Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Aktywacja PACC (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=140035)

Van'kleju 18-07-2007 12:24

Aktywacja PACC
 
Witam, to mój pierwszy post na forum. Na wstępie chcę sie zapytać ile w stanie "do aktywacji" wytrzyma kupiony PACC? Chodzi mi o to, że kupiłem Premium, a chcę jeszcze doskilować nie na PACC... Proszę o szybką odpowiedż..

Sorcer_Pips 18-07-2007 12:43

PACC można aktywować kiedy się che on nie przepada.

Qenius 18-07-2007 12:48

W tej samej sytuacji jestem Van'kleju xD
Po co mamy tracic Pacca jak skilujemy ;]

Van'kleju 18-07-2007 12:59

Thx
 
Dzięki Sorcer~. Kolega mi jednak mówił, że kiedyś też kupił PACC, nie aktywował go i zaczął skilować i PACC znikł... Jednak chyba kłamał...

dawid1121 25-06-2008 15:05

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Sorcer_Pips (Post 1555755)
PACC można aktywować kiedy się che on nie przepada.


jeżeli nieprzepada to pomuż mi mam następujący problem:
Orzymałem pacca na acc i aktywowałem go według instrukcji firmy DROM
byłem zalogowany i pacc się niezaakceptował i dalej go nie mam co mam zrobić aby go na nowo zaakceptować??

Dinebel 25-06-2008 15:10

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez dawid1121 (Post 2138367)
jeżeli nieprzepada to pomuż mi mam następujący problem:
Orzymałem pacca na acc i aktywowałem go według instrukcji firmy DROM
byłem zalogowany i pacc się niezaakceptował i dalej go nie mam co mam zrobić aby go na nowo zaakceptować??

Może Re-log?

Siwy1 25-06-2008 15:23

=) Pacc nie przepada , ja sam też skillowałem dobre 2 tygodnie i dopiero aktywowałem pacca swego czasu =)

Dr. Omader 25-06-2008 15:26

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez dawid1121 (Post 2138367)
jeżeli nieprzepada to pomuż mi mam następujący problem:
Orzymałem pacca na acc i aktywowałem go według instrukcji firmy DROM
byłem zalogowany i pacc się niezaakceptował i dalej go nie mam co mam zrobić aby go na nowo zaakceptować??

Pewnie coś źle kliknąłeś i odrzuciłeś PACC. Jeśli kupiłeś w mojej firmie to wyślij do nas maila na pacc[małpa]tibia.pl (zamiast [małpa] wstaw znak @). Jeśli ktoś inny Ci kupował lub sam sobie kupowałeś to ta osoba musi napisać maila do CipSoftu na [email protected], podać numer zamówienia i poprosić o przywrócenie pacc na konto gracza X. :)

Co do pytania głównego:
Nieaktywowany pacc może sobie leżeć latami na koncie i będzie tam spokojnie czekał. :)


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 06:34.

Powered by vBulletin 3