![]() |
Dwie (chyba) ciekawe propozycje
1. Specjalna umiejętność klasowa
Każda klasa miałaby specjalną umiejętność, skilowaną jak każda inna. Oto one: Knight - Kowalstwo (blacksmithing) - pozwalałaby knightowi w odpowiednich miejscach z narzędziami i materiałami wykuwać broń. Im wyższy poziom blacksmithingu a także lvl tym lepsze bronie może robić i częściej mu się udaje. Paladyn - Płatnerstwo (nie wiem jak po angielsku) - podobnie jak w przypadku knighta ale robi pancerze. Druid - Warzenie mikstur - z odpowiednich ziół, posiadając fiolkę (vial) może tworzyć mikstury m.in. mana i life fluidy ale można by dodać też jakieś nowe. Podobnie jak w przypadku knighta i pala. Sorcerer - Zaklinanie - Pozwala zaklinać broń w lepszą, umagicznioną. Np. Sword w fire sword itp. 2. Wyrównanie broni paladyna Chodzi mi o to by wybór broni był zależny od gustu. Przedstawię to tak: 0 - do kitu, 1 - bardzo dobre z - zasięg c - celność m - moc s - szybkostrzelność krótkie łuki: z - 0.25 c - 0.35 m - 0.40 s - 1 = 2 długie łuki: z - 1 c - 0.50 m - 35 s - 15 = 2 Kusze: z - 0.85 c - 1 m - 15 s - 0 (czyli strzela już straszliwie wolno) = 2 Włócznie: z - 0.15 c - 0.30 m - 1 s - 0.55 = 2 Co o tym sądzicie? |
Moim zdaniem jest dobrze tak jak jest ;) Blackmisthing? Wystarczy że jest to już w wielu grach onlinerpg typu Lineage2....
Płatnerstwo? Patrz up :P Alchemia, up, the elder scrolls, gothic wszędzie to jest - dlatego właśnie nei ma w tibi :) Zaklinaine? Lineage (enchantowanie) the elder scrolls (zaklinanie) gdzie jeszczę? Wyobraż sobię, takiego napakowanego 100 eka, który poza hitami po 350 z avengera w dragi, bije jeszczę + 50 obrażeń od energii. OtS? |
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Short Sword [30 many] Sabre [35 many] [...] Longswrord [130many] Scimitar [160 many] I tak dalej .. Oczywiście przeskoki nie zwiększają się tylko o 10-20-30 MP, ale wyżej o 100, 200, a czasami, jeżeli chodzi o lepszą broń, nawet o 600-700. Naturalnie powinna być pewna blokada, wytwór jakiejś broni np. SoV byłby już niemożliwy. Cytuj:
Branoc. |
1. Nigdy nie grałem na OTSach, ledwo wiem co to jest i nie mam pojęcia jak się na to dostać.
2. Nigdy nie grałem w żadne Lineage. 3. Pomysły nie były znikąd ściągnięte, a co do szybkostrzelności to chodzi o to żeby łuki też miały rację bytu. Żeby gracz też miał jakiś wybór a nie że po prostu każdy gracz na danym poziomie w danej profesji ma to samo uzbrojenie. |
Pomysl nie taki zły ale,
Knight - pomysl nawet niezły ale,lepiej by było gdyby np. bronie się zużywały i robiły się tępe i tylko knight umiałby je naostrzyć(mówie tylko o club,axe i sword) broń by się kończyła i np. można by było zmienić, że nie broń od levelu tylko naprawianie jej jest od levelu. Przykład: Fire sword tępi się po 1000 uderzeniach wymagany level do naprawy 30 i by mozna bylo zlikwidowac ze bron od levela. Druid - spox te mikstury sorcerer - moze byc ale np. tylko tarcz ze moze dodac 1 lub 2 defa do tarczy Przykład: dwarven shield 26 def po zaczarowaniu 27 def. paladyn - Pomysl fajny ale moze tak ze moze zrobic ze np p armor moze wzmocnic ze np. 25 procent mniejsze obrażenia od trucizny. Przykład : jestes zatruty i trucizna zabiera ci 10 hp ale jak masz wzmocniony armor to ci tylko 7 zabiera. P.S Spox, mi sie to podoba |
moze i juz jest te craftowanie i enchantowanie w l2, ale w tibii by nie zaszkodzilo! ja bym chcial ;)
a na atk speed mozna by bylo jakies pontionki zrobic Xd |
jak wam sie tibia nie podoba to grajcie w inne gry, teraz to nie ma sensu, kazdy by sobie na manasach fire swordy robil a ceny bylyby ponizej przecietnej
|
No właśnie tym sie różni tibia od innych gierek że tego nie ma. Kto grał/gra w runescape? Tam od podstaw praktycznie można sobie zrobić eq. Jakby taki system wpłynął na tibie? Ceny pewnie poszły by jeszcze w dół co kompletnie zdołowało by gre. A nie można przecież wprowadzić tego na drogich i nowych servach.
|
A drugi pomysł? Chyba by trochę pomógł, nie?
