![]() |
Obrażenia
Mam bardzo proste pytanie. Otóż kolega się ze mną spiera i mówi, że level wpływa na obrażenia. Im większy mamy lvl tym większe mamy obrażenia. Ja mam inne zdanie i sądze, że prawdziwe. Obrażenia zależą od skilli jakich mamy + broni. Level nie gra roli, gdyż mam paladyna i expie od 60 lvla prawie że na jednakowych skilach a obrażenia nie idą w górę ^^ Chciałbym się tylko dowiedzieć jak jest naprawdę?
|
Kolega ma racje, nie wiem, jak na palku ale na EK jest to wyraznie widoczne. W kazdym razie dotyczy to kazdego typu dmg, tak samo dist., melee oraz magicznego.
|
Idzie raczej,bo jak myślisz,większe obrażenia będzie mieć EK 80 lvl z best eq i skillami 90/90 vs EK 400 lvl z takim samym eq i takimi samymi skillami ?? Lvl jest ważny tylko w tibii nie odczuwasz go na 50-70 tylko po 200.
|
NOTICE: This formula is based upon observed values.
* Maximum Melee Damage: http://images.wikia.com/wikitex/imag...c3158eecb1.png math Where: * x = Weapon's attack * y = Player's skill level * l = Player's level * d = Damage Factor * Let's take for example a player level 80, holding a weapon which has an attack value of 50, skills of 85 and he is attacking on full attack. o It would be like this 0.085x1x50x85+80/5 = 377.25 (377 rounded) * Damage factor o Full Attack: 1 o Balanced: 0.75 o Full Defence: 0.5 |
Cytuj:
|
No w sumie macie racje, bo ten knight by nie mial sensu jak 200 lvl bije tak samo jak 50 .. ;P
Tylko, że tak jak mówicie to nie jest odczuwalne, bo ja expie ciągle i od kilkunastu lvli nie leca wieksze hity xd ciagle srednie sa przyblizone do siebie. A jest jakis wzor na obliczenie tych hitow? (chyba kolega wyżej podał, niestety nie znam angielskiego i nie kapuje tych spraw, więc kto miły to może jeszcze raz podać :D) EDIT: Czyli gdy ma się niski lvl, bo kolega miał 10 ale mówił, że nie bije lvla bo obrażenia będzie miał większe. Na tego typu niskich lvlach raczej W OGÓLE nie jest to odczuwalne prawda? |
UWAGA: Ta formuła jest bazowana na własnych obserwacjach
* Maksymalne obrażenia w walce wręcz: http://images.wikia.com/wikitex/imag...c3158eecb1.png Gdzie: * x = obrażenia broni * y = wysokość skilla gracza * l = poziom gracza * d = współczynnik obrażeń (**) * Weźmy na przykład gracza z poziomem 80, noszącego broń z obrażeniami 50, skillem 85 i full atakiem. o To będzie coś takiego: 0.085x1x50x85+80/5 = 377.25 (377 zaokrąglone) ** Współczynnik obrażeń o Full Attack: 1 o Balanced: 0.75 o Full Defence: 0.5 Proszę bardzo przetłumaczoną wersję :) |
level dzielisz przez 5 i to sa dodatkowe obrazenia spowodowane levelem. Dla pala sa to tez obrazenia minimalne ktore zadaje zawsze. Czyli na 50 lvlu +10 obrazen, na 200 +40 itd..
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:44. |
Powered by vBulletin 3