![]() |
Ostatnie uczynki Bogów.
W ostatnim artykule z marca 2009 roku grafik Cipsoftu Jan pokazał nam jak tworzy się nowe potwory. Przykładem tego było stworzenie Meduzy. W nadchodzącej letniej aktualizacji Meduza zostanie dodana do gry. Pamiętajcie więc, by zachować ostrożność przy spotkaniu dzikiej bestii z włosami z węży. Mimo wszystko swobodne chodzenie po ziemi nie leży w jej naturze. Zwykle urzędują w specyficznych miejscach, więc nie musisz się martwić, że podczas spokojnego spaceru po Tibii spotkasz Meduzę.
Również w artykule z kwietnia 2009 roku Cipsoft wyjaśnił w jaki sposób oceniają tereny łowieckie. W tegorocznej aktualizacji zrobią to jeszcze raz i dostosują kilka miejsc polowań pod opinie graczy opublikowane w temacie "Analiza Miejsc Polowań", oraz kilku innych rzeczy zgromadzonych automatycznie. Według Was istnieje kilka potworów, na które nie polujecie, ponieważ przedmioty zbierane przez Was lecą zbyt rzadko, bądź nie są wystarczająco wartościowe, by zwrócić koszty polowania. Dla przykładu lista rzeczy, które gubią Hellspawny, Wyrmy, War Golemy, Lost Soule i Energy Elementale została rozbudowana. Powiększenie zrzucania znaczy, że te potwory będą teraz nosić więcej przedmiotów, które można sprzedać, oraz będą gubić rzadsze przedmioty albo napoje, jak również ich szansa na wyrzucenie będzie większa. Wyrmy będą dawać teraz więcej punktów doświadczenia, podobnie jak War Golemy i Grim Reapery. Poza tym, oprócz przedmiotów i doświadczenia szykuje się więcej zmian. Niektóre potwory były uważane za zbyt silne, co zmusiło bogów do ingerencji. Na przykład Mutated Humany został zaklęty i stracił na sile. I mimo, że nie zapomniały jak zatruwać, czy paraliżować, to jednak nie umieją robić tego tak skutecznie, jak kiedyś. War Golemy również stały się słabsze. Teraz nie potrafią leczyć się tak szybko. Grim Reapery i Lost Soule minęły się z zemstą bogów zatrzymując umiejętności, jednak przypłaciły to ilością punktów życia. Poza tym, odkryto iż Water Elementale połykają przedmioty, których potem nie mogą strawić. Żaden człowiek nie jest w stanie wyciągnąć ich, gdy żywiołak żyje, lecz po śmierci zostawia kałużę, z której niejeden wędkarz będzie potrafił wyciągnąć cuda. Wispy, z niewiadomych powodów zaczęły bać się ludzi i nie będą już podchodzić do nich, a będą trzymać dystans. Niektórzy wojownicy powiadają, że te stwory próbują coś ukryć... Analiza terenu pozwoliła odkryć, że niektóre potwory są niezadowolone. Bogowie wysłuchali ich, po czym wysłali na trening. Infernalisty, które były prześladowane przez Demon Skeletony zyskały umiejętności zadawania im ran. Chakoye narzekały na słabą kondycję, więc przeszły trening. Mimo to nadal czuły się za słabe. Bogowie spostrzegli, że Chakoye zawsze nosiły ze sobą cały swój ekwipunek, który jest zdecydowanie za ciężki i je wykańcza. Nauczyli więc chowania swoich rzeczy w bezpiecznych schowkach. Teraz czują się znacznie silniejsze i nie noszą wszystkiego ze sobą. Ice Witche również narzekały. Wykorzystały swoją szansę i pojawiały się na każdym treningu, które niestety nic nie dały, oprócz poprawienia zdolności magicznych. Widząc ich smutek Bogowie okazali wyrozumiałość i zwiększyli im punkty życia. Dokonano więcej