Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Black skull (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=30239)

Writher 22-03-2005 17:24

Black skull

Wiem, ze to nie będzie zastosowane, ale tak sobie pomyślałem, ze podzielę się z wami moim pomysłem :] . Nie jestem informatykiem i nie wiem na jakich zasadach działa Tibia i nie wiem czy takie coś test w ogóle możliwie...przechodzę do rzeczy:
Po czerwonej czaszce zamiast bana jest czarna czaszka. Jak ją dostaniesz od razu jesteś telepotowany do króla (nie możesz oczywiście uciec poprzez zabezpieczenia takie jak są w drzwiach domków). I król (oczywiście nadal NPC) decyduje o twojej karze.
-50% osób dostaje karę 30 dniowego więzienia (są teleportowani do lochów pod zamkiem i przebywają tam razem z innymi więźniami, można się normalnie logować i wylogowywać, w więzieniu można bezkarnie zabijać i zachować potem loot)
-15% osób skazuje się na odebranie majątku (czyli są wypuszczeni na wolność, ale tracą wszystko co mają w swoim depo lub w domkach)
-10% osób skazuje się na odebranie majątku i 30 dniowe więzienie
-10% osób czeka śmierć ostateczna (czyli magowie króla uderzają nas mocnym czarem przez który giniemy, ale nie pojawiamy się potem w świątyni tylko nasza postać jest usuwana)
-5% osób zostaje wypuszczona na wolność z czarną czaszką
-5% osób zostaje ułaskawiona i wypuszczona na wolność (bez żadnej czaszki)
-5% osób jest teleportowana do sali z losowo wybranym potworem ((od królika po demona) i z nim walczy, jeśli wygra jest wypuszczana na wolność z czaszką, a jeśli przegra jest skazywana na więzienie i stratę wszystkich rzeczy przy sobie łącznie ze uzbrojeniem).

PS Czarna czaszka utrzymuje się nie zależnie od wyroku (no może z wyjątkiem śmierci ostatecznej :) ) 15 dni. Potem jest z powrotem czerwona która jest przez 30 dni. Czyli z więzienia wychodzimy z czerwoną.

Arcymag Kręgu wody 22-03-2005 17:28

Huahuahuahuah...