Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Magia (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=16)
-   -   O tym jak magowie sobie ułatwiają (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=26312)

evilKRIK 15-02-2005 19:20

O tym jak magowie sobie ułatwiają
 
Mag ma mało HP w poruwnaniu do knighta, wiadomo, ale mozna ze zawsze ułatwić tak że knightą szczeny opadną.A więc drodzy magowie z tym mniejszym HP to nie tak do końca bo kupujemy dość tani ,ale niezwykle przydatny czar MANA SHIELD i od tej pory mozemy mieć więcej hp niż knight na naszym lvl (hp knighta na 25lvl=440|hp+mana maga na25lvl=815 z czego odpada 50 many na czar i zostaje nam 765 punktów słurzącyh jak HP, jedyna wada to jest to ze czary spontaniczne nam ubierają z tych punktów i ze nie trwa wiecznie, ale wystarczająco długo)
Po drugie gdy idziemy tunelem albo szerszym korytarzem i widzimy że biegnie do nas coś mocnego jak na nasz lvl(np. uśmiechnięty breseker z toporem) to knight ma tylko ucieczke, a mag może strzelić z fire fielda albo firebomb (polecam to drugie bo pierwsze nie zawsze skutkuje) i mamy troszke więcej czasu na a)ucieczke b)bicie go na odległość.
Po trzecie są potwory co nie widzą niewidzialnych a mimo to potrafią zrobić krzywde(demon skelton,hunter, fire devil)invisybility, z tym niezwykle przydatnym czarem za 1k zabierającym 210many możemy wyeliminować DS`y z SD czy HMM fire devile tak samo, huntery można nawet załatwić walką wręcz, lub gdy jest ich dużo to gfb. Trzeba pamiętać że ten czar nie jest wieczny i gdy się kończy a terytorium wroga nie jest jeszcze całkiem oczyszczone to zostawić se czas na ucieczke(np. 3 minuty na akcje 20 sekund na ucieczke, zalerzy od terytorium, polecam mieć stoper:D, nie to nie żart nie raz mnie to uratowało)
Po czwarte gdy siły wroga są przeważające można se zsumonowac przyjaciela(monk czy coś) który niewątpliwie nam pomoże.
No to chyba juz na tyle chodz jest tego znacznie więcej:D

Zielona Firanka 15-02-2005 19:26

Racja.
Szczególnie przydatne dla graczy z lvl wyższym niż 24+ i z kasą na te czary ;)
Oczywiście playerzy z niższymi lvl'ami też spokojnie mogą sobie pokonać demonki skieletonki :P ale wtedy mlvl się przydaje ;/

evilKRIK --> gratz tekstu :)

Meeen1991 15-02-2005 19:28

troche w tym racji jest..ale...jak nam juz mana zleci..to co mana fluidy bedziemy łykac..NIE ! a knight moze sie uhac..a to całkiem duzy plus...a my ile sie nauhamy..malo hp mamy i nie zzdazymy sie uhnac a tu napis "ju ar ded' B)

wizio 15-02-2005 20:34

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez evilKRIK
Po drugie gdy idziemy tunelem albo szerszym korytarzem i widzimy że biegnie do nas coś mocnego jak na nasz lvl(np. uśmiechnięty breseker z toporem) to knight ma tylko ucieczke, a mag może strzelić z fire fielda albo firebomb (polecam to drugie bo pierwsze nie zawsze skutkuje) i mamy troszke więcej czasu na a)ucieczke b)bicie go na odległość.

Nie jestem specjalistą od knighta ale wydaje mi się, że tą profesją też można używać Fire fielda i firebomb.