zmian potworów, jednakże wypisano tutaj te ważniejsze przykłady boskiej ingerencji. Mimo wszystko nie tylko potwory zostały przeobrażone. Krajobraz również został trochę zmieniony. Jeżeli przypatrzycie się dookoła możecie na przykład znaleźć wywieszki, że podobno istnieje nowa droga do Chor. Dodatkowo demony z Yalahar były znudzone wiecznymi odwiedzinami ludzi. Bogowie ich wysłuchali i utrudnili drogę do ich siedziby. Bossowie Bog Raiderów, ponieważ byli zastraszani przez potwory im towarzyszące, zdecydowały się na przeniesienie. Zaniepokojeni mieszkańcy Tibii ostrzegli bogów o zbyt wielkiej ilości potworów chodzących wolno po ziemiach, które są niebezpieczeństwem dla podróżników, Bogowie jednak byli głusi na ich wołanie. Mieszkańcy na niezwykle ważnym, anty kryzysowym spotkaniu zdecydowali wybrać obywateli, którzy będą w stanie zajmować się rozwiązywanie problemów. Bohaterowie będą teraz mogli brać zadania nowego typu. Zdolnościami priorytetowymi, których potrzebować będzie każdy będą wytrzymałość i odwaga. Wybrani na spotkaniach obywatele będą szukać wolontariuszy z każdym poziomem doświadczenia, więc wszyscy mają szanse zapisania się na wyprawę. Nikt nie będzie wysyłany na samobójcze misje, więc jeżeli jesteś zainteresowany spróbuj dołączyć do tego grona. Jednym z wybranych obywateli, do których możesz się zgłosić jest Grizzly Adams z Port Hope. Jeżeli obywatele rozważą twoją kandydaturę na takie zadanie, poinformują Cię, które potwory obecnie stwarzają największe zagrożenie wśród cywilów. Reszta będzie należeć do Ciebie. Jeżeli zabijesz dużą ilość wyznaczonych dla Ciebie potworów, będziesz nagrodzony nie tylko gotówką, ale również doświadczeniem. Takie zadania będą dobrym sposobem na wprowadzenia do monotonnych polowań czegoś ciekawego, a przy okazji pomagają zmniejszyć liczbę niebezpiecznych potworów. Chodzą również plotki, że gdy potwory dowiedzą się, że są na liście proszą swoich mistrzów do pomocy. Może będziesz mógł stanąć naprzeciwko Necropharusa bądź Demodrasa... Mamy nadzieję, że skorzystasz z ostatnich zmian bogów! |
Zamiast napisać, że zostanie poprawione to i to, to cipsoft bawi się w jakieś pisanie o bogach, którzy wysłuchują żalących się demonów, wyrmów i innych mobów...
@down Zią, mi chodzi o formę w jakiej został napisany news, a nie o jego zawartość. |
News dobry, podoba mi się.
Cytuj:
Czytałeś to w ogóle? |
To z tymi zlecieniami na potwory to niezly bajer
|
To z tymi zleceniami to w każdej grze już jest, jednakże nie uważam, że jest to złe.
|
Generalnie fajne udziwnienie z tym NPC z zadaniami typku "Idz zabij X potworów otrzymasz 100gp i 300 punktów doświadczenia ;)
We wszystkich grach MMO w jakie grałem takie coś było, wiec to była tylko kwestia czasu, aż Cipki to zrobią. Teraz tylko patrzeć jak ludzie będą większe normy expa + w dzień wyrabiać :p 300 bo 300 ale zawsze coś :p |
Rotfl ten tekst jest imo mega żałosny. CipSoft jeszcze bardziej pokazuje, że tibia opiera się jedynie na "chodzeniu na potwory". Żalące się chakoye, treningi dla mobków? Ktoś tu najarał się chyba za dużo kraku.
Zlecenia na potwory? Mam chyba deja vu. WoW? Guild Wars? ...każde mmo? |
Cytuj:
|
Może będziesz mógł stanąć naprzeciwko Necropharusa bądź Demodrasa...
