![]() |
Zmiany w systemie czaszek.
W drugiej zapowiedzi letniej aktualizacji Cipsoft chce dać Ci wgląd na pierwsze kroki poczynione przez nich w kierunku osiągnięcia wyznaczonych celów w sprawie systemu PvP. Jak mogłeś przeczytać w artykule "PvP w zbliżeniu" wzięli pod lupę system PvP z powodu wielu kontrowersji w tej sprawie. Z opinii, które wyszły podczas pierwszej publicznej debaty, zrobili podstawę w dyskusji. Kilka tygodni temu zaprezentowali Ci dwa z ich pomysłów, które wynikły z tych dyskusji. Komentarze, wątpliwości i sugestie, które zostały tam wypisane, pomogły im dojść do ostatecznej decyzji.
Jak już wspomniano na forum odrzucili pomysł z wprowadzeniem stref non-pvp na zwykłych światach PvP. Niemniej jednak, kilka stref ochrony, jakie możesz znaleźć, zostanie trochę zmienione. Na przykład NPC Lokur w Kazordoon'skim depo jest szkolony w umiejętnościach bankowca. Tak więc, oprócz pracy jako listonosz, będzie zatrudniony jako bankier. W Ankrahmun i Port Hope niektóre sklepy zostaną objęte strefą ochronną. Podobny los spotka miejsca zakupu promocji. Dodatkowo, Straż Królewska nie będzie tolerować aktów przemocy w ich obecności. Ogólnie rzecz biorąc opinie otrzymane o czarnych czaszkach były dość pozytywne, jednak mimo wszystko, niektóre elementy zostały skrytykowane. Większość graczy, którzy wzięli udział w dyskusji, zatwierdziło ideę o wycofaniu bana za nadmierne nieuzasadnione zabijanie graczy. Jednak ich pomysł o śmierci postaci w chwili otrzymania czarnej czaszki został przyjęty z wielkim sceptyzmem. CipSoft dokładnie rozważył wszelkie ich koncepcje i poddał je kilku korektom, by usatysfakcjonować graczy. W letniej aktualizacji zostanie usunięty ban za zabijanie bogu ducha winnych graczy. Jednak takie ograniczenia są potrzebne, by w tibijskim świecie panował ład i porządek. Pomimo tego, że zabijanie graczy na normalnych światach jest dozwolone, CipSoft nie chce, by szerzyło się masowe mordowanie. Postanowili więc skupić się na obecnym systemie czaszek. Wynikiem tego jest wprowadzenie czarnej czaszki. Jeżeli gracz osiągnie dwukrotną liczbę nieuzasadnionych morderstw niż ta, która jest potrzebna na czerwoną czaszkę, dostanie czarną czaszkę na okres 45 dni. Ponieważ wykazywał zbyt agresywne zachowanie będzie musiał się liczyć z nowymi konsekwencjami. Czarna czaszka będzie miała takie same efekty jak czerwona, tyle tylko, że gracz oznaczony nią nie będzie mógł atakować nieoznaczonych tibijczyków przez okres jej trwania (45 dni). Nie będzie mógł również używać obszarowych czarów, takich jak: fale (np. exevo flam hur), promienie (np. exevo vis hur), oraz różnych uderzeń (np. exori flam), gdy nie będą one wymierzone prosto w cel. Podobny efekt będzie z ofensywnymi runami, wybuchającymi strzałami, zaklęciami przywołania i przejęcia potwora. Poza tym, podczas starć z innymi graczami będzie otrzymywał pełne obrażenia (100% zamiast 50%), przez co będzie musiał unikać konfliktów. Ponadto jeżeli gracz z czarną czaszką umrze, narodzi się w świątyni, lecz z tą różnicą, że bez many i maksymalnie z 40-stoma punktami życia. Chodzenie po mieście w takim stanie nie jest chyba dobrym pomysłem. Jest to kilka aspektów, które zostaną zmienione w systemie czaszek. Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary. Wszyscy Ci będą liczeni jako zabójcy ofiary i zostaną wypisani na liście informacyjnej ofiary. CipSoft uważa także, że gracze powinni mieć szansę obrony bez negatywnych konsekwencji w przypadku gdy zostaną zaatakowani. Dlaczego miałbyś być ukaranym zablokowaniem wejścia do stref ochronnych, gdy to nie Ty byłeś agresorem? Od momentu letniej aktualizacji będziesz mógł bronić się bez niebezpieczeństwa zablokowania sobie drogi ucieczki do stref ochronnych, nawet w przypadku zabicia swojego dręczyciela. Jeżeli wpadniesz w zasadzkę i będziesz się bronił, a potem stwierdzisz, że lepiej uciekać, dalej będziesz mógł schronić się w strefie ochronnej. Gracze z czerwoną i czarną czaszką również będą mogli się bronić, jeżeli to Oni zostaną zaatakowani, gdyż obok gracza pojawi się żółta czaszka. Jednakże gracze z czarną czaszką będą mogli atakować jedynie zaznaczając przeciwnika. Zostaną wprowadzone również dwa nowe symbole. Jeden z nich to będzie blokada wejścia do strefy ochronnej i zostanie wyświetlona jako następna wersja symbolu oznaczającego blokadę wylogowania. Wyświetli się on tylko gdy twoja postać będzie się znajdować w strefie ochronnej. Oznacza to koniec z zagadkami, czy znajdujecie się w strefie ochronnej, czy nie. Strzeżcie się czarnej czaszki! |
Moze wreszcie cos sie zmieni w tragicznym tibijskim pefaupe.
|
Czarne czaszki hmmmm. Interesujący pomysł jednak, liczba PK się prawdopodobnie zmniejszy, mniej wojen, wszystko to oznacza stratę klimatu Tibi, tego klimatu co kiedyś miała.
