle zadnej z profesji bo skonczy sie na tym ze każdy potwór będzie padał na hita. Jeżeli miało by być wyrównanie to niech by zrobili z ms/ed to co teraz jest a ek/rp zostawili. Albo odwrotnie. Inaczej to sensu nie ma.
Do czego teraz taki ms sie komu przyda? Knight na np. hydry na wyzszym lev wezmie kolege ek i spokojnie będą sobie expic. A jak nie ek to zawsze rp z power boltami za 6gp - tańsze i silniejsze hity niz sorc z visa. Teraz to minimalnie przydatny będzie ed - exura sio dla knighta.
Robi się coraz fajniej...

Piotrek Marycha 28-06-2007 01:25

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Lasooch (Post 1516167)
Seconded.

Chodzi o to, że mag powinien być postacią potężną w ataku, ale za to bardzo podatną na ciosy. Knight zaś - odporną, ale relatywnie słabą (mam na myśli atak). To, co teraz (z tego co czytam, sam niestety nie sprawdzałem) się dzieje, to prawie jak IV RP...

... i wyszlo na to ze dobrze przygotowanego sorcka zabic jest nielatwiej niz knighta...
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Diego'Odin (Post 1516234)
Do czego teraz taki ms sie komu przyda?

a komu byl przez ostatnie 2 lata potrzebny knight?
Cytuj:

Knight na np. hydry na wyzszym lev wezmie kolege ek i spokojnie będą sobie expic.
albo wezmie kolege MSa ktory bedzie bil 3/4 best hitu knighta , przy czym nie bedzie mial wachan dmg, poofow, hitow za <50 a do tego bedzie bil szybciej z visa niz z knight z melee..., wiec nie przesadzaj koles ok?
Cytuj:

A jak nie ek to zawsze rp z power boltami za 6gp - tańsze i silniejsze hity niz sorc z visa.
Pall ma teraz b. duzo poofkow w poronwaniu do knighta, do tego wali raz na 2 sek, a sorc z visa raz na 1.5 sek a to OGROMNA roznica

Dirk Pitt 28-06-2007 08:38

Nie masz skilla nie masz hita, zrob 100 mlvla to nie bedziesz narzekal na update.

mazgier 28-06-2007 09:25

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Gremlin (Post 1516538)
@Sorc ma slabszy damage niz knight teraz
Jakos jak rzucilem wyzwanie moj druid z vis vs dowolna bron to nikt nie chcial przyjac, nie wierz we wszystko co marudy gadaja w grze, postaci na 80-90 lvl z przyzwoitym mlvl vis zmienilo sie prawie niezaowazalnie, w moim przypadku spadlo 10-15%, kto stracil naprawde duzo to ludzie na 200+, ale szczeze powiedziawszy tak jak bil taki MDW przed update z vis (kazdy cios 350+) to rycerze nigdy nie beda bic. BTW. MDW wciaz powiniem maxowac vis w okolicach 300 (strasznie biedny ten druid), do tego vis ciagle mozna strzelac 2 razy szybciej niz atakowac bronia.

O'RLY? Ciekawostka przyrodnicza - w tej chwili średniopoziomowy knight bez najmniejszego problemyu wyciąga średnią ~150, kładzie np. cyklopa1 trafieniem a jedyny koszt jaki ponosi to ew. UH od czasu do czasu (i to ZNACZNIE rzadziej niż przed updatem). Dla odmiany ja, z "niezauważalnie zmienionym visem" (m-lev 72) mam teraz problemy z zabiciem ghosta na 1 trafienie. Z HMM trafiają mi się hity po 82 (wtf?) 1 DL potrafi mi "zeżreć" połowę many ale "zbalansowany" knight na 86 lev zabija go kosztem 1 UH-a (widziałem to). To, co CiP Soft osiągnął w tym updacie to przerobienie knighta na "starego" sorca tyle, że "siedzącego w czołgu" z masą hp i cap-a. Jeśli to miało być "wyrównanie" postaci to niektóre zostały wyrównane do poziomu gruntu...


Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Dirk Pitt (Post 1516576)
Nie masz skilla nie masz hita, zrob 100 mlvla to nie bedziesz narzekal na update.

From Magic Level 0 to Magic Level 100 for a Sorcerer
- Time needed to regenerate @ 2 mana per 2 sec (promoted): 6y 361d 18h 40m 4s
Cost if using mana fluids @ ~100 mana / 50gp (selling flasks back) each: 110,236,802 GP
Time to drink 2,204,736 fluids @ ~100 mana each and 1 fluid every 2 seconds: 51d 51m 12s


A ile czasu knight skilluje do skilla 100? bo chyba nie 6 lat?

Robert Lublin 28-06-2007 09:44

No ten update to sredni pomysł wczorej pkowałem i po całym dniu szkukania ubilismy same knighty i palki 0 sorkow -.-
Wszwdzie knighty teraz siedza... ;l
Ale i tak tą gra juz nie nazwe tibią bo tibia sie skonczła gdy cipy wprowadziły update 7.8 w tamte wakacje a przynajnmij zniszczyli pvp po tym update pvp juz całkiem poległo... -.-
A szkoda bo pvp to była jedna z zalet tibi która najbardziej lubiłem...

pokers39 28-06-2007 09:48

Ja mysle ze sorca i drut maja lekka przewage nad knightem i palladynem! Wiem ze sa teraz mniejsze hity ale nei chodzi o to. Drut wali z explo i sd i ma juz szanse pokonac knighta i palka. Sorc ma przeciez ue, mort hura sa i wiele innych to nie jest tak ze ich calkiem zepsuli^^:):):)

Nie piszcie takich bzdur przeciez beda kolejne updateX(

morwi 28-06-2007 09:52

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez mazgier (Post 1516625)
Cost if using mana fluids @ ~100 mana / 50gp (selling flasks back) each: 110,236,802 GP
Time to drink 2,204,736 fluids @ ~100 mana each and 1 fluid every 2 seconds: 51d 51m 12s


A ile czasu knight skilluje do skilla 100? bo chyba nie 6 lat?

bierz kase i leć do magic shop'a... rycerz raczej se nie 'kupi' silla...

btw. na starego sorca ? to przypomnij mi kiedy średnio poziomowi sorce bili po 150 z mele ? i kiedy mieli tak małą siłe czarów ? i kiedy mieli tak mało czarów ?


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 03:46.

Powered by vBulletin 3