Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Magia (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=16)
-   -   Kalkulator siły czarów (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=159594)

Azakus 31-12-2007 15:28

Kalkulator siły czarów
 
Nudziło mi sie wiec napisalem w c++ prosty programik obliczajacy sile czarow i obliczajacy przyblizone wartosci glownych czarow i run leczacych oraz obrazenia zadawane przez sd po najnowszym update.

Kod zamieszczony ponizej wystarczy skompilowac dowolnym kompilatorem c++ (gcc, dev c++, etc.)

Kod:

#include <iostream>
using namespace std;

float magic_power (int mlv,int lvl) {
        float m_pow= (0.5*lvl+4*mlv)/100;
        if(m_pow<1)        return 1;
        else return m_pow;
        }

       
int main(){

        int lvl;
        int mlv;
        int voc;
        char a;

        cout<<"Prosty kalkulator sily czarow w Tibii by Azak"<<endl<<endl;
        cout<<"Wybierz swoja klase:"<<endl<<endl;
        cout<<"1. Knight"<<endl<<"2. Pally"<<endl<<"3. Druid lub Sorc"<<endl<<"//:";
        cin>>a;
        cout<<endl<<"Podaj swoj lvl: ";
        cin>>lvl;
        cout<<endl<<"Podaj swoj mlv: ";
        cin>>mlv;
        cout<<endl;
        float mag=magic_power(mlv,lvl);
       
    int uh_base=250;
        int uh_player = mag * uh_base;
       
        int sd_min_base=120;
        int sd_max_base=169;
        int sd_min_player=sd_min_base*mag;
        int sd_max_player=sd_max_base*mag;

        int exura_min_base=10;
        int exura_max_base=30;
        int exura_min_player=exura_min_base*mag;
        int exura_max_player=exura_max_base*mag;

        int ih_min_base=46;
        int ih_max_base=93;
        int ih_min_player=ih_min_base*mag;
        int ih_max_player=ih_max_base*mag;
    cout<<"Twoja sila czarow wynosi: "<<mag*100<<"%"<<endl<<endl;
        switch(a){
                case '1':
            {  cout<<"UH/exura vita "<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;break;
            };
                case '2':
            {  cout<<"UH/exura vita "<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;
                    cout<<"exura gran/IH od "<<ih_min_player<<" do "<<ih_max_player<<endl;
                        cout<<"SD od "<<sd_min_player<<" do "<<sd_max_player;break;
              };
                case '3':
            {  cout<<"UH/exura vita "<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;
                    cout<<"exura gran/IH od "<<ih_min_player<<" do "<<ih_max_player<<endl;
                        cout<<"SD od "<<sd_min_player<<" do "<<sd_max_player;break;
              };
                default:cout<<endl<<"Nie ma takiej opcji"<<endl;break;

                };
                cout<<endl<<endl;
        system("PAUSE");
        return 0;
}

Jesli administratorzy wyraza zgode moge zamiescic skompilowany (gotowy) program.

Azak.

Zyggy 31-12-2007 19:36

Hmm... wydaję mi się, że coś źle oblicza ;/ Sprawdź to lepiej. Program spoko, jeśli na 100% dobrze oblicza.

Merel 31-12-2007 19:38

Kawał dobrej roboty 8o Mam tylko nadzieję, że zamierzasz go w przyszłości ulepszyć o pare dodatkowych funkcji ;]

informat6 02-01-2008 18:01

Nie miałem co robić, więc go ulepszyłem w Dev-C++ :]
Jak by ktoś miał inne wzory, niech w tym temacie umieści.

