Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Niusy (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=12)
-   -   Ostatnie uczynki Bogów. (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=214653)

Vasudanin 03-06-2009 18:32

Ostatnie uczynki Bogów.
 
W ostatnim artykule z marca 2009 roku grafik Cipsoftu Jan pokazał nam jak tworzy się nowe potwory. Przykładem tego było stworzenie Meduzy. W nadchodzącej letniej aktualizacji Meduza zostanie dodana do gry. Pamiętajcie więc, by zachować ostrożność przy spotkaniu dzikiej bestii z włosami z węży. Mimo wszystko swobodne chodzenie po ziemi nie leży w jej naturze. Zwykle urzędują w specyficznych miejscach, więc nie musisz się martwić, że podczas spokojnego spaceru po Tibii spotkasz Meduzę.


Również w artykule z kwietnia 2009 roku Cipsoft wyjaśnił w jaki sposób oceniają tereny łowieckie. W tegorocznej aktualizacji zrobią to jeszcze raz i dostosują kilka miejsc polowań pod opinie graczy opublikowane w temacie "Analiza Miejsc Polowań", oraz kilku innych rzeczy zgromadzonych automatycznie.

Według Was istnieje kilka potworów, na które nie polujecie, ponieważ przedmioty zbierane przez Was lecą zbyt rzadko, bądź nie są wystarczająco wartościowe, by zwrócić koszty polowania. Dla przykładu lista rzeczy, które gubią Hellspawny, Wyrmy, War Golemy, Lost Soule i Energy Elementale została rozbudowana. Powiększenie zrzucania znaczy, że te potwory będą teraz nosić więcej przedmiotów, które można sprzedać, oraz będą gubić rzadsze przedmioty albo napoje, jak również ich szansa na wyrzucenie będzie większa.

Wyrmy będą dawać teraz więcej punktów doświadczenia, podobnie jak War Golemy i Grim Reapery. Poza tym, oprócz przedmiotów i doświadczenia szykuje się więcej zmian.

Niektóre potwory były uważane za zbyt silne, co zmusiło bogów do ingerencji. Na przykład Mutated Humany został zaklęty i stracił na sile. I mimo, że nie zapomniały jak zatruwać, czy paraliżować, to jednak nie umieją robić tego tak skutecznie, jak kiedyś. War Golemy również stały się słabsze. Teraz nie potrafią leczyć się tak szybko.
Grim Reapery i Lost Soule minęły się z zemstą bogów zatrzymując umiejętności, jednak przypłaciły to ilością punktów życia.
Poza tym, odkryto iż Water Elementale połykają przedmioty, których potem nie mogą strawić. Żaden człowiek nie jest w stanie wyciągnąć ich, gdy żywiołak żyje, lecz po śmierci zostawia kałużę, z której niejeden wędkarz będzie potrafił wyciągnąć cuda.
Wispy, z niewiadomych powodów zaczęły bać się ludzi i nie będą już podchodzić do nich, a będą trzymać dystans. Niektórzy wojownicy powiadają, że te stwory próbują coś ukryć...

Analiza terenu pozwoliła odkryć, że niektóre potwory są niezadowolone. Bogowie wysłuchali ich, po czym wysłali na trening.
Infernalisty, które były prześladowane przez Demon Skeletony zyskały umiejętności zadawania im ran.
Chakoye narzekały na słabą kondycję, więc przeszły trening. Mimo to nadal czuły się za słabe. Bogowie spostrzegli, że Chakoye zawsze nosiły ze sobą cały swój ekwipunek, który jest zdecydowanie za ciężki i je wykańcza. Nauczyli więc chowania swoich rzeczy w bezpiecznych schowkach. Teraz czują się znacznie silniejsze i nie noszą wszystkiego ze sobą.
Ice Witche również narzekały. Wykorzystały swoją szansę i pojawiały się na każdym treningu, które niestety nic nie dały, oprócz poprawienia zdolności magicznych. Widząc ich smutek Bogowie okazali wyrozumiałość i zwiększyli im punkty życia.

