![]() |
Projekt- NOWY TYP SERWERA( z tibia com
Oryginalnie z forum www tibia com
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233 propozycja graczy na nowy serwer xd: Cytuj:
Cytuj:
-dalej> zabity przez innego gracza 50%+20%= Masz 70% do levela 89. i inny przykład Masz 70% do levela 10 -dalej> zabity przez innego gracza 70%+20%= Masz 90% do levela 10. ŚMIERĆ SPOWODOWANA PRZEZ POTWORA BĘDZIE NADAL ZABIERAĆ TYLE SAMO doświadczenia EDIT Projekt jest według mnie bardzo dobry, sam bym z chęcią na takim serwie grał... komu jeszcze sie to podoba niech wejdzie na forum tibi com i skomentuje np good idea lub cos w tym stylu bo naprawde świetny pomysł ;/ rookslayerzy wywalczyli w tym update co bedzie nowy wyglad roka wiec wszystko mozliwe . Tutaj link do tematuz forum www.tibia.com http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233 |
Takie coś max do 80lv. Inaczej wojny straciłyby sens.
|
Ja myślę ze chodzi o to ze bardziej na loozie bybylo, strata tylko 20% do levela( nie 20% doświadczenia) to jak spokojne pvp w non-pvp :P
|
strata 20% lv = nonpvp.
|
vavi jak juz mowilem wielu graczy rezygnuje z gry bo non-pvp nudy a pvp zdedasz/tracisz tydzien expa a taki serw moglby miec uznanie
w sumie to nie wiem spodobal mi sie ten temat na tibi com sam bym na takim gral to go promuje ; d |
Taki system ma sens w grach typu DIABLO gdzie wraz z levelem dostajemy punkty do rozdania między np: siłę, intelekt itp... W Tibii itemy nie wymagają żadnych konkretnych statów więc blokowanie utraty expa jest BE...
Co z taką sytuacją: Mam 90% do lev 100 Jestem kaput :( a) mam 100% do lev 100 b) mam 10% do lev 99 ... Ogólnie pomysł dla mnie lekko suksuje i tyle... automatycznie istniejące "tracisz 10%" jest fair, dodając blessy i promocję, opcja "tracisz 2%" wydaje się cacy... |
Mechanika strat zostala ustawiona w taki a nie inny sposob bo wydalo sie to sprawiedliwe tworcom gry, nie sadze zeby ktos sie zabral za zmienianie tego tylko dlatego ze jakis dzieciak rozpacza po smierci.
Poza tym jesli gra staje sie nudna to mozna po prostu z nia skonczyc zamiast na sile szukac wrazen. |
Wg. Nawet fajny pomysl odciazyl by troche server non pvp
|
Look:
Have you 50% to level 89 -next> killed by different player 50%+20% = Have you 70% to level 89. ... Expienie przez śmierć? już to widzę... |
Cytuj:
|
@up
Wojna to coś co ma zatrząść całym serwerem. Wojny są prowadzone nie dla zabawy, lecz po to, by uzyskać władzę na danym świecie. Jeżeli tracisz 1% to straty są praktycznie żadne przez co cała walka traci sens, ponieważ taką wojnę można toczyć w nieskończoność. @topic Myślę, że jest to kolejne uproszczenie skierowane do dzieci o średniej wieku ~10 lat. |
Cytuj:
wg. mnie coś takiego jak ten ktoś wymyślił było by ok, ale dodał bym pewną koncepcję do tego, jednakże jak dla mnie tibia jest grą przegraną i wiele musi zmienić, żeby potem sie takimi bzdurami bawić.. |
Cytuj:
|
Dobry pomysł, tylko czy ten świat nie będzie zaludniony? Przecież każdy będzie chciał sobie pograć na świecie, w którym się mniej traci.
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Jeszcze dla was Tibia jest za trudna? Macie hotkeye, celowanie w battle (z run) i jeszcze CipSoft chce tą grę upraszczać? Jak ktoś wyżej napisał to jest kolejny krok do tego, żeby 10cio latki się nie załamywały po śmierci i dalej wyłudzały od rodziców PACC... Jak dla mnie pomysł bez sensu
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:48. |
Powered by vBulletin 3