Forum Tibia.pl

Forum Tibia.pl (http://forum.tibia.pl//index.php)
-   Profesje (http://forum.tibia.pl//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Nowa profesja? (http://forum.tibia.pl//showthread.php?t=9549)

Uhahany 20-08-2004 22:46

Nowa profesja?
 
Witam aLL =]] Ostatnio tak sobie myslalem jak mogla by wygladac jakas nowa profesja. Jak wiadomo te 4 ktore już są w jakiś tam sposób są od siebie uzależnione. Czekam na wasze wypowiedzi i propozycje. Potraktujcie temat poważnie i zastanówcie się nad tym żeby ludek nie tylko był ciekawy ale żeby nie zepsół tej spujnościm pomiędzy starymi profesjami B)

Magus 20-08-2004 22:58

Barbarzyńca - bardzo silny lecz bardzo glupi w zwiazku z czym nie moze uzywac magii (tylko runy 0 mlvl). Dzieki swej sile moze nosic obureczne bronie w jednej rece. Leczy sie tylko dzieki life fluidom badz musi byc leczony przez kogos innego. Jego skille rosna nieco wolniej niz u rycerzy (powiedzmy ze jak sword u palkow).

shae 20-08-2004 23:14

Mnich.
Postać lubująca się w walce bez broni i bez zbroi. Skille: fist i defence rosną szybciej niż u innych profesji, pod warunkiem, że postać nie nosi żadnej zbroi ani nie używa żadnego ekwipunku, jak miecz, topór czy maczuga. Potrafi się leczyć z większą "siłą" niż inne profesje. Mlvl rośnie dość szybko (słabiej niż u druidów czy magów, ale szybciej niż u paladynów). Dodatkowy czar: błogosławieństwo, podwyższające na jakiś czas parametry bohatera.


Bard.
W Tibii występuje wiele rodzajów [rodzaji?] instrumentów, czemu by ich nie wykorzystać jako broń? Bard polegałby głównie na swoim sprycie i wysokiej charyźmie, dzięki której sprawia, że nawet najmocniejszy wróg odczuwa respekt na sam jego widok. Walczyłby gorzej niż paladyn czy rycerz, zaś lepiej niż pozostałe dwie profesje. Upodobania: broń dystansowa lub miecze. Dodatkowy bonus: trochę niższe ceny przy zakupie sprzętu u kupców i odrobinę wyższe przy sprzedawaniu ekwipunku. Mlvl - rośnie szybciej niż u paladynów i rycerzy, zaś wolniej niż u pozostałych dwóch profesji. Dodatkowy czar: zauroczenie, dzięki któremu obnizałby różne parametry potworków, czar spontaniczny, działa tylko wtedy, gdy bard posiada przy sobie jakiś instrument.

Nightwalker 21-08-2004 17:23

Tropiciel:
Ta postac umiala by uzywac dwoch broni naraz.
Skille: bron reczna = knight shielding = mag dyst=knight mlv=pal

Postac ta znala by wszsytkie czary knighta(procz exori) i wszsytkie czary pala(procz tych zwiazanych z przyzywaniem amunicji) oraz (niezna tych czarow pala do ktorych maja dostep tylko pacc)

Czary dodatkowe:wieksze znajdowanei osoby(pokazuje ci jak daleko jest dana osoba od danego miasta[ktorego jest najblizej]) mlv wymagany 1

tworzenie sword/axe/club ringa (exevo nazg "club/sword/axe)wymagany
mlv 12 270 many

Przechadzka:powoduje ze po kazdym terenie poruszasz sie z predkoscia jaka uzyskujesz na brukowanej drodze lub z wieksza mlv 6 90 many
Czas 5 minut

Czary tylko dla pacc:

Gigantic Haste:Przyspieszenie +100% mlv 14 mana 150 Czas 2min 30 sekund

Bron Mocy: Twoja Bron zadaje +30% obrazen mlv 12 mana 180 Czas 4 minuty

Zwiekszenie Skilla: Wszsytkei twoje skille(procz mlv i fishingu) zwiekszaja sie +5 Czas 10minut Mana 170 mlv 9

Co level zdobywasz
15 zycia
15 many
15 capa

dyzio-1993 21-08-2004 17:42

Horseman
 
HORSEMAN-szybki i sprytny ćwiczy magic level jak pal sworda/axe/clubatakże jak pal ale za to jako jedyna profesja ma możliwość jazdy na koniu (50-150)%szybkości i dysponuje sie łukiem jak knight.
Dodatkowe czary:Ujeżdżanie zwiększa szybkość o 30%wymagania 10magic level 200many czas działania 5min
Spowalnianie-zmijsza predkosc potwora gracza o 20% wymagania 8magic level 100many czas dzialania 1min

Kędzior 21-08-2004 22:47

Trawler (czy jak to tma sie psize)
 
Jest to postac ogulnei bez profesij . Tak jak n rook jedynie przesz peirwsze 7 lev po przjesiu an majin mana i hp rosnom o 5 szybciej niz na rooku dalej porusza sie juz tak ajk an rook.Max mlev to 20 . Skiel wszyskie rosna jej tak samo jednak jest jeden minus pacc nic nie daje tej psotaci oprucz obcij innego ubiru i nowych ternow .