Kod:

#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;

    float magic_power (int mlvl, int lvl) {
        float m_pow= (0.5*lvl+4*mlvl)/100;
        if(m_pow<1)        return 1;
        else return m_pow;
        }

int main(int argc, char *argv[])
{
    reset:
    int lvlp;
        int mlvp;
        int voc;
        int rep;
        char a;
       

        cout<<"\n\nProsty kalkulator sily czarow w Tibii by Azak & informat6\n\n";
        system("PAUSE");
    cout<<"\nPodaj lvl postaci ->: ";
        cin>>lvlp;
        cout<<"\nPodaj mlvl postaci ->: ";
        cin>>mlvp;
        cout<<"\nWybierz profesje twojej postaci"<<endl<<endl;
        cout<<"1. Knight\n2. Palladyn\n3. Druid lub Sorccer\n->: ";
        cin>>a;
        cout<<endl;
        float mag=magic_power(mlvp,lvlp);
       
    int uh_base=250;
        float uh_player = mag * uh_base;
       
        float sd_min_base=120;
        float sd_max_base=169;
        float sd_min_player=sd_min_base*mag;
        float sd_max_player=sd_max_base*mag;

        float exura_min_base=10;
        float exura_max_base=30;
        float exura_min_player=exura_min_base*mag;
        float exura_max_player=exura_max_base*mag;

    float ih_min_base=46;
        float ih_max_base=93;
        float ih_min_player=ih_min_base*mag;
        float ih_max_player=ih_max_base*mag;
                switch(a){
                case '1':
            {  cout<<"UH/exura vita leczy ok. od"<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura lecyz ok. od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;break;
                cout<<"Twoja sila czarow wynosi: "<<mag*100<<"%"<<endl<<endl;
            };
                case '2':
            {  cout<<"UH/exura vita leczy ok. "<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura leczy ok. od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;
                    cout<<"exura gran/IH leczy ok. od "<<ih_min_player<<" do "<<ih_max_player<<endl;
                        cout<<"SD atakuje ok. od "<<sd_min_player<<" do "<<sd_max_player;break;
                        cout<<"Twoja sila czarow wynosi: "<<mag*100<<"%"<<endl<<endl;
              };
                case '3':
            {  cout<<"UH/exura vita leczy ok. "<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura leczy ok. od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;
                    cout<<"exura gran/IH lecczy ok. od "<<ih_min_player<<" do "<<ih_max_player<<endl;
                        cout<<"SD atakuje ok. od "<<sd_min_player<<" do "<<sd_max_player;break;
                        cout<<"Twoja sila czarow wynosi: "<<mag*100<<"%"<<endl<<endl;
              };
                default:
                {
                          cout<<"\nERROR - Zly wybor profesji!!!Od poczatku...\n";
                          goto reset;
                          break;
                }

                };
                cout << "\nCzy chcesz obliczyc jeszcze moc magiczna innej postaci?(1-Tak,0-Nie): ";
                cin >> rep;
                if (rep !=0)
                {
                goto reset;
        }
        return 0;
}


Zyggy 02-01-2008 23:31

Eeee. wydaje mi się, że on nie powinien zwracac wartości: 0
Kod:

return 0;
Sprawdzę czy sie kompiluje...


Hmm... no tak jak myślałem nie kompiluję się, jutro zczaje dokładniej ;]

Aaa i jeszcze jedno ;p Użycie struktury "goto" jest przez wielu programistów uważane za "nieeleganckie" ;p Zastąp to np. pętlą do...while.

Zyggy 02-01-2008 23:48

O tak:
Kod:

#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;

    float magic_power (int mlvl, int lvl) {
        float m_pow= (0.5*lvl+4*mlvl)/100;
        if(m_pow<1)        return 1;
        else return m_pow;
        }

int main()
{
        int lvlp;
        int mlvp;
        int voc;
        int rep;
        char a;
       

        cout<<"\n\nProsty kalkulator sily czarow w Tibii by Azak & informat6 & Zyggy\n\n";
        system("PAUSE");
    do{
    cout<<"\nPodaj lvl postaci ->: ";
        cin>>lvlp;
        cout<<"\nPodaj mlvl postaci ->: ";
        cin>>mlvp;
        cout<<"\nWybierz profesje twojej postaci"<<endl<<endl;
        cout<<"1. Knight\n2. Palladyn\n3. Druid lub Sorccer\n->: ";
        cin>>a;
        cout<<endl;
        float mag=magic_power(mlvp,lvlp);
       
    int uh_base=250;
        float uh_player = mag * uh_base;
       
        float sd_min_base=120;
        float sd_max_base=169;
        float sd_min_player=sd_min_base*mag;
        float sd_max_player=sd_max_base*mag;

