Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Niusy (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=12)
-   -   Informacje na temat wyrównania profesji! (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=154340)

Rothes 14-11-2007 18:30

Informacje na temat wyrównania profesji!
 
Na oficjalnej stronie gry pojawiła się, wyczekiwana przez wielu, zapowiedź nadchodzącej aktualizacji. Tym razem dotyczy ona najbardziej kontrowersyjnego tematu - wyrównania profesji. Oto jej treść:
W związku z wyrównywaniem profesji, znacznie rozbudujemy istniejący system żywiołów. Niektóre potwory są odporne na pewne żywioły, np. węże na truciznę. Obrażenia zadawane przez różdżki magów również należą do określonych żywiołów. W chwili obecnej mamy ich w Tibii trzy typy: ogień, energię oraz truciznę. Po aktualizacji trucizna będzie przynależeć do nowo wprowadzonego żywiołu ziemi, co oznacza, że gracze będą zadawać obrażenia bezpośrednio od ziemi, zamiast okresowych od trucizny. Uczyni to niedocenianie zaklęcia trucizny ponownie użytecznymi. Ponad to, wprowadzone zostaną trzy zupełnie nowe żywioły: lód, świętość i śmierć. Wszystkie sześć z nich wpłynie na kreatury, bronie, ekwipunek oraz czary. Nie trzeba chyba więc mówić, że dodana zostanie garść nowych zaklęć, część starych zostanie ulepszona i otrzyma nową nazwę, jeszcze inne zaś będą od teraz dostępne dla innych profesji niż poprzednio.


Magowie są szczególnie utalentowani w używaniu ognia i energii, więc będą mieć potężne czary oraz będą mogli tworzyć runy związane właśnie z nimi. Druidzi utracą możliwość tworzenia run zaklęć ognia i energii, nauczą się za to zaklęć lodu i ziemi oraz tworzenia odpowiednich run tychże żywiołów. Magowie nie przejmujcie się - nadal będziecie w stanie używać run wytworzonych przez innych, będziecie także w stanie rzucić proste zaklęcia należące do innych szkół magii niż wasza własna. Magowie oraz druidzi będą mogli wybrać pomiędzy dwoma, ogromnymi czarami obszarowymi. Pomimo, iż ich potencjał magiczny pozwoli na mistrzowskie opanowanie jedynie jednego z nich, zawsze będą w stanie użyć tego drugiego w zależności od potrzeb polowania.


Rycerze również będą w stanie kontrolować moce żywiołów przez pewien okres czasu - przyjdą im tu z pomocą magowie. Kilka broni będzie pulsować magiczną energią i będą mogły zostać zaklęte. Przy pomocy tajemniczych teleportów, znajdujących się w każdym mieście, utalentowani druidzi oraz magowie posiadający konto premium będą mogli odwiedzić święte kaplice, aby napełnić klejnoty magiczną energią. W zależności od tego, która z nich została użyta, te potężne klejnoty tymczasowo będą w stanie napełnić broń magiczną mocą, dzięki czemu będzie ona zadawać zarówno obrażenia fizyczne jak i obrażenia pochodzące od odpowiedniego żywiołu (lód, ziemia, ogień lub energia).


Paladyni jako jedyni mogą okiełznać święte czary, które są szczególnie efektywne przeciwko nieumarłym. Mając do dyspozycji święte czary dystansowe oraz obszarowe, są w stanie potężnie uderzyć kreatury śmierci i rozkładu. Co więcej, mogą oni używać strzał reprezentujących moce różnych żywiołów, co pozwoli im wykorzystać piętę Achillesową poszczególnych potworów.


Oprócz czterech profesji, również potwory zostaną dotknięte nowym systemem. Wszystkie z nich będą czułe, bądź niewrażliwe na poszczególne żywioły. Mag nie może zranić smoka używając swego repertuaru zaklęć ognistych, niezależnie od tego jak potężny by nie był, ponieważ smoki są oczywiście niewrażliwe na ten rodzaj ataków. Z drugiej strony zaś druid przy pomocy swoich lodowych czarów będzie w stanie poważnie zranić ogniste potwory.


