![]() |
Porównanie Profesji Tibijskich
PORÓWNANIE PROFESJI TIBIJSKICH Z powodu masy powstających tematów, które treśc jest mniej więcej tak: "Plis, plixior, kogo wybrac sam nie wiem, plis, pomuszcie!!!!111oneone", postanowiłem porównac wszystkie profesje, ich wady i zalety. Oto one: http://img145.imageshack.us/img145/9935/knight1eq1.bmpKNIGHThttp://img145.imageshack.us/img145/9935/knight1eq1.bmp Rycerze to mistrzowie walki bronią białą. Posiadają siłę potężniejszą, niż inny profesje i są zdolni unieśc więcej ekwipunku i przedmiotów, na jakimkolwiek poziomie.W rezultacie ich skupienia na umiejętnościach walki fizycznej, rycerze nie są tak silni w dziedzinie magii. Co poziom otrzymuje: - 25 udźwigu - 15 punktów życia - 5 punktów many Regeneruje: - 1 punkt życia, co 6 sekund (knight); 1 punkt życia, co 4 seukndy (elite knight) - 2 punkty many, co 6 sekund Plusy: + najszybciej awansuje w walce wręcz + najszybciej awansuje w 'shieldingu' + posiada największy udźwig, dzięki czemu może unieśc więcej przedmiotów + posiada największa ilośc punktów życia i najszybciej je regeneruje + do expienia nie potrzebuje żadnego rodzaju amunicji + bardzo szybko zarabia się nim pieniądze Minusy: - najwolniej awansuje w poziomie magicznym i najwolniej regeneruje manę - może nauczyc się niewiele czarów - nie posiada dobrego czaru leczącego - przyjmuje bardzo dużo obrażeń, poprzez to, że nie walczy z potworami na odległośc - by dobrze expic, musi posiadac wysokie skille - musi miec większy poziom, niż inne profesje, by zabijac silne potwory samemu - na trening trzeba poświęcic sporo czasu - potrzebuje na tyle dobre eq, by mógł stawiac czoło silnym potworom Porady Zarabienie pieniędzy: #Zbieraj przedmioty z ziemi. Nie raz zdarza się, że mag, lub druid expią dalej, gdy kończy im się capacity. Przedmioty, które wypadają z potworów zostawiają w ich ciałach, lub wyrzucają na ziemię. Sprawdzaj ciała w poszukiwaniu przedmiotów, które mógłbyś sprzedac w sklepie. Zdobywanie doświadczenia: #Nie zapominaj, by zabrac ze sobą trochę Health Potionów. Mogą uratowac twoje życie! #Zabijaj potwory, które nie uciekają, gdy są bliskie śmierci. Pozwoli to, na ulepszenie twojego 'shieldingu', podczas, gdy będziesz expic. #Zawsze miej ze sobą Mana Potiony! Często o wiele bardziej opłaca się używanie MP i czaru leczącego, niż korzystanie z HP. Przydatne linki: Poradnik dla knighta by Aggro http://img87.imageshack.us/img87/861/pally1da9.bmpPALADINhttp://img87.imageshack.us/img87/861/pally1da9.bmp Cytuj:
- 20 udźwigu - 10 punktów życia - 15 punktów many Regeneruje: - 1 punkt życia, co 8 seuknd (Paladin); 1 punkt życia, co 6 sekund (Royal Paladin) - 2 punkty many, co 4 seukndy (Paladin); 2 punkty many, co 3 sekundy (Royal Paladin) Plusy: + najszybciej awansuje w distance fightingu + szybko awansuje w shieldingu + posiada więcej życia i udźwigu, niż postacie magiczne i szybciej regeneruje punkty życia + posiada więcej punktów many, niż rycerze i szybciej ją regeneruje + otrzymuje mało ciosów, gdyż atakuje z dystansu + może zabijac silniejsze potwory, na niskim levelu + może nauczyc się więcej czarów, niż rycerz i jest w stanie wytwarzac 2 rodzaje run Minusy: - mniej życia i udźwigu, niż rycerze; mniej many, niż postacie magiczne - podczas używania łuku/kuszy, jest bardziej narażony na obrażenia fizyczne, gdyż nie może w tym czasie używac tarczy - potwory atakuje z dystansu, co może byc trudne w małych, ciasnych pomieszczeniach - aby efektywnie walczyc, musi poświęcic dużo czasu, na trening - trening paladyna jest kosztowniejszy, niż trening rycerza - amunicja, dzięki której expi, kiedyś się kończy, więc co jakiś czas, trzeba wracac do miasta, by ją uzupełnic Porady Zdobywanie doświadczenia #Zabijaj potwory z blokerem. Dzięki temu, knight będzie mógł blokowac silne dla ciebie potwory i to knight będzie przyjmował na siebie obrażenia, podczas, gdy ty, będziesz zabijał potwora z odległości. Przydatne linki: Poradnik dla paladyna by Escoo http://img147.imageshack.us/img147/6223/druid1ii1.bmpDRUIDhttp://img147.imageshack.us/img147/6223/druid1ii1.bmp Cytuj:
