![]() |
Ciekawsza gra.
Czy nie uważacie, że gra byłaby o wiele ciekawsza gdyby przedmioty (broń, zbroja, hełm itd.) miały jakieś dodatkowe parametry np:
1) redukcja obrażeń od ognia, trucizny, energii itd. 2) zwiększenie danej umiejętności (fist/club/sword/axe fighting) 3) zwiększenie magic levelu lub fishingu 4) zmniejszenie wagi danego przedmiotu 5)zwiększenie parametrów broni, zbroji (tego raczej sam bym nawet nie brał pod uwagę). Nie mówię tu o jakichś wielkich bonusach (zresztą to zależało by od CipSoftu), ale o małych np: +2 sword fighting, +1 magic level, Knight Armor ważyłby 100oz. zamiast 120oz. lub Bright Sword miał by o 2 pkt ataku więcej. Co by to dało? Załóżmy, że idziemy solo na Dragon Lordy i wyciągamy z nich dwa Dragon Scale Maile. Jeden daje nam 20% redukcji obrażeń od ognia, a drugi waży 10oz. mniej. Po krótkim zastanowieniu tego drugiego puszczamy w obieg po rynku i mam pieniądze. Na drugim polowaniu znajdujemy już tylko jedego Dragon Scale Maila który ma redukcję 15% obrażeń od trucizny. Suma sumarum w depozycie lub domku leżą dwie zbroje. Jedną zakładamy gdy idziemy na Dragon Lordy, a drugą na Giant Spidery. Niestety takie rozwiązanie mogłoby w drastyczny sposób zmniejszyć dostawy wszelkiego trudno dostępnego sprzętu, a w wyniku tego zwiększyć ceny (co by było na rękę niektórym gildiom, gdyż próbują utrzymać ceny na jakimś tam pułapie). Co o tym sądzicie? PS. Nie używam skrótów jak nie muszę. @re down Opisywałem tu sytuację czysto teoretyczną (tyczy się to też innych przedmiotów) bez podawania przedziału czasu w jakim się to działo. Trzeba by ciut zwiększyć częstotliwość wypadania przedmiotów przy takim systemie. |
Pomysl fajny, chociaz walkowany juz na roznych forach ;)
To i tak zalezy od CiPsoftu nie od nas, sprobuj jeszcze w tibia.com>forum>proposals ;> edit: hehe, a zeby te dsmy tak wypadaly jak ty to piszesz ;P |
Brak odzewu ze strony ludu
Co z wami ludziska? Nie interesuje was to?
|
Cytuj:
|
Tak jak w ghothicu?? nawet spoko
|
fajnie by bylo jakby bronie mialy skill-2 atak ktory zabiera mane
tak jak w MuOnline :crusader: |
Panowie:
to nie Diablo, to nie MU TO TIBIA :cup: :cup: Gdyby wprowadzono takie dodatkowe parametry to ilość grających w Tibię drastycznie by zmalała. Powód ?. Po co grać w gierkę 2D skoro można mieć to samo w 3D? B) |
Wydaje mi się że odponości to lekka przesada... Ale moglo by losować przynajmniej średnią obronę zbroji itd. Bo np. jak ma sie 3 c-armory i kazdy ma taki sam def to dziwnie wygląda :P Np. mogla by byc rozbierznosc od -2 do + 2 normalnego defa zbroji itd. :)
|
nie, nie, nie i jeszcze raz nie !!!
To by było straszne już to widze : hmm co by tu założyć xxx, która ma tyle defensywy i daje mniejsze obrażenia od ognia, czy może xxx, która ma więcej defa, ale nie ma odporności. Tibia jest prosta i na tym polega jej urok. Ja bym chyba przestał grać gdyby cipowie coś takiego wprowadzili. Nigdy w życiu i tyle
|
z odpornosciami to nawet nawet... ale
@Sadamq Nie no to po co byli by magowie :D? nie no to juz przegiecie doslowne ;P wiem ze byly by +do many itd... ale nie ... nie kupuje czegos takiego ... @Topic Cipy i tak to oleja :( @up W 100% sie zgadzam :D |
wszystko zerżniete z innych rpg tibia dlatego taka jest bo nie jest jak inne rpg odpornosci itd(fakt ma skill bar ale ludzie sami chcieli go ) gdyby byly odpornosci to tibia była by 2d wersjom diablo2:lod (nie czepiać sie szczegółuw w stylu ze w d2:lod wiecej broni)
|
Moim zdaniem ten pomysl nie wypalił by.
Trade: Sell dsm (10% res to fire) xx K Sell dsm (10 cap less) xx K Sell dsm (15% res to fire) xx K I na ktory tu sie zdecydowac. Knighci mieliby mniej kasy, gdyz musieli by kupic eq na kazdego hunta inne, a tak to jest jedno i to samo. Palka to by nie interesowalo bo i tak biega w p-secie, sorc i drut to samo. Nikogo nie bylo by stac zeby nakupowac sobie kilka wersji tej samej rzeczy. |
Nie pasuje mi to. Mielibyśmy spore problemy - niektóre hunty by się wcale nie zwracały (Hunt na np. Demony. Wypada Magic Plate Armor który ma np. 15% resista od elektryczności który kosztuje np. 5k. My wydaliśmy na hunt 15k, i liczyliśmy na MPA o tej samej wartości.).
Jestem za wprowadzeniem dla określonej zbroji, np. wszystkich Dragon Scale Mail piętnastoprocentowej odporności na ogień, a dla np. Blue Robe szybszy przyrost many itp. |
Cytuj:
|
Cytuj:
Który MPA kosztuje 5k??? Ja pierwszy kupię!!!!!!! |
mi się ten pomysł podoba.Tylko bez takich numerów z zbroją co wymaga 110 cap ,a redukuje 120 .Powinieneś napisać wniosek do CIPostwa albo nawet kilka wniosków .
|
ja jestem za pomyslem ghost nieudanego ze te lepsze itemy powinny miec odpornosci na stale np mpa -10% do wszystkich obrazen dsm -10% od ognia blu robe -10% od energi itd...
|
1. Fajne ale nie do konca
2. Trudny wybor 3. I tak sa ringi i amulety 4. Cipy to oleja ALE ... tu sie zgadzam nie zeby bylo losowe bo to by bylo bez sensu... ale np. DSM zmniejszal obrazenia od ognia o 15% a MPA o 15% ale od energi a 15% od trucizny zmniejszal by np. Noble Armor [choc niebardzo do tego pasuje] Blue robe powodowal by szybszy przyrost many a Demon armor przyspieszal by chdzenie... troche dziwne ale mialo by sens |
A mnie się ten pomysł podoba.
Tibia staje się nudna i monotonna. Gdyby CIP wprowadzili takie udoskonalenie, to bym się cieszył :D Stary mistrz przemówił :) PS. Nie obchodzi mnie co inni o tym myślą. PS.2 Jak macie wąty, to piszcie (gg-6548745 X() |
moim zdaniem to dobry pomysł, ale bez przesady, np. maxymalna odproność to 20 % na coś, bo więcej to bez sensu :/
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:24. |
Powered by vBulletin 3