Zmienimy również sposób odnowy punktów życia i many. Rycerze nie są za specjalnie utalentowani magicznymi zdolnościami, tak więc dotychczasowe czary oraz runy lecznicze będą dla nich praktycznie bezużyteczne w przyszłości. Aby wynagrodzić im te braki, otrzymają oni trzy nowe różne mikstury lecznicze. Dodatkowo nauczą się nowej metody natychmiastowego oczyszczania swych ran. Magowie otrzymają do dyspozycji trzy rodzaje mikstur odnawiających manę. Paladyni posiadają pewne zdolności magiczne oraz umiejętności podobne do rycerzy, więc będą w stanie używać dwóch z trzech rodzajów obydwu eliksirów. Podczas walki, generalnie będziecie w stanie używać czarów wspomagających jak leczenie w tym samym czasie co zaklęć ofensywnych.


Następnym razem gdy będziecie planować długie polowanie, będziecie mieli do wyboru naprawdę wiele opcji aby przygotować się skutecznie. Których klejnotów powinienem użyć, aby zakląć mą broń? Które zaklęcia powinny znaleźć się na mojej liści hotkeyów? Która runa będzie najskuteczniejsza przeciw tym potworom? Który amulet powinienem założyć aby obronić się przed danym żywiołem? Rozbudowany system żywiołów z całą pewnością dodaje pewnego rodzaju urozmaicenie do Tibii i zagwarantuje, że każda profesja będzie miała pewne zalety w walce ze specjalnymi potworami.


Zapraszamy Was do wyrażenia swojej opinii na temat wyrównania profesji w tym temacie.

Przypominamy, iż w temacie na www.tibia.com zobowiązani jesteście do używania wyłącznie języka angielskiego. Równocześnie zapraszamy do nas ponownie w celu zapoznania się z przyszłymi zapowiedziami zimowej aktualizacji.

Theraphosidae 14-11-2007 18:33

Fajnie sie zapowiada, ale i tak ktos będzie narzekac. ; -- )

Modliszka11 14-11-2007 18:34

Tibia Schodzi na Psy to już jest ots

Miłosz 14-11-2007 18:36

No wreszcie udało mi się zgadnąć co w upie będzie ^^"
śpieszcie się z nim:P

Michoss 14-11-2007 18:37

WOOOHOOO, YEAAA, WINTER2007 ROX!

Super :D

Rothes 14-11-2007 18:38

Trochę żałuję, że nie wybrałem druida... zawsze miałem sentyment do czarów lodu i błyskawic. Po updacie miałbym dostęp do chociaż jednego rodzaju z nich. ;)

Podoba mi się również krok CipSoftu w kierunku uczynienia z paladyna świętego wojownika, czyli tak jak być powinno od samego początku.

Ogólnie zapowiada się to bardzo fajnie, zobaczymy jakie okaże się w praktyce... a dla niektórych moment ten nadejdzie już niedługo. :) Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi.

Madib 14-11-2007 18:39

Fajnie wyglądają takie ztuningowane bronie xD

Adizo 14-11-2007 18:40

Fajne nowe żywioły. ;)
Zobaczymy jak to będzie

Mefisto of Deth 14-11-2007 18:41

No wkońcu Druid i Sorcerer dwie różne profesje będzie większy popyt podoba mi się to że można zaklinac bron a jescze bardzije mi się podoba że tylko kamienie mogą uzupełniać sorcowie i druidzi łatwy sposób na zarobek :D Cipsoft zaczął myśleć jestem cikawy jakie nowe czary mają dać sorcowi.