Cytuj:

Oryginalnie napisane przez evilKRIK
Po trzecie są potwory co nie widzą niewidzialnych a mimo to potrafią zrobić krzywde(demon skelton,hunter, fire devil)invisybility, z tym niezwykle przydatnym czarem za 1k zabierającym 210many możemy wyeliminować DS`y z SD czy HMM fire devile tak samo, huntery można nawet załatwić walką wręcz, lub gdy jest ich dużo to gfb. Trzeba pamiętać że ten czar nie jest wieczny i gdy się kończy a terytorium wroga nie jest jeszcze całkiem oczyszczone to zostawić se czas na ucieczke(np. 3 minuty na akcje 20 sekund na ucieczke, zalerzy od terytorium, polecam mieć stoper:D, nie to nie żart nie raz mnie to uratowało) No to chyba juz na tyle chodz jest tego znacznie więcej:D

Knight tez moze stac sie niewidzialny uzywajac pierscienia (Stealth ring)

Anclen 15-02-2005 20:36

Coś ci z tym manna shield nie wyszło bo sprawa ma się troche inaczej. Gdy potwór zjedzie knighta do czerwonego to sie Uhnie i ma "full życia", a sorc Uhając się zwiększa życie do maksa, ale nie ma już manna shield czyli ma mniej życia niż knight.
Ja widząc biegnącego na mnie zerka raczej użyłbym SDka i go wyeliminował, ale jak ktoś lubi uciekać...
Co do niewidki zgodzę się z tobą jest to dobre udogodnienie pozwalające zbadać co się kryje np. w dziurze(nie dedniemy odrazu) choć z expieniem z niewidką się nie spotkałem

Belefiz 15-02-2005 20:37

re:Meeen1991

Wiesz jak się uha jak się ma 3 hp to wiesz nie dziwie się że dead :D Sorc ma ten plus że nie musi uhać się tylko po każdym hicie knighta (100 hp +) możemy się ihnąć do ful hp.

Ludzie nie wiecie że mana shield na peczenie to WASTE MANA ?? Patrzcie czekam 2 godziny na full mane a trace w kilkanaście sekund a pozatym ona nie liczy się do mlvla. Nie lepiej az tą manę się uzdrawiać exurą vita albo gran ?

Dabek 15-02-2005 20:38

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez evilKRIK
od tej pory mozemy mieć więcej hp niż knight na naszym lvl

Tylko że knight sobie to odnowi w ciągu sekundy uhem wartym 100gp, a Tobie zajmie to dobrych kilkanaście sekund wypiajając kilkadzieścia MFów wartych ponad kilka k:P

evilKRIK 16-02-2005 14:52

Może urzywać pierściania ale wpierw niech se ten pierścien zdobędzie

Tiligus 16-02-2005 15:45

Wszystko cacy... ale byłoby gdybyś miał nieskończoną mane.
Twój art odnosi się do bajerów które mogą być zadziwiające na małym levelu.
Chciałbym lekko Cię zdołować

a)
Cytuj:

Mag ma mało HP w poruwnaniu do knighta, wiadomo, ale mozna ze zawsze ułatwić tak że knightą szczeny opadną.A więc drodzy magowie z tym mniejszym HP to nie tak do końca bo kupujemy dość tani ,ale niezwykle przydatny czar MANA SHIELD i od tej pory mozemy mieć więcej hp niż knight na naszym lvl (hp knighta na 25lvl=440|hp+mana maga na25lvl=815 z czego odpada 50 many na czar i zostaje nam 765 punktów słurzącyh jak HP, jedyna wada to jest to ze czary spontaniczne nam ubierają z tych punktów i ze nie trwa wiecznie, ale wystarczająco długo)
Hit Points i mana points mają troszke zróżnicowane wartości, żeby hp zregenerować szybko można użyć runki Ultimate healing i nie bedzie Cię to kosztowało więcej niż 100 gp, a żeby uzupełnić np 250 many to trzeba użyć od 3-7 Mfów zależy od szczęścia. W wirze walki z knightem mana shit się nie zda. jedynie do Questów lub do trudnych miejsc. I zawsze nie jest to ekonomiczne.

b)
Cytuj:

Po drugie gdy idziemy tunelem albo szerszym korytarzem i widzimy że biegnie do nas coś mocnego jak na nasz lvl(np. uśmiechnięty breseker z toporem) to knight ma tylko ucieczke, a mag może strzelić z fire fielda albo firebomb (polecam to drugie bo pierwsze nie zawsze skutkuje) i mamy troszke więcej czasu na a)ucieczke b)bicie go na odległość.
I znowu odnosisz się do małego levela pomijając fakt że knight też moze te runy używać. Berserk na wyższym lvlu knighta to jedno strzałowiec. Ogólnie gdy coś niespodziewanego wypadnie w tunelu to prędzej sorc padnie.Bo Knight to czołg:]

c)
Cytuj:

