W naszej pierwszej zapowiedzi zdradziliśmy wam kilka szczegółów dotyczących łatki, która ukaże się w przyszłą środę, 18-stego marca popołudniu. Jednakże, mamy dla was jeszcze więcej informacji.
Zapewne wiesz, iż czas przez który postać jest zmęczona po polowaniu nazywany jest staminą. Dotychczas postacie mogły polować przez 56 godzin, do czasu kiedy za potwory nie zdobywały punktów doświadczenia. Oczywiste było, iż czas 56 godzin nie był tym czego chcemy, zostanie on skrócony o 14 godzin, czyli po wprowadzeniu łatki wynosić będzie 42 godziny! Aby stamina zaczęła się odnawiać, Twoja postać musi być wylogowana z gry, dopiero po 10 minutach 'bezczynności' proces się rozpoczyna. Za każde 3 minuty 'bycia wylogowanym', czas Twojej staminy zregeneruje się o jedną minutę, tak więc będzie to trwało trochę dłużej.
Tutaj pojawia się część specjalna: w ciągu pierwszej godziny (42), gracze z premiowanym kontem otrzymywać będą premię w wysokości 50% doświadczenia (tzn. jeżeli Troll daje 20 punktów doświadczenia, a posiadasz premium i Twoja stamina wynosi 42 godziny, przez pierwszą godzinę [do 41] będziesz za Trolla dostawać będziesz 30 punktów doświadczenia). Oczywistością jest, iż na światach PvP-Enforced bonus ten nie będzie zaliczany podczas zabijania innego gracza.
Premia ta będzie bardzo dobra dla graczy, którzy nie przebywają długo zdobywając doświadczenie, aby 'dogonić innych'. Jednakże, aby nie było tak dobrze, godzina numer 42 będzie odnawiać się dłużej, za każde 12 minut bycia 'offline', odnawiać będzie się jedna minuta staminy.
Zapamiętaj jednak, iż jeżeli twoja stamina wynosi '14', potwory będą dawać Ci o 50% mniej doświadczenia.
Aby wyrównać szanse podczas walki gracza z potworem, dodane zostanie opóźnienie... Za każdym razem kiedy będziesz używał teleportu, wychodził z domku, wychodził po schodach czy zmieniał poziom podłoża (np. z piętra 0 na piętro +1) nie będziesz mógł atakować, ani używać czarów atakujących przez 2 sekundy.
Kreatury będą miały dzięki temu wystarczającą ilość czasu, aby zaatakować Cię, kiedy zmieniasz poziom podłogi i czekasz, aby je zaatakować. Tak więc teraz skakanie po schodach (metoda up/down) nie będzie już więcej możliwa, bez straty punktów życia, o ile nie chcesz tylko sprawdzić, co jest na danym poziomie podłoża. Upewnij się, iż poradzisz sobie z danym stworzeniem, za nim wejdziesz na jego 'respawn'.
Nie uważasz, iż niewidzialna kreatura powinna być niewidzialna dla wszystkich graczy? My tak. Stąd, dodamy prawdziwą niewidzialność stworzeń, coś co szczególnie osłabi graczy używających nielegalnego oprogramowania do celowania w niewidzialne stworzenia.
Informacja dla Ciebie: nasz klient nie będzie dłużej zawierał jakichkolwiek informacji na temat niewidzialnych stworzeń. Nie możliwe będzie strzelanie do niewidzianych istot runami.
I na koniec, 'wisienka na cieście': do gry zostanie wprowadzona łatka, która powie Ci ile doświadczenia potrzebujesz, aby osiągnąć następny poziom. Ponadto, łatka ta powie Ci ile doświadczenia przybywa Ci w ciągu godziny, a także ile zajmie Ci wbicie następnego poziomu. Obliczenia opierać się będą na zdobytym doświadczeniu przez ostatnie 15 minut.
Gdzie znaleźć nowy licznik doświadczenia? W okienku umiejętności zostanie wprowadzony specjalny pasek, pokazujący te dane, oczywiście będziesz mógł to ukryć, tak jak inne paski umiejętności. Nowa informacja (np. o zdobywanym doświadczeniu na godzinę) zostanie ukazana dopiero wtedy, kiedy najedziesz swą myszką na ten pasek (tak jak sprawdza się, ile % masz do następnego poziomu doświadczenia). W menu kontekstowym okna umiejętności znajdzie się także opcja, dzięki której będziesz mógł wyzerować swój licznik.
Na sam koniec, wraz z tą łatką zapraszamy Cię na kolejny tydzień podwójnego doświadczenia! Tak jak ostatnio, podwójne doświadczenie liczone będzie jedynie podczas zabijania kreatur, nie ludzi na światach PvP-Enforced. Tydzień podwójnego doświadczenia zacznie się 18 marca, wraz z wprowadzeniem łatki, a zakończy się 25 marca.
Przygotuj się na wprowadzenie łaty!
Your Community Managers
|