Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   O wszystkim i o niczym (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=20)
-   -   Może nowa grupa ? (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=39436)

Querte 24-06-2005 16:35

Może nowa grupa ?

Od czego zależy aby powstała taka grupa np. Sk8ters ?

Wiadomo grupa, która by zrzeszała fanów deskorolki.

Querte 24-06-2005 16:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Van Wojskowy II
jedno Wielkie GÓwno

Dyskorolka To Shit!

Ty jesteś gównem. Tak jak umysł 10 latka. Na desce jeżdzę od 6 lat. Nie wierz nawet jakei to przeżycie jest zrobić kickflipe'a 180. Tak idż pograć w piłeczke chłopczyku.

Krzesław 24-06-2005 16:42

jest grupa old school

Hjotszn 24-06-2005 16:42

/edit/ciach

Gesundheith 24-06-2005 16:43

Jestem za na desce jeżdżę od 3 lat :P.

Van Wojskowy II 24-06-2005 16:47

Noob!

/edit/
(ciach)

Querte 24-06-2005 16:53

@UP

Jka by grupa powstała (a ja bym był leaderem =}) to by były poradniki jak jeżdzić itp. Naprawdę grupa by była fajna.

Zed666 24-06-2005 16:53

W dzissiejszych realiach słowo skate bardziej mi się kojaży z sterydami w kapturach stojącymi pod klatkami,niż z deską. Osobiście uważam (możecie podzielać moją opiniię lub nie),że hiphop SSIE!!! A takie skaty go słuchają!
Niewiem jak to ma się do deski ale to moje odczucia jeśli chodzi o to słowo z "8".
Skate! TFE!!!

Querte 24-06-2005 16:55

@UP

:/

Sk8ci są to osoby które "freestajlują" robią triki itp. A narkomani to jarają przy Hip hopie i zakładają, ciemne kaptury rozumiesz?

TiTuS 24-06-2005 16:56

@Van Wojskowy II
Bende mądzrzejszy....

@Querte

Jak będzie poradnik to zgłaszam się do grupy ;) Jeżeli ta zaistnieje ;0

Shanhaevel 24-06-2005 17:03

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Zed666
W dzissiejszych realiach słowo skate bardziej mi się kojaży z sterydami w kapturach stojącymi pod klatkami,niż z deską. Osobiście uważam (możecie podzielać moją opiniię lub nie),że hiphop SSIE!!! A takie skaty go słuchają!