Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Inne (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=19)
-   -   Powalajacy debilizm i noobostwo polakow grajacych w tibie (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=92821)

móc 01-09-2006 10:35

Powalajacy debilizm i noobostwo polakow grajacych w tibie

Nie jestem co prawda nowym graczem. W tibie gram juz od okolo 2,5 lat. Jednak coraz bardziej zaczyna mnie niepokoic totalny debilizm polakow. Wiekszosc naszych rodakow w tej grze to niestety dzieci 10 letnie. (albo ludzie ktorzy takich udaja). Ostatnio postanowilem 1 raz zrobic 100+ lvl knightem. (do tej pory gralem na powaznie tylko postaciami magicznymi oraz paladynem, najtem mialem 59 lvl i nie uwazam ze jest to wystarczajacy lvl zeby poznac wszystkie tajniki gry ta profesja). Wbilem 50/50 na trollach w ab i poszedlem sobie skilowac na roty w ancient temple. Jest tam fajna jaskinia w ktorej roty same podchodza i mozna non-stop bic. Doskillowalem do jakies 57/56 i spotkala mnie przykra niespodzianka. Otoz w ancient temple pojawilo sie dwoch polakow. (najpierw 13 knight, a pozniej 30 knight)

Jeden 13 knight poszedl tam expic. Wszedl do mojej jaskini, oczywiscie od razu wy***al mi roty nie baczac na moje prosby. Mowilem mu zeby nie zabijal bo skilluje a on mi na to odpowiedzial: "To daj mi coś do skillowania". I na dodatek za***al mi stamped parcela, ktorym sie zastawialem zeby 2 roty bily. Nie byl to wielki problem bo i tak duzo nie robily, ale nie wiem po co mu stamped parcel? Przeciez ani wyslac nim nie mozna, ani nic! No totalny debilizm krasc stamped parcela. Zlodziejstwo jest w polakach zakorzenione we krwi. Jak cos widzi, to od razu bierze niezaleznie czy to moje czy nie, czy to mpa czy kawalek drewna pozostalego po rozwaleniu krzesla. Polak nie liczy sie w ogole ze to jest czyjes, bierze i k**** koniec. Jak czlowiek z buszu, nie znajacy podstawowych zasad egzystowania w spoleczenstwie.