Remikacid 21-08-2004 23:07

Ninja - Porusza sie bardzo szybko. Nie używa magii. Jest zręczniejszy przez co shielding by mu szybciej rosnął. Specjalizuje się równocześnie w każdej broni

voolygar 22-08-2004 01:54

kamikadze 8o kiedy knightowi skonczyly sie uhy jest na skraju smierci i blokuje jakas bestje sorc wali mozolnie z hmm palkowi skonczyla sie amunicja a drut ma laga :p i nie moze uhnac nikogo wszyscy red hp wtedy wkracza kamikaze wbiega w potwora zadajac mu obrazenia zalezne od lvlu po czym ginie , zabijajac rownierz potwora
kamikadze trtaci po kazdej smierci 1% expa skili dostaje podwojne doswiadczenie za ssabotowanego potwora :p dostaje na lvl 30 hp i 15 many / czary exura vita i mana shield .kazda ekipa wybierajaca sie na hunt bierze kamikadze ze soba na wypadek niepowodzenia. kamikadze jest dobrze oplacany ^^

ciekawe kto by nim gral hehhe

Doro 22-08-2004 09:39

Kasowanie starych postów
 
Kasowanie starych postów

ALBERT 22-08-2004 10:14

Jest już nowa profesja!!
 
Według mnie już jest nowa profesja!!!:)
A mianowicie Rune Maker ( Twórca runów ):P
Większość graczy ma na koncie jedną "zapasową" postać a mianowicie : właśnie RUN MAKERA!!
Jeśli ktoś gra knightem to niezręcznie wydawać kase na bp hmm-ów czy uh-ów czy innych runów. Tworzy się wtedy kolesia który będzie robił ci runy!!! :] Najczęsciej Rune Makerami są druidzi (sam fakt że mogą robić uhy) żadziej używa się do tego sorca.
Więc po co wymyślać jakichś BARDÓW :blazen: , MNICHÓW :king: czy TROPICIELI :kilof: :lucznik: albo KAMIKADZE!!! :berserk: :axeman: :2handed: (oczywiście nie przecze że to są złe pomysły - autorzy tych postaci [ i innych zresztą też ] popisali się wielką fantazją i weną twórczą WIELKIE BRAWA DLA NICH!!! ) Wiem że Rune Maker nie bedzie do wyboru jako nowa profesja (chociaż to by było fajne !! postać która może się nauczyć tylko "RUNOWANIA" :)) Ale można pomarzyć...

ALBERT 22-08-2004 10:16

Przepraszam
 
Dobra nie którzy ludzie wysyłali mi za to - więc modyfikuje tego posta!!

(Tu nic już nie ma :))

L3chu 22-08-2004 10:39

Ale z ta reputacja sie porobilo teraz kazdy po napisaniu posta dodaje "jesli spodobal ci sie muj post daj mi +"

A tak wracajac do tematu dobrym pomyslem jest mnich, tyle ze bym dal mu troche inne wlasciwosci niz Shae mianowicie, bylby dobry w walce kijem (powiedzmy ze byla by to nowa bron obuchowa), skile by mu tak szybko rosly jak na sword dla palka, ale dla druzyny byl by potrzebny z powodu swoich czarow mialby sporo czarow wzmacniajacych swoja druzyne (np. mas healing, mass haste, czy masowe wzmacnianie ciosow swojej druzyny), czarow ofensywnych by nie mial, a mana rosla by mu wolniej niz dla sorca ale nieco szybciej niz dla palka.

Fajna Laska 22-08-2004 11:00

Beastmaster
 
Kiedy jest w ludzkiej postaci nie potrafi atakować.
Z każdego zabitego przez niego potwora wypada kamień z duszą.
Kiedy Beastmaster go "zaabsorbuje" zyskuje umiejętność zmieniania sie
w potwora, do którego owa dusza należała.
Co lvl życie rośnie mu o 10, ale po zmianie w potwora powiększa się o 10%
życia potwora.

Proszę o komentarze.

L3chu 22-08-2004 11:52

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Fajna Laska
Kiedy jest w ludzkiej postaci nie potrafi atakować.
Z karzdeko zabitego przez niego potwora wypada kamień z duszą.
Kiedy Beastmaster go "zaabsorbuje" zyskuje umiejętność zmieniania sie
w potwora, do którego owa dusza należała.
Co lvl życie rośnie mu o 10, ale po zmianie w potwora powiększa się o 10%
życia potwora.

Proszę o komentarze.

Mam maly klopot ze zrozumieniem.Jak ma zabic pierwszego potwora skoro nie potrafi atakowac?I z tym powiekszaniem sie zycia o 10% zycia potwora troche mi sie niepodoba bo by za latwa gra byla, bym naubijal tyle troli ze bym mial ok 1000hp i wtedy praktycznie nikt z podobnym do mnie lvlem by mi nie podskoczyl.

