Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Projekt- NOWY TYP SERWERA( z tibia com (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=177855)

DiKayNel 07-06-2008 19:14

Projekt- NOWY TYP SERWERA( z tibia com
 
Oryginalnie z forum www tibia com
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233
propozycja graczy na nowy serwer xd:
Cytuj:

Hello!
As everybody knows soon he will be new update in Tibia. I have an idea as for the new server,I know that the number of servers is enough but cipsoft could (can make) make the new special server. Many players are stopping playing in Tibia since or is playing on of non-pvp is boring or on pvp too much is losing. Cipsoft could do the server when during killing by the different player for example only a 20% is being lost (of not experiencing only how you have the hmm 10% to level 80 or 10 after death you have it 30%).
I know that blessings or a promotion exist but it always costs and in this topic it is about it in order to tibia didn't push us from herself, because to lose the 20%( by different player ), for every player is some loss but not this way terrible. Of course the death by some monster will be taking as the same amount as normally.

Playing in Tibia it should be pleasant and such a type of the server could be very friendly for many players !!!

And sorry for my english... .
In such world we would like to play! Losses by the different player not too high not even not too low because only a 20% to the level. Perfect world
Look:
Have you 50% to level 89
-next> killed by different player 50%+20% =
Have you 70% to level 89.
Co wy o tym myślicie? Myślę że granie na takim serwerze mogło by być nawet przyjemne, strata 20 % do levela w wypadku śmierci przez innego gracza nie jest zbyt mała ani duża, granie było by ciekawsze ( nie tak nudne) jak na non-pvp i przyjemniejsze niż na pvp bo nie tracisz paru leveli których wbijałeś cały tydzień, oczywiście strata w wypadku śmierci przez potwora była by taka jak jest teraz.
Cytuj:

Look:
Have you 50% to level 89
-next> killed by different player 50%+20% =
Have you 70% to level 89.
Masz 50% do levela 89
-dalej> zabity przez innego gracza 50%+20%=
Masz 70% do levela 89.
i inny przykład
Masz 70% do levela 10
-dalej> zabity przez innego gracza 70%+20%=
Masz 90% do levela 10.
ŚMIERĆ SPOWODOWANA PRZEZ POTWORA BĘDZIE NADAL ZABIERAĆ TYLE SAMO doświadczenia
EDIT
Projekt jest według mnie bardzo dobry, sam bym z chęcią na takim serwie grał...
komu jeszcze sie to podoba niech wejdzie na forum tibi com i skomentuje np good idea lub cos w tym stylu bo naprawde świetny pomysł ;/ rookslayerzy wywalczyli w tym update co bedzie nowy wyglad roka wiec wszystko mozliwe . Tutaj link do tematuz forum www.tibia.com
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2165233

Vavi 07-06-2008 19:16

Takie coś max do 80lv. Inaczej wojny straciłyby sens.

DiKayNel 07-06-2008 19:20

Ja myślę ze chodzi o to ze bardziej na loozie bybylo, strata tylko 20% do levela( nie 20% doświadczenia) to jak spokojne pvp w non-pvp :P

Vavi 07-06-2008 19:24

strata 20% lv = nonpvp.

DiKayNel 07-06-2008 19:28

vavi jak juz mowilem wielu graczy rezygnuje z gry bo non-pvp nudy a pvp zdedasz/tracisz tydzien expa a taki serw moglby miec uznanie
w sumie to nie wiem spodobal mi sie ten temat na tibi com sam bym na takim gral to go promuje ; d

Vanhelsen 07-06-2008 19:55

Taki system ma sens w grach typu DIABLO gdzie wraz z levelem dostajemy punkty do rozdania między np: siłę, intelekt itp... W Tibii itemy nie wymagają żadnych konkretnych statów więc blokowanie utraty expa jest BE...

