Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Grafiki (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=37)
-   -   Poszukuję dwóch grafików do tworzenia gier (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=28525)

iskar 09-03-2005 15:10

Poszukuję dwóch grafików do tworzenia gier
 
Witam. Wraz z moją amatorską grupą programistyczną Frozen Group poszukuję dwóch grafików, którzy(całkowicie bezpłatnie) zajęliby się tworzeniem wszelkiej grafiki do pisanych przez nas gier. Aktualny projekt to gra RPG. Do gry potrzebne są rysunki broni, zbroji i innego ekwipunku, postaci, terenu i innych. Grafika nie musi być wykonana na od zaraz, lecz w przeciągu kilku tygodni. Pojedyncze prace możecie wysyłać na adres: [email protected], a może coś z nich wybierzemy(autorzy wybranych prac bedą umieszczeni w podziękowaniach). Jednakże bardziej interesuje nas dłuższa współpraca. Kontakt dla zainteresowanych na Gadu-Gadu: 5199034 lub 5413108.

Shanhaevel 09-03-2005 15:14

Chwila... Wy to robicie w RPGMaker XP? Czy gdzie indziej?

@down
Yazon, a jakbym reaktywował projekt gry w RPG Maker XP to też byś w to wszedł? :P

Yazon Zigrin 09-03-2005 15:14

Ja w to mogę wejść... tyle że czas mnie ciągle goni
:P

iskar 09-03-2005 15:30

Nie w RPGMakerze, tylko w Delphi, środowisku programistycznym firmy Borland. Delphi używa języka programowania Object Pascal. Do tworzenia gry używamy jednej z najnowszych bibliotek graficznych, Omega.

Drazek 09-03-2005 15:38

Oto screeny z narazie jedynej dostępnej wersji , wydanej rok temu . Aktualnie projekt jest w znacznie bardziej rozwiniętej formie.

http://republika.pl/ppsite/studio/GR...amescreen1.PNG

http://republika.pl/ppsite/studio/GR...amescreen2.PNG

http://republika.pl/ppsite/studio/GR...amescreen3.PNG

http://republika.pl/ppsite/studio/GR...amescreen4.PNG

Narzil 09-03-2005 16:45

No dobra, a knkretnie to jakich grafik? Bo jest wiele rodzai - pixel art, szkice, grafika 3D itd. Określ dokładnie o co Ci chodzi, a wtedy będę mógł odpowiedzieć.

Drazek 09-03-2005 16:56

Przede wszystkim to : pix arty , szkice , animacje postaci .

Polny Lowca 09-03-2005 16:58

a jaki rozmiar??

iskar 09-03-2005 17:13

Grafiki nie będą duże, kafelki mapy 32x32 piksele, bronie itp. będą sporo mniejsze(te które będzie widać na postaci, ponadto muszą one zostać wykonane w rzucie perspektywicznym), a bronie, zbroje itp., które będzie widać w ekwipunku będą nieco większe. Animacje potworów bedą wielkości od okolo 32x32 pikseli do 64x64 piksele.

Narzil 09-03-2005 17:18

Mam przez to rozumieć, że tworzycie grę podobną do Tibii? Przydałyby się konkretne informacje o gatunku gry, rozbudowaniu. Jeżeli będzie to MMORPG togra ma szansę zyskac popularnosć, ale jeśli zwykły RPG, to popadnie w niepamiec, jeśli nie będzie posiadała żadnych nowatorskich pomysłów.

Drazek 09-03-2005 17:30

Myślimy raczej o RPG z kilkoma możliwymi zakończeniami, wieloma lokacjami i postaciami to wyboru.

Greainnden 09-03-2005 17:42

Ja mógłbym w to wejść ale mam pytanie czy to będzie multiplayer czy singleplayer bo jeżeli to 2 to BAUAHHAHAH ROTFL!!! najpierw byście musiel izatrudnić obsługę(po wydaniu gry 1 wersji i zrobieniu z 300 klonów) i zatrudnić jakiegoś goscia który by jezdził tirem i sprzedawał na zamówienie Empikowi itp więc ja w to wchodze ale czy będzie coś takiego jak PACC i żeby był muliplayer aha no i kilka % dla nas z kaski :]

Baron Kaldrick 09-03-2005 18:32

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Greainnden
Ja mógłbym w to wejść ale mam pytanie czy to będzie multiplayer czy singleplayer bo jeżeli to 2 to BAUAHHAHAH ROTFL!!! najpierw byście musiel izatrudnić obsługę(po wydaniu gry 1 wersji i zrobieniu z 300 klonów) i zatrudnić jakiegoś goscia który by jezdził tirem i sprzedawał na zamówienie Empikowi itp więc ja w to wchodze ale czy będzie coś takiego jak PACC i żeby był muliplayer aha no i kilka % dla nas z kaski :]

Ot, kolejny przykład polaka-materialisty. Raz, że nie zna się na ekonomii i tym co mówi, dwa, że uważa się za specjalistę w tej dziedzinie na tyle dobrego, by pouczać innych.
Mmm...Ten projekt to open-source jest? Czy tworzycie własną licencję?

Greainnden 09-03-2005 18:36

@ Up

Znam się tym Kald... pozatym jeżeli pomysł b ywsytartował z singeplayerem to musiałby gośćiu włożyć dużo kasy aby zatrudnić kilkadziesiąt tirów nie?

Baron Kaldrick 09-03-2005 18:38

Mozesz mi powiedziec, po cholere tiry? Slyszales o czym takim jak licencja free/shareware? Konta internetowe? PayPal?

No i, po cholere on mialby to rozwozic...Gdyby znalazl sie dystrybutor, to on by sie przejmowal seryjna sprzedaza. Obowiazkiem tworcy gry jest tylko ja ukonczyc.

iskar 09-03-2005 18:46

:| jak napisałem w 1. moim poście, graficy nie bedą mieli z tego żadnych pieniędzy. My także nie bedzięmy mieli jakiejkolwiek zapłaty, oprócz mailów od graczy z miłymi słowami o naszej grze ;) Grę będzie można całkowicie bezpłatnie pobrać z naszej strony, udostępnimy też kody źródłowe.
---
Całkowicie zgadzam sie z Kaldrickiem.

Baron Kaldrick 09-03-2005 18:48

Tworzycie tylko w Delphi? Bo od dłuższego czasu poszukuję programistów, obeznanych w c++/opengl do projektu MMORPGa.

iskar 09-03-2005 18:51

Ja znam jako tako C++(Drazek tez). OpenGl znam bardzo kiepsko(Drazek lepiej pewno niz ja), kiedyś się troche zajmowałem. W przyszłości mam zamiar powrócić do OpGl. Na razie piszemy tylko w Delphi a C++ nie wchodzi na razie w gre.

sknerus22 09-03-2005 19:02

@Greainnden: A poco mu tiry nie lepiej np. stronka www z systemem platnosci smsem za udostepnienie wersji do downloadu? fajny pomysl :) tez bym sie pisal ale i tak nie wygram z takimi talentami. Pozdro

@edit: Kurcze Kald mnie wyprzedzil

;)

Narzil 09-03-2005 19:06

@Baron Kaldrick:
To projekt Diaboł jest ciągle w produkcji? Hmmm. Na stronie domowej gry nie było aktualki od maja 2004.


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 03:31.

Powered by vBulletin 3