![]() |
Nowe fakty na temat update, 29.11~
Dear Gamemasters, Senators and Tutors. ~ Po przeczytaniu tego listu postanowiłem podsumować niejako najważniejsze zmiany, które zostały ujęte w nim, oraz nowości, część już pewnie większości znana, ale znajdzie się też coś nowego Nie wiem, czy ktoś to już gdzieś umieszczał, nie mam całego forum w głowie, mam nadzieję, że nie. Informacje są ciekawe i jest ich trochę, zapraszam do lektury ;). (Pominięte zostały kwestię ze zgłaszaniem bugów i takie tam pierdoły, oczywiście nie jest to dokładne tłumaczenie). 1. Nowe tereny Zostały wprowadzone nie tylko nowe tereny, ale również stare zostały rozbudowane i upiększone. Oto lista najważniejszych zmian, jeśli chodzi o mapę Tibii. - Tiquanda (Powstało 5 małych spawnów Tarantul oraz nowe miejsce do expienia na północ od port hope) - Podziemia troli i rotwormów w podziemiach Thais (Poszerzone tunele, trochę nowych grafik.) - Podziemia orków na północ od Thais (Poszerzone tunele, więcej spawnów potworó - Mt. Sternum Cyclops (Poszerzone tunele, trochę nowych grafik oraz pewnie nowe typy cyklopów) - Północy zachód od Mt. Sternum (Nowe tunele, nowe środki transportu, oraz nowe grafiki) - Powierzchnia Darashia/Ankrahmun (Obóz nomadów na powierzchni pustyni, oraz ukryty) - Darashia Rotworm (Znacznie zmieniona struktura z większą liczbą carrion rotów, czy jak im tam ;d) - ... ii trochę niespodzianek ;) 2. Potwory - dark magician (185) - dark apprentice (100) - poacher (70) - dragon hatchling (185) - dragon lord hatchling (645) - cat (0) - cyclops smith (255) - mechanical fighter (255) - cyclops drone (200) - troll champion (30) (na razie tylko tyle wiadomo z listu : p) 3. Questy i NPC Zaszło trochę zmian jeśli chodzi o NPC, zostały dodane nowe, do questów, oraz takie od eventów Spis questów i wskazówki na początek: Cytuj:
4. Nowe outfity Please try to acquire the new outfits - the jester outfit should come automatically once you made a fool of yourself Dla tzw "Nightmare Knights" i "Brotherhood of Bones" zostaną dodane nowe outfity (możesz dołączyć tylko do jednej z tych grup, a.. i nie jest to proste). Będzie możliwe zdobycie outfitu i addonów przeznaczonych do niego, wraz z posiadaniem outfitu będziemy mieli możliwość dostępu do specialnego pokoju, który w troszkę skomplikowany sposób umożliwi nam odblokowanie pozostałych outfitów : P. Trzeba pamiętać, że podczas takich operacji liczy się nasz poziom w bractwie "Nightmare Knights" lub "Brotherhood of Bones" 5. Balasacja Jeśli chodzi o to, to nie powiedziano za bardzo nic nowego, jedynie jakieś pierdoły gdzie kupić czar i takie tam, które wcześniej były podawane w teaserze. 6. Dzielenie expa Ten punkt najbardziej mi się spodobał. Od tego update (miejmy nadzieje) zostanie wprowadzony podział expa w party. Oznacza to, że za zabicie potwora wszyscy członkowie party będą otrzymywać tą samą ilość doświadczenia. Aby użyć takiej opcji muszą zostać spełnione 2 warunki.
Dzielone doświadczenie posiada 3 stany: *wyłączone - exp dzieli się jak wcześniej, bez żadnych zmian w zależności od tego kto ile zada dmg. *włączone i aktywne - czyli takie jak napisałem wyżej, wszyscy otrzymują exp nie zależnie od tego ile zadali dmg. Należy pamiętać o staminie która będzie źle wpływała na dostarczany exp, o soulpointach które będą przydzielane indywidualnie i o summonach które też będą konfiskowac exp. *włączone, lecz nieaktywne - Jeżeli jakiś wymóg nie jest spełniony, np najniższy lvl party to 40, a najwyższy to 70, to exp share zostanie zdezaktywowany i wróci do stanu, kiedy każdy otrzymuje exp w zależności od zadanych dmg Należy zaznaczyć, że każdy członek party może sprawdzić, przez kogo party zostaje zdezaktywowane (kto nie spełnia warunków), może także sprawdzić stan podziału doświadczenia. Podział doświadczenia nie działa, jeśli chodzi o zabijanie graczy na pvp-enfo. 7. Kilka drobnych zmian w kliencie - zmieniony znacznik centralny na mapie, będzie zmieniał kolor tak, aby był lepiej widoczny. - algorytm tzw map-clicka, czyli chodzenia na zasadzie klikania na mapie został poprawiony, nie będą teraz występywać tzw freezy podczas chodzenia. - poprawiono kilka elementów wyświetlania tekstu (exp itp) - dodano sześć nowych ikon na automapie (north, south, east, west, up and down arrows) Ahh i co jest jeszcze istotne, bardzo możliwe, że ulegną zmianie ceny run w sklepach. |
Cytuj:
|
No no ciekawy pomysl z tym party exp :p.
|
dzieki kolego ze nam to pokazales :D
wrescie zrobili cos fajnego z tym party bo rycerze nie beda marudzili na to ze expa nie dostaja :D |
Cytuj:
|
dobry news troche się dowiedziałem co nie co ;) najbardziej mnie sie spodobał ten zostawiony orginał :cup: bo teraz większość nie kumatych wrzuci to do tranzlatora i beda kozakami :D 8o
pozdr0 |
wkoncu druid bedzie dostawal exp za leczenie !
chociaz sadze , ze bedzie sam expil :P ciesze sie, ze poprawili potiony, ten najwiekszy 5k dobrze a ten sredni za 2k to taniej niz uhy ;d |
Sam mam, i też wam dam!
http://rapidshare.com/files/73216840/Tibia812.spr |
ej wiesz co wyjdz z tym kejlogerem ;d <dżoke>
#bylbym wdzieczny jakby mi ktos powiedzial, o co chodzi z tymi dwoma dodatkowymi drzwiami w bk roomie |
Część jakiegoś nowego questa, więcej nie wiem ;).
|
Wielki plus i minus zarazem, czemu trzeba bylo az kilku lat zeby ta w gre w jakis sensowny sposob poprawic ?
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:53. |
Powered by vBulletin 3