Co z taką sytuacją:
Mam 90% do lev 100
Jestem kaput :(
a) mam 100% do lev 100
b) mam 10% do lev 99
...
Ogólnie pomysł dla mnie lekko suksuje i tyle... automatycznie istniejące "tracisz 10%" jest fair, dodając blessy i promocję, opcja "tracisz 2%" wydaje się cacy...

Vil 07-06-2008 20:44

Mechanika strat zostala ustawiona w taki a nie inny sposob bo wydalo sie to sprawiedliwe tworcom gry, nie sadze zeby ktos sie zabral za zmienianie tego tylko dlatego ze jakis dzieciak rozpacza po smierci.

Poza tym jesli gra staje sie nudna to mozna po prostu z nia skonczyc zamiast na sile szukac wrazen.

Kedug 07-06-2008 20:56

Wg. Nawet fajny pomysl odciazyl by troche server non pvp

Levi 07-06-2008 21:44

Look:
Have you 50% to level 89
-next> killed by different player 50%+20% =
Have you 70% to level 89.

...
Expienie przez śmierć? już to widzę...

Sesef 07-06-2008 22:37

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vavi (Post 2101183)
Takie coś max do 80lv. Inaczej wojny straciłyby sens.

Nie sądzę, taki system strat panuje np w Lineage tam normalnie tracisz 4% expa z danego lvla, dodatkowo w momencie zaakceptowania wojny z innym klanem przy śmierci z rąk któregoś z przeciwników tracisz tylko 1% expa. Dzięki temu wojny są moim zdaniem ciekawsze bo nikt nie płacze że stracił x kk expa i nie ma kasy na blessy/aol tylko po odrodzeniu się w mieście wraca na pole bitwy. W takich przypadkach wojny są ciekawsze a bitwy trwają o wiele wiele dłużej, a po pierwszym battle 50% przegranego teamu nie idzie retired z powodu braku kasy itp.

Aron Roar 07-06-2008 22:43

@up
Wojna to coś co ma zatrząść całym serwerem. Wojny są prowadzone nie dla zabawy, lecz po to, by uzyskać władzę na danym świecie. Jeżeli tracisz 1% to straty są praktycznie żadne przez co cała walka traci sens, ponieważ taką wojnę można toczyć w nieskończoność.

@topic
Myślę, że jest to kolejne uproszczenie skierowane do dzieci o średniej wieku ~10 lat.

Hodal 07-06-2008 22:44

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Sesef (Post 2101619)
Nie sądzę, taki system strat panuje np w Lineage tam normalnie tracisz 4% expa z danego lvla, dodatkowo w momencie zaakceptowania wojny z innym klanem przy śmierci z rąk któregoś z przeciwników tracisz tylko 1% expa. Dzięki temu wojny są moim zdaniem ciekawsze bo nikt nie płacze że stracił x kk expa i nie ma kasy na blessy/aol tylko po odrodzeniu się w mieście wraca na pole bitwy. W takich przypadkach wojny są ciekawsze a bitwy trwają o wiele wiele dłużej, a po pierwszym battle 50% przegranego teamu nie idzie retired z powodu braku kasy itp.

Po 1 w L2 traci się bodajże 6 albo 7% ale masz cholernie małą szansę ( o ile w Kamaelu już żadną, że Ci wyleci item z eq - na c4 to była masakra.. zbierałeś na part do seta kase i matsy pół roku i przy deadzie Ci wyleciał.. )
wg. mnie coś takiego jak ten ktoś wymyślił było by ok, ale dodał bym pewną koncepcję do tego, jednakże jak dla mnie tibia jest grą przegraną i wiele musi zmienić, żeby potem sie takimi bzdurami bawić..

