Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Broń i przedmioty (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ciekawsza gra. (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=17606)

Bal Ur 21-11-2004 21:24

Ciekawsza gra.
 
Czy nie uważacie, że gra byłaby o wiele ciekawsza gdyby przedmioty (broń, zbroja, hełm itd.) miały jakieś dodatkowe parametry np:
1) redukcja obrażeń od ognia, trucizny, energii itd.
2) zwiększenie danej umiejętności (fist/club/sword/axe fighting)
3) zwiększenie magic levelu lub fishingu
4) zmniejszenie wagi danego przedmiotu
5)zwiększenie parametrów broni, zbroji (tego raczej sam bym nawet nie brał pod uwagę).
Nie mówię tu o jakichś wielkich bonusach (zresztą to zależało by od CipSoftu), ale o małych np: +2 sword fighting, +1 magic level, Knight Armor ważyłby 100oz. zamiast 120oz. lub Bright Sword miał by o 2 pkt ataku więcej.

Co by to dało?
Załóżmy, że idziemy solo na Dragon Lordy i wyciągamy z nich dwa Dragon Scale Maile. Jeden daje nam 20% redukcji obrażeń od ognia, a drugi waży 10oz. mniej. Po krótkim zastanowieniu tego drugiego puszczamy w obieg po rynku i mam pieniądze. Na drugim polowaniu znajdujemy już tylko jedego Dragon Scale Maila który ma redukcję 15% obrażeń od trucizny. Suma sumarum w depozycie lub domku leżą dwie zbroje. Jedną zakładamy gdy idziemy na Dragon Lordy, a drugą na Giant Spidery.
Niestety takie rozwiązanie mogłoby w drastyczny sposób zmniejszyć dostawy wszelkiego trudno dostępnego sprzętu, a w wyniku tego zwiększyć ceny (co by było na rękę niektórym gildiom, gdyż próbują utrzymać ceny na jakimś tam pułapie).

Co o tym sądzicie?

PS. Nie używam skrótów jak nie muszę.

@re down
Opisywałem tu sytuację czysto teoretyczną (tyczy się to też innych przedmiotów) bez podawania przedziału czasu w jakim się to działo. Trzeba by ciut zwiększyć częstotliwość wypadania przedmiotów przy takim systemie.

Larin Ma'fess 21-11-2004 22:20

Pomysl fajny, chociaz walkowany juz na roznych forach ;)
To i tak zalezy od CiPsoftu nie od nas, sprobuj jeszcze w tibia.com>forum>proposals ;>

edit:
hehe, a zeby te dsmy tak wypadaly jak ty to piszesz ;P

Bal Ur 22-11-2004 18:23

Brak odzewu ze strony ludu
 
Co z wami ludziska? Nie interesuje was to?

Afinor 22-11-2004 18:54

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Bal Ur
Co z wami ludziska? Nie interesuje was to?

Nie. Pomysl zapewne zaczerpniety z D2:LoD rob innej gry. Pozatym co Ci to da? Napiszesz petycje do CipSoftu? I tak to oleja.

Dowizul z Inferny 22-11-2004 19:20

Tak jak w ghothicu?? nawet spoko

exodus style 27-11-2004 12:58

fajnie by bylo jakby bronie mialy skill-2 atak ktory zabiera mane
tak jak w MuOnline
:crusader:

Lord Slash 27-11-2004 23:06

Panowie:
to nie Diablo,
to nie MU
TO TIBIA :cup: :cup:

Gdyby wprowadzono takie dodatkowe parametry to ilość grających w Tibię drastycznie by zmalała. Powód ?. Po co grać w gierkę 2D skoro można mieć to samo w 3D? B)

Sadamq 27-11-2004 23:18

Wydaje mi się że odponości to lekka przesada... Ale moglo by losować przynajmniej średnią obronę zbroji itd. Bo np. jak ma sie 3 c-armory i kazdy ma taki sam def to dziwnie wygląda :P Np. mogla by byc rozbierznosc od -2 do + 2 normalnego defa zbroji itd. :)

Wojak 27-11-2004 23:27

nie, nie, nie i jeszcze raz nie !!!
 
