![]() |
Chaotica
NIE JEST TO W 100% PEWNE
http://www.tibianews.net/Photos/Admin/chaos.gif Chaos is coming, and it looks good! Report: Admin CipSoft is currently discussing the Rules and exact details of a new hardcore-PvP server for those players who prefers to play with a strong component of player killing. The server is likely to be called Chaotica. Chaotica will operate through special rulesets to guarantee the most tasteful Player Vs Player is enabled, without the intrussion of Gamemasters and hardcoded limits like the Skull System. This is about PKing! Those interested will be able to create a new character in the server without affecting the standard rules in the rest of the servers. The proposal has won the simpathy of a huge number of players serverwide. Through several discussions on the Official Boards, Fad Van Nal managed to draft a set of Rules merging together the suggestions of experienced players, thus creating the the First Suggestions for the Rules. This draft of the Rules were presented to CipSoft and details about how this Rules will change are so far unknown: Monsters: no changes Players: no blessings no AoL no punishment for pking Experience for killing players/losses: 10% experience/skill-loss without promotion 7% experience/skill-loss with promotion killed player is lower level than killer: no experience for killer killed player is higher level or same than killer: 10% of the experience that got lost gets transferred to the killer (5 resp. 3,5% of the victims exp) when victim got killed by 2 persons and both match the requirement above (see skull system) the experience gets splitted (2,5 resp. 1,75% of the victims exp), otherwise no experience gets transferred Skulls: no full drop on red skulls red skulls last only as long as the limit that got reached (3 or more kills per day - 1 day red skull, 5 or more kills per week - 7 days red skull) no unjustified kills, all kills are justified but get counted for red skull kills in party mode don't give experience PvP-Damage: pvp-damage is 75% of monster damage, no exceptions (exceptions to hard to implement, so likely to get rejected anyway) Pz-Rule: No changes Delays: Delay is same for offensive and defensive runes/spells: 1 sec. (no delay would enforce macroing which is not wanted) Invisibility: Too hard to change, so it stays the way it is. Updated 30.04.2004 Steve, Game Content Director at CipSoft GmbH, has commented that "I have no definite date, but the introduction is planned within this quarter (Q2/2004). It's the next upcoming "update" tibianews.net Co tu dużo mówić 8o To ma dużą (bardzo! dużą) szanse stać się prawdą... Juz czas się przygotować ;) Chaos A.D!!! Co wy na to 8o? |
Yeah! Kocham rzeźnię! :O
Odlotowy pomysł CIPy maja. PK nareszcie beda mogli sie przekonac jak to jest ginac od sliniejszego! I zmaleje liczba postaci tworzonych do PKowania. Jednym slowem: [ALIGN=center]ODLOT!!! [/ALIGN] |
Wszystko mi tu wygląda cacy i cool ale pls gdyby ktoś mógł mi to przetłumaczyć, jedyne co z tego wyczytałem, że będzie nowy serv (chaotica) i tu sie zaczynają problemy :( . Niezbyt kumam Englisha choć go guje w szkółce:blazen:
|
8o SUUUPER! Na to czekałem. Jatka na maksa.
Cytuj:
|
CIPy jednak nie sa takie glupie!!! QRWA jak to bedzie dla faccow to rzucam w cholere inne servy i sie przenosze na ten nowy!!! o ja cie wale ale bedzie rzeznia!!! Ale:
1.Knight beda mialy przejebane bo nikt im UH nie da:P 2.Pewnie 80% ludzi to beda palki, bo moga miec najwyzszy dmg 3.Pewnie bedzie mc'erow i przyjaciol od koelbki w ch** i troche, zeby miec partnera do treningu... ALE POMYSL POCHWALAM!!! ALE BEDZIE RZEZNIA!!! To bedzie wygladalo jak test server!!! Kurde juz sie nie mgoe doczekac!!! Aaaa... PS.Dobo a jak to prima aprilis to-zbanuj mnie za to, jak chcesz ale-wypier*** glupi ch*** za robienie nam zludnmych nadziei:P PS2. Zartuje, nie banujcie, nie banucjie, me noob, plx plx:) PS3.Sorry za przeklenstwa ale takie emocje we mnie wzbudzil ten post:) |
Cytuj:
