Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Updates (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=166)
-   -   Drugi teaser przed wiosennym patchem (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=209034)

_*FunMN*_ 15-03-2009 17:14

Drugi teaser przed wiosennym patchem
 
dla mnie porażka...

żałosne

Vipciu 15-03-2009 17:35

racja szczególnie ze staminią poje....

YaMaRoOo 15-03-2009 17:42

2x exp się przyda a reszta to żenada ;d

Daduch 15-03-2009 17:58

Tu macie przetłumaczony news NIE MÓJ
Cytuj:

W naszej pierwszej zapowiedzi zdradziliśmy wam kilka szczegółów dotyczących łatki, która ukaże się w przyszłą środę, 18-stego marca popołudniu. Jednakże, mamy dla was jeszcze więcej informacji.

Zapewne wiesz, iż czas przez który postać jest zmęczona po polowaniu nazywany jest staminą. Dotychczas postacie mogły polować przez 56 godzin, do czasu kiedy za potwory nie zdobywały punktów doświadczenia. Oczywiste było, iż czas 56 godzin nie był tym czego chcemy, zostanie on skrócony o 14 godzin, czyli po wprowadzeniu łatki wynosić będzie 42 godziny! Aby stamina zaczęła się odnawiać, Twoja postać musi być wylogowana z gry, dopiero po 10 minutach 'bezczynności' proces się rozpoczyna. Za każde 3 minuty 'bycia wylogowanym', czas Twojej staminy zregeneruje się o jedną minutę, tak więc będzie to trwało trochę dłużej.
Tutaj pojawia się część specjalna: w ciągu pierwszej godziny (42), gracze z premiowanym kontem otrzymywać będą premię w wysokości 50% doświadczenia (tzn. jeżeli Troll daje 20 punktów doświadczenia, a posiadasz premium i Twoja stamina wynosi 42 godziny, przez pierwszą godzinę [do 41] będziesz za Trolla dostawać będziesz 30 punktów doświadczenia). Oczywistością jest, iż na światach PvP-Enforced bonus ten nie będzie zaliczany podczas zabijania innego gracza.
Premia ta będzie bardzo dobra dla graczy, którzy nie przebywają długo zdobywając doświadczenie, aby 'dogonić innych'. Jednakże, aby nie było tak dobrze, godzina numer 42 będzie odnawiać się dłużej, za każde 12 minut bycia 'offline', odnawiać będzie się jedna minuta staminy.
Zapamiętaj jednak, iż jeżeli twoja stamina wynosi '14', potwory będą dawać Ci o 50% mniej doświadczenia.

Aby wyrównać szanse podczas walki gracza z potworem, dodane zostanie opóźnienie... Za każdym razem kiedy będziesz używał teleportu, wychodził z domku, wychodził po schodach czy zmieniał poziom podłoża (np. z piętra 0 na piętro +1) nie będziesz mógł atakować, ani używać czarów atakujących przez 2 sekundy.
Kreatury będą miały dzięki temu wystarczającą ilość czasu, aby zaatakować Cię, kiedy zmieniasz poziom podłogi i czekasz, aby je zaatakować. Tak więc teraz skakanie po schodach (metoda up/down) nie będzie już więcej możliwa, bez straty punktów życia, o ile nie chcesz tylko sprawdzić, co jest na danym poziomie podłoża. Upewnij się, iż poradzisz sobie z danym stworzeniem, za nim wejdziesz na jego 'respawn'.

Nie uważasz, iż niewidzialna kreatura powinna być niewidzialna dla wszystkich graczy? My tak. Stąd, dodamy prawdziwą niewidzialność stworzeń, coś co szczególnie osłabi graczy używających nielegalnego oprogramowania do celowania w niewidzialne stworzenia.
Informacja dla Ciebie: nasz klient nie będzie dłużej zawierał jakichkolwiek informacji na temat niewidzialnych stworzeń. Nie możliwe będzie strzelanie do niewidzianych istot runami.

I na koniec, 'wisienka na cieście': do gry zostanie wprowadzona łatka, która powie Ci ile doświadczenia potrzebujesz, aby osiągnąć następny poziom. Ponadto, łatka ta powie Ci ile doświadczenia przybywa Ci w ciągu godziny, a także ile zajmie Ci wbicie następnego poziomu. Obliczenia opierać się będą na zdobytym doświadczeniu przez ostatnie 15 minut.
Gdzie znaleźć nowy licznik doświadczenia? W okienku umiejętności zostanie wprowadzony specjalny pasek, pokazujący te dane, oczywiście będziesz mógł to ukryć, tak jak inne paski umiejętności. Nowa informacja (np. o zdobywanym doświadczeniu na godzinę) zostanie ukazana dopiero wtedy, kiedy najedziesz swą myszką na ten pasek (tak jak sprawdza się, ile % masz do następnego poziomu doświadczenia). W menu kontekstowym okna umiejętności znajdzie się także opcja, dzięki której będziesz mógł wyzerować swój licznik.

