![]() |
Widelka, ponizej ktorych sie nie spadnie?
Czy uwazacie, ze powinno byc cos takiego jak widelka dotyczace straty levela.
1-20 21-45 46-70 71-110 I np. jezelibysmy nabili 46 level to nie moglibysmy spasc ponizej go chocbysmy gineli 100 razy. I zalozmy ze dla paccow byly by to widelka 10 levelowe czyli :1-10 11-20 21-30 etc a dla faccow co 30 leveli 1-30 31-60 Wiem, ze CipSoft na tym by nie skorzystal ale NA PEWNO zwiekszylo by sie kupno premiowanych konto przez osoby posiadajace slabe lacza tak jak np. ja"neozdra";/ Na 100% bym kupil pacca poniewaz wiem ze moglbym bezpiecznie expic. Tak samo skorzystali by na tym osoby, ktore w przyszlym czasie zostaly by shakowane-Spoxster-160 leveli poszlo sie je*ac w pare minut. Co wy o tym sadzicie? Ps prosze nie kasowac i nie odsylac mnie do www.tibia.com-> proposals bo nie wiem jak tam by zareagowali. Chce tylko zobaczysz wasze opinie. |
to by było raczej idiotyczne -.- na wbijesz se ten okreslony lv i caly czas leziesz na demony bo sie nie boisz po cialo tez caly czas leziesz bo lv-a nie szkoda. a ilosc PK-ów zwiększyła by sie ze 20 razy -.-
|
Cytuj:
a po 2. to sobie pomysl jakbys w godzine stracil 2 lata ciezkiej pracy? |
Raczej bez sensu. Tibia to taka gra, w której śmierć wiąże się z dużymi stratami, i wątpie żeby CIP chcieli to zmieniać.
A co do hacków, CIP zaznaczają sobie przy zakładaniu konta, że nie są odpowiedzialni za żadne straty. Zresztą, w wielu przypadkach dana osoba sama się o hacka prosi :) (bot sharing mc itd.) Ciekawy pomysł, ale nie popieram @up (edit) To co by to dało w przypadku hacka? Wystarczy nabić reda i rookować |
Cytuj:
|
Kontrowersyjny pomysł, moim zdaniem to by było bez sensu bo nie dało by się nikogo zrookować :D
@offtop etoric kto ty jesteś bo ja też z białego i z wygody jestem a znam 1 osobe oprócz mnie stąd, która gra w tibie ;o jakaś ksywka? :> |
No faajnie by tak było. Moim zdaniem beznadziejny pomysł. Bo tak jak ktoś tutaj up powiedział że robisz se powiedzmy 70 lvl i idziesz na demony bo jak dedniesz to i tak expa tyle samo. :P beznadzieja
|
IMHO zamiast widełek można by było zrobić coś w podobie do błogosławieństw, tyle, że po zgonie nie traciłoby się expa. Oczywiście takie coś słono by kosztowało i byłoby jednorazowego użytku.
|
Cytuj:
Zgadzam sie całkowicie |
dziko
Dziko bo niby fajnie bo mało kto grajacy an poważnie zpada z 50 na 10 ale jak nabijesz lvl granicy widełek to możesz huncic i się nie boisz i dlatego jestem przeciw.
|
Zawsze, gdy idziesz pierwszy raz ( Bądź może i nie pierwszy... ) na silnego potwora, zawsze jest ten dreszczyk emocji. A gdy np. masz 41 level, to idziesz bez najmniejszego stresu, że padniesz.. Coś a la OTS.
Śmierć zawsze kojarzyła się Tibijczykom z czymś najgorszym, gdy byłyby te widełka, nie była ona by już taka straszna.. Gra straciłaby jeden ze swoich uroków. Więc pomysł całkowicie mi się nie podoba. |
Pomysł kiepski, ale jeśli jego celem miało być uniemożliwienie zrookowania postaci przez hakera, to mogliby wprowadzić np. jak zaliczysz w ciągu dnia 3 dead'y, to masz bana na dzień.
albo: Każdy kolejny dead tego samego dnia zabiera mniej expa(procentowo)np. 1 dead 10%(7% z promo), 2 dead 9%(6,3% z promo), 3 dead 8,1%(5,7% z promo).I tak każdy kolejny dead o 10% mniej efektywny niż poprzedni. lub: Poprostu po każdym deadzie dostajesz powiadomienie na e-maila i bana w grze, i żeby zdjąć bana musisz kliknąć w podany tam (w e-mailu) link. |
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 10:24. |
Powered by vBulletin 3