Uhahany 22-08-2004 13:41

Widze ze moj temacik sie rozkrecil:) Osobiscie zrobilbym dwie nowe postacie: dwie bardzo skrajne, nie wazna nazwa, wazne zeby jeden z nich byl 100% wojownikiem a drugi 100% magiem :)

aktus 22-08-2004 13:58

widze tutaj wielu fanow d2. moze by tak amazonke? moze by tak pierona palladyna2? moze barbarzynce? ech... jak chcecie to grajcie moze w diablo... i te czary... wybuch zwlok... bone wall... moze jeszcze nova i deszcz meteorytow?

Fajna Laska 22-08-2004 14:20

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez L3chu
Mam maly klopot ze zrozumieniem.Jak ma zabic pierwszego potwora skoro nie potrafi atakowac?I z tym powiekszaniem sie zycia o 10% zycia potwora troche mi sie niepodoba bo by za latwa gra byla, bym naubijal tyle troli ze bym mial ok 1000hp i wtedy praktycznie nikt z podobnym do mnie lvlem by mi nie podskoczyl.

Oczywiście na np.7 lvl, kiedy zamieniłeś się już w szkieleta,
a chcesz zmienić się w minotaura; zamiast 185 hp masz 190.

A kamień z duszą rata masz na starcie.

Srry za niedogodności.

marred 22-08-2004 14:22

Moja propozycja:

Rookmaster:

Zeby zostac rookmasterem trzeba miec 10 lvl na rooku i 1k. Pieniadze zanosimy do seymora i dostajemy promocje.

Daje nam to, ze:

Dostajemy 10 hp i 15 oz na lvl, nie dostajemy many.

Nie mozemy juz pojsc na maina.

Zyskujemy dostep do nowych, terenow, z trudniejszymi potworami (np legendarny ghoul -> dochodza life ringi i scale armory; amazonki -> dochodzi chyba small ruby, lub jakas inna blyskotka, nie pamietam co z niej wypada), dochodza nowe questy (w tym quest z legendarnym spike swordem)

Mozliwosc kupienia domku (tylko dla pacc)

Szymex 22-08-2004 15:52

lord of player killer-bardzo glupi,zazwyczaj ma maly lvl ale jak zabije kolesia nie ma czahy :P


ps: pk to :baby:

drakon x 22-08-2004 18:00

Cytuj:

Oryginalnie napisane przez Doro
A nie wymieniliście podstawowej postaci, Nekromanty:

NEKROMANTA by Doro. Version 1.0

NEKROMANTA:
Specjalizuje sie w magii związanej z życiem i śmiercią. Używa do walki wręcz (jeśli do takowej dojdzie) sztyletu (w grze skill potraktowano jako "Sword", niestety, rośnie on bardzo wolno), najbardziej lubi "Posion Dagger". Jeśli jest panem życia i śmierci to musi potrafić ożywiać trupy. Magic Level rośnie u niego tak szybko jak u sorca. Jego czary to:

Light - standard
Light Healing - standard
Antidote - standard
Intense Healing - standard
Greater Light - standard
Antidote Rune - standard
Intense Healing Rune - standard
Animate Dead - możesz stwożyć 2 szkielety na każde 7 mlvl
Heal Friend - standard
Poisonbomb- standard
Ultimate Healing Rune - standard
Ultimate Light - standard
Undead Legion - standard
Summon Creature - tylko Golemy (wszystkie rodzaje), Szkielety (także DS), Ghoul, Vampire
Mass Healing - standard
Sudden Death - 2 razy większe obrażenia !
Poison Storm - standard
Paralyze - paraliż trwa 10 sekund + 1 sekunda na każde 5 mlvl

A teraz czary nie standardowe:
Wybuch zwłok - zwłoki wybuchają, zadając obrażenia równe 50% HP potwora którym były - 5 mlvl, 30 mana
Masowy wybuch zwłok - to co "Wybuch zwłok", ale wybuchają wszystkie zwłoki na ekranie - 20 mlvl, 400 mana
Zatrucie sztyletu - zmienia "Dagger" na "Poison Dagger" - 20 mlvl, 100 mana
Bone wall - tworzy ścianę z kości o wielkości jednego pola, która ma 200 HP - 10 mlvl, 50 mana

Nekromancie odnawiają się życie i mana z prędkością:
1 HP na 7 sekund
1 mana na 8 sekund

Nerkromanta z premią jest "Ponurym Kosiarzem". Wtedy życie i mana odnawiają się z prędkością:
1 HP na 5 sekund
1 mana na 6 sekund

Nekromanta tworzy runy:
UH, SD, Antidote, IH

Co level dostaje:
10 mana
15 HP
5 cap

To chyba już wszystko na temat Nerkomanty. Jeśli podoba wam się ta postać, proszę ,przyznajcie mi punkt reputacji.

All rights reserved ®

Hehe wymysl cos sam bo to żywcem sciągniente z Diablo II zwlaszcza z tymi wybuchającymi zwłokami


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 16:12.

Powered by vBulletin 3