Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Zdjęcia (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=24)
-   -   Bez komentarza... (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=28739)

Zadek Wielki 11-03-2005 12:29

Bez komentarza...

Lol, gram w tibie od 2 miesięcy tą postacią, ma sorc, 18 lvl 28 mlvl i takie coś mi ise dziiaj pojawiło o 12:00 ... :ban:

Ale te CIP(Y)Soft ma zapłon :D ... Ale naszczęście moge zmienić nazwe.

Shinjix 11-03-2005 12:31

powiedz mi tylko jedno: Czemu ma służyc ten temat?? 8o

Scream 11-03-2005 12:33

bo dopiero ktos cie dzisiaj zreportowal?0.o myslisz ze gmi nie maja co robic niz ze slownikiem w lapie sprawdzac kazdy nick?

Sorcerer The Pucek 11-03-2005 13:07

1 - faktycznie masz wielki zadek :D
2 - nie widac screena

Zadek Wielki 11-03-2005 13:14

No, już jest. Zrobione. A dlatego pisz ten temat bo to zaaw ne nieprawdaż?? A Zobaczcie jak oni mi to przetłumaczyli. hehehe. Zadek- W języku polskim oznacza dupe. Wielki - Ogromny/ bardzo, bardzo duży. Cyzli jak to posklejać to oznacza : Ogromne Dupsko. HEHEHE

Zadek Wielki 11-03-2005 13:20

A i jeszczez coś. Kiedy mi odbanują moją postać po zmianie nika z Zadka Wielkiego na XXXXXsa?

Maxx 11-03-2005 14:50

:] tesz pykam na galanie ;];];]

Tajniak Szopen 11-03-2005 15:07

Hahahaha

Siema , też coś dostałem ale bardziej smiesznego patrz: B)

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v2...pen/banplz.gif[/IMG]

Dla tych co nie znają angileskiego: Dosatłem bana gdyż moja stara nazwa posatci "amonal" jest to ŁADUNEK WYBUCHOWY urzyty przez Hiszpańską grupe Terorystyczną "ETA".

Prawda ze LLLLLLLLOOOOOOOLLLLL

Gm sie chyba nudzi i dlatego juz wymyslaja takie rzeczy , ale przynajmniej moja postac jest wybuchowa :D lepiej do mnie nie podchodzic.

Zadek Wielki 11-03-2005 15:12

Hehehe. no idzie sie wcies. zmieniłeś se nik naTrin tenar :>. Zaniedługo wszystkie krzysztowy z tibi dostaną bana za "Zniewaga imienia głowy państwa rzeczpospolitej". Ile czekałeś na odzyskanie postaci?