![]() |
Druidzi: to użytkownicy czystej magii. Podobnie do magów są słabo zbudowani, a ich zdolności władania bronią są ograniczone.
Ale po co używać broni kiedy możesz sprowadzić swoich wrogów do parteru jednym dobrze wycelowanym strumieniem magii? Druidzi posiadają do swojej dyspozycji kilka zaklęć ofensywnych, a doświadczony druid jest równie skuteczny w walce jak wszystkie inne profesje w Tibii. Pomimo że druidzi mogą być budzącymi strach przeciwnikami, ich magia koncentruje się na innych aspektach. Będąc przyjaciółmi natury i wszystkiego co żywe, druidzi skupiają się na kreatywnej i dobroczynnej stronie magii. Druidzi są najlepszymi uzdrowicielami w Tibii, a ich zdolność do leczenia innych przysparza im popularności pośród innych profesji. Zwłaszcza rycerze muszą polegać na runach leczniczych z powodu ograniczonych własnych zdolności magicznych. Zalety * Najszybciej awansuje w Magic Levelu (tak samo jak magowie) * Najszybciej regeneruje manę (tak samo jak magowie) * Ma najwięcej many (tak samo jak magowie) * Może używać wszystkich run (tak samo jak magowie) Wady * Najwolniej regeneruje punkty życia (tak samo jak magowie) * Ma najmniej punktów życia (tak samo jak magowie) * Ma najmniejszy udźwig (tak samo jak magowie) * Wolno awansuje w umiejętnościach walki w zwarciu i w Shieldingu * Mała ilość czarów ofensywnych dla Facc, w porównaniu z magiem @UP ZAPORZYCZONE Z WIKI HUNTED@ Wyposażenie: [8-13lvl] Leather boots, Brass Legs, Magician's Robe, Mage Hat, Dvarwen Shield, Snakebite Rod [13-19lvl] Leather boots, Plate Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Dvarwen Shield, Monlight Rod [19-26lvl] Leather boots, Plate Legs , Spirit Cloak, Hat of The Mad, Dragon Shield, Necrotic Rod/ Northwind Rod [26-33lvl] Leather boots, Knight Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Medusa Shield, Terra Rod/Hailstorm Rod [33-50lvl] Bots of Haste, Blue/Crown Legs, Spirit Cloak, Hat of The Mad, Spellbook of Mind Control(od 50 levela)/ Demon Shield, Springsprout Rod/Underworld Rod Od 50 levela tibia proponuje nam bardzo fajną rzecz. Mam na myśli sety: Lightning Set- W zasadzie tylko na Żywiołaki Terra Set - Jeżeli wybierasz się na ancienty to tylko z TYM ! Magma Set - Uwielbiany przez 60 levelowe postacie ze względu huntu na Dragonach/Dragon Lordach Glacier Set - Mój ulubiony, niezastąpiony na huntach na Frost Dragonach Magick Level: 10lv - 3 Magick Level 15lv - 10 Magick Level 20lv - 20 Magick Level 25lv - 27 Magick Level 30lv - 30 Magick Level 35lv - 35 Magick Level 40lv - 37 Magick Level 50lv - 45 Magick Level Notka: Jest to tylko proponowany przeze mnie m-level ! Możesz mieć wyższy/niższy jak chcesz Czary: FACC 1.Find Person Cena: 80 gp Inkantacja: "Exiva" Potrzebna mana: 20 Wymagany poziom: 8 2.Light Healing Cena: 170gp Inkantacja: "Exura" Potrzebna mana: 20 Wymagany poziom: 9 3.Antidote Cena: 150 gp Inkantacja: "Exana Pox" Potrzebna mana: 30 Wymagany poziom: 10 4.Intense Healing Cena: 350 gp Inkantacja: "Exura gran" Potrzebna mana: 70 Wymagany poziom: 11 5.Summon Creature Cena: 2000 gp Inkantacja: "Utevo Res" Potrzebna mana: 200+ Wymagany poziom: 25 6.Invisible Cena: 2000 gp Inkantacja: "Utana Vid" Potrzebna mana: 440 Wymagany poziom: 35 7.Terra Wave Cena: 2500 gp Inkantacja: "Exevo Tera Hur" Potrzebna mana: 210 Wymagany poziom: 38 PACC 1.Wszystkie czary typu vis! Cena: 800 gp Formuła: Exori Vis, Exori Tera, Exori Flam, Exori Frigo, Exori Mort Potrzebna mana: 20 Wymagany poziom: 12-16 2.Heal Friend Cena:800gp Inkantacja: " Exura Sio "nick " Mana: 140 Wymagany Level: 18 3.Mass Healing Cena:2200gp Inkantacja: "Exura Gran Mas Res" Mana: 150 Wymagany Level: 36 Expowiska: [8-13lvl] Polecam Trole w Ab'dendriel, Frost Trolle na Foldzie, Rotwormy koło Thais, Jeżeli mamy reflex to pojedyńcze cyce na pohu, Rotwormy na darashi, Mino Tower, Orce na Edron, Trole na Edron [13-19lvl] Dwarf Soldiery koło kazordoon lub pod kazordoon, Big Amazon Camp, Gobliny, Soldki i Dwarfy na cormai, Drefia Południowa Część, i to co wyżej ! [19-27lvl] "Zwiedzamy" górną część Port Hope, Rotwormy