Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Niusy (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=12)
-   -   Druga zapowiedź łatki: Stamina, Licznik Doświadczenia oraz... (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=209038)

Voniek 15-03-2009 17:35

Druga zapowiedź łatki: Stamina, Licznik Doświadczenia oraz...
 
W naszej pierwszej zapowiedzi dotyczącej wiosennej łatki przedstawiliśmy wam kilka zmian, które zostaną wprowadzone wraz z poprawką planowaną na środę, 18 marca. Jednak to nie wszystko, co mamy do zaoferowania. Pokażemy wam, co jeszcze można oczekiwać po wiosennej łatce.

Jak zapewne wiecie, okres czasu, podczas którego możemy zdobywać doświadczenie aż do momentu zmęczenia postaci jest określany jako wytrzymałość. Dotychczas gracz mógł polować przez 56 godzin zanim zatrzymywał mu się licznik punktów doświadczenia. Jednakże stało się oczywiste, że 56 godzin to zdecydowanie za dużo. Wraz z łatką zostanie zmniejszona liczba godzin wytrzymałości z 56 do 42.
Aby się zregenerować nasza postać musi być wylogowana. Regeneracja rozpczyna się po 10 minutach od naszego wyjścia z gry. Od tego momentu nasza postać będzie otrzymywać 1 minutę do wytrzymałości za każde 3 minuty bycia wylogowanym. Regeneracja wytrzymałości zajmie więc trochę więcej czasu niż przed wprowadzeniem poprawki.
Jest także dobra strona łatki: gracze z płatnym kontem będą mieli bonus, dzięki któremu zdobywane doświadczenie w 42 godzinie będzie o 50% większe. Zatem liczba punktów doświadczenia, które otrzymasz za zabijanie stworzeń w ciągu tej godziny znacznie się zwiększy. Na światach PvP-enfo premia ta nie będzie dotyczyła zdobytego doświadczenia za zabójstwo innego gracza.
W związku z tą premią gra dla osób, które mało czasu spędzają zalogowane będzie łatwiejsza. Jednakże, zregenerowanie wytrzymałości do godziny 42 zajmie trochę więcej niż normalnie. Za każde 12 minut bycia wylogowanym dostaniemy tylko 1 minutę wytrzymałości.
Pamiętajcie, że tak jak to miało miejsce do tej pory, przez ostatnie 14 godzin wytrzymałości będziecie dostawać tylko połowę doświadczenia za zabicie potwora.

Aby wyrównać szanse podczas walki pomiędzy potworem i graczem dodamy 2 sekundowe opóźnienie pomiędzy kolejnymi atakami po teleportowaniu się. Oznacza to, że gdy użyjemy teleportu, zmienimy poziom, wejdziemy do pomieszczenia za pośrednictwem portalu, udamy się w podróż z NPC, użyjemy zaklęcia uniesienia lub zostaniemy wyrzuceni z domku, nie będziemy mogli atakować stworzeń ani używać zaklęć atakujących przez 2 sekundy.
Potwory będą miały teraz wystarczająco dużo czasu na zaatakowanie nas za każdym razem, gdy będziemy zmieniać poziom i czekać na możliwość natarcia na nie. Oznacza to, że tzw. 'stairhopping' nie będzie już możliwy bez kontrataku ze strony monstrum, chyba, że będziemy chcieli tylko szybko spojrzeć. Pamiętaj, aby upewnić się, czy poradzisz sobie z potworami, zanim wejdziesz na ich teren!

Nie uważacie, że niewidzialne kreatury powinny być niewidzialne dla wszystkich graczy? My tak uważamy. Dlatego też wraz z łatką dodamy prawdziwą niewidzialność potworom. Będzie to coś, co przede wszystkim zaszkodzi graczom, którzy oszukują przy eliminowaniu tych stworzeń. Nasz klient nie będzie mógł zawierać żadnych informacji dotyczących niewidzialnych kreatur. Nie będzie również możliwe namierzenie pociskami runicznymi tych potworów.