to mi się bardzo podoba xD |
news hmmm... fajnie sie czyta wlasnie te ala opowiadania ze demony sie zala
bo napisac "z demona mms bedzie spadac o 0.003% czesciej, z rat bedzie leciec po 1-2 serka" to byloby nudne ;p pomysl z "idz zabij x potwora" z 1 strony ciekawy no ale z 2-giej jak to wyzej zostalo ujete tobia coraj mniej staje sie byc ta wyjatkowa upodabniaja ja chocby do w.w. wow-a no a tam juz grafa lepsza to jak wszystko bedzie takie same wkacu to kazdy skoczy pograc w lepszej grafie ;p no a w dodatku necrophus czy demondras lol u mnie na servie ani razu niespotkalem go mimo ze troche gram i expilem na poh i dragach za duzo ludzi poluje na nie a co napisze komus "daj m izabic demondrasa bo takie zadanie mam a loot ci oddam" xD raczej niewchodzi w gre juz zrobili to z orkami ze sie informacje przynosi to takie cos rozumie no i ciagle dodaja moby a historie typu excalibug czy srubokretu talrasha juz niema bo w kierunku ze tak ujme "odkrywcow" nic nierobia a wlasnie takich zagadek brakuje :/ |
Cytuj:
|
Tibia sie zmienia, bo ma przyciagac dzieci, ktore kupia pacca - komercja ;)
To jest zrozumiale... na poczatku byl to projekt tylko dla zabawy, ale z czasem zaczeto stawiac pieniadze na piedestale :) Dziwi mnie tylko, ze nie postawia serwa 7.X, w ktorym nie bylo rozdzek i spamu z visa :) Knight expil za darmo, ale wolno. Palladyn expil szybko ale byl sredni w pvp, sorc expil extremalnie wolno, ale byl potezny, a druid byl tylko uhmakerem...Taak... Taki serwer mogl miec status taki jak Premia, czyli mozna bylo by sie zalogowac tylko z kontem premium... Daje sobie odciac 20 palcow, ze serwer bylby caly zapchany - a nawet glowe, ze przez pierwsze 2 miesiace. Fajnie tak czasami wrocic do czasow fajnej tibi, od paru lat tylko obserwuje zmiany i czekam na 3D :( |
a ja tylko czekam az wreszcie bedzie mozna sprzedac mms g legs i tego typu itemki bo cena u graczy to masakra...
|
Cos czuje ze demo i necropharus juz nie beda takimi rare bossami, a cena itemów z nich diametralnie spadnie, poza tym podoba mi sie.
|
A ja każdą zmianę akceptuję i nie ważne czy na lepsze czy na gorsze, bo to mimo wszystko uatrakcyjnia jakoś tą grę.
|
Kocham czytać opinie użytkowników tpl nt. teaserów...
Czemu wam przeszkadza pisany tekst? W WoW'ie wam normalnie piszą co jest zmienione, a tutaj jest to swego rodzaju opis RPG i już nie wyjcie, że wszystko co zrobią jest sciągnięte od innych gier mmo. Czy jeżeli pierwsza gra mmo miała np. możliwość podniesienia statyskyk postaci i jeżeli zostanie to wykorzystane w innej grze mmo to będzie to kopiowanie pomysłów? Zasanówcie się... Każda gra ma coś z innej... Wiecie co? Zobaczcie opinie nt. teaserów na takich stronach jak tibiashispano czy tbiacity... Nie ma jęczenia 12sto latków, tam ludzie dostrzegają te dobre strony... @teaser Pomysł z questem jest świetny, podczasz monotonnego expienia będziesz mógł również wykonywac quest. |
@up
A najciekawsze, że najbardziej krzyczą ci, którzy potem i tak łupią 24/24 :) |
Cytuj:
Dopiero potem stała się mimo wielu błędów grą komercyjna. Fajny news, ciekawie się czytało, trochę niedosyt odczułem, jednak gz tłumaczenia. |
Wiwat newsy, pisane dla dzieci!
Prosty język, żebyś się nie przemęczył z czytaniem. Prostsza i bardziej płytka gra, żebyś się nie zamartwiał myśleniem. Piękne, kolorowe obrazki, z potforkami nie pasującymi do reszty gry. Taki tutaj klimat RPG, jak ze mnie zakonnica. Jak myślicie - kiedy dodadzą możliwość botowania w grze dla Pacców? Żeby dzieci się nie męczyły? Mam wrażenie, że ten update kontynuje tradycje poprzednich - spłycać grę, upraszczać ją do maksa, zadowolić małe dzieci. Te zadania, to krok w stronę miłośników grindu, oraz powolne zabijanie klimatu tibi. Siekać, siekać, siekać.... |
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:13. |
Powered by vBulletin 3