Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Poradniki Archiwalne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=209)
-   -   Kalkulator by Rafcioz (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=14340)

Druid Regis 16-10-2004 01:01

Kalkulator by Rafcioz
 
Po piersze nie miałem pojęcia gdzie dać ten temat, ale po krótkim przemyśleniu doszłem do wniosku że wrzucę go do artykułów.

Postanowiłem poduczony na kółku informatycznym zabrać się za tworzenie własnego skill kalkulatora w pascalu. I o to po 2,5h pracy przedstawiam Wam wersję 1.0 mojego kalkulatora, oblicza on:

- HP
- mane
- capacity
- średnie obrażenie od runy sd

Oto plik: http://members.lycos.co.uk/bcforum/Skilcall*****

Wiem, że plik jest w formacie ****** więc może budzić podejrzenie. Niech któryś mod sprawdzi plik, ale po 4 zajęciach pascala keyloggera jeszcze nie umiem napisać więc jest bezpieczny ;P

W następnej wersji która ukaże się za kilka dni znajdą się:

- skille dla knighta
- distans dla palla
- ile expa na next lvl
- ile many na next lvl

Jeśli można piszcie co sądzicie o kalkulatorku i co chcecie aby się w nim znalazło.

Pozdro all Rafcioz

Khan 16-10-2004 01:06

Kalkulator działa i jest 'czysty'.
Tylko troche mało funkcji, ale na początek niech będzie.

Earl 16-10-2004 13:44

Fajne fajne....... A co do key logow.... Nienawidze ludzi ktorzy jak widza exe albo rar to zaraz zasypuja cie jakimis podejrzeniami i cie wyzywaja..... Plik czyty na 100%...

Takie pytanie - w jakim sensie bedzie liczyl skile? czas awansu ?? A moze bys sprobowal jakis algorytm liczenia obrazenia od broni.... Jest masa domyslow na ten temat.... moglbys zrobic cos takiego ze liczy trzema metodami i wyciaga srednia....

Newbie 16-10-2004 14:17

Hmmm samo wykonanie czegoś takiego to kwestia paru minut jednak gratuluję ;p
Zyczę szybkiej nauki a następnie przejścia na jakiś 'normalniejszy' język np. C++ :)

A tak BTW:
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Earl
Plik czyty na 100%...

Hmmmmm a co, przeglądałeś kod? To, że antyvir czegoś nie chwyta nie znaczy wcale ,że jest czyste. Przecież antyviry reagują w większości na znane już trojany/keylogi/viry a heuterystyka generuje przeważnie fałszywe alarmy.
Dołączenie kodu umożliwiającego chociażby podgląd klawiatury nie jest wcale trudne a 99,9% antyvirów nic nie uchwyci - w końcu monitorowanie klawiatury jest normalną akcją czasami tylko używaną do niecnych celów ;p
Dlatego nie nazywałbym czegoś czystym tylko dlatego, że np. antyvir nie alarmuje xD

Tomciog 16-10-2004 14:23

Całkiem nice;)
Oby tak dalej
czekam na następny kalkulator:)

Walrock 16-10-2004 14:33

Bardzo fajny kalkulator. Oby tak dalej.

Earl 16-10-2004 16:08

Newbie - Ogladalem kod.. zdekompilowlaem progsa i ogladalem kod. I wcale c++ nie nazwalbym czyms normalniejszym. Obecnie te jezyki sa na rowni a pascal jest duzo prostszy do nauki, duzo bardziej powszechny w Polsce i generalnie stowrzyc mozna nim b. duzo. Obecnie jedynie ograniczenie w pisaniu w pascalu to mozliwosci programisty. I w wilu wypadkach pascla jest szybszy od C

Druid Regis 16-10-2004 17:33

Co do skilli, na razie wstawię czas jaki jest potrzeby do nabicia następnego skilla. A co do tych obrażeń od broni, jeśli masz linki to podaj do tych "domysłów" spróbuję coś z tego rozsądnego wyprowadzić i może dojdą więc jeszcze obrażenia od broni.

Hehe wiem, że jest to robota na krótki czas, ale mi zajęła 3h :P Dopiero zaczynam i wiele błędów robię ale trening czyni mistrza ;]

Do rzeczy które wymieniłem w pierwszym poście dorzucę jeszcze obliczenia fishingu.

Gokufan 16-10-2004 20:06

ej a jak zrobic chociarz takie coś? pw or 1598897 plz

Zimono 29-11-2004 21:10

Ok. Chce sciagnac plik i :
You are trying to download this file from a member page hosted on Lycos Tripod UK for free:
http://members.lycos.co.uk/bcforum/Skilcall*****

To access this file, you need to visit the member page first:
http://members.lycos.co.uk/bcforum
(you will be redirected in 5 seconds)
Przenosi mnie na strone, klikam na plik i znow to samo.
No to po sciaganiu. Plx o poprawke.
EDIT:
Błąd naprawiony.

Tc Masta 30-11-2004 11:59

Dodaj przedewszystkim średnie obrażenia od czarów (HMM, FB, GFB, GEB, EW i reszta ;P)

Wujek Duncan 30-11-2004 13:10

nom, fajny programik. a kod jest czysty jak łza. przydaje się do obliczania, lepiej niz te na stronach..

btw. sam ostatnio pisalem cos takiego, ale zeby przeliczc sile czarów hmm, GFB, SD, e-wave itp. też w Pascalu, ale sądze ze C++ ma więcej mozliwości, mimo wszystko...

Jadzia 01-12-2004 18:25

Moge miec podejrzenia co do tego pliku poniwaz to "cos" nie chce sie usunac :/ a w ogole tego nie uruchamialem :/ jezeli znasz sposob na usuniecie tego to powiedz

po zresetowaniu kompa to gowno nie chce sie usunac!! :kat:

Druid Regis 08-12-2004 15:45

Re: Jadzia

Ściągnąłem plik, odpaliłem, wyłączyłem i przy próbie usunięcia rzeczywiście wyskoczył komunikat, że nie chce się usunąć :/ Wrzuciłem do kosza i opróżniłem kosz i wszystko ok. Ściągnałem drugi raz i tym razem od razu usunęło. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało jeżeli ktoś wie to chętnie posłucham :P

A teraz ogólnie

A teraz co w nowej wersji:
- rysowanie wykresów (różnych :P)
- trochę nowych opcji
- dodanie exp, mlvl, skillów, może szybkości ;]

Co do czarów itp. jeśli macie jakieś linki, wzorki to dawajcie, im więcej opcji tym lepiej :)

Pozdro all i niedługo update :)

Answer 18-12-2004 23:10

Uważam to za bardzo użyteczne! Skillbar pokazuje procenty ale nie pokazuje ilosci
Powodzenia w tworzeniu! :)

Umek 19-12-2004 15:18

no to rób nową wersje...

Taumer 19-12-2004 15:27

Wzory
 
Wzory na magie sa napisane w FAQ o czarach (dział magia)

berebu 08-01-2005 14:06

skill bar
 
mi sie podoba skill bar ale chociaz w expie mogli podac liczbby ile brakuje :)

justyn 21-01-2005 20:26

kalkulator mi sie b . podoba a wiec z innej beczki chce byc dodal do niego jeszce jedna funkcje jaka moc uderzenia przypada miecza odpowiednie skile i moc miecza ... :D

marf41 26-02-2005 20:40

No i co z nową wersją?
 
No i jak postępują prace? Kiedy możemy spodziewac sie nowej wersji? B)


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:51.

Powered by vBulletin 3