Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Mainland (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=22)
-   -   Wady wysp (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=39609)

Premm 25-06-2005 23:52

Wady wysp
 
Siema again!!! (;
Mam prosbe czy mozecie wymienic wady roznych wysp??
Np: Senja wedlug mnie jest wyspa posiadajaca spora ilosc domkow ale niestety zadnych potworów znajdujacych sie na powierzchni by poexpic troche albo przypuscmy pozdobywac zarcie.

Czekam na wasze posty:)

evilKRIK 26-06-2005 02:36

jasssne
 
Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Premm
wyspa posiadajaca spora ilosc domkow ale niestety zadnych potworów znajdujacych sie na powierzchni by poexpic troche albo przypuscmy pozdobywac zarcie.

Poexpić możesz pod ziemią, na senji są wszystkie typy mino i jakies frost trolle, a na powierzchni masz króliki i wolfy na zarcie, ale tam jest super rest ryb, lepiej łowić.
Wielki minus ma największa wyspa Tibia, bo z pocha lurują gs`y(nigdy nie odpuszcze i bede to krytykować!)

Polewkin 26-06-2005 08:38

Co wy gadacie przeciez to ze na Senji nie mozesz poexpic to nie znaczy ze na zadnej wyspie nie mozesz OMG przeciez nikt ci nie kaze tylko na Senje plywac :]

Magus 26-06-2005 09:28

Senja jest jak najbardziej OK (dla posiadaczy odpowiedniego zestawu kluczy).
Vega - nie ma co robic, chyba ze afkowac / trenowac.
Folda - dobre miejsce dla poczatkowych graczy. Smialo mozna tam siedziec do 20 lvl'a. Mozna tam spotkac PK.
Fibula - dobre miejsce, bardzo dobry resp rotwormow dla 'nowych', tylko czasem luruja DS'y. Lepsi gracze tez tam znajda cos dla siebie.
Dracona - wypasione miejsce dla lubiacych samotnosc. Super smocze respy, kolka rotow, praktycznie zero graczy tylko ciezko tam dojsc.

Daramy i Edron nie opisuje bo nie widze tam wad.

Berials 27-06-2005 08:24

Isle of Kings - Potrzeba wykonania quest'a by się tam dostać. Czasem można zapłacić niezłą kase za opuszczenie wyspy.

Wyspa Druidów - Trudno się dostać (teleport znajduje się przy respawnie Orców na Plains of Havoc). Trudno się wydostać (zpowrotem trafiamy na resp Dragonów również na Plains of Havoc). Również wyspa dla samotników, a raczej niestety macro userów.

Darama - Trudno powiedzieć czy to wada czy nie, lecz czasem podczas rejsu na Darame można trafić na Ghost Ship.

To chyba było by na tyle?

Karrith 27-06-2005 08:44

edron ma wade taka, ze nie mozna tam qpic podstawowych czarow ;/

Magus 27-06-2005 09:12

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Berials
Darama - Trudno powiedzieć czy to wada czy nie, lecz czasem podczas rejsu na Darame można trafić na Ghost Ship.

Ewentualnie mozna poleciec dywanem z Goblin hills czy Edron - to jest bezpieczna droga, chyba ze traficie ne nisko przelatujace anioly ;)

Burakou 27-06-2005 10:25

Wszystkie wyspy - pk-erzy, lurerzy, n00by...

Knight Simon Dark lord 27-06-2005 11:25

senja folda vega-można spotkać yeti

Berials 27-06-2005 12:25

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Burakou
Wszystkie wyspy - pk-erzy, lurerzy, n00by...

Gorzej Ci ? Zastanów się co piszesz. Pomyśl, da się cokolwiek mocniejszego niż Bear zlurować na Vedze? Spotkasz nooba na Edron? PK się trafi, nie zaprzeczam ale Lurerstwo to domena Mainlandu, noobostwo - miasta Carlin, a PK można spotkać wszędzie.

Robefun 27-06-2005 12:40

Najgorsza wada wysp to to ze jak jestes daleko od miasta, więc PKerów bardzo dużo. Trzeba wrócić na górę, po drodze zabić potwory, dobiec do przystani i potem zwiewać do miasta, więc mała szansa na ucieczke.

Pacek 27-06-2005 21:10

największą wadą wysp jest to że jest do okoła nich woda i trzeba tam pływać statkiem (przynajmniej na większość z nich)

Boximus 27-06-2005 22:29

Dla mnie największą wadą Foldy są dobre potwory... między innymi Mino Guardy i lepsze GSy FE itp.. nie można by było ograniczyć się do Slimów?? Czemu nie ma nigdzie takiej (pustej) wyspy jak Folda bez takich (dobrych) potworów?? LoLz...

Berials 28-06-2005 13:38

Kolejna wada, mianowicie trapy. Widziane czasem na filmach. Dla przykładu Senja, idziemy do portu na Mainland, Hi, Senja, Yes i teleportujemy się na Senji. I stoimy pomiędzy płonącymi parcelami, ktoś może na nas stać blokująć nam działanie UH. Ktoś wcześniej powiedział Hi do NPC więc wyjście z wyspy jest nie możliwe, jeśli nie mamy parcela bądź runy Desintegrate to jesteśmy prawie napewno martwi.

re: UP

Mino Guardy są pod zamkiem na Senji. A do Fire Elementala nikt nie każe Ci chodzić.

Xan Arcanist 28-06-2005 15:39

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Pacek
największą wadą wysp jest to że jest do okoła nich woda

RACJA!!!! Wogóle jak CIPy mogły stworzyć wyspy otoczone wodą. Co za idiotyczny pomysł. :D :D

@Topic: Na foldzie na poziomie -1 jest strasznie dużo pk (3 razy tam dedłem X( )

Kumagoro 02-07-2005 12:44

Ehehe, jak na 14lvl bylem na foldzie bić mino spotkałem 3 kolesi, gdy wracałem (część z mino jest oddalona), znalazłem ich trupy, wszystkie zabite prez tą samą osobę, ide dalej na prom i patrze - trap, zostałem GORĄCO przywitany (gfb), ale zwiałem :]



Ktoś jeszcze zapomniał o małej wysepce koło Outlaw camp, nie ma z niej wyjścia (chyba że masz parcele/levitate, a i tak po zejściu na dół czeka cię miłe powitanie)

Cyber Demon 02-07-2005 13:05

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez evilKRIK
Poexpić możesz pod ziemią, na senji są wszystkie typy mino i jakies frost trolle, a na powierzchni masz króliki i wolfy na zarcie, ale tam jest super rest ryb, lepiej łowić.
Wielki minus ma największa wyspa Tibia, bo z pocha lurują gs`y(nigdy nie odpuszcze i bede to krytykować!)

Mnie to nie przeszkadza, poniewz gdy zobacze ze jest zlurowany gs to rozwlae i po klopocie, ale wkurza mnie to ze slabi gracze gin na tym jednym gsie

ciemne dropsy 02-07-2005 15:08

z 10 lvlem i 9 mlvlem duzo gsowi nie zrobisz -.-

(look na podpis)


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 03:16.

Powered by vBulletin 3