Vavi 07-06-2008 22:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Sesef (Post 2101619)
Nie sądzę, taki system strat panuje np w Lineage tam normalnie tracisz 4% expa z danego lvla, dodatkowo w momencie zaakceptowania wojny z innym klanem przy śmierci z rąk któregoś z przeciwników tracisz tylko 1% expa. Dzięki temu wojny są moim zdaniem ciekawsze bo nikt nie płacze że stracił x kk expa i nie ma kasy na blessy/aol tylko po odrodzeniu się w mieście wraca na pole bitwy. W takich przypadkach wojny są ciekawsze a bitwy trwają o wiele wiele dłużej, a po pierwszym battle 50% przegranego teamu nie idzie retired z powodu braku kasy itp.

OTS =\ ? Po to, to mogę iść sobie pograć na takim 2-4x exp.

Serious Sam 07-06-2008 23:01

Dobry pomysł, tylko czy ten świat nie będzie zaludniony? Przecież każdy będzie chciał sobie pograć na świecie, w którym się mniej traci.

Vil 08-06-2008 01:08

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Aron Roar (Post 2101625)
@up
Wojna to coś co ma zatrząść całym serwerem. Wojny są prowadzone nie dla zabawy, lecz po to, by uzyskać władzę na danym świecie.

to jest tibijska definicja wojny, adekwatna do tego jak dziala gra. Poza tym to jest efekt wtorny a nie pierwotny - gdyby system wygladal tak jak opisany z L2 wogole nie istnialoby pojecie "wladzy" na serwerze, bo nie byloby od kogo ( i jak ) jej przejac. Zamiast wojen mielibysmy group-pvp, dla zabawy a nie dla popsucia gry innym.

Sesef 08-06-2008 01:35

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vil (Post 2101961)
Zamiast wojen mielibysmy group-pvp, dla zabawy a nie dla popsucia gry innym.

Owszem w tibi tak by to wyglądało ze względu na obecny system zdobywania expa, żeby taki system wojen miał sens przebudować trzeba byłoby również system zdobywania samego doświadczenia. W L2 wygląda to inaczej i tam z powodzeniem można zniechęcić/popsuć komuś grę.

Triq 08-06-2008 11:06

Jeszcze dla was Tibia jest za trudna? Macie hotkeye, celowanie w battle (z run) i jeszcze CipSoft chce tą grę upraszczać? Jak ktoś wyżej napisał to jest kolejny krok do tego, żeby 10cio latki się nie załamywały po śmierci i dalej wyłudzały od rodziców PACC... Jak dla mnie pomysł bez sensu

Vanhelsen 08-06-2008 12:36

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Sesef (Post 2101992)
Owszem w tibi tak by to wyglądało ze względu na obecny system zdobywania expa, żeby taki system wojen miał sens przebudować trzeba byłoby również system zdobywania samego doświadczenia. W L2 wygląda to inaczej i tam z powodzeniem można zniechęcić/popsuć komuś grę.

Ale Tibia jest jedyną dotąd spotkaną prze zemnie grą gdzie WOJNA to WOJNA a nie bezsensowne siekanie się na prawo i lewo... Celem wojny jest zniszczenie kogoś a nie zabranie mu 0,000001% expa...

Vil 08-06-2008 13:23

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Wieszok (Post 2102621)
Celem wojny jest zniszczenie kogoś a nie zabranie mu 0,000001% expa...

Celem wojny jest zdobycie tego co ma przeciwnik, angazowanie duzych srodkow w niszczenie wszystkiego dookola jest glupota.

Hodal 08-06-2008 13:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Vil (Post 2101961)
to jest tibijska definicja wojny, adekwatna do tego jak dziala gra. Poza tym to jest efekt wtorny a nie pierwotny - gdyby system wygladal tak jak opisany z L2 wogole nie istnialoby pojecie "wladzy" na serwerze, bo nie byloby od kogo ( i jak ) jej przejac. Zamiast wojen mielibysmy group-pvp, dla zabawy a nie dla popsucia gry innym.

Jeśli chodzi o wojny w l2 to tam się liczy sprzęt ale przede wszystkim skill ;) Więc tam nawet jak masz załóżmy max lv <80> to jak ktoś umie grać rozwali Cię nawet 60


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:48.

Powered by vBulletin 3