![]() |
Skille Pall-Knight
Dlaczego na tibia.pl jest napisane w kalkulatorze skili, że każde przychodzą tak samo. Pierwsza moja postać to był sorc i od 30 lvla mi się znudziło więc postanowiłem zrobić knighta i skilować nim na monku. Wtedy też zaczął grać mój kumpel palladynem i wbił 60 dista w 2 tygodnie. A ja w trzy tygodnie męczyłem się na monku. Efekt: 8 knight, 3 mlvl skille 60/53. Mój kumpel: 27 pall, 8mlvl, skile 61/46. Mam pytanie do bardziej doświadczonych graczy. Dlaczego skilowanie knightem wypada tak kiepsko w porównaniu do paladyna? (BTW. Dodając to, że mój kolega grał mniej :))
|
Skille u knighta idą wolniej niż u pala. Ale za to na trening wydajesz tylko fooda, gdy twój kolega wydaje mnóstwo kasy na kamienie.
|
up@ też mi majątek... 20k na 1000 kamieni = max 10 zł ( zależy jaki serwer) a wbijesz tym z 60 dista. To ja też tak chce, że płace za broń do skillowania, ale za to szybciej leci...
topic@ Dlaczego palowi lecą szybciej skile? Bo cipy chciały im umilić żywot na kilka updatów. Jeżeli to sie nie zmieni, to po jaki huj robić knighta, skoro paladin to knight walczący na odległość mogący używać SD, mający niewidkę i utamkę... i do tego te skille, zanim knightowi zrobisz 60/60 to pall wejdzie juz w 67/xx |
Lol treniąc 3 tygodnie wy wbiliście skille po 60? Wtf Palkiem 60 skilla robisz w 1 dzien... Wiec po ile graliście po 10 min dziennie?
@lekki offtop ale zaintrygowało mnie to ;/ |
@Off top
Pan up ma racje :D Ja w 3 dni wbilem 24lvl i 65/49 i to na n-pvp. I nie kupywalem kamyczkow tylko je zbieralem, no moze 200 kupilem za to co uzbieralem do 24lvl ;d |
Up & 2up
Gratuluję! Nagrodę za najdłużej przesiedzone godziny przed Tibią otrzymują... Ar'Hi & Prawomysl! *topic Od zawsze wiadomo, że palladynowi skille wpadają szybciej niż rycerzowi. Większość palków wbija ten 60 dista, po czym idzie expić, bo skille same wpadają. Knight ma o tyle źle, że musi dbać zarówno o skill ataku, jak i obrony. Dodatkowo, podczas expa musi się namęczyć, aby dostał kilka % umiejętności. Niestety, Tibia jest tak stworzona a nie inaczej i nie zmienisz tego, chyba, że Cipsoft zauważy, że coś nie gra i 'może' to naprawi. |
skill na monku czy na graczu
mam najta 23lvl skilluje na mc ( na pallu), najt jest z full eq i knife na full defie.
pall ma tylko shield na sobie i tez def a jeszcze najt ma 2 szczury i pall żadnego. czy skille szybciej ida na graczu czy na monku mam 60/59 i czy tak mi ide skill na mc jak tu jest napisane @ = 10h. # = 1h. \ = 30 min. 050-059: ~24 h. 060-069: ~56 h. 070-079: ~152 h. 080-089: ~365 h. 090-099: ~910 h. 100-109: ~2400 h. ########### Sword/Club/Axe ########### ----------- 50-59 ------------ 050 # 051 ## 052 ## 053 ## 054 ## 055 ## 056 ### 057 ### 058 ### 059 ###\ ----------- 60-69 ------------ 060 #### 061 #### 062 #### 063 ####\ 064 ##### 065 ###### 066 ######\ 067 ####### 068 ####### 069 ######## ----------- 70-79 ------------ 070 ########\......................................... ...(8.5h) 071 ##########........................................ ...(10h) 072 ############...................................... ...(12h) 073 #############..................................... ...(13h) 074 ##############\................................... ...(14.5h) 075 ################.................................. ...(16h) 076 #################................................. ...(17h) 077 ##################\............................... ...(18.5h) 078 ####################\............................. ...(20,5h) 079 ######################............................ ...(22h) ----------- 80-89 ------------ 080 ########################.......................... ...(24h) 081 ##########################........................ ...(26h?) 082 ############################\..................... ...(28.5h?) 083 ###############################................... ...(31h?) 084 ##################################................ ...(34h) 085 #####################################............. ...(37h) 086 ########################################.......... ...(40h) 087 ############################################...... ...(44h) 088 ################################################.. ...(48h) 089 ################################################## ##.(52h) ----------- 90-99 ------------ 090 @@@@@@............................................ ...(57h) 091 @@@@@@............................................ ...(63h) 092 @@@@@@@........................................... ...(69h) 093 @@@@@@@........................................... ...(76h) 094 @@@@@@@@.......................................... ...(84h) 095 @@@@@@@@@......................................... ...(92h) 096 @@@@@@@@@@........................................ ...(101h) 097 @@@@@@@@@@@....................................... ...(111h) 098 @@@@@@@@@@@@...................................... ...(123h) 099 @@@@@@@@@@@@@@.................................... ...(135h) ---------- 100 - 109 --------- 100 @@@@@@@@@@@@@@@................................... ...(150h) 101 @@@@@@@@@@@@@@@@@................................. ...(165h) 102 @@@@@@@@@@@@@@@@@@................................ ...(180h) 103 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@.............................. ...(200h) 104 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@............................ ...(220h) 105 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@.......................... ...(240h) 106 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@........................ ...(260h) 107 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@..................... ...(290h) 108 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@.................. ...(320h) 109 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@............... ...(350h) ---------- 110 -110 ---------- 110 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@........... ...(385h) |
Cytuj:
ilosc uderzen na dany skill dla knighta (melee) i palla (dist) jest IDENTYCZNA. roznica polega na tym ze kazde trafienie (tzn. strzal do krwi lub gwiazdka, ale nie dymek) dla paladyna liczy sie jako dwa uderzenia. czyli jesli paladyn wystrzeli 10 razy i trafi z tego 5 to do jego awansu zalicza sie 15 uderzen, podczas gdy dla knighta bedzie to osrane 10 niezaleznie od tego jak mocno uderzyl. hit rate z royal spearow na porzadnym skillu to okolo 70%, wiec skill idzie okolo 70% szybciej. najbszyciej skill wchodzi przy uzywaniu kusz (90% hitrate) i lukow (80%). chyba najlepszy zestaw to dobry luk z bonusem do trafinenia + sniper arrowy, o ile dobrze pamietam mozna osiagnac pulap 94% szansy trafienia (czyli trenimy *dwukrotnie* szybciej niz knight). |
jesteś pewien, że dist dla palka ma taki sam współczynnik wzrostu co melee dla knighta ?
O ile pamiętam różnica była w granicach 1.2 w stosunku do 1.3 ... (albo 1.1 do 1.2). |
bazowa ilosc uderzen jest taka sama - tylko fakt ze pallek za trafienie otrzymuje "dwa" zamiast "jeden" oznacza w praktyce srednio okolo 50% szybszy wzrost, jak ktos ma troche inteligencji to nawet dwukrotnie
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 06:01. |
Powered by vBulletin 3