Ostatnią, lecz nie najmniej ważną rzeczą, naszą wisienką na torcie będzie licznik doświadczenia, który będzie pokazywał liczbę punktów potrzebnych do zdobycia następnego poziomu. Ponadto będzie informował nas ile dostajemy doświadczenia na godzinę oraz jak długo będziemy musieli grać, aby zdobyć kolejny poziom. Obliczenia będą dokonywane na podstawie zdobytego doświadczenia przez ostatnie 15 minut.
Gdzie będziecie mogli znaleźć licznik doświadczenia? W okienku umiejętności, pod paskiem punktów doświadczenia będzie widniał pasek postępu doświadczenia. Oczywiście będzie możliwość ukrycia go w ten sam sposób jak pozostałe paski w tym oknie. Najnowsze dane będą wyświetlane w specjalnym dymku po najechaniu na pasek kursorem myszy. W menu kontekstowym umiejętności będzie funkcja, która umożliwi wyzerowanie licznika w dowolnej chwili.

Wreszcie, wraz z wprowadzeniem poprawki mamy zaszczyt zaprosić was na tydzień podwójnego doświadczenia. Tak jak ostatnim razem, podwójne punkty doświadczenia będą dodawane tylko za zabicie potwora. Tydzień zacznie się wraz z zainstalowaniem poprawki i potrwa aż do zapisu stanu gry dnia 25 marca.

Przygotujcie się na wiosenną łatkę!
Wasi Community Managers.

Wiosenna łatka już jutro!
Jak można przeczytać na stronie głównej Tibia.com jutro, tj. 18 marca w godzinach od 13 do 18 czasu środkowoeuropejskiego wszystkie serwery zostaną wyłączone z powodu instalacji wiosennej poprawki. Po zalogowaniu łatka zostanie automatycznie pobrana i zainstalowana w naszym komputerze.

Keedzie 16-03-2009 15:29

Hahahahahahha Yeyeyeeeeeeeeeeeeeeee
podwojny exp zrobie se pg do 45 <lol2>
First
xD!

Johanes19 16-03-2009 15:30

To ze stairhopping zjebali =/
I czy bedzie nadal widac liczbe naszego expa, bo jakos mi umknelo?

Voniek 16-03-2009 15:35

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Johanes19 (Post 2497226)
To ze stairhopping zjebali =/
I czy bedzie nadal widac liczbe naszego expa, bo jakos mi umknelo?

Będzie tak jak jest, zostanie tylko dodany jeszcze jeden pasek tuż pod doświadczeniem, który to będzie licznikiem expa :)

Aerina 16-03-2009 15:36

Ubicie stalkera będzie prawdziwą drogą przez mękę...

Brak stairhopping'u nc...

Podwójny exp ^^:confused:

Zalew.... 16-03-2009 15:41

Hmm, ale podwójny exp będzie od 25 marca, czy do?

Michoss 16-03-2009 15:42

Żaden podwójny exp nie zastąpi UPDown'a. Tragedia...

Vasudanin 16-03-2009 15:45

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zalew.... (Post 2497244)
Hmm, ale podwójny exp będzie od 25 marca, czy do?

Cytuj:

Tydzień zacznie się wraz z zainstalowaniem poprawki i potrwa aż do zapisu stanu gry dnia 25 marca.
Zacznie sie w tym samym momencie jak tego patcha wypuszcza, znaczy to, ze paccowie przez pierwsza godzine beda dostawali 2*100%+50%=250% expa.
Prawie jak an otsie.
@
Z niewidzialnoscia potworow zrobili na +, wreszcie na cos sie przyda czar "cancel invisible", ktory to zostal zapomniany przez wszystkich. : D
@down
No plaks ;<

Rybzor 16-03-2009 15:47

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zalew.... (Post 2497244)
Hmm, ale podwójny exp będzie od 25 marca, czy do?

Cytuj:

Tydzień zacznie się wraz z zainstalowaniem poprawki i potrwa aż do zapisu stanu gry dnia 25 marca.
Zapewne po hebrajsku czytasz znacznie mniej opornie?

