Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Broń i przedmioty (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=15)
-   -   Poison dagger (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=51356)

Knight mathoff 24-09-2005 20:12

Poison dagger

ostatnio pokłuciłem się z kolegą o istnienie poison daggera. Nie o to czy w ogóle istnieje, ale czy wypada z minotaura. Pytałem na game chacie, na guild chacie, wszystkich kumpli... jednak nikomu nigdy nie wypadło. Gram w tibię od ponad 2 lat i nigdy się z takim przypadkiem nie spotkałem.

Co wy o tym sądzicie...

Xan Arcanist 24-09-2005 20:17

A czemu miałby nie wypadać? Mi już kilka razy wypadł. I uprzedzając kolejne pytanie: Nie nie zatruwa :)

Trenei 24-09-2005 20:20

Cytuj:

0-28 gp, Meat, Bag, Sword, Mace, Axe, Chain Armor, Chain Helmet, Brass Helmet, Leather Legs, Plate Shield, Shovel, Bronze Amulet (bardzo rzadko), Poison Dagger (niezwykle rzadko)
jesli pisze ze wypada to czemu mieli by klamac ?

Mi wypadl pare razy.

Barts 24-09-2005 20:20

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Knight mathoff
ostatnio pokłuciłem się z kolegą o istnienie poison daggera. Nie o to czy w ogóle istnieje, ale czy wypada z minotaura. Pytałem na game chacie, na guild chacie, wszystkich kumpli... jednak nikomu nigdy nie wypadło. Gram w tibię od ponad 2 lat i nigdy się z takim przypadkiem nie spotkałem.

Co wy o tym sądzicie...

Grasz w tibie od 2 lat Buahahahaha ok to bylo dobre
Spada z Orc Warriora dawniej zatrowal (po 1 hp szlo) ale teraz to troche lepszy dagger i tyle :P

Neth 25-09-2005 00:55

Wypada z orca warriora i z minotaura (kiedys mi z warriora wypadl)pamietam jeszce czasy jak zatruwal...teraz juz mozna pomazyc

Mestre 25-09-2005 11:17

Dodam tylko że wypada jeszcze z mumii (pare razy mi już wypadł) oraz z warlocka.

Xagar 25-09-2005 11:21

Mi z minoska kilka razy wypadl czemu mial by nie wyadac??!! Jest napisane ze wypada czyli wypada

bmatrix 25-09-2005 12:15