Bo z pierwszym to rozumiem że się nie podoba bo gdzieś indziej tak jest (nie uznałbym tego za dobry argument ale dobra. Nie wiem czemu wy uważacie że każda zmiana w Tibii wyjdzie na złe...) |
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
@Voon Arculin (sorry, jeśli przestawiłem coś):
Więc uważasz że skoro dotychczas były zmiany na gorsze to teraz już każda taka będzie? O rany... Nie chcesz żadnych zmian i się tego boisz a nawet nie wiesz do czego doprowadzi, z góry zakładasz że grę pogorszy. @Quashutia: Te specjalne skille nie mają być przepakowane, np. druid 30 lvl i 30 warzenie mikstur: Może już robić life fluidy ale potrzebuje do tego składniki a w dodatku ma tylko 50% szans że się uda, jeśli nie to skladniki traci... A z tym tępieniem broni to nie ja wymyśliłem:p |
:s
Cytuj:
Zrób sobie bilans ostatnich up'ków, zauważ że zawsze (od m/w. 7.5) na plus były albo postacie magiczne albo melee'owcy (to ma być balansacja? :s) Praktycznie co roku postacie lecą w dół (tak jak i ceny...) Czy chce i czy sie boje zmian? Nie bo jeśli tak by było to już bym dawno nie grał... Co do twoich propozycji to sie troche rozpisze: ~~ Specjalne umiejętności ~~ Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Może i przedstawione przec ciebie sytuacje byłyby "fajne" bo łączyły by profesje i zmuszały by je do wspólnej pracy ale uwierz mi: to jest tibia - mission impossible... P.S. drugiej części nie opisuje bo to chyba łatwo zgadnąć dlaczego... |
Pytanie
JAK ZOSTAJE SIE RYCERZEM LUB PALADYNEM :confused::o:confused::o:confused::o:confused::con fused::o:confused::o
|
Cytuj:
Moim zdaniem pomysły dobre. Brakuje takich rzeczy w tibii. Nie pierdolcie mi "to zagraj se w wowa" tibia jest za darmo to w nią gram. W wow'ie to 60 zl na miesiąc idzie. Na Guild wars zaś trzeba jakieś 300 zl wydać by mieć wszystkie dodatki itp. Ale tibia za darmo jest a jak sie płaci to mniej niż w pozostałych grach. |
*Andiego
Rotfl'a takiego jak teraz nie zaliczylem chyba z dobre 6 miesiecy8o Idziesz 'miszczu' do wyroczni na rook'u i po przeprowadzonym z nia dialogu wychodzisz na main ;) Cytuj:
|
@Voon Arculin:
Czemu nie wypowiesz się na temat drugiej propozycji? I mówisz że to by zbyt ułatwiło. To wcale nie byłoby takie łatwe że z bp longswordów robisz\ bp magiclongswordów! Mogłaby być szansa na zniszczenie materiałów na przykład. Albo że przez przypadek się zranisz. Poza tym trzeba by rzeczywiście mieć duży lvl i skill by cokolwiek zrobić. |
zastrzezenia:
- nie ma zadnego fundamentu na ktorym moznaby te zxmiany wprowadzic - system sprzedazy przedmiotow pozwalalby na praktycznie nieograniczony zarobek, bo brakuje w tej grze takiej fajnej opcji, ktora np w WoW zabezpiecza przed sprzedawaniem itemow zrobionych z uzyciem magii. - niszczenie broni to skrajny idiotyzm, jesliby to ustawic na 1000 hitow to co 30 min trzebaby wracac do miasta zeby naprawic bron, jesli na 20000 - nie mialoby to zadnego efektu. - generalnie wszystkie pomysly to pobozne zyczenia, robione na zasadzie " chcialbym zebym w tibii mogl sobie wykuc pancerz, no to wio z proposalem", bez przemyslenia w jakimkolwiek stopniu realnosci pomyslu, efektu jaki wywrze na gre, oplacalnosci i ogolnie sensownosci. jedyne co z tego wszystkiego ma sens to alchemia, tyle ze niekoniecznie w takim ksztalcie jak zaproponowany. |
Takie coś by było fajne ale pod warunkiem że np Crown armor da się zrobić tylko 2 razy a golden armor tylko raz itp...
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:43. |
Powered by vBulletin 3