Na sam koniec, wraz z tą łatką zapraszamy Cię na kolejny tydzień podwójnego doświadczenia! Tak jak ostatnio, podwójne doświadczenie liczone będzie jedynie podczas zabijania kreatur, nie ludzi na światach PvP-Enforced. Tydzień podwójnego doświadczenia zacznie się 18 marca, wraz z wprowadzeniem łatki, a zakończy się 25 marca.

Przygotuj się na wprowadzenie łaty!
Your Community Managers
Tekst skopiowany stąd

Duch Guardi 15-03-2009 17:59

Macie tłumaczenie:
http://forum.tibiaspy.com/showthread...ed=1#post14901


Przesadzili z tymi 2 sekundami podczas "skakania"


up# sekundy

Krajzel 15-03-2009 18:12

Jak dla mnie to łatka wprowadza same plusy. Dobry pomysł z staminą, mniej botterów i no-liferów. 50 % w pierwszej godzinie staminy dla pacc jak najbardziej przydatne (sorki na okolnir będą robiły 1,5kk xp w godzine xDDD). Stairhopping powinien być już dawno usunięty (chociaż pewnie zaraz zaczną się płacze ms/ed/rp że nie mogą już więcej bic solo demów itp tym sposobem). Obliczanie expa, ihmo bardzo przydatne, w każdej chwili sobie można podejrzeć ile jeszcze nam zajmie "dobicie" lvla. No i podwójny exp też przydatny, chociaż jak połączyć ten tydzień i 1 godzinę staminy to sork będzie mógł zrobić 3kk na oko w h8o
@edit
Zapomniałem o niewidzialności. Troche trudności w hunceniu wrl nie zaszkodzi, chociaż jak wiemy tibia już nie jest tak trudna jak kiedyś, a szkoda.

Daduch 15-03-2009 18:15

@up Zgadzam sie z tobą ale jedno co zrąbali to, że w niewidzialne potwory niemożna będzie strzelać :( co zrobią ludzie na tombach z tymi staklerami...

Tjolek 15-03-2009 18:21

A mnie ciekawi jaka będzie frekwencja w szkołach przez ten tydzień :P

Dobrodziej 15-03-2009 18:24

normalna, jest tu jakiś gracz który zawali szkole w ten tydzień?

Rysikk 15-03-2009 18:27

Wielu ludzi juz planuje choroby, nie zdziwie sie jak rekord ludzi online padnie :baby:

Duch Guardi 15-03-2009 18:28

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Tjolek (Post 2496414)
A mnie ciekawi jaka będzie frekwencja w szkołach przez ten tydzień :P

Huh dobre pytanie :p ja mam rekolekcje więc będzie można pobić trochę frostów :p

Daduch 15-03-2009 18:29

Ja mam rekolekcje od 28 :(

Tjolek 15-03-2009 18:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Dobrodziej (Post 2496425)
normalna, jest tu jakiś gracz który zawali szkole w ten tydzień?

To chyba nie znasz tibijskich maniaków :p oni są skłonni to różnych poświęceń...a jeden tydzień szkoły to co to takiego przy 10 miesiącach nauki :> No chociaż teraz może ich ograniczać stamina. Żeby się zwracała można grać max 6h dziennie, kiedyś - 8h. A ostatnia godzina odnawia się 6h :P

Rocket Slayer 15-03-2009 18:50

Czy dobrze zrozumiałem - Pacc, mam staminę na maxa (42h), zaczynam hunt. Dostaję 2 x exp przez 1h?

Imperor 15-03-2009 18:51

Ja tam nie mam zamiaru marnowac 24h na granie w tibie w czasie kiedy bedzie 2x exp, jak bede chcial wpadne sobie pohuncic z umiarem i tyle. Szkoly tym bardziej nie mam zamiaru zawalic dla takiej gry jaka jest tibia bo co ona pozniej mi da? raczej nic wiec tylko osoby z niedorozwinietym rozumem beda postepowac inaczej.

Daduch 15-03-2009 18:51

@2up nie 2x tylko 150% tzn 1,5x

Pozdro

Brtek00 15-03-2009 18:53

up@
chyba 50% a nie 150%~~

YaMaRoOo 15-03-2009 18:57

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Brtek00 (Post 2496485)
up@
chyba 50% a nie 150%~~

ehh, 150% gdyby było 50% to za potworka który daje mi 100 expa to dostane 50 exp w nagrodę.. pomyśl

ZapodajMuze 15-03-2009 19:13

Czy ja dobrze zrozumialem , na up downie musze czekac 2 sekundy zeby uderzyc z czego kolwiek ? To jak ja tera 500 sorcem zabije Krzysia of kyra 11 druida ktory chodzi up downem ?

Ezeqeel 15-03-2009 19:19

hmmm.... powiedzmy, że jestem na huncie z kumplem. Ja mam 42h staminy (czyt. MAX), on z 38h, jesteśmy na shared expie. Exp bedzie dzielony normalnie czy to 50% wiecej? :confused:


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 06:38.

Powered by vBulletin 3