Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Magia (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=16)
-   -   Siła magii (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=70415)

PharadoX 25-03-2006 14:30

Siła magii
 
Otóż mam takie pytanie , czy coś sie po update zmieniło jeśli chodzi o siłe czarów? Mianowicie że jak mamy 10 lvl i mlvl to mamy 100% , a jak 15 lvl i 15 mlvl to też 100% i dopiero jak mamy więcej niż 100% ( np 20 lvl , 22 mlvl - 106% ) to zwiekszają się obrażenia. Czy to nadal obowiązuje? Gdyż ja zadaje z exori vis obrażenia : 15~ ( mam 15 lvl i 7 mlvl ) , a na filmie koleś robił : 20~ ( w ludzi i na dodatek miał 20 lvl i 22 mlvl ).

Rabanbar 25-03-2006 21:29

Mów po polsku i jasniej... ale mimo ze nie zrozumialem uzasadnienia pytania moge cie zapewnic ze sila czarów dalej obowiazuje.

PharadoX 25-03-2006 21:38

Chodzi oto że :
Ja mam 100% siły magicznej i z czaru "exori vis" zadaje : 15 obrażeń ( średnio )
Inny koleś ma 106% siły magicznej i z czaru "exori vis" zadaje : 20 obrażeń ( średnio i na dodatek w ludzi , czyli normalnie 40 )
I czemu jest taka duża różnica obrażeń skoro różnica to zaledwie 6%?
A może promocja ma coś do tego?

Marczyk19 25-03-2006 21:41

Powiedzmy krótko: im większy magic level i level tym większe damage B)

PharadoX 25-03-2006 22:18

No , powoli to widze , tera z exori vis jade po 22~ :D
Jaki z tego wniosek? Kalkulator na tibia.pl idzie do śmiecia :D

Arathorn 25-03-2006 23:37

Siła czarów jeżeli jest poniżej 100% jest dalej zaokrąglana do 100, ale z moich obserwacji (zarówno przed jak i po updacie) wynika że dzieje się tak nie dla wszystkich czarów. Exori vis,flam,mort i sdki przy sile czarów poniżej 100% mają odpowiednio mniejszy dmg ale już np hmm albo gfb niezależnie czy używamy ich na lvl 10 z 4mlvlem czy 20 z 20mlvlem zadają takie same obrażenia. Dla osób które po raz pierwszy mają styk z określaniem siły czarów w % wyjaśniam iż liczy się ją w następujący sposób 2*lvl+3*mlvl jeżeli wynik jest mnijeszy od 100 jest zaokrąglenie do 100 jeżeli wyższy to po prostu jest wyższy =)

Venderer 26-03-2006 23:01

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Arathorn
ale już np hmm albo gfb niezależnie czy używamy ich na lvl 10 z 4mlvlem czy 20 z 20mlvlem zadają takie same obrażenia.

No i nie mam pojęcia dlaczego Cie to tak dziwi skoro siła magii obojgu tych ludzi wynosi 100%...?

Dla jasności: 20*2 + 20*3 = 100....-.-

nightkin 27-03-2006 14:52

Sile magii mozna policzyc w prosty sposob dodajac level x2 i magic level x3.

Dla przykladu:
Sorcerer 55 lvl 50 mlvl = 55x2+50x3 = 260
Paladin 100 lvl 20 mlvl = 100x2+20x3 = 260
A wiec obie postaci beda mialy taka sama sile magii ;)

emilok 28-03-2006 09:58

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez nightkin
Sile magii mozna policzyc w prosty sposob dodajac level x2 i magic level x3.

Dla przykladu:
Sorcerer 55 lvl 50 mlvl = 55x2+50x3 = 260
Paladin 100 lvl 20 mlvl = 100x2+20x3 = 260
A wiec obie postaci beda mialy taka sama sile magii ;)

Gratz.
Autorowi tematu chodzilo o to, że prezd upd było tak
10lvl/15mlvl = 55%; 55% jest mniej niż 100% więc podnosimy do 100%.
20lvl/25mlvl = 115%; 115% jest więcej niż 100% więc zostaje 115%.
A odpowiedź do głównego pytania:
Po upd jest dokładnie tak samo.

Arathorn 28-03-2006 11:13

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Venderer
No i nie mam pojęcia dlaczego Cie to tak dziwi skoro siła magii obojgu tych ludzi wynosi 100%...?

Dla jasności: 20*2 + 20*3 = 100....-.-

przeczytaj całego posta a nie jedno zdanie wyrwane z kontekstu to zrozumiesz o co chodzi...


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 21:08.

Powered by vBulletin 3