Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Zniszczyc System Skulli!! (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=14266)

Thomas 15-10-2004 14:13

Zniszczyc System Skulli!!
 
LUDZIE!!! ten system skulli jest straszny!!!! przez glupie klikanie myszka moj kuzyn zaliczyl juz 2 deady aja 1!!!!! Zrobmy jakas petycje do CIP'ow, o to zeby zniszczyli system skulli w nastepnym Upgacie.....

chociaz, zeby zrobili tak, ze jak ktos zada 2 ciosy to wtedy skull, a nie od razu...!!!

Nightwalker 15-10-2004 14:22

Powiem tyle:
"Demokracja nie jest systemem idealnym, ale nikt nic lepszego nie wymyślił"

To samo tyczy sie skulli...

p.l 15-10-2004 14:33

zapewniam Cię że ginąłbyś 3 razy więcej gdyby cofnęli skulle, niż gdy zaliczasz deady za misskliki

Khan 15-10-2004 14:34

Fakt.. skull pojawia sie juz jak klikniesz na gostka (jeszcza zanim go nawet dotkniesz..) Ponadto jak kogos chlasniesz dla zabawy, albo cos w tym stylu to tez masz od razu PK.

Vanhelsen 15-10-2004 14:47

@Khan: taki znikający skull po dedzie byłby lipą, atakuje ciebie taki PK i nagle okazuje się, że go bezproblemowo lejesz, on zwieia i drze się #y help pk a, że niema skulli oni atakują ciebie :(

Dwimenor 15-10-2004 14:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Nightwalker
Powiem tyle:
"Demokracja nie jest systemem idealnym, ale nikt nic lepszego nie wymyślił"

O ile się nie myle to idzie tak:
"Demokracja jest najgorszym systemem, ale nikt leprzego jeszcze nie wymyślił"

The_FaLLen 15-10-2004 15:04

Nie chcesz skulli to graj na infernie albo none-pvp. Moim zdaniem powinni tylko zablokować klikanie w graczy z okienka battle ponieważ bardzo łatwo z niego zaliczyć missclicka lub coś w rodzaju vip list (hide offline) klikasz poprostu "hide players" i nie ma tam graczy :) . Też troche denerwują mnie te missclicki bo na biednego missclicka rzyca odrazu się połowa ludzi stojących przed depo.

Shinoda 15-10-2004 15:11

Ehh... :( mogli by wprowadzic po update 2 rodzaje batlle Monsters batlle i Humans batlle ! a o ile mniej dedow by bylo :(

Dark Vilej 15-10-2004 15:13

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Thomas

chociaz, zeby zrobili tak, ze jak ktos zada 2 ciosy to wtedy skull, a nie od razu...!!!

Z tym sie zgodze :)

Vicious Phoenix 15-10-2004 15:18

@re Dark Vilej: Ja też bym się z tym gdodził gdyby nie fakt, że taki wysoki lvl to takich low lvlów zabija i 1 ciosem :p.

Uważam, że to co zaproponował Shinoda byłoby dobre... Gratz pomysłu.

Thomasi 15-10-2004 15:24

moim zdnaiem 2 okienka zajmowalyby za duzo miejsca najlepszym wyjsciem by chyba byly albo 2 ciosy albo poprostu zeby po ataku pojawiala sie czacha a nie tylko jezeli sie nacisnie na gostka

Vanhelsen 15-10-2004 15:28

A ja mam pomysł, coś podobnedo do systemu przestępców w UO. GFdy klikniesz atack na playera pojawia ci się okienko z tekstem: "Czy chcesz zaatakowac gracza. Zostaniesz oznaczony jako kryminalista" z wyborem "atack" i "cancel" :)

Shinoda 15-10-2004 15:31

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Thomasi
moim zdnaiem 2 okienka zajmowalyby za duzo miejsca najlepszym wyjsciem by chyba byly albo 2 ciosy albo poprostu zeby po ataku pojawiala sie czacha a nie tylko jezeli sie nacisnie na gostka

Nie przesadzaj na przyklad jak jestes na malym huncie mozesz wylonczyc human batlle ;( a pozatym moglo by byc tak jeszcze ze jak sie zada hita np. 20+ ma sie skulla a nie ziomek jest na drogim koncu nie trafiles w co trzeba na batlle i odrazu skull(chodz ten sposob byl by niezbyt dobry dla palkow z dobrymi skillami co moga zdac tego hita z daleka :P) ale i tak zostaje przy pomysle z 2 batlle :)

Shinoda 15-10-2004 15:34

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Wieszok
A ja mam pomysł, coś podobnedo do systemu przestępców w UO. GFdy klikniesz atack na playera pojawia ci się okienko z tekstem: "Czy chcesz zaatakowac gracza. Zostaniesz oznaczony jako kryminalista" z wyborem "atack" i "cancel" :)

Heh troche trudno :P ktos cie atakuje chcesz sie bronic a tu ci wyskakuje czy chcesz go zaatakowac czy nie czy niewiesh :P no ale wlasciwie moze byc !

Wiec ja CIPow nie rozumiem tyle sposobow jest na umilenie gry z systemem skulli a oni sie nawet nie postaraja co im szkodzi takie cos wystarczy low Update i juz :/

Voltar 15-10-2004 15:36

Czlowieku, jezeli cos ci nie pasuje to jazda na inferne albo na inny server bez skulli. A co do tych dedow to twoj problem, ze tak intensywnie na battle naciskasz w miescie :]

N/C.

Balien 15-10-2004 23:42

powinno byc cos takeigo ze jak ciebie ktos walnie na miss click to ty go morzesz "Unmarked player" i skull mu znika momentalnie ale tylko osoba zaatakowana mozre to zorbic. a jasli to pk no to go nie unmarked. to najlepzse co wymyslilem

Vanhelsen 15-10-2004 23:50

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Shinoda
Heh troche trudno :P ktos cie atakuje chcesz sie bronic a tu ci wyskakuje czy chcesz go zaatakowac czy nie czy niewiesh :P no ale wlasciwie moze byc !

Wiec ja CIPow nie rozumiem tyle sposobow jest na umilenie gry z systemem skulli a oni sie nawet nie postaraja co im szkodzi takie cos wystarczy low Update i juz :/

Nieoto mi dokladnie chodziło, PK ciebie atakuje, mu wyskakuje okienko z zapytanie, klika ok i pojawia się skull, ty odpowiadasz atakiem, ale, że oponent ma skulla tobie niepojawia się okienko, bo skulla niedostaniesz :D

Helixaw 16-10-2004 00:18

A możeby tak uniemożliwić atakowanie graczy z battle lub zrobić funkcję, która blokowałaby to. Możnaby także atakować graczy poprzez podwójne kliknięcie na graczu, a nie pojedyncze jak do tej pory. Na potworki wystarczyłoby normalnie tylko jedno.

Khan 16-10-2004 00:55

mozna tez dodac specjalny switch. Jak go wylaczymy to nie mozna atakowac innych graczy. (pojawia sie komunikat jp przy non-pvp)

Powinien byc tez motyw, ze koles ktory został spekowany, moze bez konsekwencji (bez skulla) dorwac i zabic sprawce wlasnej smierci. (Oczywiscie tylko raz)


... I NPC Guards powinni lać kazdego napotkanego white skulla :D

p.l 16-10-2004 07:43

@re: up

z tą możliwością zemsty to dobry pomysł ... popieram


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 10:30.

Powered by vBulletin 3