Dokonano więcej zmian potworów, jednakże wypisano tutaj te ważniejsze przykłady boskiej ingerencji. Mimo wszystko nie tylko potwory zostały przeobrażone. Krajobraz również został trochę zmieniony. Jeżeli przypatrzycie się dookoła możecie na przykład znaleźć wywieszki, że podobno istnieje nowa droga do Chor. Dodatkowo demony z Yalahar były znudzone wiecznymi odwiedzinami ludzi. Bogowie ich wysłuchali i utrudnili drogę do ich siedziby.
Bossowie Bog Raiderów, ponieważ byli zastraszani przez potwory im towarzyszące, zdecydowały się na przeniesienie.
Zaniepokojeni mieszkańcy Tibii ostrzegli bogów o zbyt wielkiej ilości potworów chodzących wolno po ziemiach, które są niebezpieczeństwem dla podróżników, Bogowie jednak byli głusi na ich wołanie. Mieszkańcy na niezwykle ważnym, anty kryzysowym spotkaniu zdecydowali wybrać obywateli, którzy będą w stanie zajmować się rozwiązywanie problemów.

Bohaterowie będą teraz mogli brać zadania nowego typu. Zdolnościami priorytetowymi, których potrzebować będzie każdy będą wytrzymałość i odwaga. Wybrani na spotkaniach obywatele będą szukać wolontariuszy z każdym poziomem doświadczenia, więc wszyscy mają szanse zapisania się na wyprawę. Nikt nie będzie wysyłany na samobójcze misje, więc jeżeli jesteś zainteresowany spróbuj dołączyć do tego grona. Jednym z wybranych obywateli, do których możesz się zgłosić jest Grizzly Adams z Port Hope.


Jeżeli obywatele rozważą twoją kandydaturę na takie zadanie, poinformują Cię, które potwory obecnie stwarzają największe zagrożenie wśród cywilów. Reszta będzie należeć do Ciebie. Jeżeli zabijesz dużą ilość wyznaczonych dla Ciebie potworów, będziesz nagrodzony nie tylko gotówką, ale również doświadczeniem.
Takie zadania będą dobrym sposobem na wprowadzenia do monotonnych polowań czegoś ciekawego, a przy okazji pomagają zmniejszyć liczbę niebezpiecznych potworów. Chodzą również plotki, że gdy potwory dowiedzą się, że są na liście proszą swoich mistrzów do pomocy. Może będziesz mógł stanąć naprzeciwko Necropharusa bądź Demodrasa...

Mamy nadzieję, że skorzystasz z ostatnich zmian bogów!

M@tthew 03-06-2009 23:05

Zamiast napisać, że zostanie poprawione to i to, to cipsoft bawi się w jakieś pisanie o bogach, którzy wysłuchują żalących się demonów, wyrmów i innych mobów...

@down
Zią, mi chodzi o formę w jakiej został napisany news, a nie o jego zawartość.

Zalgadis 03-06-2009 23:08

News dobry, podoba mi się.


Cytuj:

Oryginalnie napisane przez M@tthew (Post 2558475)
Zamiast napisać, że zostanie poprawione to i to, to cipsoft bawi się w jakieś pisanie o bogach, którzy wysłuchują żalących się demonów, wyrmów i innych mobów...

Jest napisane że zwiększą ilość przedmiotów dostępnych z różnych potworów i będą one częściej wypadać. Osłabią również niektóre potwory, a niektóre będą dawać więcej doświadczenia.
Czytałeś to w ogóle?

Askaral 03-06-2009 23:11

To z tymi zlecieniami na potwory to niezly bajer

Neviczek 03-06-2009 23:18

To z tymi zleceniami to w każdej grze już jest, jednakże nie uważam, że jest to złe.

