Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Niusy (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=12)
-   -   Magiczna Tajemnica - trzecia zapowiedź zimowej aktualizacji 2010 (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=233700)

qbfrost 25-11-2010 17:39

Magiczna Tajemnica - trzecia zapowiedź zimowej aktualizacji 2010
 
Czy poczuliście już olbrzymi przypływ magicznej energii w Tibii i zastanawiacie się skąd się wziął? Podejdźcie bliżej dzielni poszukiwacze przygód i dowiedzcie się, czym chcemy się z wami podzielić, lecz musi zostać ukryte przed innymi


Część najlepszych tibijskich naukowców i magów dołączyło do sekretnego projektu w nadziei osiągnięcia wspólnego celu, jakim jest równowaga magiczna i ulepszenie listy czarów. Zdając sobie sprawę z tego, że jest to kontrowersyjny i wrażliwy temat, starali się rozwiązać go i prowadzić badania w ukrytym miejscu do czasu wyciągnięcia ostatecznych wniosków. Na szczęście jeden z ich asystentów jest tajnym informatorem, który starał się przekazywać nam tajemniczą wiedzę. Jednakże część informacji była na tyle tajna, że nie odważył się o tym mówić na naszym tajnym posiedzeniu. Udało się jednak nakłonić go do ujawnienia kilku ciekawych informacji.

Poza pracą nad poprawieniem dotychczasowych czarów, badania doprowadziły do odkrycia nowych niezwykłych czarów dla każdej z czterech profesji. Jak już wiecie, szybkość z jaką można wywoływać czary jest ograniczona. Naukowcy skupili się nad tym tematem i od teraz opóźnienie będzie zależało od działania czaru. Będzie to dotyczyło głównie czarów ofensywnych – rzucanie potężnych zaklęć jest męczące i potrzeba będzie trochę czasu aby odpocząć. Oczywiście naukowcy są ludźmi praktyki i zaprezentują je w grze za pomocą pasku „cooldown”. Dodatkowo, mają oni słabość do cukierków, dlatego też ikony czarów leczniczych i ofensywnych będą miały swoje unikalne kolory.

W trakcie realizacji projektu powstał nowy typ obrażeń. Nasz informator nazwał je krwawieniem, które powstają przy głębokich ranach. Ujawnił nam również część informacji o (nie wszystkich) nowych zaklęciach.

http://images.tibia.pl/upimgs/1290701048700487362.gif Specjalny atak nazywany Annihilation koncentruje się na czystej mocy i działa, gdy zwykła magia nie jest rozwiązaniem. Desperackie sytuacje wymagają czasami desperackich akcji.

http://images.tibia.pl/upimgs/1290701064688075697.gif Czy kiedykolwiek zostaliście zaklęci przez potwora? Jeśli tak, to zapewne wiecie, że rosnąca liczba obrażeń w określonym czasie może spowodować trochę obrażeń. Jednak zaklęcie innych nie będzie już tylko zarezerwowane dla potworów dzięki zaklęciu Curse.

http://images.tibia.pl/upimgs/12907010771761741181.gif Gdy zwykły flame strike nie jest rozwiązaniem, Ultimate Flame Strike zapewni olbrzymie obrażenia swoim potężnym, piekielnym płomieniem. Jednakże ochłonięcie po uwolnieniu takiej ilości energii zajmuje trochę czasu.

http://images.tibia.pl/upimgs/1290701089941746487.gif Oczywiście naukowcy wiedzą o problemie odnowy po obrażeniach, zwłaszcza u rycerzy i paladynów. Po długich badaniach udało się stworzyć tanie i skuteczne zaklęcie leczące rany. Jednak odkąd ich magiczne zdolności są ograniczone, zaklęcie Recovery zapewni leczenie tylko w określonych przedziałach czasu.

http://images.tibia.pl/upimgs/1290701099237489003.gif Nasz informator przypomniał sobie również informacje o prostych zaklęciach, które są zarazem bardzo przydatne, np. Cure Burning.

