![]() |
Nowa profesja?
Witam aLL =]] Ostatnio tak sobie myslalem jak mogla by wygladac jakas nowa profesja. Jak wiadomo te 4 ktore już są w jakiś tam sposób są od siebie uzależnione. Czekam na wasze wypowiedzi i propozycje. Potraktujcie temat poważnie i zastanówcie się nad tym żeby ludek nie tylko był ciekawy ale żeby nie zepsół tej spujnościm pomiędzy starymi profesjami B) |
Barbarzyńca - bardzo silny lecz bardzo glupi w zwiazku z czym nie moze uzywac magii (tylko runy 0 mlvl). Dzieki swej sile moze nosic obureczne bronie w jednej rece. Leczy sie tylko dzieki life fluidom badz musi byc leczony przez kogos innego. Jego skille rosna nieco wolniej niz u rycerzy (powiedzmy ze jak sword u palkow).
|
Mnich.
Postać lubująca się w walce bez broni i bez zbroi. Skille: fist i defence rosną szybciej niż u innych profesji, pod warunkiem, że postać nie nosi żadnej zbroi ani nie używa żadnego ekwipunku, jak miecz, topór czy maczuga. Potrafi się leczyć z większą "siłą" niż inne profesje. Mlvl rośnie dość szybko (słabiej niż u druidów czy magów, ale szybciej niż u paladynów). Dodatkowy czar: błogosławieństwo, podwyższające na jakiś czas parametry bohatera. Bard. W Tibii występuje wiele rodzajów [rodzaji?] instrumentów, czemu by ich nie wykorzystać jako broń? Bard polegałby głównie na swoim sprycie i wysokiej charyźmie, dzięki której sprawia, że nawet najmocniejszy wróg odczuwa respekt na sam jego widok. Walczyłby gorzej niż paladyn czy rycerz, zaś lepiej niż pozostałe dwie profesje. Upodobania: broń dystansowa lub miecze. Dodatkowy bonus: trochę niższe ceny przy zakupie sprzętu u kupców i odrobinę wyższe przy sprzedawaniu ekwipunku. Mlvl - rośnie szybciej niż u paladynów i rycerzy, zaś wolniej niż u pozostałych dwóch profesji. Dodatkowy czar: zauroczenie, dzięki któremu obnizałby różne parametry potworków, czar spontaniczny, działa tylko wtedy, gdy bard posiada przy sobie jakiś instrument. |
Tropiciel:
Ta postac umiala by uzywac dwoch broni naraz. Skille: bron reczna = knight shielding = mag dyst=knight mlv=pal Postac ta znala by wszsytkie czary knighta(procz exori) i wszsytkie czary pala(procz tych zwiazanych z przyzywaniem amunicji) oraz (niezna tych czarow pala do ktorych maja dostep tylko pacc) Czary dodatkowe:wieksze znajdowanei osoby(pokazuje ci jak daleko jest dana osoba od danego miasta[ktorego jest najblizej]) mlv wymagany 1 tworzenie sword/axe/club ringa (exevo nazg "club/sword/axe)wymagany mlv 12 270 many Przechadzka:powoduje ze po kazdym terenie poruszasz sie z predkoscia jaka uzyskujesz na brukowanej drodze lub z wieksza mlv 6 90 many Czas 5 minut Czary tylko dla pacc: Gigantic Haste:Przyspieszenie +100% mlv 14 mana 150 Czas 2min 30 sekund Bron Mocy: Twoja Bron zadaje +30% obrazen mlv 12 mana 180 Czas 4 minuty Zwiekszenie Skilla: Wszsytkei twoje skille(procz mlv i fishingu) zwiekszaja sie +5 Czas 10minut Mana 170 mlv 9 Co level zdobywasz 15 zycia 15 many 15 capa |
Horseman
HORSEMAN-szybki i sprytny ćwiczy magic level jak pal sworda/axe/clubatakże jak pal ale za to jako jedyna profesja ma możliwość jazdy na koniu (50-150)%szybkości i dysponuje sie łukiem jak knight.
Dodatkowe czary:Ujeżdżanie zwiększa szybkość o 30%wymagania 10magic level 200many czas działania 5min Spowalnianie-zmijsza predkosc potwora gracza o 20% wymagania 8magic level 100many czas dzialania 1min |
Trawler (czy jak to tma sie psize)
Jest to postac ogulnei bez profesij . Tak jak n rook jedynie przesz peirwsze 7 lev po przjesiu an majin mana i hp rosnom o 5 szybciej niz na rooku dalej porusza sie juz tak ajk an rook.Max mlev to 20 . Skiel wszyskie rosna jej tak samo jednak jest jeden minus pacc nic nie daje tej psotaci oprucz obcij innego ubiru i nowych ternow .