Pan i Wladca 03-06-2009 23:22

Generalnie fajne udziwnienie z tym NPC z zadaniami typku "Idz zabij X potworów otrzymasz 100gp i 300 punktów doświadczenia ;)
We wszystkich grach MMO w jakie grałem takie coś było, wiec to była tylko kwestia czasu, aż Cipki to zrobią. Teraz tylko patrzeć jak ludzie będą większe normy expa + w dzień wyrabiać :p 300 bo 300 ale zawsze coś :p

Master Rincewind 03-06-2009 23:54

Rotfl ten tekst jest imo mega żałosny. CipSoft jeszcze bardziej pokazuje, że tibia opiera się jedynie na "chodzeniu na potwory". Żalące się chakoye, treningi dla mobków? Ktoś tu najarał się chyba za dużo kraku.

Zlecenia na potwory? Mam chyba deja vu. WoW? Guild Wars? ...każde mmo?

GargoinX 04-06-2009 00:02

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Master Rincewind (Post 2558507)
Zlecenia na potwory? Mam chyba deja vu. WoW? Guild Wars? ...każde mmo?

Jeśli każde, to czemu nie Tibia? Swoją drogą fajnie napisany nius i widać, że CipSoft bierze sobie od serca uwagi graczy.

patronusek 04-06-2009 00:15

Może będziesz mógł stanąć naprzeciwko Necropharusa bądź Demodrasa...


to mi się bardzo podoba xD

Demol1989 04-06-2009 00:16

news hmmm... fajnie sie czyta wlasnie te ala opowiadania ze demony sie zala

bo napisac "z demona mms bedzie spadac o 0.003% czesciej, z rat bedzie leciec po 1-2 serka" to byloby nudne ;p

pomysl z "idz zabij x potwora" z 1 strony ciekawy no ale z 2-giej jak to wyzej zostalo ujete tobia coraj mniej staje sie byc ta wyjatkowa

upodabniaja ja chocby do w.w. wow-a no a tam juz grafa lepsza


to jak wszystko bedzie takie same wkacu to kazdy skoczy pograc w lepszej grafie ;p

no a w dodatku necrophus czy demondras lol

u mnie na servie ani razu niespotkalem go mimo ze troche gram i expilem na poh i dragach

za duzo ludzi poluje na nie a co napisze komus "daj m izabic demondrasa bo takie zadanie mam a loot ci oddam" xD
raczej niewchodzi w gre


juz zrobili to z orkami ze sie informacje przynosi to takie cos rozumie


no i ciagle dodaja moby a historie typu excalibug czy srubokretu talrasha juz niema bo w kierunku ze tak ujme "odkrywcow" nic nierobia

a wlasnie takich zagadek brakuje :/

Tharion 04-06-2009 00:56

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez GargoinX (Post 2558510)
Jeśli każde, to czemu nie Tibia? Swoją drogą fajnie napisany nius i widać, że CipSoft bierze sobie od serca uwagi graczy.

Bo tibia BYŁA inna, teraz po jaki chuj grać w tibie, skoro masz l2, gw, czy też wowa, w których jest to samo, tylko lepiej?

WielkiSorc 04-06-2009 03:20

Tibia sie zmienia, bo ma przyciagac dzieci, ktore kupia pacca - komercja ;)
To jest zrozumiale... na poczatku byl to projekt tylko dla zabawy, ale z czasem zaczeto stawiac pieniadze na piedestale :)

Dziwi mnie tylko, ze nie postawia serwa 7.X, w ktorym nie bylo rozdzek i spamu z visa :) Knight expil za darmo, ale wolno. Palladyn expil szybko ale byl sredni w pvp, sorc expil extremalnie wolno, ale byl potezny, a druid byl tylko uhmakerem...Taak... Taki serwer mogl miec status taki jak Premia, czyli mozna bylo by sie zalogowac tylko z kontem premium... Daje sobie odciac 20 palcow, ze serwer bylby caly zapchany - a nawet glowe, ze przez pierwsze 2 miesiace.

Fajnie tak czasami wrocic do czasow fajnej tibi, od paru lat tylko obserwuje zmiany i czekam na 3D :(

Zwieshu 04-06-2009 03:41

a ja tylko czekam az wreszcie bedzie mozna sprzedac mms g legs i tego typu itemki bo cena u graczy to masakra...