W celu uniknięcia wykrycia, nasz informator nie mógł dłużej z nami zostać i był zmuszony wrócić do naukowców. Podejrzewamy, że nie możecie wytrzymać z ciekawości, ale niestety informator nie jest w stanie uchylić nam więcej szczegółów. Niemniej jednak, udało mu się wysłać nam dokument prezentujący wszystkie ikony zaklęć – niestety bez nazw czarów. Jeżeli chcecie się dowiedzieć która ikona należy do jakiego zaklęcia, sprawdźcie oficjalne konto Tibii na Facebooku lub inne promowane i wspierane strony fanowskie.


Monte 25-11-2010 17:51

Coraz bardziej mi się to podoba ; )

Argen 25-11-2010 18:50

Właśnie wieszchowce zostały zdeklasowane. To jest już jakis progres. Fajne!

kendzier 25-11-2010 20:32

Coraz bardziej przypomina WoWa, ale może być ciekawe.

Sosei 25-11-2010 22:25

Czyzby juz teraz Tibia w flashu?

Bo w jakim innym kliencie bysmy mieli ikony czarow?

Hmmm... Prawda?

Dawka55 25-11-2010 23:10

To wszystko mi się zdaje ze jest zerzniete z Silkroad online ..wszystko to same ..ehh oni nic swojego wymyslec nie potrafia..:baby:

souldare 25-11-2010 23:29

Coraz wiecej noobow sie na tym forum udziela przecierz nie ma mmo ktore by mialo wszystko inaczej kiedys to co mialy gry typu wow dla tibi byly nieosoiagalne teraz sie to wyruwnuje

Kambr 26-11-2010 00:17

Skoro Tibia przejmuje rozwiązania z innych gier, to znaczy że są lepsze. Wolicie rozwiązania grywalne i zapożyczone, czy nieudane, ale oryginalne?

Drapeq 26-11-2010 09:47

Sory, ale moje to jeden wielki fail. I nie - nie jestem osoba ktora na wszystko marudzi. Wbrew pozorom to jedna z niewielu rzeczy, ktore biore za niszczenie klimatu tibii. Jakis qfa cooldown, czuje sie jakbym gral w Nostale czy dziesiatki innych gier, gdzie czekam 1-2 minuty na skill, nosz kurw...

Nowe czary - jak najbardziej. Lepsze skille, wieksza mozliwosc lepszego expa, ale cooldown czy obrazki do skilli.... no bez jaj. Exura co 10 sec ... Dajcie miliony na poty hp, plz :baby:

W skrocie - moim zdaniem zjechali ta sprawe, ale pozyjemy zobaczymy, jak to sie sprawdzi w praktyce.

Monte 26-11-2010 11:55

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Drapeq (Post 2788930)
Sory, ale moje to jeden wielki fail. I nie - nie jestem osoba ktora na wszystko marudzi. Wbrew pozorom to jedna z niewielu rzeczy, ktore biore za niszczenie klimatu tibii. Jakis qfa cooldown, czuje sie jakbym gral w Nostale czy dziesiatki innych gier, gdzie czekam 1-2 minuty na skill, nosz kurw...

Nowe czary - jak najbardziej. Lepsze skille, wieksza mozliwosc lepszego expa, ale cooldown czy obrazki do skilli.... no bez jaj. Exura co 10 sec ... Dajcie miliony na poty hp, plz :baby:

W skrocie - moim zdaniem zjechali ta sprawe, ale pozyjemy zobaczymy, jak to sie sprawdzi w praktyce.

Nie wiem jak Ty, ale ja z tego tekstu wywnioskowałem, że cooldown będzie tylko dla nowych potężniejszych czarów. Dla exur, itp. cooldawn/exhausted będzie pewnie takie samo.

