Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   pytanie x2 (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=231759)

Haladmir 11-07-2010 11:09

pytanie x2

Takich tematów jest mnóstwo i od wczoraj przebrnąłem przez ich dziesiątki. Jednak ja chciałbym bardziej sprecyzować moje pytania (2).
Jestem doświadczonym graczem, z potężnymi przerwami gram już od 5-6 lat. (Ostatni raz rok temu odpalałem Tibię). Trochę się zmieniło jak widzę, ale to nie oto chodzi. Interesuje mnie wybór świata, gdzie panuje jeszcze taki w miarę klimat, świat jest starszawy (by ceny były małe) i jest n-pvp. Straciłem właśnie postać na Neranie, ale sam nie sądzę by był to dobry świat, zbyt dużo dzieci bez kultury tam siedzi. Dodam jeszcze że preferuję grę z polakami i ludami angielskojęzycznymi (br i swe - błe). Harmonia, może Guardia... sami mi podpowiedzcie.
A drugie pytanie to nic innego jak odwieczny spój Axe vs Sword. Zawsze grałem magiem, ew. drutem, więc po prostu nie znam się zbyt na broniach. Jak już ktoś poda mi świat, to niech po prostu podpowie, co jest łatwiej dostępne na danym świecie.
Dziękuję i Pozdrawiam

Vil 11-07-2010 11:16

1. na chwilę obecną każdy świat jest starszawy, może z wyjątkiem 2-4 najnowszych (na dobrą sprawę nie śledzę dat dodania nowych serwerów).

2. wybór broni jest bez znaczenia.

Haladmir 11-07-2010 11:20

no i właśnie, może i są starszawe, jak Nerana np. ale brakuje im klimatu :( pytam się o taki serwer, gdzie skupia się duża część tych myślących graczy

Vil 11-07-2010 11:53

jeśli szukasz myślących graczy proponuje zmienić grę.

Haladmir 11-07-2010 11:57

;/ no tak, to wiem. Ale jednak tacy gracze są (w mniejszości) i gdzieś ich pewno można znaleźć

temat do zamknięcia

Pomocny Murzyn 11-07-2010 12:29

Na pewno nie znajdziesz ich na n-pvp. Pozdro, jesli chcesz znalezc tam kogos myslacego.

Haladmir 11-07-2010 12:53