Po trzecie są potwory co nie widzą niewidzialnych a mimo to potrafią zrobić krzywde(demon skelton,hunter, fire devil)invisybility, z tym niezwykle przydatnym czarem za 1k zabierającym 210many możemy wyeliminować DS`y z SD czy HMM fire devile tak samo, huntery można nawet załatwić walką wręcz, lub gdy jest ich dużo to gfb. Trzeba pamiętać że ten czar nie jest wieczny i gdy się kończy a terytorium wroga nie jest jeszcze całkiem oczyszczone to zostawić se czas na ucieczke(np. 3 minuty na akcje 20 sekund na ucieczke, zalerzy od terytorium, polecam mieć stoper, nie to nie żart nie raz mnie to uratowało)
Następny bajer... Na dłuższą mete to tylko dla zabawy, i żeby mieć radoche że ubijesz na mniejszym lvlu takie potwory. Bo widząc po treści Twojego postu, nie posiadasz zbyt dużego lvlu. Invisible używa się do dojścia np na Necro,orc fortess, hero lub innych ciężkich dróg. I wtedy knigci używają ringa. Nie wspominajać że dobre potwory widzą niewidzialnych.

d)
Cytuj:

Po czwarte gdy siły wroga są przeważające można se zsumonowac przyjaciela(monk czy coś) który niewątpliwie nam pomoże.
No to chyba juz na tyle chodz jest tego znacznie więcej
Gdy siły wroga są przeważające? Summony owszem przydają się, ale tylko w niektórych przypadkach (Dragon lair,guardy) ale raczej dla kasy bo są to też dobrzy złodzieje expa.

Dodam jeszcze, że rzadko kiedy sorc lata z full maną.... i częściej na początku pada od knighta. ;)

ciemne dropsy 16-02-2005 16:56

1. Jak na moj gust ot zly dzial :P
2. W tej kwestii mozna sprzeczac sie w nieskonczonosc.
3. Mana shielda nie uzywa sie w pvp... No chyba ze istnieje szansa ze przeciwnik zmiecie cie jednym strzalem ale to nawet mana shield duzo ci nie pomoze.

Vermyn 16-02-2005 17:05

No i co z tego, ze magowie maja mana shielda?
Skonczy sie mana i padnie... Many tak szybko nie odniwisz (manafluids dodaja okolo 50 many) a knight bedzie sie uhal za za 350 (mowie o sobie), 25 lvl za okolo 250.

poski 18-02-2005 18:36

Spox ale pytanko!!!!
 
Wszystko spox ale ile trwa Invisible ????

PiXik 18-02-2005 19:58

a wg. mnie piszesz pierniczone pierdoły bo widzisz uh uha hp a mana fluid mane tyle że mana fluid daje jej znacznie mniej...
pozatym knight firebombe może rzucić także

Zindahjira 18-02-2005 23:27

Zgadzam się, że w Mana Shield nie opłaca się używać w walce z knightem (sam gram sorcem). Albo go załatwisz szybko z sd uciekając i lecząc się exura vita albo polegniesz na polu bitwy. Moim zdaniem dobrze wyszkolony sorc powinien sobie dać radę z atakiem knighta a przynajmniej go odstraszyć.
Invisible. IMHO fajny czar jak masz w trzy i trochę many, nie chcesz robić runek ani na nich oszczędzać a lecisz na exp + loot (i modlisz się, żeby coś fajnego wypadło). Sęk w tym, że musisz się szybko wyrabiać i to najlepiej na mass respawnach (a takie są zazwyczaj zajęte). Tylko dla znudzonych rotami i mających za dużo kasy.
No i te f bomby i ff. Każdy szanujący się knight może ich używać, ale po co im to? HP ma kupę (brzydko mówiąc :p ) i woli wziąć stworki od razu na klatę bez zmiękczania.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 15:06.

Powered by vBulletin 3