BTW mówi się o tym już od dawna, MatKus wspominał o tym jakies pół roku temu ;) Ale przeciez każdy wie że CiPom się nei spieszy... ;) BTW Po prima aprilis już nikt nam nie ufa 8o 8o 8o |
Osz ty qrde. bedzie zajebi*cie. A czy to bedzie "normalny serw" (tzn od cipow tak jak reszta) bo ma taki fajny logasik, a reszta ni ma
:miecz: :( :2handed: Edit: Mozesz dac link bezposredni do tego artykulu, bo nie moge znalesc :> |
hmm ciekawe czy tylko dla pacców czy też dla wszystkich, za taką rzeźnię prawdopodobnie trzebą bedzie zapłacić kasą kupując pacca, ale wtedy byłoby za mało osób wiec raczej będzie otwarte dla free acców także 8)
|
@FROGO
www.tibianews.net - to www jest wazne bo bez tego(przynajmniej mi)nie wchodzi... No i pisze na glownej stronie... Znajdziesz;) Ale mam nadzieje ze nie bedzie poczatkowo tylko dla PACC bo zanim my zaczniemy grac to juz beda 30 lvlowi wymiatacze:) AAAAA nie moge sie doczekac!!!! |
|
Byloby git
Kocham PvP , PKowanie bez limitu itp:] 75% monstera OMG ale by hity wchodzily:]]]]] Pozdro |
Jak dla mnie to taki świat raczej nie powstanie :/
Wprawdzie pomysł byłby to fajny, ale trzeba pomyśleć. Po co grać już np. miesiąc po założeniu świata jak wiesz że od razu tam padniesz po wyjściu z temple? :( |
Moje tlumaczenie (w skrocie):
CIP dyskutuje na temat detali zwiazanych z nowym serverem do PK ktory bedzie sie nazywal Chaotica. GM nie beda karac za mass PK, nie bedzie ciezkich limitow nalozonych przez skull system. Regoly na innych serverach sie nie zmieniaja. Ten server jest spowodowany duzym zainteresowaniem graczy wlasnie takim czyms. Po dlugich obradach z udzialem doswiadczonych graczy udalo sie ustalic zarysy regol dla takiego servera (CIP jeszcze nie wydal oficjalnego komentaza): Zmiany dotyczace graczy: Nie ma AoL, blessow ani kar za PK Straty exp: 10% bez promocji 7% z promocja 0 exp za zabicie postaci z mniejszym lvl. Taki sam lvl lub wyzszy zabojca dostaje 10% straconego przez ofiare expa. Jesli zabojcow bylo dwuch to dostaja po 5%. Czaszki: - nie traci sie calego sprzetu przy smierci z czerwona czaszka - czerwona czaszka znika gdy spowrotem miescimy sie w limicie zabojstw (a nie po 30 dniach). - nie ma nieuzasadnionych zabojstw, ale licza sie do czaszki zabojstwa - Zabojstwa na party mode nie daja exp. PZ lock Bez zmian Czary: Exhausted co sekunde (zeby nie ulatwiac macro) Niewidzialnosc bez zmian (za ciezko zmienic) Kiedy? Nie wiadomo, ale planuja przed koncem czerwca. |
Pytanie:
"0 exp za zabicie postaci z mniejszym lvl." Ale czy wtedy zabita postac tez traci exp? Jeśli tak to szybko sie wytworzy grupa/gildia ludzi którzy niepozwolą się rozwinąć innym i będzie pupa. |
:)
no tak ale nie wiem czy to wypali news ze strony pirackiej:P:D a co wtedy z test serverem?
|
Według mnie pomysł jest dobry, ale tylko po części 8o
Jakoś nie chce mi sie wierzyć, że pseudo PK, zabijający pod Depo niskolevelowców będą bardzo chętni na zakłdanie nowych postaci na nowym świecie... Optymalnym rozwiązaniem byłoby coś w rodzaju teleportu, tzn PK zczerwoną czachą zostają przeniesieni na Chaoticę na okres czasu zależny od ilości zabitych przez siebie postaci na dotychczasowym świecie. Wtedy byłoby to coś na miarę "kolonii karnej" dla lubiących exteremalne doznania :P |
Za:
- Mniej PK na innych serwerach - Wieczny test-server (choc trzebaby zaczynac od nowa) Przeciw: - W zasadzie serwer tylko do PK - Newbie, ktorzy by przez przypadek wybrali ten serwer mogliby sie zrazic do gry - Moze sie powtorzyc sytuacja z Isary (Del'Toro dochodza do wladzy i caly serwer ich) Jednak jestem przeciwko takiemu serwerowi. Co prawda, istnieja serwery non-pvp, ale to nie znaczy, ze od razu musza byc serwery pvp-rox. Test server w pelni wystarcza, aby sie wyzyc na innych. |
No ale tes serv jest raz na ruski rok...Mi sie bardzo podoba ten pomysl z Chaotica i nie chce zeby go porzucili:P
|
Fajne ale nie do konca cos mi sie to nie widzi nie wiem dlaczego ale no nie :D :P :( X(
|
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:58. |
Powered by vBulletin 3