Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   O wszystkim i o niczym (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=20)
-   -   Ankieta :) (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=225388)

Josawka 12-12-2009 23:23

Ankieta :)

Witam szanowną społeczność graczy!
Jestem studentką drugiego roku antropologii kulturowej (oraz zapaloną graczką-wymiataczką) i przygotowuję pracę na temat kulturotwórczej funkcji gier sieciowych i w związku z tym wystepuje na forum z prośbą o wypełnienie przygotowanej na tę okazję ankiety.

Ankieta jest anonimowa, nastawiona na swobodę wypowiedzi informatora, bez ograniczających punkcików do wyboru.

Ankieta znajduje się:
Tu: http://www.przeklej.pl/plik/ankieta-...x-00063nbd02mv

Dla uzytkowników office 97-03 dostępna tutaj: http://www.przeklej.pl/plik/ankieta-...c-00065d1b37tb

Tu: http://rapidshare.com/files/32001668...icka.docx.html

Oraz (na wszelki wypadek ;) ) tu: Wrzuta

Wypełnione ankiety proszę nadsyłać na moją skrzynkę: [email protected]

Bede naprawdę wdzięczna za pomoc :)
Joanna Sawicka

sphinx123 12-12-2009 23:50

Finansowanie takich kierunków przez państwo to fail ;<

@down

Tak, o to mi chodziło

Litawor 13-12-2009 00:11

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez sphinx123 (Post 2703375)
Finansowanie takich kierunków przez państwo to fail ;<

I po co ten komentarz? "Failem" to może jest finansowanie ich na wielu miernych uczelniach i ze zbyt dużą ilością miejsc, ale kierunek sam w sobie, gdyby był elitarny (w sensie - mała liczba miejsc, żeby trudno było się dostać), byłby jak najbardziej wartościowy.

Ale pytanie do autorki tematu, jeśli będzie tu jeszcze zaglądać - to jest kierunek, czy tylko specjalność w ramach innego kierunku? Bo moja koleżanka zamierza się w tym specjalizować, a studiuje etnologię (i psychologię).

Sam ankiety nie wypełnię, bo nie jest graczem już od dość dawna.

Rybzor 13-12-2009 00:48

Pandabear 13-12-2009 03:37

@up
:D mmd ^^

Dr. Omader 13-12-2009 13:16