|
Ninja - Porusza sie bardzo szybko. Nie używa magii. Jest zręczniejszy przez co shielding by mu szybciej rosnął. Specjalizuje się równocześnie w każdej broni
|
kamikadze 8o kiedy knightowi skonczyly sie uhy jest na skraju smierci i blokuje jakas bestje sorc wali mozolnie z hmm palkowi skonczyla sie amunicja a drut ma laga :p i nie moze uhnac nikogo wszyscy red hp wtedy wkracza kamikaze wbiega w potwora zadajac mu obrazenia zalezne od lvlu po czym ginie , zabijajac rownierz potwora
kamikadze trtaci po kazdej smierci 1% expa skili dostaje podwojne doswiadczenie za ssabotowanego potwora :p dostaje na lvl 30 hp i 15 many / czary exura vita i mana shield .kazda ekipa wybierajaca sie na hunt bierze kamikadze ze soba na wypadek niepowodzenia. kamikadze jest dobrze oplacany ^^ ciekawe kto by nim gral hehhe |
Kasowanie starych postów
Kasowanie starych postów
|
Jest już nowa profesja!!
Według mnie już jest nowa profesja!!!:)
A mianowicie Rune Maker ( Twórca runów ):P Większość graczy ma na koncie jedną "zapasową" postać a mianowicie : właśnie RUN MAKERA!! Jeśli ktoś gra knightem to niezręcznie wydawać kase na bp hmm-ów czy uh-ów czy innych runów. Tworzy się wtedy kolesia który będzie robił ci runy!!! :] Najczęsciej Rune Makerami są druidzi (sam fakt że mogą robić uhy) żadziej używa się do tego sorca. Więc po co wymyślać jakichś BARDÓW :blazen: , MNICHÓW :king: czy TROPICIELI :kilof: :lucznik: albo KAMIKADZE!!! :berserk: :axeman: :2handed: (oczywiście nie przecze że to są złe pomysły - autorzy tych postaci [ i innych zresztą też ] popisali się wielką fantazją i weną twórczą WIELKIE BRAWA DLA NICH!!! ) Wiem że Rune Maker nie bedzie do wyboru jako nowa profesja (chociaż to by było fajne !! postać która może się nauczyć tylko "RUNOWANIA" :)) Ale można pomarzyć... |
Przepraszam
Dobra nie którzy ludzie wysyłali mi za to - więc modyfikuje tego posta!!
(Tu nic już nie ma :)) |
Ale z ta reputacja sie porobilo teraz kazdy po napisaniu posta dodaje "jesli spodobal ci sie muj post daj mi +"
A tak wracajac do tematu dobrym pomyslem jest mnich, tyle ze bym dal mu troche inne wlasciwosci niz Shae mianowicie, bylby dobry w walce kijem (powiedzmy ze byla by to nowa bron obuchowa), skile by mu tak szybko rosly jak na sword dla palka, ale dla druzyny byl by potrzebny z powodu swoich czarow mialby sporo czarow wzmacniajacych swoja druzyne (np. mas healing, mass haste, czy masowe wzmacnianie ciosow swojej druzyny), czarow ofensywnych by nie mial, a mana rosla by mu wolniej niz dla sorca ale nieco szybciej niz dla palka. |
Beastmaster
Kiedy jest w ludzkiej postaci nie potrafi atakować.
Z każdego zabitego przez niego potwora wypada kamień z duszą. Kiedy Beastmaster go "zaabsorbuje" zyskuje umiejętność zmieniania sie w potwora, do którego owa dusza należała. Co lvl życie rośnie mu o 10, ale po zmianie w potwora powiększa się o 10% życia potwora. Proszę o komentarze. |
Cytuj:
|
Widze ze moj temacik sie rozkrecil:) Osobiscie zrobilbym dwie nowe postacie: dwie bardzo skrajne, nie wazna nazwa, wazne zeby jeden z nich byl 100% wojownikiem a drugi 100% magiem :) |
widze tutaj wielu fanow d2. moze by tak amazonke? moze by tak pierona palladyna2? moze barbarzynce? ech... jak chcecie to grajcie moze w diablo... i te czary... wybuch zwlok... bone wall... moze jeszcze nova i deszcz meteorytow?
|
Cytuj:
a chcesz zmienić się w minotaura; zamiast 185 hp masz 190. A kamień z duszą rata masz na starcie. Srry za niedogodności. |
Moja propozycja:
Rookmaster: Zeby zostac rookmasterem trzeba miec 10 lvl na rooku i 1k. Pieniadze zanosimy do seymora i dostajemy promocje. Daje nam to, ze: Dostajemy 10 hp i 15 oz na lvl, nie dostajemy many. Nie mozemy juz pojsc na maina. Zyskujemy dostep do nowych, terenow, z trudniejszymi potworami (np legendarny ghoul -> dochodza life ringi i scale armory; amazonki -> dochodzi chyba small ruby, lub jakas inna blyskotka, nie pamietam co z niej wypada), dochodza nowe questy (w tym quest z legendarnym spike swordem) Mozliwosc kupienia domku (tylko dla pacc) |
lord of player killer-bardzo glupi,zazwyczaj ma maly lvl ale jak zabije kolesia nie ma czahy :P
ps: pk to :baby: |
Cytuj:
|
Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 16:12. |
Powered by vBulletin 3