na Liberty bay, z rodem od 22 levela tomby, i to co wyżej ! Dwarfy/Soldy/Guardy koło kazordoon do znudzenia, i to co wyżej ! [27-40lvl] Z sumonami trzęsiemy tombami, od 33 levela z rodem na Dragony+2dsy i Frigo, Z nievidką na Necro nad Vamp Helem, Piraty po przejęciu 2 Corsairow i to co wyżej ! [40-50lvl] Ancient Skaraby, Guardy kolo kazordoon, wywerny, i to co wyżej ! [40-50lvl] Tu już jedziemy z Setami + All co UP! Hunty Grupowe: Hydry: 2 shoterów (najlepiej 2xdruid ale moze byc tez sorc+druid) Shoterzy sumonują po 2 Demon Skieletony i gdy hydra "stanie na pozycji zaczynają atakować. Nie zapominając o siohaniu knighta gdy jest na żółtym HP Knight Level 60+ zeby nie bylo waste :) Dragon Lordy:To samo co z Hydra Huntem tylko że sumony mogą lać odrazu. Hero: Sioher z Morta (m level 40-45+) Knight skill 75+ level 60+ i macie boską kase. Tomby -4: Knight Bloker 110+ Sioher 45+ m level Sorc (OBOWIAZKOWO) z exevo mort hur/vis hur gdy zrobi sie gorąco mamy tam chmary Gsów, Ancient Skarabów, Dragonów itp. Behemoty: Knight Bloker 85+ (zalecany 100 wtedy prawie zawsze sie zwraca) Sioher 45+ m level Shoteży: Pallkowie skill 75+ ze 3 wystarczy na pewno i behemoty padają jak bombki z choinki pod opieką 7 Latka .... Warloki: No tutaj to głownie jako sioher dla knightów zeby bylo good zalecany 55+ m level i level 70 aby nie paść. Demce: Sioher powinien mieć 60 level + Zawsze UTAMKA ! 55+ m level Knight 95+ aby nie poszedł na kombo które zdaża się bardzo rzadko ale się zdarza. Sumony: 25 lvl Mana: 545 / 290 Sumony: fire devil. Notka: Przydatny na hmmm .... Peking? albo czyszczenie z gfb na Dworcach. 27 lvl Mana: 605 / 320 Summony: orc berserker, monk Notka: Orc Berserker głównie na peking a monk nie zastąpiony na tomby czy guardy. 28 lvl Mana: 635 / 335 Summony: demon skeleton Notka: Hydry,Dragon Lordy, Necro ? Tylko on ! Nie zastąpiony Sumon. 29 lvl Mana: 665 / 350 Summony: orc leader Notka: Można używać na na peking/dragi 30 lvl Mana: 695 / 365 Sumony: fire elemental Notka: 5 minut i masz red skula 10 minut i masz bana za zabijanie :) Inspirowałem się poradnikiem " Kompendium Druida by Emok" tylko że ten jest pod new tibię :) Proszę o przeniesienie do Poradników jeśli się podoba |
zajebiaszczy:baby: ale dodaj fotki i opisz expowiska na levele(foty z expa)
|
postaram się :) może jutro bo dzisiaj mam kuzynów u siebie :P
|
Poradnik calkiem dobry, choc troche krotki. Dodaj ssy
Co do bledow, to:
|
donate :) :):) to jak ma być?:P
ja mam dyze i tak sie staralem nie robic ortografow |
Poradnik moze byc, tylko jedna uwaga!
ZLY DZIAL!! @down Przepraszam :P Ale napisal to takimi malymi literami ze nie zauwazylem :/ |
Przeciez juz poprosil o przeniesienie(jest napisane na koncu poradnika):baby:
|
'Magick', malo nie padlem.
Kompendium Emoka jest duzo lepsze. I jeszcze skopiowane 75% stamtad. kkthxbb 2/10 |
Hmm, jeśli ładnie poprosisz wytknę Ci coś koło 1 strony a4 z błędami. Oczywiście rozmieszczenie to cytat, wyjaśnienie, podsumowanie, odstęp. Bez rozbijania oceniam to na 3-/10.
|
druida sie nie je z niczym
jedynie potwory so zmien nazwe tematu or raport or ban or hunted 4eva imho to powinno byc w dzialach Poradniki |
Cytuj:
co do eq, kto widzial druida na 33 z knight legami? ;; Waste cap i tyle. Spelle faccowe, nie ma utamy... Wiem ze to waste ale jak zacznie pker gonic z sdkami to goraco bedzie Spelle paccowe, dodaj chociaz levitate bo bez tego lipton jest :baby::baby: ja expilem drutem lvl 33 na ancientach i na tombach, a nie od 40-50 :baby: Dl'e solo od 50~ tylko trza uwazac na combo za 400+ ;; tu sie przyda magma secikk Gsy solo od 40, a nie z blockerem. Ciupalem przed update na stone tomb -2 (za coinem) solo, i jakos dawalem rady gsowi. (tera jest tam jebniety grim reaper) dodaj ssy z mapami jak dojsc do veno d lair, edr/ank d lair, ancienty i bog raidery :baby::baby::baby::baby::baby::baby::baby: |
Za mało opisałeś jak expić :)
|
niezły poradnik ... zrób jeszcze o sorcu knightcie i pallowi :baby:
GZ |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:18. |
Powered by vBulletin 3