Co do safe zone. Nawet dobry pomysł, nie będziesz się już bał iść od komputera kiedy w mieście latają PK, a ty np jesteś w sklepie od Jedzenia, i tu banda PK. No może coś dobrego z tego wyniknie ale nie jestem pewny co. |
Nie podobają mi się 'czasy' tych czaszek.
Wgm RS - 3 tygodnie; BS - 21 dni + po 21 dniach kolejne 21 dni RS BS też ma wgm za dużo kar o.O Starczyłoby 100% dmg i większa strata expa przy deadzie. BS to będą ofiary losu, a nie PK. Cytuj:
Widzę, że do trapów trzeba będzie więcej noobcharów robić... Cytuj:
|
Ogólnie czaszki to nie jest zły pomysł , bo oczywiście lepsze to niż ban , kontratak i wejście do pz tez nie jest złe , ale najgorsze co zostało wymyślone to ze do 20 osób bijących gościa może dostać unjusta , trochę ten pomysł jest nie na miejscu , aktualny system jest w sam raz i tyle , może być na stronie notka kto bil ale tylko 2 osoby powinny dostać unjusta , ten co zadał najwięcej i ten co dobił . Bo przy takim systemie jak planuja nie bedzie sensu prowadzic wojen bo każdy będzie miał albo rs albo bs a to nie o to chodzi chyba .
Jak już takie coś chcą wprowadzić to może jakiś system wojen z dana gildia albo coś tego rodzaju ze się dany gracz wpisuje do listy i może się bić z osobami z tej listy bez konsekwencji czaszek itp. Albo jakieś specjalne strefy bitewne gdzie nie obowiązują czaszki unjusty. |
Cytuj:
|
Troche to jest bez sensu, zniszcza swiaty pvp na których bardzo duża ilosc graczy gra poprostu dla wojen. Według mnie lepszy juz by był ten pomysł z miastem no-pvp dlatego że nawet jak ktos jest hunted od jakis strasznych p.a to sobie może gdzies poexpic a jak jest jakis mniejszy team hunted przez gildie która sprawuje piecze na serwerze to mogli by sobie odrabiac lv i czasem wychodzic i sie pobic troche.
Co do tych fragów dla każdego kto bił jakiegos tam gracz to jest totalny bezsens, jak beda wyglądały openki? albo jakies pojedyncze masslogi? zeby zabic takiego 200 ek potrzebne bedzie pare osob i każda z nich dostanie fraga, czyli taka gildia 15 osobowa bedzie mogła zrobic 2 fragi w ciagu dnia. |
Bardzo, ale to bardzo kiepski pomysł. Jeśli w jakiś sposób utracimy dostęp do naszego konta - choćby wskutek jego przejęcia przez złodzieja - nasza postać w łatwy sposób z 200 levela może wrócić na Rookgaard. Dotychczas taki napastnik mógł ewentualnie wbić nam bana. Teraz natomiast będzie on mógł nabić czarną czaszkę i bez problemu dać zabijać się niskopoziomowym graczom bez jakichkolwiek konsekwencji. Głupota i jeszcze raz głupota. CipSoft wprowadza pierdoły do gry bez uprzedniego przewidzenia konsekwencji jakie za sobą będą niosły.
Nie gram w tę grę od dwóch lat - przyznam się, że chciałem do niej wrócić. Już miałem kupować konto premium, gdy okazało się, że ludzie, którzy wcześniej nie mieli nigdy płatnego konta - dostali takowe za darmo na okres siedmiu dni. Teraz natomiast czytam o bezsensownym rozszerzeniu funkcjonalności systemu czaszek. Jednak spasuję, kupuję World of Warcraft ;). |
Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary. Wszyscy Ci będą liczeni jako zabójcy ofiary i zostaną wypisani na liście informacyjnej ofiary.
zal ? |
haha ciekawe jak to będzie wyglądało
ZIOMEK 1 killed by ZIOMEK 2, ZIOMEK 3. ZIOMEK 4, ZIOMEK 5, ZIOMEK 6, ZIOMEK 7, ZIOMEK 8, ZIOMEK 9, ZIOMEK 10 and by ZIOMEK 11 :DD a tak na serio to wszystko ładnie pięknie, ale pomysł z tymi fragami, że 20 osób go dostaje, albo że nie mogą bić vis hurów etc jest słaby. Jak by zostawili żeby było tak jak kiedyś było by git |
Najlepsze chyba to, że gdy ktoś cie zaatakuje będziesz mógł swobodnie spróbować go zabić a gdy zobaczysz, że nie masz szans to spokojnie możesz wejść do dep czy tam innej protection zone.
|
Zawaliscie bedzie ze ktos mnie zaatakuje tose go bede walil do prawie konca mojego bp manasow i jesli nie dam rady zwieje ze do pz xD zawaliste:D
|
po przeczytaniun tego:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
|
Cytuj:
Świetny pomysł z czaszkami powodzenia wam ;) |
Kino.... System PvP zostanie zniszczony... Wojna to była jedyna rzecz, która mnie trzymała przy Tibi...
Open Battle, to chyba teraz będzie w PT się robiło... CipSoft idzie na rękę noobom z Carlin najpierw dając im PACC, a teraz zmieniając PvP... |
Niby dobrze ale też kiczowato będzie na wojnach:(
Mi się podoba gdyby nie te wojny :P no ale w sumie to też jest potrzebne w Tibi |
Ja tam pragne jeszcze przypomniec, ze to dopiero drugi teaser i do update'a wiele moze sie zmienic. :)
|
Cytuj:
|
Miejmy tylko nadzieję, że to nie wejdzie w życie...
|
z tymi fragami pewnie sie nie przyjmie
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 23:05. |
Powered by vBulletin 3