![]() |
Problem z predkoscia postaci
No wlasnie może podpowiecie jakies rady co zrobic ewentualnie napiszcie czy to normalne itp
Chodzi o to ,że jak zaznacze zeby postac na mapie szla w dany punkt (100 royal palladin) to szybkosc jest normalna to samo jak dam "Follow".Natomiast jak ide operujac strzalkami to nie potrafie wyprzdzic 40-50 lvla :/ podsumowujac operujac strzalkami jestem duzo wolniejszy... |
Start -> Panel sterowania -> Klawiatura -> Zakładka "szybkość" i górny suwak (opóźnienie powtórzenia czy jakoś tak) na maxa w prawo (najmniejsze jakie się da)
|
Mam ustawione tak jak piszesz B)
Uzywajac klawy (idac klawiatura) mam czasem takie momenty ze idzie-stoi-idzie-stoi Te postoje sa bardzo krotkie bo to setne sekundy ale spowalniaja postac czego nie odczuwam dajac follow czy zaznaczjaac na mapce |
Dochodzi też taka kwestia, że jak masz lagi nieduże, to mapclick szybszy jest niż strzałki.Dzieje się tak, ponieważ (heh, nie wiem jak to wytłumaczyć ale spróbuję :P) jak klikasz to postać wie, jak ma iść i jakby serwer wie, w którą stronę się porusza postać (bo trasa jest zaplanowana) a jak klikasz strzałki to wiadomo ;P O ile się nie mylę, elf ma narzędzie, które mogło by Ci pomóc. Nazywają to bodajże dash(ingiem)
|
dokladnie jak kolega powiedzial.
Jak klikasz na mapie, albo dajesz fallow to wyglada to tak: serwer: Gdzie chcesz isc? twoj komp: tu i tu. i twoja postac po prostu tam idzie. A jak wciskasz strzalki na klawiaturze to wyglada to tak: serwer: Gdzie chcesz isc? twoj komp: kratke w lewo serwer: A teraz gdzie? twoj komp: znow w lewo. serwer: A teraz gdzie? twoj komp: znow w lewo. serwer: A teraz gdzie? twoj komp: znow w lewo. i jak widac, jest wiecej sygnalow do wyslania, co znaczy ze wolniej proces sie odbywa |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:16. |
Powered by vBulletin 3