Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Obrażenia (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=231121)

Domino12 07-06-2010 18:34

Obrażenia
 
Mam bardzo proste pytanie. Otóż kolega się ze mną spiera i mówi, że level wpływa na obrażenia. Im większy mamy lvl tym większe mamy obrażenia. Ja mam inne zdanie i sądze, że prawdziwe. Obrażenia zależą od skilli jakich mamy + broni. Level nie gra roli, gdyż mam paladyna i expie od 60 lvla prawie że na jednakowych skilach a obrażenia nie idą w górę ^^ Chciałbym się tylko dowiedzieć jak jest naprawdę?

Miuek 07-06-2010 19:06

Kolega ma racje, nie wiem, jak na palku ale na EK jest to wyraznie widoczne. W kazdym razie dotyczy to kazdego typu dmg, tak samo dist., melee oraz magicznego.

Cytryniasty 07-06-2010 19:10

Idzie raczej,bo jak myślisz,większe obrażenia będzie mieć EK 80 lvl z best eq i skillami 90/90 vs EK 400 lvl z takim samym eq i takimi samymi skillami ?? Lvl jest ważny tylko w tibii nie odczuwasz go na 50-70 tylko po 200.

ZenonRozbojnik 07-06-2010 20:31

NOTICE: This formula is based upon observed values.

* Maximum Melee Damage:
http://images.wikia.com/wikitex/imag...c3158eecb1.png

math Where:

* x = Weapon's attack
* y = Player's skill level
* l = Player's level
* d = Damage Factor

* Let's take for example a player level 80, holding a weapon which has an attack value of 50, skills of 85 and he is attacking on full attack.
o It would be like this 0.085x1x50x85+80/5 = 377.25 (377 rounded)
* Damage factor
o Full Attack: 1
o Balanced: 0.75
o Full Defence: 0.5

Erverse 07-06-2010 21:32

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Miuek (Post 2763858)
Kolega ma racje, nie wiem, jak na palku ale na EK jest to wyraznie widoczne. W kazdym razie dotyczy to kazdego typu dmg, tak samo dist., melee oraz magicznego.

Mógłbyś bardziej sprecyzowac, dmg wandów się nie zmienia.

Domino12 07-06-2010 21:49

No w sumie macie racje, bo ten knight by nie mial sensu jak 200 lvl bije tak samo jak 50 .. ;P
Tylko, że tak jak mówicie to nie jest odczuwalne, bo ja expie ciągle i od kilkunastu lvli nie leca wieksze hity xd ciagle srednie sa przyblizone do siebie.
A jest jakis wzor na obliczenie tych hitow? (chyba kolega wyżej podał, niestety nie znam angielskiego i nie kapuje tych spraw, więc kto miły to może jeszcze raz podać :D)


EDIT:
Czyli gdy ma się niski lvl, bo kolega miał 10 ale mówił, że nie bije lvla bo obrażenia będzie miał większe. Na tego typu niskich lvlach raczej W OGÓLE nie jest to odczuwalne prawda?

Alarik 07-06-2010 22:13

UWAGA: Ta formuła jest bazowana na własnych obserwacjach

* Maksymalne obrażenia w walce wręcz:
http://images.wikia.com/wikitex/imag...c3158eecb1.png

Gdzie:

* x = obrażenia broni
* y = wysokość skilla gracza
* l = poziom gracza
* d = współczynnik obrażeń (**)

* Weźmy na przykład gracza z poziomem 80, noszącego broń z obrażeniami 50, skillem 85 i full atakiem.
o To będzie coś takiego: 0.085x1x50x85+80/5 = 377.25 (377 zaokrąglone)
** Współczynnik obrażeń
o Full Attack: 1
o Balanced: 0.75
o Full Defence: 0.5

Proszę bardzo przetłumaczoną wersję :)

ZenonRozbojnik 07-06-2010 22:14

level dzielisz przez 5 i to sa dodatkowe obrazenia spowodowane levelem. Dla pala sa to tez obrazenia minimalne ktore zadaje zawsze. Czyli na 50 lvlu +10 obrazen, na 200 +40 itd..


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:44.

Powered by vBulletin 3