--Cienius-- 14-11-2007 18:42

Czyli mam wyrzucac swoje uh'y i kupowac jakies pepsi cole? zal.br
Ja tylko czekam na ten nowy czar leczacy czy tam czysczyacy rany
Glupio zrobili ze na jakis czas sa te bronie powinno sie dac iles tam setek k i masz np avanger z sila boskosci a nie qrwa przez 2 h bede boski potem pa

mam mieszane uczucia ;/

Lexii 14-11-2007 18:43

No to wiksa i zaś 200 nowych itemów do opanowania ! I dajcie jakieś info o nowych questach albo monsterach :D

Kowalczyk 14-11-2007 18:45

zapowiada się ciekawie ale co z tego wyniknie? :p

Rothes 14-11-2007 18:46

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez --Cienius-- (Post 1745358)
Czyli mam wyrzucac swoje uh'y i kupowac jakies pepsi cole? zal.br
Ja tylko czekam na ten nowy czar leczacy czy tam czysczyacy rany
Glupio zrobili ze na jakis czas sa te bronie powinno sie dac iles tam setek k i masz np avanger z sila boskosci a nie qrwa przez 2 h bede boski potem pa

mam mieszane uczucia ;/

Typowy Polaczek, który potrafi tylko narzekać zamiast sprawdzić to najpierw. W dodatku czytać nie potrafi (nie da się zakląć broni świętą siłą).

bemo 14-11-2007 18:47

Użytkowników czytających ten temat: 104 (zarejestrowanych: 24, gości: 80)


wof ;d


Moim zdaniem update bedzie juz wkrotce =) (sadze tak na podstawie wlasnie tych 'nowinek' ale to tylko moje zdanie )

jestem ciekaw co dodadza do palladyna (bylbym wdzieczny gdyby ktos rozwinal to co ktosam iles razy up napisal ze swietym wojownikiem czy cos d; )

szkoda tylko, ze dla knightow beda bezuzyteczne uhy, bo rowniez sie zgadzam z panem kilka razy up ze takie kole wywoluja mieszane uczucia ;)

pozdro

Crystal 14-11-2007 18:47

Mnie też własnie ciekawi sprawa tych uhów... Czyżby stary, dobry, tradycyjny knight bye bye ? Te żywioły dla magów to spoko pomysł, mogliby cos siłe im podnieść bo to, ze 250 ms bije z sd w ludzi ledwo 300~ to jest smieszne troche. Tylko czemu te pierdoły o zaczarowanych przedmiotach i eliksirach muszą knightów dotykac? Niech zrobią to dla magów a knighta zostawią takim, jaki był :) Takie moje zdanie jest.

P.S. Czar ofensywny i leczący na raz? Dziwne :S

BaxCrow 14-11-2007 18:48

Zapowiada się ciekawie... chociaż, te uhy troszkę to głupie, no ale zobaczymy jak będzie. Sorek i Druid nareszcie mocniejsi... brakowało tego. Czekam na UPdate.

Dawergo 14-11-2007 18:49

no to wracam do gry <nie mylic wracam z palka/knighta i nie mylic z "buuu nie gram za male hity mi wchodza" bo mi sie ekonomia nie podobala nic innego>

CryingOrphan 14-11-2007 18:51

Bosko:D
Wspaniale ze naładowane żywiołem bronie będą wygasac ...
Teraz będzie trzeba miec Frienda =D
I Maga u swego boku ^^

Argen 14-11-2007 18:52

O żesz kurwa!

Tak jak cienius, mam mieszane uczucia, z jednej strony to przypakowywanie broni będzie świetne, ale nie chce na jeden hunt marnować setek kamieni...

Pozatym szczerze mówiąc nie lubie(boje się?)tibijskich zmian, po prostu wolałbym żeby było tak jak kiedyś(nawet jeśli ozanczało by to brak exori grana, słabsze hity i dominacje magów)

--Cienius-- 14-11-2007 18:52

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Rothes (Post 1745367)
Typowy Polaczek, który potrafi tylko narzekać zamiast sprawdzić to najpierw. W dodatku czytać nie potrafi (nie da się zakląć broni świętą siłą).

Dalem tylko taki przyklad. Czy ja gdzies w ktoryms miejscu narzekam? powiedzialem ze mam mieszane uczucia ale to nie znaczy ze narzekam
Jezeli bedzie to dlugi okres i nie bedzie to zajebiscie drogie te zaklinanie zywiolow w broniach to jest ok. Ale cipy sa nie przywidywalne ;]


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:10.

Powered by vBulletin 3