@up
Odgapiacz : o

Mazur199 16-03-2009 15:48

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez .
Jest także dobra strona łatki: gracze z płatnym kontem będą mieli bonus, dzięki któremu zdobywane doświadczenie w 42 godzinie będzie o 50% większe.

gtfo

Zamiast robic tak zeby ekonomia serwerow sie podnosiła tj zwiększyć hity potworow,ich hp etc po to zeby gracze musieli wkładac w wiekszy wysiłek w ich zabicie to Ci jeszcze robia ulatwienia dzieki ktorym na 1 serwie bedzie biegac w piz*u 300lvl (dzieki tym 50% przez 1h) i będa ceny spadać nadal w dół - g-legsy po 20k, mpa po 50k etc

gz cipsoft, pobanowali buractwo za boty i teraz nie maja kasy to kombinuja jak zachęcic do kupowania pacc

etwerpia 16-03-2009 15:51

o co chodzi z ta niewidzialnoscia

piternet 16-03-2009 15:52

Nie chcę nikogo obrażać, ale ten news pojawił sie już dawno :p
Co do newsu - nareszcie koniec stair hoppingu. Cipsoft dużo robi, aby mniej ludzi używało boty, to dobrze.

Rybzor 16-03-2009 15:54

Twój bot już nie zobaczy potworka (teoretycznie) + rzucając GFB (czy jak to się tam teraz nazywa) w miejsce gdzie jest niewidzialny stalker nie zranisz go.

jerrry 16-03-2009 15:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez piternet (Post 2497263)
Nie chcę nikogo obrażać, ale ten news pojawił sie już dawno :p
Co do newsu - nareszcie koniec stair hoppingu. Cipsoft dużo robi, aby mniej ludzi używało boty, to dobrze.

No pewnie. szczególnie będzie to przydatne przy robieniu Inq gdy ms'y wchodziły i trzaskały z mas vis. Teraz będzie trudno. bardzo trudno. Czyszczenie całego of'a było dla mnie proste ale teraz zejście po schodkach będzie niezłą zabawą -.-

Temat na tibia.com zamknięty już. Mam nadzieje że to anulują

aha
-Lighthack
-Exp Counter
-Co dalej? Mini-macro? auto-skill? może robienie run...

@ryba
Czyli jak otoczy Cię 8 Stalkerów to jesteś w ciemnej pupie i musisz czekać aż zniknie im "utamka"?

i00n 16-03-2009 16:02

hahaha darmowe PZ przy kazdej drabince itp. :D

Guriel 16-03-2009 16:07

Nie wyobrazam sobie powrotu do Tibii...
Wpierw myslalem, ze chca botow usunac teraz poprzez dodanie, ze pacc przez pierwsza godz bedzie dostawac 50% expa wiecej twierdze, ze cipsoft interesuje sie aby kasa... ;l echhh myslalem, o powrocie do gry po maturze a tu nie ma jak...


bb

YaMaRoOo 16-03-2009 16:10

no, muszę przyznac że niezły macie zapłon, użytkownicy już sami porobili sobie tłumaczenie, na innych stronach fanowskich już dawno był ten news a wy się obudziliście dopiero teraz gdy na forum jest już bodajże 4 strony dyskusji na ten temat...

@topic

Podwójny exp się przyda ale inne badziewia to mogli by wywalic

Rybzor 16-03-2009 16:18

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez jerrry (Post 2497270)
@ryba
Czyli jak otoczy Cię 8 Stalkerów to jesteś w ciemnej pupie i musisz czekać aż zniknie im "utamka"?

Teoretycznie tak, przynajmniej ja tak to oceniam, w zasadzie jakoś mega jasno tego nie opisali, ale na to wygląda, że potwór znika i już.

No i nie zapominajmy, że nie koniecznie jest to sytuacja bez wyjścia - jest przecież cancel invisivble ;)

Pablo134 16-03-2009 16:18

Podwójny exp fajnie. Szkoda tylko że pojawi się masa DEBILI-botterów na Rooku blokujących każdy exp jaki się tylko da (Mino Hell, Spider Cave itd.).

Krakoww 16-03-2009 16:24

tibia schodzi na psy niedulgo lvl bedzie sie bilo 3 dni a na potwory bedzie mozna chodzic tylko z blokerami.... spoko teraz zrobic necro questa to "szacunek"


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:18.

Powered by vBulletin 3