        float exura_min_base=10;
        float exura_max_base=30;
        float exura_min_player=exura_min_base*mag;
        float exura_max_player=exura_max_base*mag;

    float ih_min_base=46;
        float ih_max_base=93;
        float ih_min_player=ih_min_base*mag;
        float ih_max_player=ih_max_base*mag;
                switch(a){
                case '1':
            {  cout<<"UH/exura vita leczy ok. od"<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura lecyz ok. od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;break;
                cout<<"Twoja sila czarow wynosi: "<<mag*100<<"%"<<endl<<endl;
            };
                case '2':
            {  cout<<"UH/exura vita leczy ok. "<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura leczy ok. od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;
                    cout<<"exura gran/IH leczy ok. od "<<ih_min_player<<" do "<<ih_max_player<<endl;
                        cout<<"SD atakuje ok. od "<<sd_min_player<<" do "<<sd_max_player;break;
                        cout<<"Twoja sila czarow wynosi: "<<mag*100<<"%"<<endl<<endl;
              };
                case '3':
            {  cout<<"UH/exura vita leczy ok. "<<uh_player<<endl;
                cout<<"exura leczy ok. od "<<exura_min_player<<" do "<<exura_max_player<<endl;
                    cout<<"exura gran/IH lecczy ok. od "<<ih_min_player<<" do "<<ih_max_player<<endl;
                        cout<<"SD atakuje ok. od "<<sd_min_player<<" do "<<sd_max_player;break;
                        cout<<"Twoja sila czarow wynosi: "<<mag*100<<"%"<<endl<<endl;
              };
                default:
                {
                          cout<<"\nERROR - Zly wybor profesji!!!Od poczatku...\n";
                         
                          break;
                }

                };
                cout << "\nCzy chcesz obliczyc jeszcze moc magiczna innej postaci?(1-Tak,0-Nie): ";
                cin >> rep;
               
                }while(rep==1) ;
       
        }

Sorry, za double post, ale coś sie zwaliło w czasie wysyłania ;s

Zyggy 03-01-2008 13:46

Co myślicie o skompilowaniu któregoś z powyższych programów i podaniu linka do gotowego kalkulatora ? Nie chce bez pytania dawać, bo z doświadczenia wiem, że wszyscy będą myśleć, że to keylogger. Nie mniej jednak postaram się dzisiaj zamieścić gotowy kalkulator na jakimś serwerze: rapidzie, speedy lub innym oraz dla chętnych opiszę sposób jak samemu skompilować podany wyżej kod :]

Co myślicie o napisaniu kalkulatora obliczającego ile czasu zajmie nam stworzenie wybranej przez nas runy/bp run z promocją, samym jedzeniem, softami, life ringiem lub wszystkim na raz ?

Podawajcie pomysły co może jeszcze przydatnego obliczać taki kalkulator.

Pozdrawiam...

Jagred 03-01-2008 14:01

A wiec... Ja przed chwila podalem moj wielki kalkulator skompilowany, i automatycznie dostalem bana. Wiec tutaj daje kod zrodlowy. Niech sobie admini sprawdza i przyznaja sie do bledu.

Kod:

unit Unit1;

interface

uses
  Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
  Dialogs, StdCtrls, ExtCtrls, ComCtrls, TabNotBk, Buttons, shellapi;

