Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lovah
bo knajt raczej na kicku nie padnie,
|
Powiedział co wiedział. Owszem, jak kick krótki i na rotach, to knight raczej nie padnie, jak długi i na czymkolwiek silniejszym od draga (włącznie z dragiem) już tak.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lovah
~ Na 35 lvlu guardy najbardziej opłacają sie pallowi/sorcowi. Ale tak na 100+ to knajt ma z nich najwiekszy zysk, no i porownywalny exp.
|
Weź poprawkę na to, że sorc/drut/pal expią na guardach - wg Twojego przykładu - o 65 leveli wcześniej. Ja różnicę widzę. A 100+ palek/profka magiczna expią niemal na czym chcą - dużo szybciej od knighta.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lovah
Plusów jest wiele więcej, nie chce mi się ich pisac.
|
To były plusy? Rotfl!
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lovah
Kiedyś ubicie sorca, to był dla knajta pikuś, bo mana shield odpadał, a teraz moze go odpalic i sie manasować za 100~.
|
Pokaż mi człowieka, który uciekając przed knightem odpali manashielda i będzie się manasować, a ja pokażę Ci idiotę. Nie lepiej się manasować za 100 po czym exura granować 2,5 raza za ~60 (zależnie od lvl, może być i 150)? 2,5*60=150. A i tak nie padniesz.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lovah
Btw. CipSoft podobno planuje nowe pogorszenie gry dla knajtów, że pallkowie i sorce aby kupic pacca musza wyslac kase, a knajt kase no i krem nivea.
|
Powiedziałbym rotfl, ale... pisze się pal, a nie pall ;< xD