Pandabear 26-11-2010 14:48

Kuffa, przyznam szczerze, ze z checia wroce do tibii :P

>Pchela< 26-11-2010 18:24

Hmm mysle ze zapowiada sie fajnie aczkolwiek tibia traci juz swój klimat.

Tas 26-11-2010 18:54

Tibia się staje kupą łajna i ścierwem które upodabnia się do innych ścierw (typu Metin). Jeśli ci idioci myślą że to co robią da im korzyści to się mylą.

souldare 26-11-2010 19:04

Pomysl jak by nic z tibia nie robili to pewnie by juz nikt nie gral to nie jest juz stara dobra tibia i pogodz sie z tym

Aevolana 26-11-2010 19:29

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez >Pchela< (Post 2788976)
Hmm mysle ze zapowiada sie fajnie aczkolwiek tibia traci juz swój klimat.

HAHA! JUŻ traci? Słyszę (właściwie czytam;p)od dobrych paru lat up w up ;p

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Tas (Post 2788980)
Tibia się staje kupą łajna i ścierwem które upodabnia się do innych ścierw (typu Metin). Jeśli ci idioci myślą że to co robią da im korzyści to się mylą.


Tak, na pewno ty jesteś fachowcem od marketingu;p

@Up
Hmmm nie do konca rozumiem cooldown , ale jeśli chodzi o sam zamysł nowych czarów - jak najbardziej; ) Ogółem w cholere czarów wprowadzą. Hmm chociaż mogliby wg mnie wprowadzić troszkę bardziej stopniowo tzn chociaż na dwa up'y to rozłożyć , ale ogółem to mi się podoba :)

czuczu20 26-11-2010 19:51

@off:
Na wszelkie bóle dupki przychodzi niesamowity lek: Apap Ots. Przed użyciem leku skonsultuj się ze swoją matką i krzesłem, taboretem bądź fotelem.

@top:
Ludzie, widzę wielką falę niezadowolenia z systemu "cooldown" tylko dlaczego ? Testowaliście już to osobiście bądź widzieliście pokaz na jakimś filmiku ? Jeśli nie, to z jakiej racji zakładacie, że to będzie masakra ?
Proszę mi tylko nie wyjeżdżać z tekstami typu "gra straci klimat" bądź "klon Metina/WoWa".

Vil 26-11-2010 19:51

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Drapeq (Post 2788930)
Jakis qfa cooldown, czuje sie jakbym gral w Nostale czy dziesiatki innych gier, gdzie czekam 1-2 minuty na skill, nosz kurw...

No faktycznie, logiczne jest, że najsłabszy czar leczący i czar ofensywny robiący rozpizd na całym ekranie zajmują tyle samo do rzucenia ...

Cieszcie się, że ludzie z Cipsoftu nie myślą logicznie i do tej pory nie wymyślili interruptów.

SkateElement 26-11-2010 20:02

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Monte (Post 2788941)
Nie wiem jak Ty, ale ja z tego tekstu wywnioskowałem, że cooldown będzie tylko dla nowych potężniejszych czarów. Dla exur, itp. cooldawn/exhausted będzie pewnie takie samo.

Ciekawe jak to będzie z 4oma czarami potocznie zwanymi UE. Czyżby konieć bicia milionów expa na godzine na lizakach?

Marchewki 26-11-2010 20:13

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez souldare (Post 2788984)
Pomysl jak by nic z tibia nie robili to pewnie by juz nikt nie gral to nie jest juz stara dobra tibia i pogodz sie z tym

Mu online nie było zmieniane przez 2 lata i jakoś dużo osób grało :) ale co tam tibai 500lvl i ulalala ots rulezz :)

Sitas 26-11-2010 20:49

Moim zdaniem zwalili te gre... Tibia była taka prosta i fajna , jej grafika i prostota ją wyrózniała - mi sie to bradzo podobalo. Teraz bedzie beznadziejnie bo nie dosc ze exhaused po UE z 10sec to jeszcze te ikony...


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 08:21.

Powered by vBulletin 3