type
  TForm1 = class(TForm)
    ComboBox1: TComboBox;
    Label1: TLabel;
    TabbedNotebook1: TTabbedNotebook;
    Edit1: TEdit;
    Button1: TButton;
    GroupBox1: TGroupBox;
    Label6: TLabel;
    Label7: TLabel;
    Label8: TLabel;
    Label9: TLabel;
    GroupBox2: TGroupBox;
    Edit2: TEdit;
    Label2: TLabel;
    Button2: TButton;
    Label3: TLabel;
    Label4: TLabel;
    GroupBox3: TGroupBox;
    Label5: TLabel;
    Edit3: TEdit;
    Button3: TButton;
    Label10: TLabel;
    Label11: TLabel;
    Label12: TLabel;
    Label13: TLabel;
    Label14: TLabel;
    Label15: TLabel;
    GroupBox4: TGroupBox;
    Edit4: TEdit;
    Label16: TLabel;
    Edit5: TEdit;
    Label17: TLabel;
    Button4: TButton;
    Label18: TLabel;
    Label19: TLabel;
    GroupBox5: TGroupBox;
    Edit6: TEdit;
    Label20: TLabel;
    Edit7: TEdit;
    Label21: TLabel;
    Label22: TLabel;
    Label23: TLabel;
    Label24: TLabel;
    Label25: TLabel;
    Label26: TLabel;
    Label27: TLabel;
    Label28: TLabel;
    Label29: TLabel;
    Label30: TLabel;
    Label31: TLabel;
    Label32: TLabel;
    Label33: TLabel;
    Label34: TLabel;
    Label35: TLabel;
    Label36: TLabel;
    Label37: TLabel;
    Label38: TLabel;
    Label39: TLabel;
    Label40: TLabel;
    Label41: TLabel;
    Label42: TLabel;
    Label43: TLabel;
    Label44: TLabel;
    Label45: TLabel;
    Button5: TButton;
    Image1: TImage;
    BitBtn1: TBitBtn;
    procedure Button1Click(Sender: TObject);
    procedure Button2Click(Sender: TObject);
    procedure Button3Click(Sender: TObject);
    procedure Button4Click(Sender: TObject);
    procedure ComboBox1Change(Sender: TObject);
    procedure Button5Click(Sender: TObject);
    procedure BitBtn1Click(Sender: TObject);
  private
    { Private declarations }
  public
    { Public declarations }
  end;

var
  Form1: TForm1;

implementation

uses Unit2;

{$R *.dfm}
function sila_czarow(a,b,c:real):string;
begin
sila_czarow:=inttostr(trunc(((a/3)+(b/2))*c));
end;
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var
wynik, x: real;

begin
if (edit1.text='') or (strtoint(edit1.text)<=0) then edit1.Text:='1';
x:=StrToInt(edit1.Text);
wynik:=(((50*(x-1))*(x-1)*(x-1)-150*(x-1)*(x-1)+400*(x-1))/3);

label8.caption:=(inttostr(trunc(wynik)))
end;

procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject);
var
wynik,profesja:real;
i:integer;
begin
if (edit2.text='') or (strtoint(edit2.text)<=0) then edit2.Text:='1';
if Combobox1.Text='Knight' then profesja:=3;
if Combobox1.Text='Paladin' then profesja:=1.4;
if Combobox1.Text='Druid' then profesja:=1.1;
if Combobox1.Text='Sorcerer' then profesja:=1.1;
wynik:=1;
for i:=1 to strtoint(edit2.text) do
wynik:=wynik+(1600*profesja);
label4.caption:=inttostr(trunc(wynik))
end;

procedure TForm1.Button3Click(Sender: TObject);
var
wynik:integer;
begin
if (edit3.text='') or (strtoint(edit3.text)<=0) then edit3.Text:='1';
if Combobox1.Text='Knight' then wynik:=(StrToInt(edit3.text))*5-5;
if Combobox1.Text='Paladin' then wynik:=StrToInt(edit3.text)*15-85;
if Combobox1.Text='Druid' then wynik:=StrToInt(edit3.text)*30-205;
if Combobox1.Text='Sorcerer' then wynik:=StrToInt(edit3.text)*30-205;
label11.Caption:=IntTostr(wynik);
if strtoint(edit3.text)<8 then label11.caption:=' Prawidłowy wynik tylko po wyjsciu na main';
if Combobox1.Text='Knight' then wynik:=(StrToInt(edit3.text))*15+65;
if Combobox1.Text='Paladin' then wynik:=StrToInt(edit3.text)*10+105;
if Combobox1.Text='Druid' then wynik:=StrToInt(edit3.text)*5+145;
if Combobox1.Text='Sorcerer' then wynik:=StrToInt(edit3.text)*5+145;
label13.Caption:=IntTostr(wynik);
if strtoint(edit3.text)<8 then label13.caption:=' Prawidłowy wynik tylko po wyjsciu na main';