- 10 udźwigu - 5 punktów życia - 30 punktów many Regeneruje: - 1 punkt życia, co 12 sekund (Druid i Elder Druid) - 2 punkty many, co 3 sekundy (Druid); 2 punkty many co 2 sekundy (Elder Druid) Plusy: + Najszybciej awansuje w poziomie magicznym + Najszybciej regeneruje manę + Posiada najwięcej many + Może wytwarzac masę run, także leczniczych (nie są one jednak tak istotne po jednym z ostatnich update'ów) + Panuje nad żywiołem ziemii i lodu (co może przydac się w walce z niektórymi potworami) + Używa różdżek, które zapewniają pewne, nie najgorsze obrażenia od różnego rodzaju żywiołów + Na wyższych poziomach sam dobrze sobie radzi z silnymi potworami + Druid jest rozchwytywany, ponieważ wszyscy zabierają go na hunty, jako 'siochera' + Może pomagac sobie w expieniu, summonując potwory Minusy: - Najwolniej regeneruje życie i ma go najmniej - Ma najmniejszy udźwig, poprzez co nie może zbierac dużego loota - Wolno awansuję w shieldingu i broni białej - Bez płatnego konta, posiada mało czarów spontanicznych ofensywnych - Na wyższych poziomach expienie bez MF jest właściwie niemożliwa, przez co traci się dużą częśc pieniędzy - Bardzo łatwo przekroczyc granicę, która dzieli zysk i straty - Co jakiś czas trzeba wracac do miasta, by kupic nowe MF Porady Zarabianie pieniędzy #Sprzedawaj runy! Możesz zarobic całkiem dużą sumkę, jeśli będziesz sprzedawał wytwarzane przez siebie runy. Zdobywanie doświadczenia #Zabijaj potwory z blokerem. Dzięki temu, knight będzie mógł blokowac silne dla ciebie potwory i to knight będzie przyjmował na siebie obrażenia, podczas, gdy ty, będziesz zabijał potwora z odległości. #Zabijaj potwory z summonowanymi potworami! Podczas walki z summonowanymi potworami nie tracisz tak dużo run, jak normalnie, a także nie tracisz tak dużo many na używanie różdżki. Na dodatek summony będą przyjmowały na siebie częśc obrażeń! #Pamiętaj, by zaznaczyc 'Defensive Fighting'! Dzięki temu obrażenia zadawane przez różdżkę nie zmniejszą się, a twoja obrona wzrośnie! Przydatne linki: Kompedium Druida by Emok http://img296.imageshack.us/img296/2503/mag1py5.bmpSORCERERhttp://img296.imageshack.us/img296/2503/mag1py5.bmp Cytuj:
Co poziom otrzymuje: - 10 udźwigu - 5 punktów życia - 30 punktów many Regeneruje: - 1 punkt życia, co 12 sekund (Sorcerer i Master Sorcerer) - 2 punkty many, co 3 sekundy (Sorcerer);2 punkty many co 2 sekundy (Master Sorcerer) Plusy: + Najszybciej awansuje w poziomie magicznym + Najszybciej regeneruje manę + Posiada najwięcej many + Może wytwarzac masę run, w tym najsilniejszą tibijską runę, Sudden Death + Panuje nad żywiołem ognia i energii (co może przydac się w walce z niektórymi potworami) + Używa różdżek, które zapewniają pewne, nie najgorsze obrażenia od różnego rodzaju żywiołów + Na wyższych poziomach sam dobrze sobie radzi z silnymi potworami + Może pomagac sobie w expieniu, summonując potwory Minusy: - Najwolniej regeneruje życie i ma go najmniej - Ma najmniejszy udźwig, poprzez co nie może zbierac dużego loota - Wolno awansuję w shieldingu i broni białej - Bez płatnego konta, posiada mało czarów spontanicznych ofensywnych - Na wyższych poziomach expienie bez MF jest właściwie niemożliwa, przez co traci się dużą częśc pieniędzy - Bardzo łatwo przekroczyc granicę, która dzieli zysk i straty - Co jakiś czas trzeba wracac do miasta, by kupic nowe MF Porady Zarabianie pieniędzy #Sprzedawaj runy! Możesz zarobic całkiem dużą sumkę, jeśli będziesz sprzedawał wytwarzane przez siebie runy. Zdobywanie doświadczenia #Zabijaj potwory z blokerem. Dzięki temu, knight będzie mógł blokowac silne dla ciebie potwory i to knight będzie przyjmował na siebie obrażenia, podczas, gdy ty, będziesz zabijał potwora z odległości. #Zabijaj potwory z summonowanymi potworami! Podczas walki z summonowanymi potworami nie tracisz tak dużo run, jak normalnie, a także nie tracisz tak dużo many na używanie różdżki. Na dodatek summony będą przyjmowały na siebie częśc obrażeń! #Pamiętaj, by zaznaczyc 'Defensive Fighting'! Dzięki temu obrażenia zadawane przez różdżkę nie zmniejszą się, a twoja obrona wzrośnie! PAMIĘTAJCIE! Wszystkie profesję są w miarę równe i wszystko od tego zalezy jak gracie i czy lubicie daną profesją grac! Więc nie patrzcie na to, co napisałem, tylko wybierajcie profesję tą, na którą macie ochotę! xD ------- Wybaczcie za wszystkie błędy i za brak literki 'c z kreską u góry', gdyż popsuła mi się klawiatura xD To mój pierwszy poradnik, litości xd |
Mi się podoba.