Kimex 04-06-2009 04:18

Cos czuje ze demo i necropharus juz nie beda takimi rare bossami, a cena itemów z nich diametralnie spadnie, poza tym podoba mi sie.

Rozenix 04-06-2009 07:23

A ja każdą zmianę akceptuję i nie ważne czy na lepsze czy na gorsze, bo to mimo wszystko uatrakcyjnia jakoś tą grę.

Kicek 04-06-2009 07:55

Kocham czytać opinie użytkowników tpl nt. teaserów...

Czemu wam przeszkadza pisany tekst? W WoW'ie wam normalnie piszą co jest zmienione, a tutaj jest to swego rodzaju opis RPG i już nie wyjcie, że wszystko co zrobią jest sciągnięte od innych gier mmo.
Czy jeżeli pierwsza gra mmo miała np. możliwość podniesienia statyskyk postaci i jeżeli zostanie to wykorzystane w innej grze mmo to będzie to kopiowanie pomysłów? Zasanówcie się... Każda gra ma coś z innej...

Wiecie co? Zobaczcie opinie nt. teaserów na takich stronach jak tibiashispano czy tbiacity... Nie ma jęczenia 12sto latków, tam ludzie dostrzegają te dobre strony...


@teaser

Pomysł z questem jest świetny, podczasz monotonnego expienia będziesz mógł również wykonywac quest.

Rozenix 04-06-2009 08:06

@up
A najciekawsze, że najbardziej krzyczą ci, którzy potem i tak łupią 24/24 :)

Puii 04-06-2009 08:16

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez WielkiSorc (Post 2558551)
Tibia sie zmienia, bo ma przyciagac dzieci, ktore kupia pacca - komercja ;)
To jest zrozumiale... na poczatku byl to projekt tylko dla zabawy, ale z czasem zaczeto stawiac pieniadze na piedestale :)

Dziwi mnie tylko, ze nie postawia serwa 7.X, w ktorym nie bylo rozdzek i spamu z visa :) Knight expil za darmo, ale wolno. Palladyn expil szybko ale byl sredni w pvp, sorc expil extremalnie wolno, ale byl potezny, a druid byl tylko uhmakerem...Taak... Taki serwer mogl miec status taki jak Premia, czyli mozna bylo by sie zalogowac tylko z kontem premium... Daje sobie odciac 20 palcow, ze serwer bylby caly zapchany - a nawet glowe, ze przez pierwsze 2 miesiace.

Fajnie tak czasami wrocic do czasow fajnej tibi, od paru lat tylko obserwuje zmiany i czekam na 3D :(

Tibia nie była projektem dla zabawy, tylko wspólną pracą do szkoły(popraw mnie jeżeli się jednak myle)
Dopiero potem stała się mimo wielu błędów grą komercyjna.

Fajny news, ciekawie się czytało, trochę niedosyt odczułem, jednak gz tłumaczenia.

Maniak69 04-06-2009 08:47

Wiwat newsy, pisane dla dzieci!
Prosty język, żebyś się nie przemęczył z czytaniem. Prostsza i bardziej płytka gra, żebyś się nie zamartwiał myśleniem. Piękne, kolorowe obrazki, z potforkami nie pasującymi do reszty gry. Taki tutaj klimat RPG, jak ze mnie zakonnica.
Jak myślicie - kiedy dodadzą możliwość botowania w grze dla Pacców? Żeby dzieci się nie męczyły? Mam wrażenie, że ten update kontynuje tradycje poprzednich - spłycać grę, upraszczać ją do maksa, zadowolić małe dzieci. Te zadania, to krok w stronę miłośników grindu, oraz powolne zabijanie klimatu tibi. Siekać, siekać, siekać....

Ashlon 04-06-2009 09:00

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Maniak69 (Post 2558579)
Siekać, siekać, siekać....

A wczesniej to co bylo? Rozmowy pod depo, trenowanie nad rzeczka (+ lowienie ryb i pogawedka o pierdolach), albo exp. Czy teraz ktos ci tego broni?


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 13:13.

Powered by vBulletin 3