if Combobox1.Text='Knight' then wynik:=((StrToInt(edit3.text))-8)*25;
if Combobox1.Text='Paladin' then wynik:=(StrToInt(edit3.text)-8)*20;
if Combobox1.Text='Druid' then wynik:=(StrToInt(edit3.text)-8)*10;
if Combobox1.Text='Sorcerer' then wynik:=(StrToInt(edit3.text)-8)*10;
label15.Caption:=IntTostr(wynik);
if strtoint(edit3.text)<8 then label15.caption:=' Prawidłowy wynik tylko po wyjsciu na main';

end;

procedure TForm1.Button4Click(Sender: TObject);
var
wynik,a,b,c:integer;

begin
if (edit4.text='') or (strtoint(edit4.text)<=0) then edit4.Text:='1';
if (edit5.text='') or (strtoint(edit5.text)<=0) then edit5.Text:='1';
a:=trunc(StrToInt(edit4.text)*0.9);
b:=StrToInt(edit5.text);
c:=trunc(((50*(b-1))*(b-1)*(b-1)-150*(b-1)*(b-1)+400*(b-1))/3);
wynik:=trunc((1-(a/b))*0.05*c);
if wynik<0 then wynik:=0;
label19.caption:=inttostr(wynik)+' expa';
end;

procedure TForm1.ComboBox1Change(Sender: TObject);
begin
if combobox1.text='Knight' then begin
label22.caption:='Light Healing';
label23.caption:='Berserk';
label24.caption:='';
label25.caption:='';
label26.caption:='';
label27.caption:='';
label28.caption:='';
label29.caption:='';
label30.caption:='';
label31.caption:='';
label32.caption:='';
label33.caption:='';
label34.caption:='';
label35.caption:='';
label36.caption:='';
label37.caption:='';
label38.caption:='';
label39.caption:='';
label40.caption:='';
label41.caption:='';
label42.caption:='';
label43.caption:='';
label44.caption:='';
label45.caption:='';

end;
if combobox1.text='Paladin' then begin
label22.caption:='Light Magic Missle';
label23.caption:='Light Healing';
label24.caption:='Heavy Magic Missle';
label25.caption:='Explosion';
label26.caption:='Intense Healing';
label27.caption:='Great Fireball';
label28.caption:='Sudden Death';
label29.caption:='Ultimate Healing';
label30.caption:='';
label31.caption:='';
label32.caption:='';
label33.caption:='';
label34.caption:='';
label35.caption:='';
label36.caption:='';
label37.caption:='';
label38.caption:='';
label39.caption:='';
label40.caption:='';
label41.caption:='';
label42.caption:='';
label43.caption:='';
label44.caption:='';
label45.caption:='';
end;
if combobox1.text='Sorcerer' then begin
label22.caption:='Light Magic Missle';
label23.caption:='Light Healing';
label24.caption:='Heavy Magic Missle';
label25.caption:='Explosion';
label26.caption:='Intense Healing';
label27.caption:='Great Fireball';
label28.caption:='Sudden Death';
label29.caption:='Ultimate Healing';
label30.caption:='Force Strike';
label31.caption:='Energy Strike';
label32.caption:='Energy Wave';
label33.caption:='Ultimate Explosion';
label34.caption:='';
label35.caption:='';
label36.caption:='';
label37.caption:='';
label38.caption:='';
label39.caption:='';
label40.caption:='';
label41.caption:='';
label42.caption:='';
label43.caption:='';
label44.caption:='';
label45.caption:='';
end;
if combobox1.text='Druid' then begin
label22.caption:='Light Magic Missle';
label23.caption:='Light Healing';
label24.caption:='Heavy Magic Missle';
label25.caption:='Explosion';
label26.caption:='Intense Healing';
label27.caption:='Great Fireball';
label28.caption:='Sudden Death';
label29.caption:='Ultimate Healing';
label30.caption:='Force Strike';
label31.caption:='Energy Strike';
label32.caption:='Energy Wave';
label33.caption:='';
label34.caption:='';
label35.caption:='';
label36.caption:='';
label37.caption:='';
label38.caption:='';
label39.caption:='';
label40.caption:='';
label41.caption:='';
label42.caption:='';
label43.caption:='';
label44.caption:='';
label45.caption:='';
end;
end;