Za poradnik 10/10 Błędy są to oczywiste, ale głównie są to literówki więc się nie czepiam :) Pozdro Omen :) |
fajny poradnik
giezety |
Cos mi sie wydaje, ze to tlumaczenie z wiki, musze spr ;)
edit: No prawie wszystko... |
hmmm..!
To w końcu DRUID czy SORK ma najwięcej many?
Bo w obu profesjach napisałeś ,że mają jej najwięcej..! Oczywiście są błędy stylistyczne ,ale mogłeś napisać coś osobnego niż kopiowac ,aż w trzech profesjach to samo ^^ Btw. Są już poradniki na ten temat..po prostu dodałeś kilka elementów podsumowujących..! ;-) |
Nie widzę porównania. Wypisałeś tylko wady i zalety poszczególnych profesji. Takie rzeczy to nawet niektóre nooby wiedzą.
Moja ocena - 2/10 |
http://img147.imageshack.us/img147/6223/druid1ii1.bmp
To nie jest Druid. Poza tym poradnik mi się podoba. Jestem za przeniesieniem. |
Potwierdzam Technicka. To nie jest porównanie.
|
profki nie sa teraz zbalansowane, palek ma teraz najlepiej... no ale nim botowac sie nie da to moze w sumie jest to zbalansowane.
|
dodałabym do minusów palla system leczenia (exp, jesli ktos wpadnie i 0 many to glebusia gwarantowana)
|
Nawet dobre 8/10
przyda sie nowym graczom którzy piszą jaka profke mam wybrać halp plix intenz |
Ładny, przejrzysty i nieskomplikowany poradnik :), dlatego daje 9/10 (nie ma poradników idealnych B).) Sam mam (a raczej będę miał) już 2 druida, i warto jest wiedzieć o jego wadach i zaletach. Gratz za poradnik.
Pozdro! |
Mało przydatny "poradnik". Jedynie osoby które dopiero tworzą pierwszą postać może im się to przydać... Poza tym już jedne porównanie takie było.
Ogólnie bezsensowna próba stworzenia porównania postaci... (Stworzyłeś przedstawienie postaci a nie porównanie ;) ) |
Poradnik słaby
2+/10 |
:baby:
Cytuj:
lol!! drut i sorc mają zawsze tyle samo many!!!!!!! dziecko neo!!:baby::baby::baby: |
@UP
Gospo nie wiem czemu ale to, ze nie wie badz sie pomylil to nie znaczy NEO KID. Wiesz kto to dziecko neostrady? To czlowiek spamujacy na forach, pisze posty ktore nic nie wnosza do tematu i wiele innych. Nie mozna bylo napisac tego normalnie? Wiesz ze 80% dzieci do nawet 18 roku zycia to /\/3() }|I|) ktory pisze wl4sni3 ?? PS. Osoby uzywajace 4+ znakow iterpunkcyjnych w jednym zdaniu to osoby ktore maja cos z psychika. |
@autor
Obsesja przecinków? Stawiasz je co drugi wyraz, boshe. |
@Up
Tylko, że on postawił przecinki po takich wyrazach, po których trzeba je postawić, zgodnie z zasadami interpunkcji :P |
Poradnik 9/10
daje 9/10 poradnik przezjysty o wogule ale nie ma linku do sorca i bledy
;);) |
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:20. |
Powered by vBulletin 3