Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   RPG (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=26)
-   -   Morfia - Polski Projekt (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=163404)

Ricore 28-01-2008 22:19

Morfia - Polski Projekt
 
No więc zacznijmy od tego że nie będę zwracał uwagi na posty typu:
Cytuj:

Ile było takich projektów?Tak w ogóle jaki z nich wypalił?
Cytuj:

Uwaga dzieci neo się za coś biorą!
Cytuj:

O lol ale nooby one one one !!!111
Więc zacznijmy od tego że projekt zaczyna byc robiony jutro o godzinie 13(Dokładna data:29.01.2008 godz. 13:05)

Otóż chce zrobic grę 2D.I skupic się głównie na opcjach dobrych rodzajach skilli itp.Zastanawiam się również czy robic profesje bo o wiele lepiej oczywiście wg. mnie było by jeśli gra nie miałaby profesji tylko wybieramy sobie czy pracujemy jako farmer , sklepikarz , myśliwy , drwal itp.
Czy jesteśmy np. Wojownikiem wybierzemy trenując jego umiejętności bo wiecie co tak naprawdę psuje inne gry?Dlaczego wojownik nie może byc dobrym magiem?Może nim byc wystarczy , aby jedno chęc tego żeby trenował magie.W Morfii ma nie byc tak że trenuje bo zdobył lvl i ma punkty lecz udaje się do swoich Mistrzów lub też do pokoju treningowego własnego lub miejskiego.

Questy będą urozmaicone np. jakieś poszukiwania , ucieczki , pomoce NPC.

Pewnie interesuje was grafika więc moge wam powiedziec że chce osiągnąc zaawansowany poziom spritów.One wyglądają ładnie jeśli potrafi się je zrobic ,a w dodatku ja znam dobrych grafików ja jestem w tym początkujący.

Póki co do 13:00 muszę wybrac w jakim języku napisac ów grę.Zastanawiam się nad C++.

Gra wyjdzie za dosyc długo ponieważ muszę najpierw miec dobry sprzęt żeby ją hostowac i chce żeby serwer miał małe ograniczenia.Dlaczego?Dlatego że najpierw rodzina , kościół potem gra.System kolejek byłby taki że jeśli ktoś czeka w kolejce to pokazuje mu jaki ma numerek , a osobie która się wylogowuje ma pokazane ile osób czeka ( 1 osoba w kolejce ma nr 1) no i wylogowyjący się musi wybrac osobe od 1 do 10.


Sugestie i opinie prosze o pisanie niżej , a grafiki czy jakieś sprawy na gg którego nr to: 6397708

raf420 29-01-2008 06:00

To coś ala runescape???

Ciekawie się zapowiada, ale wiesz ile musisz się jeszcze napracować? Zbierz pierw jakihś dobrych programistów i dopiero zaczynaj swoją przygodę.

dzieki

Ricore 29-01-2008 08:57

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez raf420 (Post 1869113)
To coś ala runescape???

Ciekawie się zapowiada, ale wiesz ile musisz się jeszcze napracować? Zbierz pierw jakihś dobrych programistów i dopiero zaczynaj swoją przygodę.

dzieki

Myślę że runescape to nie będzie przypominało.Bo zależy mi na grze w której questy są główną drogą ale nie tylko one , a tak w runescape nie jest

.Matrik. 29-01-2008 13:52

Uwaga dzieci neo się za coś biorą!

Dobra, tak poza tym:

Cytuj:

Dlaczego wojownik nie może byc dobrym magiem?Może nim byc wystarczy , aby jedno chęc tego żeby trenował magie.
Dlaczego? To zależy od świata, wejdźmy tu na teren papierowych RPG - w każdym systemie jest inaczej, np. w D&D można być wojownikomagiem, z tym, że w żadnej z tych rzeczy nie będziemy na maksa dobrzy, bo poświęcamy część uwagi na naukę drugiej... A w takim np. Warhammerze, wojownik - mag też niby jest do zrobienia, (zależy od tego ile wasz MG daje wam doświadczenia i jak często), ale zajmuje to dużo czasu, bo studiowanie magii to nie jest rzecz łatwa i przychodząca niczym pstryknięcie palcami. W większości światów należy się całkowicie poddać studiowaniu sztuk magicznych, poznać strukturę czarów i zrozumieć siłę nimi zarządzającą... a nie stać pod depo i rzucać czary dla wbicia mlvl (zauważ, że w Tibii knighci są w dużej mierze magami, porównaj to do innych MMO). Wszystko zależy od świata (powtarzam raz jeszcze), a jeśli masz zamiar zrobić grę (o ile powstanie -.-"), w której jeśli odpowiednio długo podsiedzisz nad postacią, to będziesz mieć uber drożdża z wszystkimi skillami na maksimum, to ja odpadam w przedbiegach... Dla mnie jedną z wad tibii jest to, że tak naprawdę można mieć wszystko, co prawda fajny jest system nabijania skilli poprzez trening, ale to, co mamy w Tibii to przesada, gracze na siłę skillują, i gwarantuję, że twoją grę spotka to samo (jeśli zrobisz tak ak jest tam). W WoWie i innych grach (SB, hehehe), kiedy levelujesz dostajesz tyle punktów, że albo zrobisz postać różnorodną, ale niezbyt potężną, albo wymaksujesz to co jest dla ciebie najważniejsze, i dzięki temu stworzysz koksa w danej dziedzinie. I to jest równowaga, wadą większości MMO jest to, że nie ma zbalansowanych postaci.