procedure TForm1.Button5Click(Sender: TObject);
var
a,b:integer;
begin
if (edit6.text='') or (strtoint(edit6.text)<=0) then edit6.Text:='1';
if (edit7.text='') or (strtoint(edit7.text)<0) then edit7.Text:='0';
a:=StrToInt(edit6.Text);
b:=strtoint(edit7.Text);
if combobox1.Text='Knight' then begin
label34.caption:=sila_czarow(a,b,1.5);
label35.caption:=sila_czarow(a,b,9.9);
end;
if combobox1.text='Paladin' then begin
label34.caption:=sila_czarow(a,b,0.9);
label35.caption:=sila_czarow(a,b,1.5);
label36.caption:=sila_czarow(a,b,1.8);
label37.caption:=sila_czarow(a,b,3);
label38.caption:=sila_czarow(a,b,3);
label39.caption:=sila_czarow(a,b,3.3);
label40.caption:=sila_czarow(a,b,8.7);
label41.caption:=sila_czarow(a,b,15);
end;
if combobox1.text='Sorcerer'then begin
label34.caption:=sila_czarow(a,b,0.9);
label35.caption:=sila_czarow(a,b,1.5);
label36.caption:=sila_czarow(a,b,1.8);
label37.caption:=sila_czarow(a,b,3);
label38.caption:=sila_czarow(a,b,3);
label39.caption:=sila_czarow(a,b,3.3);
label40.caption:=sila_czarow(a,b,8.7);
label41.caption:=sila_czarow(a,b,15);
label42.caption:=sila_czarow(a,b,1.6);
label43.caption:=sila_czarow(a,b,2.7);
label44.caption:=sila_czarow(a,b,12);
label45.caption:=sila_czarow(a,b,16.8);
end;
if combobox1.text='Druid'then begin
label34.caption:=sila_czarow(a,b,0.9);
label35.caption:=sila_czarow(a,b,1.5);
label36.caption:=sila_czarow(a,b,1.8);
label37.caption:=sila_czarow(a,b,3);
label38.caption:=sila_czarow(a,b,3);
label39.caption:=sila_czarow(a,b,3.3);
label40.caption:=sila_czarow(a,b,8.7);
label41.caption:=sila_czarow(a,b,15);
label42.caption:=sila_czarow(a,b,1.6);
label43.caption:=sila_czarow(a,b,2.7);
label44.caption:=sila_czarow(a,b,12);

end;
end;

procedure TForm1.BitBtn1Click(Sender: TObject);
begin
form2.showmodal;

end;

end.

Nalezy skompilowac to w delphi. oczywiscie trzeba poustawiac odpowiednie obiekty jak przyciski, pola tekstowe itp.
Wiem ze nikt raczej sobie tego nie skompiluje, ale to jest jedyny mozliwi sposob, na podanie tego programu do publiki, bo jak tylko podalem adres do strony tego programu, to od razu bana dostalem, wiec ja sie pytam za co?
jakby co pozniej moz podam strone z tym programem i ze screenami.
Pozdro

edit:
tutaj mozecie przyjrzec sie zdjeciom:
http://www.tibiacalc.prv.pl/images/foto1.JPG
http://www.tibiacalc.prv.pl/images/foto2.JPG
http://www.tibiacalc.prv.pl/images/foto3.JPG

Duch Niespokojny 03-01-2008 14:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Jagred (Post 1824114)
Nalezy skompilowac to w delphi. oczywiscie trzeba poustawiac odpowiednie obiekty jak przyciski, pola tekstowe itp.
Wiem ze nikt raczej sobie tego nie skompiluje, ale to jest jedyny mozliwi sposob, na podanie tego programu do publiki, bo jak tylko podalem adres do strony tego programu, to od razu bana dostalem, wiec ja sie pytam za co?

Regulamin zabrania umieszczania linków do programów z nieoficjalnych źródeł (czyli można tylko dawać programy z oficjalnych stron producenta i dobrze znanych stron, typu dobreprogramy.pl itp.). Po prostu nikomu się nie chce za każdym razem sprawdzać czy to trojan czy nie, tym bardziej, że w większości przypadków jest to właśnie trojan...


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 11:07.

Powered by vBulletin 3