![]() |
Nowy sposób funkcjonowania Customer Supportu.
Postanowiliśmy założyć nową komórkę hierarchii naszych pomocników, mianowicie Community Manager. Dodatkowo na forum tibia.com możesz znaleźć dwa, nowe działy- Discussions i Events. W dziale dyskusji możesz komentować nasze newsy i artykuły, ale zanim do tego przejdziesz przeczytaj o owych zmianach. Dokonaliśmy tych zmian po to, aby nie obciążać zbyt pracą ówczesnych Gamemasterów i CM-ów i teraz będą się mogli zająć swoimi obowiązkami. Nową hierarchię przedstawia obrazek:
Więcej informacji w naszym jutrzejszym artykule. |
Dziwne ze o komentarzach do newsow na glownej stronie pomysleli dopiero teraz ale ok.
|
Cytuj:
|
Też tak myślę ; )
A taki podział obowiązków jest moim zdaniem dobry. Ostatnio zbanowali grupkę botterów, teraz dzielą obowiązki... może coś robią. To znaczy, robią na pewno tylko czy nie na pokaz? |
O ile to przyniesie jakis efekt- jestem za ;p
|
Cytuj:
KTO to są te ówy?? "przeczytaj o owych zmianach" Nie lepiej? (domyślam się kto to pisał.. tylko 2 osoby na tym forum robią ciągle ten błąd) Edit down: "..przeczytaj [o kim?/o czym?] o owych zmianach" "..przeczytaj [kto?/co?]o ów zmianach" Teraz jaśniej? Sam nie jestem poliglotą ale to aż razi. Szczególnie w oficjalnym newsie. |
"ów" nie jest błędem...
|
Liczy się że coś robią . Zobaczymy co ciekawego z tego wyniknie :)
|
Cytuj:
|
| Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 18:12. |
Powered by vBulletin 3