Ricore 29-01-2008 14:49

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez .Matrik. (Post 1869409)
Uwaga dzieci neo się za coś biorą!

Dobra, tak poza tym:



Dlaczego? To zależy od świata, wejdźmy tu na teren papierowych RPG - w każdym systemie jest inaczej, np. w D&D można być wojownikomagiem, z tym, że w żadnej z tych rzeczy nie będziemy na maksa dobrzy, bo poświęcamy część uwagi na naukę drugiej... A w takim np. Warhammerze, wojownik - mag też niby jest do zrobienia, (zależy od tego ile wasz MG daje wam doświadczenia i jak często), ale zajmuje to dużo czasu, bo studiowanie magii to nie jest rzecz łatwa i przychodząca niczym pstryknięcie palcami. W większości światów należy się całkowicie poddać studiowaniu sztuk magicznych, poznać strukturę czarów i zrozumieć siłę nimi zarządzającą... a nie stać pod depo i rzucać czary dla wbicia mlvl (zauważ, że w Tibii knighci są w dużej mierze magami, porównaj to do innych MMO). Wszystko zależy od świata (powtarzam raz jeszcze), a jeśli masz zamiar zrobić grę (o ile powstanie -.-"), w której jeśli odpowiednio długo podsiedzisz nad postacią, to będziesz mieć uber drożdża z wszystkimi skillami na maksimum, to ja odpadam w przedbiegach... Dla mnie jedną z wad tibii jest to, że tak naprawdę można mieć wszystko, co prawda fajny jest system nabijania skilli poprzez trening, ale to, co mamy w Tibii to przesada, gracze na siłę skillują, i gwarantuję, że twoją grę spotka to samo (jeśli zrobisz tak ak jest tam). W WoWie i innych grach (SB, hehehe), kiedy levelujesz dostajesz tyle punktów, że albo zrobisz postać różnorodną, ale niezbyt potężną, albo wymaksujesz to co jest dla ciebie najważniejsze, i dzięki temu stworzysz koksa w danej dziedzinie. I to jest równowaga, wadą większości MMO jest to, że nie ma zbalansowanych postaci.


A może by poprostu tak że co lvl dostajesz 5 pkt. treningu i w sali je mozesz wykorzystac?

.Matrik. 29-01-2008 14:52

To jest gothic. Zresztą to twoja gra, ja tylko mówię, co mi nie pasuje.

Ricore 29-01-2008 15:09

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez .Matrik. (Post 1869474)
To jest gothic. Zresztą to twoja gra, ja tylko mówię, co mi nie pasuje.

Właśnie myślę o ankiecie.

Kulikos 29-01-2008 17:18

Życzę powodzenia. Ale ty znasz te języki programowania, że zastanawiasz się w jakim pisać? Czy masz zamiar dopiero zacząć się uczyć? Tak czy owak - powodzenia.

MiXer 29-01-2008 17:46

Uwaga dzieci neo się za coś biorą!
O lol ale nooby one one one !!!111

Avallach 29-01-2008 18:05

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez MiXer (Post 1869914)
Uwaga dzieci neo się za coś biorą!
O lol ale nooby one one one !!!111

12 lat? a Pacca rodzice kupili?

@ temat
pomysl fajny

Ricore 30-01-2008 13:37

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Avallach (Post 1869952)
12 lat? a Pacca rodzice kupili?

@ temat
pomysl fajny

Owszem pomysł fajny ale trudny w wykonaniu.Może pomożesz mi przy tym ?

Baron Kaldrick 30-01-2008 19:18

Czyli czekaj, jeśli dobrze rozumiem, nie znasz się w ogóle na programowaniu, nie miałeś nigdy żadnej styczności z liderowaniem zespołu developerskiego i najprawdopodobniej naewt nie wiesz co to jest design doc.Mam rację?

.Matrik. 30-01-2008 19:27

Nieee, gdzieee, po co komu design doc, po co komu znajomość języków... Chcę mieć grę to ją sobie zrobię i już! <tup>


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 18:17.

Powered by vBulletin 3