Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Grafiki (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=37)
-   -   32x32 by Gargoin (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=152191)

Gargoin 27-10-2007 19:33

32x32 by Gargoin
 
Witam! Chciałbym zaprezentować moje 32x32. Są tu w większości moje stare prace, które kiedyś robiłem (czyli są beznadziejne). No ale cóż, będą też przybywać nówki, czyli świetne prace :P Komentujcie!

Mój zbiór:http://img104.imageshack.us/img104/8004/32x32ph0.png

<.< 27-10-2007 20:20

Aż żal dupę ściska. Bez żadnej informacji i pozwolenia autora zamieszczam tutorial Kuraja :P
Poczytaj go, może czegoś się nauczysz...
Ukryty tekst:
http://img214.imageshack.us/img214/2429/step1ut0.png Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić to znaleźć źródło światła. Istnieje niepisana zasada, że światło pada zawsze z górnego lewego rogu. Zapamiętaj to, aby uniknąć bałaganu w pracy.

http://img214.imageshack.us/img214/1865/step3dt9.png Narysuj prosty kształt z zachowanymi proporcjami. Musisz już wiedzieć, co chcesz narysować - czy to będzie potężny miecz dwuręczny, sztylet, miecz krótki czy też półtorak.

http://img214.imageshack.us/img214/5870/step2hj1.png Zanim przejdziesz dalej, upewnij się, że proporcje są zachowane - czy ostrze nie za szerokie, rękojeść nie za krótka. Jeśli jest źle - popraw teraz, żeby nie męczyć się z tym później. Jeśli jesteś pewien, że wszystko się zgadza, dodaj detali do naszego miecza. Urozmajć jelec, dodaj głowicę (to na końcu rękojeści). Możesz też wygładzić końcówkę ostrza.

http://img214.imageshack.us/img214/4382/step4gb4.png Wypełniamy miecz podstawowymi kolorami. Ja użyłem także kolorowego tła, ale to nie jest konieczne na tym etapie pracy. Pamiętaj, że złoty kolor nie jest czystym żółtym - zawsze jest w nim trochę pomarańczowego, ja ustawiłem odcień na 35. Im złoty jest ciemniejszy, tym bardziej dostaje pomarańczowego. Także drewno nie jest nigdy czystym brązowym, na moim przykładzie obniżyłem nasycenie do 50.

Gwóźdź programu - cieniowanie. Najpierw nakładamy cienie, potem refleksy.

http://img214.imageshack.us/img214/1197/step5aof8.png Najpierw wycieniujmy rękojeść. Nie będę się tu rozpisywał, użyj swojej wyobraźni. Pamiętaj też, że części rzucają też cienie na siebie nawzajem - tak więc jelec będzie też rzucał trochę cienia na trzon (to drewniane).

http://img214.imageshack.us/img214/6615/step5brb9.png Cieniowanie ostrza wymaga już głębszego opisu. Zależnie od typu ostrza można je cieniować na wiele sposobów, ale jedna rada - nigdy nie kładźcie czarnej linii wzdłuż ostrza - będzie to wyglądało jakby ostrze było przecięte na 2 osobne części i wyglądało okropnie.

Efekt końcowy:
http://img214.imageshack.us/img214/4909/completepg0.png

Jeszcze 2 rady: Nigdy nie używaj zewnętrznego AA (w końcu to sprite i ma tylko 1 odcień przeźroczystości!) i nie zapisujcie prac w JPG. To tak dla początkujących.

Descartes 27-10-2007 20:45

Oj celoz celoz. Zapraszam tutaj: http://www.fallenheroes.ovh.org/foru...php?topic=81.0

Zalgadis 08-11-2007 20:54

poprostu zal.pl
pozatym rozowe tlo n/c
32x32? watpie to jest jakies 500x250
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Gargoin (Post 1714862)
(czyli są beznadziejne)

to po jakiego chuja za przeproszeniem je wstawiasz?

Poprostu Pitbul 09-11-2007 19:58

up@
No naprawdę, a Ty robisz zajebiste prace.


top@
Gargoin, poćwicz patrząc na inne prace na www.wop.tibianetwork.net. Inaczej będziesz stał w miejscu.
down@
OK. Wpierw pokaż mi swoją na PW.

Zalgadis 09-11-2007 20:05

UP@ widzac moje prace sprzed 2 lat tez bym tak myslal
lecz tu cie zagne
taki od niechcenia
Wiem ze robisz lepsze prace bo widzialem twoj temat ale nieoceniaj ludzi pochopnie

Triplonq 12-11-2007 03:19

Oo ?????? xD @3up Nie ladnie mowic tak nei ladnie xD!


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:20.

Powered by vBulletin 3