To by było straszne już to widze : hmm co by tu założyć xxx, która ma tyle defensywy i daje mniejsze obrażenia od ognia, czy może xxx, która ma więcej defa, ale nie ma odporności. Tibia jest prosta i na tym polega jej urok. Ja bym chyba przestał grać gdyby cipowie coś takiego wprowadzili. Nigdy w życiu i tyle

Sir Dubeh 27-11-2004 23:28

z odpornosciami to nawet nawet... ale
@Sadamq
Nie no to po co byli by magowie :D? nie no to juz przegiecie doslowne ;P wiem ze byly by +do many itd... ale nie ... nie kupuje czegos takiego ...
@Topic
Cipy i tak to oleja :(
@up
W 100% sie zgadzam :D

Knight Simon Dark lord 28-11-2004 00:48

wszystko zerżniete z innych rpg tibia dlatego taka jest bo nie jest jak inne rpg odpornosci itd(fakt ma skill bar ale ludzie sami chcieli go ) gdyby byly odpornosci to tibia była by 2d wersjom diablo2:lod (nie czepiać sie szczegółuw w stylu ze w d2:lod wiecej broni)

Sozemego 28-11-2004 03:54

Moim zdaniem ten pomysl nie wypalił by.
Trade:
Sell dsm (10% res to fire) xx K
Sell dsm (10 cap less) xx K
Sell dsm (15% res to fire) xx K


I na ktory tu sie zdecydowac. Knighci mieliby mniej kasy, gdyz musieli by kupic eq na kazdego hunta inne, a tak to jest jedno i to samo. Palka to by nie interesowalo bo i tak biega w p-secie, sorc i drut to samo. Nikogo nie bylo by stac zeby nakupowac sobie kilka wersji tej samej rzeczy.

Ghost Nieudany 28-11-2004 08:38

Nie pasuje mi to. Mielibyśmy spore problemy - niektóre hunty by się wcale nie zwracały (Hunt na np. Demony. Wypada Magic Plate Armor który ma np. 15% resista od elektryczności który kosztuje np. 5k. My wydaliśmy na hunt 15k, i liczyliśmy na MPA o tej samej wartości.).

Jestem za wprowadzeniem dla określonej zbroji, np. wszystkich Dragon Scale Mail piętnastoprocentowej odporności na ogień, a dla np. Blue Robe szybszy przyrost many itp.

Wujek Duncan 28-11-2004 11:03

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez exodus style
fajnie by bylo jakby bronie mialy skill-2 atak ktory zabiera mane
tak jak w MuOnline
:crusader:

oo wałśnie. MU rulez :P ale ja w tibie gram rok, a MU po 2 miechach mi się znudziło.... Tibia z takimi przedmiotami byłaby z jednej stony ciekawsza, ale straciła by klimat. wszędzie panują opinie co to za gra, w której walka polega na chmurkach i iskrach, ale to właśnie w tibii wciąga, a zwłaszcza tak realistyczny i dopracowany (oraz ogromny) świat gry.....

Komputeroholik` 28-11-2004 12:51

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Ghost Nieudany
Mielibyśmy spore problemy - niektóre hunty by się wcale nie zwracały (Hunt na np. Demony. Wypada Magic Plate Armor który ma np. 15% resista od elektryczności który kosztuje np. 5k. My wydaliśmy na hunt 15k, i liczyliśmy na MPA o tej samej wartości.).


Który MPA kosztuje 5k??? Ja pierwszy kupię!!!!!!!

K@sk@der 30-11-2004 13:33

mi się ten pomysł podoba.Tylko bez takich numerów z zbroją co wymaga 110 cap ,a redukuje 120 .Powinieneś napisać wniosek do CIPostwa albo nawet kilka wniosków .

Arathorn 30-11-2004 14:30

ja jestem za pomyslem ghost nieudanego ze te lepsze itemy powinny miec odpornosci na stale np mpa -10% do wszystkich obrazen dsm -10% od ognia blu robe -10% od energi itd...

Sakumil 30-11-2004 22:12

1. Fajne ale nie do konca
2. Trudny wybor
3. I tak sa ringi i amulety
4. Cipy to oleja

ALE ...

tu sie zgadzam nie zeby bylo losowe bo to by bylo bez sensu... ale np. DSM zmniejszal obrazenia od ognia o 15% a MPA o 15% ale od energi a 15% od trucizny zmniejszal by np. Noble Armor [choc niebardzo do tego pasuje] Blue robe powodowal by szybszy przyrost many a Demon armor przyspieszal by chdzenie... troche dziwne ale mialo by sens

Stary mistrz Otenko 05-12-2004 13:11

A mnie się ten pomysł podoba.
Tibia staje się nudna i monotonna.
Gdyby CIP wprowadzili takie udoskonalenie, to bym się cieszył :D



Stary mistrz przemówił :)

PS. Nie obchodzi mnie co inni o tym myślą.
PS.2 Jak macie wąty, to piszcie (gg-6548745 X()

Hoxiu 05-12-2004 13:43

moim zdaniem to dobry pomysł, ale bez przesady, np. maxymalna odproność to 20 % na coś, bo więcej to bez sensu :/


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:24.

Powered by vBulletin 3